En til, please. Skrevet 12. juli 2013 #5201 Del Skrevet 12. juli 2013 Det var da som bare fankern, Dossa! For ei dritttante! Det er så fortvilende at det skal ta så lang tid for deg, men turen din VIL komme, og du er ett skritt nærmere å lykkes. Det er beundringsverdig det pågangsmotet ditt, søte deg. UL var en stor suksess. det viste seg at jeg var gravid med tvillinger! Den ene hadde dessverre gått til grunne, men den andre 6 millimetern slo så fint med hjertet, var fint plassert i livmoren og veksten var som forventet. Så lang alt vel, PUUUH! Skal til ny UL i uke 10. Så nå skal jeg visst forvente en blødning når den døde tvillingen blir støtt ut, og gjett om jeg er glad jeg har blitt forberedt på det..ellers hadde det blitt det salige kaos(og sikkert under teltturen ute på en øde øy)! Tenker masse på deg nå, Lykkelig. Snart, snart er du i mål! OJ, vet du hva jeg plutselig kom på nå..jeg drømte at mannen min hadde truffet deg ute på konsert...og du hadde vært så koselig! Og jammen het du ikke Lykkelig i virkeligheten også, ha ha... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145511254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 12. juli 2013 #5202 Del Skrevet 12. juli 2013 Tusen takk jenter for omtanken!! Det varmer utrolig godt det skal dere vite Idag er smilet på plass igjen og jeg er klar for ny pp Går ikke an å sette seg ned og sørge, det hjelper meg ikke! Det er viktig å holde håpet oppe og tenke positivt Hver gang tanta kommer så var det ikke ment for meg at den spiren skulle bli min, men en dag blir min lykkedag også. Det bare veit jeg Åååååå så herlig at det gikk bra på ul En til snuppa Lykkelig på dine vegne!!!! Så bra at du veit hva som er på gang med kroppen din. Denne spiren du har i magen din er sterk og veit å klore seg fast Lykkelig skjønner deg godt jeg at unga må ha reine senger *knis* Er litt som deg jeg Liker å ha ting i orden. Nyt fredagen vennen og lade opp batteriene. Håper av hele mitt hjerte at du får en bra fødselsopplevelse Det fortjener du virkelig for makan til ei dame som deg skal man leite lenge etter!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145511284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 12. juli 2013 #5203 Del Skrevet 12. juli 2013 Mine damer, mine damer.... Rekker ikke å skrive så mye om dagen, for med alle fire hjemme er det jammen travle dager. På toppen av alt er eldstejenta så rasende sint for alt mulig at jeg holder på å gå fra vettet. Hun har alltid hatt masse temeperament og i trassperiodene har vi fått kjørt oss, men slik hun er nå... jeg har ikke ord. Hun er så altoppslukende sint for alt mulig at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Enkle ting, som vi må gjøre hver dag, som å gre håret, rydde, kle på oss, setter i gang tredje verdenskrig nesten HVER dag. Og hun har oppdaget effekten av "au", så nå brøler hun at vi dreper henne, knekker armen hennes, kveler henne og andre hyggelige ting hver gang hun blir sint for et eller annet. Det er blitt så ille at mannen min gruer seg for å være i samme rom henne når hun er sint, for han er redd noen skal tro at vi faktisk er slemme med henne. Vi har vært i dialog med familierådgiver på helsestasjonen, men forslagene hennes frister lite, ettersom de medfører oppretting av barnevernssak, og det lokale barnevernet er dessverre ikke mye å skryte av (mer om det i neste avsnitt). Så nå er jeg så desperat jeg aldri har vært før. Tenk om noen hører henne når hun holder på slik?! Da mister vi fort alle fire barna, tror jeg.... Midt i alt dette, får broren min en telefon fra sin sønn på 11 år, som (hold dere godt fast!!!) "kjeder meg sånn, for mamma har reist til syden med den nye kjæresten sin". Har dere hørt noe så hårreisende? Hun har altså, viser det seg etter litt telefonering, reist til syden i ti dager med den nye kjæresten sin og latt elleveåringen være igjen hjemme. det mente hun var greit "for bestemora kikker jo innom av og til og skal overnatte der noen ganger". HALLO???? Stakkars bror holdt på å besvime! De har allerede en svær