Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Kjære Lykkelig :wub:  Tenker mye på deg nå, snart har du nurket ditt hos deg. Og ja, det er rart (og veldig godt) å ha et forum der man deler så mye av seg selv..mye jeg aldri deler med andre. Sender deg en varm klem og kos deg med middag hos mammaen din i dag.

Hups...jobben kaller :)

Fortsetter under...

Håh lykkelig, det skulle vi blitt 2 om ;) jeg er ganske så sta!! :) du kunne fått brukt meg til nesten hva som helst ;) jeg krysser alt jeg har for at du skal få en god opplevelse denne gangen!!! Nyt middagen hos mor :)

En til, den bobla de smitter ;)

Nå er det full fres resten av dagen, men fysj for ett vær :(

Ja, en del ukers pause fra forum og prøving. Har verkelig fått denne prøvingen opp til halsen.. Men måtte innom å kikke i dag og ser at du er gravid en til please!!!! GRATULERER!!!!!!!!!!! Så utrolig fortjent!!

Håper du nyyyyyyter hvert sekund!! Stor klem!

Ellers skummet gjennom og må gratulerer deg tussemor!! Du er god!!

Jeg har IKM i morgen, testet negativt i går, så håp=null.. Men trengte en mnd uten pes og telling av dager etc.. Så får jeg se hva jeg gjør neste mnd..

Tigerlise, tenk at det er gått fem måneder siden du fødte! Håper du nyter dagene med baby og sommer :) Stilig det du nevnte med "gjennomskylling" av eggledere og kjappe befruktninger i etterkant. Har også lest om den effekten andre steder.

Sidney..jeg heier på deg helt til tanta(ikke)kommer. Klart du skal lykkes! Hvis ikke det går veien denne pp, er sommeren en finfin tid å formere seg på. Jeg står klar i 1tri og venter på deg :) Takk for gratulasjoner, søte deg. Og ja, jeg nyyyyyter!

Dossa, nå er jeg nysgjerrig altså. Hvordan går det?  Og med deg, kjærepære? Hvordan er magefølelsen? Er SÅ spent!

Skal du alene på ferie med ungene, Tussemor? Hvor går ferden? Håper du og mannen finner ut av gode stabile ordninger etter hvert, men slikt kan jo ta tid for å få en ny hverdag til å sette seg. Forstår så inderlig godt at du syns det er vanskelig å la barna oppleve, og reagere, på alt det nye. Men jammen er de heldige som har en så god og tilstedeværende mamma som deg. Håper bare du finner rom til å ta vare på deg selv og hente energi til alt du klarer. Du virker som en slik fantastisk dyktig og omsorgsfull person!

Bokormamma..hvordan går det med deg?

Armene strekkes ut i cyberspace og klemmer hver og en av dere!

Tusen takk for alle koselige lykkeønskninger :) Og er enig; Dossa skal snart på 1. tri!!! Sammen med blant andre meg, hehe ;) Håper håper...skal ta blodprøve i morgen, men er ikke testedag før søndag. Føler meg alt annet enn gravid, men regner med det er ganske så normalt uansett :P selv om søstra mi ble kvalm før positiv test og mora mi skjønte hun var gravid nesten før egget festa seg :o satser på jeg ikke slekter på dem.... er vel litt slik nå at jeg håper jo, men er nesten så jeg ikke orker å tro, har jo gått på den smellen før :P Men fader heller, en gang må det jo gå???? Dette er jo vår eneste måte å få barn på, og det er jo begrenset hvor mange forsøk man har råd til :/

BLabla beklager egoinnlegg, hehehe... men har vært flink, har ikke engang kjøpt test enda!

Lykkelig: håper alt står bra til! Og man sier ikke nei når noen tilbyr seg å vaske, altså, det er bare å ta i mot ;) and enjoy!

Tussemor, skjønner at ikke alt er så lett for tiden... tenker på deg og dine, og sender masse klemmer!