sak med barnevernet bak seg fordi gutten ikke spiser (annet enn hveteboller, finbrød og sjokoladekake) og derme dikke greier å fungere på skolen... Mora selv har alvorlige spiseforstyrrelser, og burde nok ikke hatt hovedomsorgen, men hun er veldig manipulerende og sakabehandler i barnevernet er kusine med mora hennes, så det kom ingenting av denne saken. Derfor ringte min brors samboer til barnevernet i går fortalte hva sm skjedde, og fikk beskjed om å kjøre ned fra Trondheim øyeblikkelig og plukke opp barnet. Før de rekker å gjøre det har imidlertid bestemora fått ut fingeren og flyttet barnet.... og slik fortsetter runddansen... Hva er det med verden egentlig? Kjenner jeg er sliten i hodet i dag, av alt dette kaoset... Håper dere har finere dager, dere andre, fine damer! Store klemmer og masse babystøv sendes utover tråden! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145511749 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 12. juli 2013 #5204 Del Skrevet 12. juli 2013 Herregud Bokormamma, hårreisende å reise fra en 11-åring!!! Håper barnevernet biter seg merke i det. Det er deres plikt! Har de forsøkt senteret for barn med spiseforstyrrelser ved Rikshospitalet? De bør kontakte dem. Vi vurderte det, men vår 7-åring har nå begynt å spise andre ting enn de 1-2 tingene han til enhver tid 'likte'. Vi har også hatt samme problemet med illsint unge som typisk skrek 'hvorfor slår du meg' når vi kom borti han - hang sammen med dårlig sosial fungering siste år i bhg - tenker det samme kan gjelde datteren din ettersom hun skiller seg litt ut fra de andre 'prinsessene'? Kontakt ppt hvis det finnes der, de er supre! Ev. ta dere råd til noen timer privat psykolog. Det ordner seg! Sønnen min er nå stort sett en skikkelig solstråle - fungerer mye bedre etter han begynte på skolen. Klem til deg Gratulerer med solid spire, En til! Så glad for deg! Dossa: Det var da som svarte pokker! Har dere vurdert ivf? Eller sjekket om egglederen er åpen siden du bare har en? Min gyn anbefalte det for meg, men min mann er ikke helt der enda... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145511916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 12. juli 2013 #5205 Del Skrevet 12. juli 2013 Det var da som bare fankern, Dossa! For ei dritttante! Det er så fortvilende at det skal ta så lang tid for deg, men turen din VIL komme, og du er ett skritt nærmere å lykkes. Det er beundringsverdig det pågangsmotet ditt, søte deg. UL var en stor suksess. det viste seg at jeg var gravid med tvillinger! Den ene hadde dessverre gått til grunne, men den andre 6 millimetern slo så fint med hjertet, var fint plassert i livmoren og veksten var som forventet. Så lang alt vel, PUUUH! Skal til ny UL i uke 10. Så nå skal jeg visst forvente en blødning når den døde tvillingen blir støtt ut, og gjett om jeg er glad jeg har blitt forberedt på det..ellers hadde det blitt det salige kaos(og sikkert under teltturen ute på en øde øy)! Tenker masse på deg nå, Lykkelig. Snart, snart er du i mål! OJ, vet du hva jeg plutselig kom på nå..jeg drømte at mannen min hadde truffet deg ute på konsert...og du hadde vært så koselig! Og jammen het du ikke Lykkelig i virkeligheten også, ha ha... Gratulerer med suveren ultralyd! Er ikke hver uke jeg er på konsert, men en ørliten sjanse er det jo! God helg! Klemmer fra lykkelig Linda Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145512142 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 12. juli 2013 #5206 Del Skrevet 12. juli 2013 Søte Cayenne Ivf er ikke et alternativ for oss. Klarer vi det ikke på egenhånd så blir det med de gulla vi har Har en eggleder att etter exu og det er bra med den. Ifølge gyn og lege så er det ikke noe som skulle tilsi at jeg ikke skulle klare å bli gravid. Må bare rett og slett ta tida til hjelp og håpe at det en dag blir min tur til å juble over en positiv test Håpet klarer ikke blodtanta å knekke og heller ikke mitt pågangsmot Jeg skal lykkes så dermed basta!!!! Har venta 3 lange år og venter gladelig ei god stund til for å få oppfylt