Annonse

Elibjo, du var ikke tilfeldigvis på Medicus Trondheim? Jeg var der på eggledersjekk med kontrastvæske (og besvimte nesten under undersøkelsen, grøss. Ikke direkte vondt, men fy så ubehagelig!) og fikk resept på femar. Fikk påvist en tett eggleder (etter exu for mange herrens år siden) og en som var trang. Etter denne gjennomskyllingen ble jeg faktisk gravid tre ganger på rappen, og innbilder meg at den trange egglederen ble skylt åpen på et vis. Er uansett superfornøyd med at den tredje satt hele veien og resulterte i lille nydelige jenta mi :) Måtte forresten smile da jeg leste størrelsen på Tussemor sin relativt nyfødte lille kraftkar, som allerede er laaangt over min lille frøken i størrelse. Hun var på 5-mnd.kontroll forrige uke og var 65,5 cm og 5980 g :) Storebror var til gjengjeld 6060 g på 6-ukerskontrollen :D

:wub:

Nei, jeg hører til i Vestfold, så jeg har vært hos Kvinnedoktor på Helsesenter 1 i Tønsberg.

Han nevnte det, at hvis man har litt "grums" i egglederne, blir noen fort gravid etter en sånn gjennomskylling. Kan jo håpe på at det gjelder meg, men tviler litt, for kontrastvæsken rant rett dit den skulle med en gang. Men så gjorde det jo innmari vondt, da... Sprengte skikkelig. Så kanskje det var noe grums der likevel?

Er på dag to med tablettene, og er veldig spent. Håper sånn at det skal skje noe snart! Men blir håpefull av det du forteller, Tigerlise :)

Sidney, så godt å "se" deg igjen :) Skjønner at du tok en pause. Har lyst til det jeg også, men klarer ikke la være å gå hit og lese:)

Iallfall ikke nå som En til, please sprer lykken sin rundt her :) Det er helt herlig å lese, En til!!

Klemmer til alle :wub:

Endret av elibjo

Åååå for en herlig dag med ungene :D

Shoppa litt, spist middag på Egon og vært på kino og sett "grusomme meg2".

Vi har stor kost oss i hele dag :D

Når ungene la seg sa dem at dette hadde vært en veldig koselig dag :wub: smelta mitt mamma ♡ da :)

Så lenge ungene har det bra så har jeg det bra også!

Lykkelig :wub: håper du hadde en koselig dag hos mamman din!

Alltid deilig å komme til ferdig dekka bord ;)

Nå er det ikke lenge att før jenta di vil ut og jeg gleder meg til å høre om din opplevelse :)

Pleie deg sjøl vennen!!

Koseklemme deg!!!

En til vennen :D Jaaaaa er ikke mer jeg ønsker enn å komme inn på første trimester ;)

Gjenstår å se da.....hehe....er på dag 29 idag og ikke noe spotting ennå.

Så enn så lenge så er det håp for meg ;)

Tussa :D Kose deg på ferie med familien din!!!

Er slitsomt med trassunger, men må bare prøve å godt man kan å tenke at dette er en fase.....det vil bli bedre snuppa :) Knuseklemmedegsupermasse :wub:

Kjærepære :) :) Selvfølgelig skal du og jeg juble sammen over en positiv test!!!!

Herregud jeg er sååååå spent på deg :D

Du må være gravid ;)

Gleder meg til å høre et jubel H Y L fra deg!!!!!

Masse klemmer til alle :wub:

Ingen nevnt ingen glemt ;)

Kjære gode deg Sidney, jeg skjønner også godt at du blir lei...den prøvinga kan være drepen i blant!!!! Jeg har troen på å stresse minst mulig og nyte mest mulig!!!!!! Bebisen dukker opp når en minst venter det ;) Det er i allefall min erfaring ;) Sender deg min varmeste og beste klem og babystøv i bøtter og spann...spørs om ikke du må komme å ta en sup av sædkoppene mine ;) Jeg heier på deg av hele mitt hjerte!!!!!