drømmen om en spire Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145512380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2013 #5207 Del Skrevet 12. juli 2013 Velkommen i evighetsboka Dailis Høres ut som du er flink til å ordlegge deg du også Håper dine kapitler her blir fine, og grattis med nr. 5!! WOW!! Det er vanskelig å kommentere til alle, pcn vår går varm og slår seg av uten forvarsel, så jeg må bruke mobil. Er helt håpløs med touchtastatur og skriver bare feil, så det blir til at jeg skriver minst mulig. Blir så fort forbanna over tastaturet *fnis*. Hissigpropp! Synes så synd på dere snart gravide som det så fint heter Skulle virkelig ønske flaks, hell og lykke kunne smitte fra meg og over på dere. Det er umenneskelig å vente så lenge.. Blir skikkelig frustrert jeg, det skal dere vite! Håper dere andre har det greit, og at kvalmen forsvinner hos de som er dårlig. Jeg er godt på vei inn i uke 23 nå. Kvalmen min ga seg over natta når jeg runda 20 ukers bøya!!! Har hatt det helt nydelig etter det! Kvalmen ble erstattet av kraftig sparking fra sønnen min Han er utrolig sterk til å være knappe halvkiloen! Har hatt to netter hvor han har hatt fotballtrening hele natta, og jeg dermed ikke har fått sove. Jeg bare smiler og ler i dyna, guri malla altså Noen ganger knyter magen seg liksom, og han romstrerer der inne slik at et punkt på magen blir deformert og kjempehardt! Morro å gjette hvilken kroppsdel det kan være Håper kvalmen din forsvinner helt snart HH80, maken til djevelskap skal man lete lenge etter.. Jeg har vondt i hjertet for hunden min har diare. Syk på døgn to nå. Er ute og lufter han dag og natt, og det kommer bare stygghet fra rumpa hans. I dag har vi kontaktet vetrinær og fått tips. Fastedøgn nå, og han lurer på hvor maten hans er, kikker forvirret på meg. Kjøpt ZooLac og han begynner på skånefor i morgen. Huff, har så lyst å gi han mat, men blir fiskeboller i morgen på han Nå har jeg brukt 30 min på denne teksten, så jeg må avslutte før jeg blir sprø av all feilrettingen. Håper dere har fint vær og en fin sommer. Jeg storkoser meg med lillegutten selv om været er elendig. Han har forresten fått navn som blir hemmelig til fødselen er over Stor klem og suss på panna fra Fie Anonymous poster hash: f7706...453 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145512695 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 12. juli 2013 #5208 Del Skrevet 12. juli 2013 Velkommen i evighetsboka Dailis Høres ut som du er flink til å ordlegge deg du også Håper dine kapitler her blir fine, og grattis med nr. 5!! WOW!! Det er vanskelig å kommentere til alle, pcn vår går varm og slår seg av uten forvarsel, så jeg må bruke mobil. Er helt håpløs med touchtastatur og skriver bare feil, så det blir til at jeg skriver minst mulig. Blir så fort forbanna over tastaturet *fnis*. Hissigpropp! Synes så synd på dere snart gravide som det så fint heter Skulle virkelig ønske flaks, hell og lykke kunne smitte fra meg og over på dere. Det er umenneskelig å vente så lenge.. Blir skikkelig frustrert jeg, det skal dere vite! Håper dere andre har det greit, og at kvalmen forsvinner hos de som er dårlig. Jeg er godt på vei inn i uke 23 nå. Kvalmen min ga seg over natta når jeg runda 20 ukers bøya!!! Har hatt det helt nydelig etter det! Kvalmen ble erstattet av kraftig sparking fra sønnen min Han er utrolig sterk til å være knappe halvkiloen! Har hatt to netter hvor han har hatt fotballtrening hele natta, og jeg dermed ikke har fått sove. Jeg bare smiler og ler i dyna, guri malla altså Noen ganger knyter magen seg liksom, og han romstrerer der inne slik at et punkt på magen blir deformert og kjempehardt! Morro å gjette hvilken kroppsdel det kan være Håper kvalmen din forsvinner helt snart HH80, maken til djevelskap skal man lete lenge etter.. Jeg har vondt i hjertet for hunden min har diare. Syk på døgn to nå. Er ute og lufter han dag og natt, og det kommer bare stygghet fra rumpa hans. I dag har vi kontaktet vetrinær og fått tips. Fastedøgn nå, og han lurer på hvor maten