Kjæreste, skjønneste Dossa: Hjertet mitt heier like fullt på deg også!!!!!!!!!!! <3 "vanlig" trass, synes jeg at je er relativt god til å håndtere, men det som utspiller seg hos mellomstemann nå for tiden sliter jeg med. Jeg kjenner jeg kan bli redd for om det er utvikling av noe psykiatrisk, voldelig, ondskapsfullt el...Det er nok ikke det, bare at jeg er litt i overkant sensitiv, men det gjør så inderlig vondt i hjertet å se hvordan gullet sliter...å hva det gjør med meg og forholdet vårt!!!!! Sukk...heldigvis har han ikke forandret seg i barnehagen, så det er nok mest at han må ta usikkerheten sin ut her hjemme og på meg :P

En til please: Tusen takk for gode ord...skal ikke så mye til før tårene også triller her...det gjør litt for godt og vondt å bli sett og føle omsorg fra andre...i slike stunder klarer jeg ikke å la være å kjenne på hvor sliten og ensom jeg er. Hva hjelper det å ha mange "venner" når ingen stiller opp??? Bare ett lite hjertesukk. Når det gjelder gubben og meg, er vi på rett vei mot ett eller annet...Det er ikke like anstrengende å være sammen på helg nå som det har vært. Vi skal på ferie sammen alle 5, for ungenes skyld og også for å se hvordan det fungerer. jeg er livredd, men gleder meg til å se ungene kose seg :wub: Vi skal ta en vurdering etter dåpen (i slutten av august) om hvorvidt vi skal få time til mekling, søke spearasjon osv...gjør vi det, har vi på ett vis ett år på oss til å finne ut av ting og ta en avgjørelse. Jeg tror det er viktig å få tatt den avgjørelsen for å kunne gå videre enten alene eller som familie. Jeg trives ellers med å bry meg om andre, kanskje kunne gjøre en forskjell eller bare være der når noen trenger meg...er vel kanskje derfor jeg endte opp med sykepleie og palliasjon ;) Uansett og nok om meg!!!!!!! Digger at symptomene begynner å komme, selv om at jeg håper de blir bilde. jeg håper du får nyte ferien og kost deg masse!!!!! Gleder meg slik til å følge svangerskapet ditt :wub:

Kjærepære: Heia hjertet mitt har overhodet ikke glemt deg heller!!!!!! Jeg er så spent at jeg nesten knekker sammen!!!!!!!!!! Jeg unner deg så inderlig, sinnsykt, voldsomt full klaff nå!!!!!!! Så tøff du er som ikke har kjøpt test!!!!!!! Jeg er dypt imponert!!!!!!!!

Lykkelig, min gode, gode lykkelig: Hvordan har du hatt det i dag? Tenker mye på deg og drømmer om at du skal få verdens vakreste fødsel, slik jeg fikk!!!!!! Stor, varm god nattaklem fra meg!!!!!!!!

Cayenne: Jeg er svært spent på effekten av ferien, rødvinsorgasmer og varme har hatt på deg ;)

Skulle kommentert resten av dere, men jeg har rett og slett ikke oversikt og kapasitet i dette sprengte ammetåke hodet mitt, men jeg leser og gleder meg med dere og gremmes med dere!!!!!!!

Her i huset går døgnene i turbo fart. Hjerteknusern er nachspiel kongen så det holder, han drikker og røler noe så voldsomt :) Roper og kaver på natta når han ikke får oppmerksomhet ;) Nå har han faktisk sovnet, så jeg skal straks joine han, i håp om mer enn 2t sammenhengende søvn. Det er en utfordring å dekke de andre to hjerteknuserne sine behov også, men jeg prøver så godt jeg kan i tilegg til å holde huse og hjem sånn noen lunde i orden. Det er fryktelig tilfredsstillende for meg å mestre alt dette ;) Gubben kommenterte det en dag at: "du trenger meg jo egentlig ikke"...han skulle bare vist hvor rett han har. I dag kom ett virkelig hjertesukk fra han: "Jeg savner virkelig deg også når jeg sitter der ute alene. Du er blitt så blid og positiv og virkelig tatt tak, får ting gjort osv...." For det skal jo ikke stikkes under en stol at jeg også har ting jeg må forbedre på om dette ekteskapet i det hele tatt skal ha noe håp ;p (nærmer meg vel tilnærmet perfekt snart :P)