hans er, kikker forvirret på meg. Kjøpt ZooLac og han begynner på skånefor i morgen. Huff, har så lyst å gi han mat, men blir fiskeboller i morgen på han Nå har jeg brukt 30 min på denne teksten, så jeg må avslutte før jeg blir sprø av all feilrettingen. Håper dere har fint vær og en fin sommer. Jeg storkoser meg med lillegutten selv om været er elendig. Han har forresten fått navn som blir hemmelig til fødselen er over Stor klem og suss på panna fra Fie Anonymous poster hash: f7706...453 Se der ja, klebba til med anonym også!! Scriptet er jo helt på trynet med android mobilversjon av bim i tillegg!! Anyways! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145512704 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 12. juli 2013 #5209 Del Skrevet 12. juli 2013 Så herlig å høre at både du og gutten din er i storform, Fie! Her går det i bading, avslapping og hvitvinsorgasmer Cd 12 og merker at el nærmer seg. Har en litt god følelse denne mnd. Hmmm... Men nå er det visst på tide å legge seg til lading. Hugs & love til alle! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145513369 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dailis Skrevet 12. juli 2013 #5210 Del Skrevet 12. juli 2013 Så flott å høre En til fint at de sa i fra om hva du kan forvente at kommer, akkurat der er det nok en del som svikter. Så kjedelig Dossa, det burde absolutt være din tur snart nå! Kjenner at jeg er utrolig takknemlig for at jeg har blitt gravid så fort, er bare nr to somikke satt med en gang, og jeg syntes det var stressende. Er utrolig imponert over at dere klarer å være så positive og spre så mye glede i ventetiden. Sender masse babystøv til dere som venter på positiv test. 11 år bokormamma! Det er helt utrolig. Håper saken blir fulgt opp. Jeg synes det er vanskelig å ikke ha full oversikt over min 11 åring jeg, han får ikke være hjemme alene lengre enn butikktur her i tillegg til 2 timer maks etter skolen, kan ikke fatte og begripe at noen kan dra fra et lite barn på den måten! Vår eldste hadde og en god del utbrudd i en periode som vi måtte jobbe godt med. Men han tok etterhvert til seg det å tenke ut alternative måter å reagere på. Det er ikke en form for sjalusi? Har vært borti en del eldstemenn i søskenflokker som reagerer litt ekstra når det kommer småsøsken, selv om de har vært igjennom det mange ganger. Overasker Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145513393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dailis Skrevet 12. juli 2013 #5211 Del Skrevet 12. juli 2013 Oops, tidlig postet, og ikke helt dreisen på å redigere innlegget med ipaden Overasket meg ikke om vi får litt mer hissig atferd innimellom denne gangen også, men nå er de jo mye eldre. Så flott å lese at kvalmen er vekke Fiemamma Herlig med skikkelige spark! Har såvidt begynt å kjenne dem utenpå magen, gleder meg skikkelig til det er så tydelig at ungene ser det, og kjenner det godt. Jeg var på OUL i dag, hos den sureste jordmora jeg har vært borti! Hun regelrett kjeftet til å begynne med. Jeg prøvde å smile, prate og være så positiv som mulig. Til slutt var hun ikke sint mer, men heller likegyldig. Fy søren jeg er glad jeg ikke er førstegangsfødende og at jeg har hatt privatul fra før dette svangerskapet. Kan ikke skjønne at man kan behandle gravide slik. Det er jo vanlig å se frem mot OUL med en skrekkblandet fryd, og da å bli møtt med det treskeverket der! Var såpass at en annen jordmor blandet seg inn. Jaja, en liten klage fra meg alt var bra, og han er fortsatt gutt, og det er bra for her ligger alt en lyseblå og hvit garderobe og venter. Er like morro med nr fem som førstemann å kjøpe, strikke og gjøre i stand til gullet kommer Håper alle koser seg i finværet og har en flott sommer. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145513404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 13. juli 2013 #5212 Del Skrevet 13. juli 2013 Hadde ei sånn jordmor jeg og Dailis.. Sur som dagen var lang. Følte ikke jeg kunne uttrykke beigeistringa mi der for jeg gråt av glede og sa "herreguuud" i vill begeistring når han stakk tommelen i munnen, det var det søteste jeg har sett! Da fikk jeg surt og gebrokkent "hva herregud???". Måtte forklare hu med teskje at det er noe man ofte sier når man er begeistret, og etter det ville jeg ikke uttrykke følelser der mer. Det endte i hulkegråt når jeg endelig kom meg ut av sykehuset og ringte mamma. Superletta over min friske baby, og så stolt at jeg sprakk av at han hadde tissemann Folk kikka rart, men sykehuset e et sted for føleler, så jeg grein og grein og lo om hverandre med ultralydbildene i handa Kjennet spark utenpå jeg og, det rister i klærne mine når han holder på! I natt våkna jeg av at han prøvde å komme seg ut av navlen min Hvior langt er du på vei? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145513908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dailis Skrevet 13. juli 2013 #5213 Del Skrevet 13. juli 2013 Jeg? Jeg er 18+6- igjen, ble satt tilbake på den fantastiske OUL. Jeg gleder meg til han er litt sterkere i sparkene. Men han her har fått en tendens jeg fikk bekreftet på ul i går. Han ligger med ryggen ned i livmoren, så kjenner kun bevegelser nede. Litt snodig at han ikke boltrer mer i magen når han har så god plass. Noen mennesker skulle ikke jobbe på sykehus, eller med mennesker i det hele tatt. Men andre igjen kjenner jeg at jeg blir så takknemlig for at de har valgt å jobbe med det de gjør. Ene min ble alvorlig syk over tid, og det var noen av de vi var borti jeg nesten takket for at de hadde valgt å bli leger/ sykepleiere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145513991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 13. juli 2013 #5214 Del Skrevet 13. juli 2013 Okay Det blir sterkere om noen uker sikkert Jeg kjente ikke sikre spark før uke 20. Har placenta anterior. Jeg er stort sett fornøyd med sykehusansatte jeg også Har faktisk tatovert initialene til kirurgen som redda livet mitt, og sykepleieren som fikk meg på beina og hjalp meg tilbake til livet igjen i nakken min Finere menn enn de to vil jeg aldri finne igjen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145514065 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 13. juli 2013 #5215 Del Skrevet 13. juli 2013 Velkommen hit, Dailis!!! En til, godt å høre at alt står bra til med lillereka Og at du ble forberedt på en blødning Har alt fått overstrømmende supersympati og omtanke på facebookgruppa, men er vel greit å få med her også at tanta har slått til igjen. Så nå går det mest i oppussing av bad og ettgrams Paracet. Burde oppdatert lista, men tenkte ikke på å finne den før jeg begynte å skrive... Bokormamma: jeg blir rystet! Får vondt langt inn i sjela når jeg hører om foreldre som ikke klarer å ta seg av barna sine, men som ikke innser det selv. Håper også at dere får hjelp med datteren deres, jeg klarer ikke å komme på noen gode forslag til hvem dere kan ty til. Huff... stor klem!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145514359 Del på andre sider Flere delingsvalg…
81-Mamma<3<3 Skrevet 13. juli 2013 #5216 Del Skrevet 13. juli 2013 Velkommen Dailis! Nr 5 heldiggris! Jeg må innrømme jeg er så fascinert over de som får så mange barn! kunne godt tenkt meg en 4 styk selv, men bekkenet mitt slo seg aldeles vrangt ETTER nr 2. Så de siste to årene har jeg være laaaaaaaaangt under normal fungering! Så jeg må prøve å slå meg til ro med 3, og prøve å bli bra i bekkenet i stede, slik at jeg får kost meg med de jeg får En til: oj, tvillinger faktisk! Godt at den ene har klart å klore seg fast! Og godt du er forberedt på en blødning! Blir glad hver gang jeg ser nicket ditt. Er så glad for at du ble gravid Cayenne: kjør på med sex og kos deg på ferie! Lykkelig: lykke lykke lykke til på mandag! Følger spent med deg!!! Snart er kvalme og dårlig form historie, og du kan nyte tiden med baby nr 4 kanskje jeg blir nestemann! 