I morgen skal ungene ha fri fra barnehagen og vi skal på dagstur til min bror og hans familie. De ble overlykkelige da de oppdaget at jeg lagde kake for å ta med ;) sjokoladekake med kvikklunsj rundt o nonstop på toppen. Bursdagsgaver er fikset, arveklær er funnet fram til eldste tantebarnet mitt, så det skal bli en riktig kosedag (håper jeg). Det beste er at jeg slipper å lage middag :D Gleder meg stort :) Fint vær er det meldt også!!!!!!

Nei, jeg får legge meg på lading...koselig å "skravle" med dere igjen. Sender dere alle gode varme klemmer og de som trenger babystøv skal få i bøtter og spann!!!!!!!!!

Da dumpet timen til utredning for IVF i posten, men den trenger jeg jo, hahahaaa! Hadde ganske krafige mensmerter i dag(ikke i magen, men i underlivet), og kjente det hogg kaldt til i hjertet og jeg ble helt svimmel av angst. Men de er borte nå, phuuu..og jeg har til og med tvunget meg på løpetrening på tampen av arbeidsdagen, tung i beina og kvalmebefengt... og lukten av svette! Jiiiises så ekkelt :wacko:

Alle barna er på vennebesøk, så her skal mannen diske opp med salmalaks og sjokolademousse..ah, livet smiler :D

Hjelpe meg, her blir det mye me, myself and I for tiden..men jeg leser og lever meg inn i alt dere deler!

Lykkelig klem til alle mine favorittdamer :wub:

Tusen takk for fine og støttende ord! Er så koselig å dukke opp her etter mange uker med opphold og få klemmer og fine ord;) Setter stor pris på det!

I dag kom tanta..;( Kjente jeg ble skikkelig irritert.. og hadde lysst å gå hjem fra jobb og legge meg under dyna.. eller i det minste slå til noen.. men kan jo ikke bli helt primitiv heller.. så jeg valgte å bli og jobbe det av meg.. mannen henta meg etter jobb og vi dro ut til Stavanger og kjøpte god mat og kaffe i sola;)

Er så gla for deg en til please! Og nei, IVF trengs ikke lenger :D  :D  :D  

Har tenkt så mye på deg tussemor, synes du er så flink! Håper virkelig ting ordner seg for deg snart (les: mannen blir voksen;) Høres jo ut som han tenker mye på deg :wub:

Dossa, Cayenne, Elibjo, kjærepære og dere andre som snart er gravide - lykke lykke til! Håper på 2 streker i sommer! 

Blir ikke så mye forum på meg videre da jeg skal prøve å glemme at jeg prøver litt til :ph34r:   kanskje det hjelper på psyken..  :angry:  :blink:

Stor klem til dere alle søte damer! Gleder meg til ny status om en stund, satser på at listen er meget forandret ;)

Tusen takk for fine og støttende ord! Er så koselig å dukke opp her etter mange uker med opphold og få klemmer og fine ord;) Setter stor pris på det!

I dag kom tanta..;( Kjente jeg ble skikkelig irritert.. og hadde lysst å gå hjem fra jobb og legge meg under dyna.. eller i det minste slå til noen.. men kan jo ikke bli helt primitiv heller.. så jeg valgte å bli og jobbe det av meg.. mannen henta meg etter jobb og vi dro ut til Stavanger og kjøpte god mat og kaffe i sola;)

Er så gla for deg en til please! Og nei, IVF trengs ikke lenger :D:D:D

Har tenkt så mye på deg tussemor, synes du er så flink! Håper virkelig ting ordner seg for deg snart (les: mannen blir voksen;) Høres jo ut som han tenker mye på deg :wub:

Dossa, Cayenne, Elibjo, kjærepære og dere andre som snart er gravide - lykke lykke til! Håper på 2 streker i sommer!

Blir ikke så mye forum på meg videre da jeg skal prøve å glemme at jeg prøver litt til :ph34r: kanskje det hjelper på psyken.. :angry::blink:

Stor klem til dere alle søte damer! Gleder meg til ny status om en stund, satser på at listen er meget forandret ;)

Stor klem til deg, Søta - i sommer klarer vi det vettu! :D :D :D

Og tusen takk for heiing Tussemor - jeg heier tilbake på deg - snart smiler nok lykken til deg, uansett hvilken løsning det blir til slutt! :D

Lykkelig: Snart blir det bedre tider for deg også - hang in there! :D

Har brukt opp gratiskvoten for mobilsurfing utland, men dere andre er ikke glemt. God sommer så lenge! :D

Hei :)

For noen dager siden så jeg en oppdatering hovedsiden med oss over 30, syntes det var supert i og med at jeg selv er 35 og det kan være et litt ungt miljø på andre sider ;)

Så jeg startet som alltid på første side uten å få med meg hvor mange sider det var, hehe.

Har da lest meg gjennom alle sidene de siste kveldene, og er overasket over at så mange flott personer er inne på samme tråd.

Har ledd og hatt tårer i øynene , ventet spent på neste oppdatering og mange ganger holdt på å skrive svar, før jeg har sagt til meg selv at hallo- dette er flere måneder/ uker/ dager siden ;)

Jeg har vært morro å se så mange som venter nr 4, har følt meg litt alene om å ha så mange barn :)

Nå er ikke jeg prøver, jeg er lykkelig gravid med nr 5, vår lille attpåskatt! Har fire tette større barn og nå termin i desember.

Men jeg lurer på om jeg kan få lov å følge dere videre likevel?

Et slikt nettmiljø håpet jeg å finne, fant et her inne for 10 år siden, hvor jeg har kontakt med flere enda.

Ønsker masse lykke til og god sommer.

=D

Annonse

Hei :)

For noen dager siden så jeg en oppdatering hovedsiden med oss over 30, syntes det var supert i og med at jeg selv er 35 og det kan være et litt ungt miljø på andre sider ;)

Så jeg startet som alltid på første side uten å få med meg hvor mange sider det var, hehe.

Har da lest meg gjennom alle sidene de siste kveldene, og er overasket over at så mange flott personer er inne på samme tråd.

Har ledd og hatt tårer i øynene , ventet spent på neste oppdatering og mange ganger holdt på å skrive svar, før jeg har sagt til meg selv at hallo- dette er flere måneder/ uker/ dager siden ;)

Jeg har vært morro å se så mange som venter nr 4, har følt meg litt alene om å ha så mange barn :)

Nå er ikke jeg prøver, jeg er lykkelig gravid med nr 5, vår lille attpåskatt! Har fire tette større barn og nå termin i desember.

Men jeg lurer på om jeg kan få lov å følge dere videre likevel?

Et slikt nettmiljø håpet jeg å finne, fant et her inne for 10 år siden, hvor jeg har kontakt med flere enda.

Ønsker masse lykke til og god sommer.

=D

Velkommen til nabolaget!  :) som du sikkert har forstått er det hjertevarme og omsorg på høyt plan her! Så flott at du venter nummer 5! Gratulerer masse! Vi gir oss helt sikkert etter nummer 4, selv om jeg elsker barn... En fortsatt god sommer til deg også!!!

Nok en søvnløs natt i Gudbrandsdalen!  :) Jeg får i hvertfall god øvelse i å være våken til natt-amming starter igjen... Er jo vakkert med sommernetter da! Men ville heller nyte en slik natt på hytta, enn her hjemme! 