35 dager igjen Kjærepære: så kipt med mensen!!! lei meg på dine vegne!!! Fiemamma: godt å høre at kvalmen har sluppet taket nå får du bare nyte dagene Bokormamma; hårreisende historie!! Skjønner ikke hva slike mødre tenker!! Ifht utfordrende barn så synes jeg hun på 4 her er en håndfull. Siden hun er nr 1 er det vanskelig å si om oppførselen er normal eller ikke synes jeg! Men jeg synes hun er krevende altså!!!! Hun til deg høres jo verre ut for tiden, så full forståelse for at du blir oppgitt og sliten. Prøv å få frem at det er oppførselen du ikke liker, men at du er glad i henne... Nå husker jeg ikke fler. Skriver på hurtigsvar, så kan ikke bla bakover for da forsvinner alt.. Men ønsker dere alle en riktig god helg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145514768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 13. juli 2013 #5217 Del Skrevet 13. juli 2013 Skvatt godt i sofaen her da jeg leste om den forlatte 11-åringen. Bokormamma. Stakkars unge. Inderlig heldig at dere fant det ut og meldte ifra. Og leit å høre at dere strever så med sint småfrøken. Har dere noen formening om hva dette sinnet skyldes? Hva sier hun selv hvis dere spør? Hvis dere har prøvd forskjellige strategier uten å komme noen vei, kan det være godt å få veiledning fra en utenforstående, og det må da finnes tilbud som ikke går inn under barnevernets ansvarsområde. Folk i pptjenesten pleier å være flinke på dette, eller BUP...eller som foreslått tidligere engasjere privat psykolog. Håper det løser seg for dere. Å du fineste Kjærepære, så utgjort og fankern så trist at det ikke gikk denne gangen heller! Ble så lei meg når jeg leste det. Men har du noen minier på frys? Sender deg verdens varmeste klem. Fie..jeg blir så rørt over den overstrømmende kjærligheten og stoltheten du viser lillegutt i magen. Tenk for en heldig liten mann som får deg som mor! Stakkars deg, Dailis som måtte deale med sint jordmor! Hjelpe meg det hørtes faktisk litt skummelt ut. Du er jo rimelig sårbar og utsatt der du ligger og i tillegg skal ha i oppdrag å blidgjøre jordmora..nei, fri og bevare! Selv har jeg vært velsignet med bare de søteste og tryggeste jordmødre på jord. Måtte det vare! Cajenne, det høres bare ufattelig deilig ut der dere befinner dere...og sammen med alle de hvitvinsorgasmene kan dere ikke være nærmere suksessoppskriften! I dag har jeg våget meg i buldreveggen for første gang på lenge..ikke helt der jeg var gitt, svimmel og andpusten, men du verden så gøy! Guruen min sa at det bare var å kjøre på enn så lenge, så nyter rehabklatring en stund til i hvert fall. Ellers vært på bytur med kommende skolejente for å kjøpe skolesekk, penal og tilhørende dilldall og jeg er så glad og rørt. Min staute, trygge, geskjeftig og vennlige datter...tenk at hun ble nettopp vår Hun er imidlertid så stolt av sekken at hun har inngått et symbiotisk samliv med den. Nå er det Father Brown og lørdagssnop. Ønsker dere alle en deilig kveld i kveld, mine skjønne. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145514870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 13. juli 2013 #5218 Del Skrevet 13. juli 2013 ...og søteste 81mamma Du overøser meg jo virkelig med hyggelige kommentarer. Tusen takk Ja tenk så heldig at det var to! Det kunne jo likefremt bare vært den ene som ikke overlevde. Heldige, heldige meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145514879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 13. juli 2013 #5219 Del Skrevet 13. juli 2013 Søtinger Tvillinger ja En til, hadde blitt to til, please det da hvis den andre greide seg Hehe! Leser litt igjennom nøye nå. Holdes våken av supernovaen, rykker og napper i hele magen Hihi!! bokormamma: WTF???? Sinnssykt!! Han nye typen må være litt av en retard han og som faktisk synes det der er greit! Så sykt at det er vanskelig å tro at noe sånt skjer jo! Og at han får selskap nå og da av voksen, si meg, hva er sjansen for å få 3 like gale voksne under samme tak?? Kjenner jeg revner litt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145515629 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsRose Skrevet 14. juli 2013 #5220 Del Skrevet 14. juli 2013 Hei alle flotte damer! Først av alt: Gratulerer