Dagene går altfor fort her! Forstår ikke helt hvordan jeg skal få rodd i land alle prosjekter før mandag. Men har faktisk endelig fått noen ting gjort nå... Alle kapper etc. til kurv er vasket. Skal nå bare strykes og på plass. Leter manisk etter sengetøy til minidyne... :huh: Har lagt klar en liten koffert og funnet frem toalettmappe. På toppen ligger en mini kjole i rosa som storesøster har plukket ut på salg. Får (som også ved tidligere fødsler) en litt uvirkelighetsfølelse i forhold til at et lite menneske skal ha den på seg snart :) skulle ønske alt var over, og at jeg var hjemme igjen! Jeg gruer meg så mye, at jeg klarer faktisk ikke å sette ord på det...

Er det noen av dere som har erfaring med "føde-brev"? Skrev det til fødsel 2, etter den traumatisk første fødselen. Men følte ikke at det var lest av noen egentlig? Hva har dere gjort? Vektlagt noe spesielt?

Slumre litt i godstolen med tømmerstokk-beina mine før dagen starter her.

Ha en deilig sommerdag!

Hugs&love :wub:

Velkommen til oss, Dailies!  Og gratulerer så masse med nurk nummer fem på vei :)  Selv baker jeg på nummer fire. Og at du har lest ALLE sidene, imponerende. Dette er verdens beste nabolag, med de fineste mennesker deri, så her vil du trives. Gleder meg til å følge deg videre!

Klokka åtte i kveld skal jeg på UL og håper inderlig millimetern viser oss et fint bankende hjerte.

Sender deg en varm klem, Lykkelig. Huff, det er fælt å grue seg så veldig, men nå er det ikke lenge til det er overstått, kjære deg. Tenker hele nabolaget her har deg i tankene på mandag, og sender deg alt vi har av god energi :wub:

Hvordan går det Minnimusa? Fremdeles like svimmel? Nå er du velsignet nær 2 tri og da pleier jo det å lette for de fleste. Hang in there ;)

Dossa, fremdeles ingen tantebesøk? Dette begynner å bli skikkelig spennende!!

Og en superklem til gode, søte Tussemor!

Ha en deilig dag alle sammen..her er det sol og atter sol.

Velkommen Dailis!! Gratulerer med spire nr 5 :)

En til; åh spennende å få se millimeteren!! Så missunnelig!

Jeg er fortsatt uvel og kvalm dessverre :( Men hadde en ok dag i går. Hadde frisør time og var ute å kjørte for første gang på 3,5 uke. Gikk greit, men var skummelt. Sååååå deilig å få vasket håret skikkelig, 2 uker siden sist, få farget etterveksten +vipper og bryn. Hadde egentlig ikke penger til det siste, men etter å ha følt meg så jævlig lenge så var det himmelen å se seg i speilet etterpå. Er rødblond naturlig så heelt lys, så deilig med farge så ser det nesten sminket ut :) Ble dårlig igjen utpå kvelden og sliten av "utskeielsene" men var verdt det!

Lykkelig du er garantert i tankene her og sender masse gode tanker over nå og til mandag!!

Sidney den tanta har da ingen rett til å komme sånn uinvitert!! Godt dere kom dere ut og filk kost dere med hverandre! Stor klem!

Tussa, ser fortsatt på deg som Supermamma!! Bøyer meg i støvet og tror jeg snart finner frem bedematta og retter den nord-vest, så fort jeg er ferdig med disse porselensgudene!!

hei og hopp og god morgen :)  Nå er jeg jeg ikke av de flinkeste til å skrive og kommentere her inne, men jeg følger med så godt jeg kan!! har jobbet nå 8 dager  i strekk uten fri og var helt ødelagt i går etter jobb . Så i dag sov jeg til kl 10.. flinke gutta mine sneik seg opp og satte seg nede med Ipad og tv så mamma kunne sove ;)

Tenker på deg lykkelig-4 !! Lykke  til med fødsel og håper av hele mitt hjerte at alt er bra med jenta di!! Noe jeg også tror det er : )

Gratulerer til alle som har født i det siste :D  Etter en intens jobbeperiode har jeg ikke klart å henge helt med i svingene her inne....

Hvordan går det med dere andre i 1. og 2.trimester?? jeg hoppet jo akkurat over til 2.trimester og når jeg nå tenker etter så har de siste ukene gått fort faktisk!

Her er kvalmen faktisk så og si borte!!!! Ikke spydd siden søndag og det er ny rekord siden starten av mai... har som regel spydd daglig ..opptil flere ganger daglig :wacko:  men nå tror jeg kanskje min gode periode har begynt!!

FIe: syns jeg så her inne at kvalmen din endelig også har gitt seg?? Håper virkelig ikke den kommer tilbake :) nå skal du bare nyyyyte graviditet og sommer!!

Jeg skal på første legekontroll i morgen jeg da... da er jeg 14+6..

Tenkte å be de sjekke for  CMV og toxoplasmose også..

Jeg har litt legeskrekk så jeg gruer meg litt.... jeg er ikke redd for stikk og sånn, men jeg hater og gå å vente på prøvesvar. Uansett hva slags prøver jeg tar så blir jeg stressa av det og tenker at ja de finner sikkert et eller annet rart :unsure:  helt idiotisk men jeg er litt traumatisert etter en dramatisk sprukken blindtarm episode som barn som endte med hasteoperasjon.. men det går vel som regel bra :)

Ha en fin dag i sola alle damer :D

Endret av HH80

Tusen takk :) veldig hyggelig, svarer til inntrykket dere har gitt :)

Usj så kjedelig med våkenetter Lykkelig, her har nattesovingen sviktet også dette svangerskapet, gjør det hver gang. Men jeg klarer å sovet litt på morningen. Går greit nå med ferie og relativt store barn som liker å sove til litt uttpå, men når jobben begynner om en uke blir det morro tenker jeg.

Det er egentlig ikke så imponerende å lese hele tråden, det er som å lese en bok. Mange liv som blir flettet sammen på en måte her, det er så mange av dere som er så gode til å fortelle, gir så levende beskrivelser. Men i motsetning til det vedmodet der er å lese ferdig en bok, så kan jeg følge dere videre, og det er veldig hyggelig :)

Jeg synes så synd i dere som har en ekstrem kvalme, her offer jeg meg ved bare å være uggen. Man blir jo satt ut av det. Håper det holder seg unna, og dere får en bedre sistedel av svangerskapet.

Så fælt det må være å grue seg til fødsel, jeg ser det som en av de få positive tingene ved svangerskapet. Jeg gleder meg til fødselen. Etter nr fire var jeg veldig ferdig i mange år, men syntes det var vemodig å ikke skulle føde igjen. Siste fødsel varte fra jeg var i fødsel i kun 20 min, det ble bare 5 rier. Skulle ønske jeg kunne overføre noe til deg. Min mormor slet i 3 døgn med første fødselen, mens nr 4 kom på 45 min, håper inderlig du får avsluttet med en god fødselsopplevelse Lykke :)

Hei til Dailis; velkommen i klubben :-)

Tenker på deg, Lykkelig! Alt går sikkert helt fint ♥

Lykke til på UL, En til! Så spennende :-D

Nå pakker vi vesker for en ettermiddag på sjøen. Knallvær i Vestfold, og skjærgården skal herved nyyytes!

Merker ingenting til Femar'en, annet enn hodepine de første to dagene. Så nå er det snart klart for aksjelegging ;-) Har en god følelse!

Ha en nydelig dag, jenter ♡

Velkommen så masse Dailis :D til dette helt utrolige nabolaget!!!

Wow har du lest alle sidene :D det er imponerende!!

Gratulerer så masse med nr fem i magen :)

Sjøl prøver vi på nr 4 men spiren lar jaggu vente på seg.

En til vennen :wub: masse lykke til på ul ikveld!!!!

Elibjo :) hopp på mannen for nå skal gullegget ditt befruktes ;)

Kos deg masse!!!

Lykkelig vennen :wub: tenk snart er du i mål og jeg gleder meg på dine vegne til du holder jenta di i armene dine :) tenker masse på deg!!! Knuseklem!

Tårene renner i skrivende stund :(

Dumme dumme dumme blodtanta dukka opp hos meg ikveld *snufs*

F... at det skal ta såååå lang tid for meg da :angry:

Trist og lei meg akkurat nå!

Men men jeg er en dag nærmere målet om en spire.

Jeg veit med meg sjøl at imorra så er kampvilja mi på plass igjen og jeg er klar for å gå løs på neste pp med nytt mot og iver :D

Åneii, Dossa-vennen :wub: Tanta skulle jo være på lang ferie nå :( Stor, god bamseklem til deg!

Lykkelig, skulle gjerne vært og hjulpet deg jeg også! Håper du får en drømmefødsel denne gangen, det fortjener du :wub:

En til, gleder meg til å høre at du har sett hjertet i kveld :)

Og Dailis, hjertelig velkommen til vårt fantastiske nabolag :D Wow, nr 5, jeg bøyer meg i støvet! Synes 2 er temmelig slitsomt, jeg... Hehe

Tussemor, en stor klem til deg også :wub:

Og der falt resten ut...

Anton har siste dag i barnehagen i morgen, etter 3 år flytter han over i en større bhg etter ferien. Tror han gleder seg, men blir nok rart ikke å være sammen med de gamle, kjente som han er så glad i. De siste kveldene har vi laget avskjedsgave til de 4 ansatte. Han har klippet og limt og pyntet et kartongark til hver av dem med personlige småting. Tegnet omriss av hender og føtter, limt på perle-arbeider, bilder, tegnet med glitterlim og trykt ut fargerike hjerter som han har limt på. Ble innmari fine (sa den objektive mora...), og han er såå stolt :) Har gjort nesten alt selv, og han gleder seg vilt til å gi dem bort. Mammahjertet smelter <3. Han er innmari turbo og til tider svært intens, men gud, for en go'gutt han er :wub:

Uff dossa, så leit! Utrolig kjipt hvor lang tid dette tar for deg, da. Klem til deg!

Velkommen dailis - her er det hyggelig! Imponert over at dere går for fem barn! Wow!

Håper ul var stas i dag, en til!

Tigerlise: han Anton høres jo bare helt skjønn ut!

Her nytes fortsatt ferie - deilig!

En til; håper du hadde en fin opplevelse på ultralyden i går? :) blir alltid litt mer virkelig når man har sett den tåkete prikken på skjermen!

Dossa; sender deg en god klem tilbake! Noe så forbanna at det ikke skal skje noe snart da! Jeg har akkurat stått i hagen og spydd på meg noen ekle kynnere. Sender alle gravid-hormoner din vei!!! Ønsker virkelig at du snart får det du ønsker deg :wub:

Tigerlise; Takk for gode ønsker angående forestående maraton-øvelse! Jeg har ingen illusjoner om at det skal bli noe bedre denne gangen, enn de tre forrige. Kroppen min er håpløs til å være gravid, og den klarer virkelig ikke å føde heller... Men får så herlige barn :wub: derfor ble det en siste runde. 

Har igjen så mye å gjøre at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne egentlig! Vil så gjerne at alt skal være i orden, så jeg kan slappe av og nyte fire små når jeg kommer hjem. Spekematen ligger allerede klar i kjøleskapet :D Kjære vakre vene, skulle så ønske at det var over, og at vi var trygt hjemme igjen...

Vel, bite tennene sammen og henge ut sengetøyet til ungene! Ingen mamma kan vel dra til føden uten at alle sengene er rene? :blink: vet jeg er litt håpløs! 

Ha en riktig deilig sommerdag alle sammen!

Hugs&love til støttekontaktene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...