så masse med de som har fått siden sist jeg var her, til de som fikk positiv test og ikke minst føler jeg sterkt med de som fikk negativ. Også velkommen til nye hit til verdens beste damer! En liten stund siden jeg har skrevet her, men jeg har fulgt med så godt som mulig, Har hatt ferie, samt at jeg trengte en liten pause fra prøvingen. Jeg var så lei meg forrige gang den dritt-tanta kom, og jeg fikk ingen positiv El-test denne perioden heller, så jeg kapitulerte litt. Gikk litt i kjelleren da det nå er snart ett år siden jeg gikk bort fra prevensjon, samt etter vi mistet i mars. Vi bestemte oss for å droppe denne "annenhver dag", og starte på ny frisk til høsten. Jeg har kost meg på hytta tatt en godt glass vin på kveldene nå i sommer. Har faktisk klart å ikke tenke på prøvingen de siste ukene. Hadde IKM for en uke siden, og ingen tante kom,- men heller ingen symptomer. Visste jo at jeg ikke fikk EL på vanlig tid, så TR var bare forsinket. Tok for moroskyld en test i går kveld da vi kom hjem, og 2 streker hoppet opp etter 2 sekunder. Jeg ble helt satt ut, og kunne nesten ikke tro det. Begynte å grine,byttet ut vinglasset, og feiret med et glass brus. Tok en test igjen nå i dag tidlig, og jammen var det ikke det samme: 2 sterke streker med en gang opp, Sitter her og tuter av lykke, og er helt i himmelen Er nå i uke 5, og har bestemt meg for å ikke bli helt gal og lete etter symptomer for at det skal gå galt igjen. Enkelt å si, men skal prøve så godt som mulig å nyte det. I tillegg får jeg ekstra oppfølging av sykehuset nå de neste ukene, siden jeg mistet i uke 15 sist. Og det er en trygghet jeg kjenner det er godt å ha nå! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145515933 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dailis Skrevet 14. juli 2013 #5221 Del Skrevet 14. juli 2013 Gratulerer så masse Mrs Rose. Kjempekoselig å lese <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145516188 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 14. juli 2013 #5222 Del Skrevet 14. juli 2013 Gratulerer så mye, MrsRose!! Godt å høre at du får ordentlig oppfølging En til, jeg har aldri hatt mange nok gode egg til å fryse ned, dessverre...hadde jo tjue egg ut sist, men kun to var gode nok til å sette inn. Kos dere i sola, søte damer! <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145516246 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 14. juli 2013 #5223 Del Skrevet 14. juli 2013 Gratulerer MrsRose!!! Krysser alle fingre for at spiren sitter fast til lengre inni neste år!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145516349 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nerdybirdy Skrevet 14. juli 2013 #5224 Del Skrevet 14. juli 2013 Grattis MrsRose med positiv test Her går det unna! Ferien begynner i morgen (altså første feriedag) så jeg benytter søndagen på redebygging siden jeg VET jeg ikke skal på jobb i morgen. Har omorganisert kjøkkenet, støvsuget alle parene mine med sko og er nå i gang med klessortering. Det er altså rydding på mikronivå i heimen, haha. Mannen ligger som et slakt på sofaen etter gårsdagens strabaser, dvs 3-4 pils med kompiser og ungen, som har vært 2 uker på ferie med sin far har gitt tydelig beskjed om at han vil ha alenetid på rommet (?) etter en svært folksom ferie tydeligvis.... Det var superdigg å få han hjem igjen i går, så vi feiret med pizza og film. Vet ikke om jeg er enkel altså, men lo godt og masse av "dum og dummere" jeg. Ellers skal vi ha to rolige uker med vekselvis avslapping hjemme og dagsekskursjoner, en liten hyttetur til mine foreldre og en uke til London. Håper alle nyter finværet, de som bor steder hvor sola skinner. Her øser det ned.....vestlandssommer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145516439 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoN Skrevet 14. juli 2013 #5225 Del Skrevet 14. juli 2013 GRATTIS mrsRose - så fantastisk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/209/#findComment-145516447 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå