Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Heisann,en liten tur innom mellom ferier og bleieskift;-)

Gratulerer Rime og Bumblebie! Hurra dere er og i mål,kos dere med nurkene:-)))

Kjærepære venter i spenning på videre utvikling;-))

En til please,gratulerer hvis jeg ikke har sagt det:-))

Det var en til som var blitt gravid..gratulerer til deg og:-))

Tussemor gratulerer med flott eksamen,jeg sto med glans også, så nå er det sommerferie før jeg begynner på BI i august igjen,gleder meg:-) følger spent med på mellomfasen du er i når det gjelder gubben,håper dere finner en løsning enten ene eller andre veien

Fie,så bra du er bedre,nyt det;-))

Grøne: vi bare slappet av i et helt år uten noe tiltak,utenom at vi ikke hadde sex rundt eggløsing,mottoet var at det ikke var noe krise hvis jeg ble gravid,men vi ventet litt pga bryllupet,gikk helt fint det,ble gravid en mnd etter bryllupet,da med vilje;-)

Ønsker tregull,kommer til å savne deg,men skjønner hva du mener,jeg er også mindre her inne fordi fokuset flytter seg litt etter fødsel,men jeg må følge noen av damene helt i mål,så blir her litt til;-)

Her er lille klumpen superflink,spiser,sover og gråter kun når han er sulten eller må ha ny bleie,skjønner ikke at jeg kan ha så flaks fire ganger:-)))

Til dere jeg glemte å nevne,dere er lest og sender fødestøv,babystøv,rødvinsorgasmestøv og alt annet som skal til to make dreams come true;-))

Endret av hønny-bunny

Fortsetter under...

Å Grøne! Skal dere lage en til? Så utrolig gøy :) jeg skal stå klar med heiarop! Jeg sier også som Tussemor..dropp pilla. Man vet aldri hvor lang tid det vil ta ;)

Tenkte på deg i dag Minnimusa. Måtte gjøre full retrett fra jobben i dag. Ble akutt spykvalm og skremmende svimmel! Prikking i huden, dundrende hodepine og kaldsvette. Sitter nå behagelig plassert i sofaen med beina høyt, kvalme og hodepine borte men fremdeles seiler verden. En underlig følelse. Men i morgen VIL  jeg være tilbake på jobb. Har bestemt meg for å klare de to siste ukene før ferien kommer som en deilig svøpe :)

4 dager til IKM, Cajenne? Stemmer det?  Bader deg i babystøv der borte i varmen! B)

Underfundig, lenge siden jeg har hørt fra deg. Håper du nyter deilige sommerdager :)

Grøne: dropp pilla! Vi har ikke brukt prevensjon mellom. Eller- i perioder der vi ikke har ønsket å bli gravid har mannen brukt kondom. I perioder der det ikke har vært noen krise har vi hoppet av i svingen, evt hadd sex i sikre perioder. Ingen vits i å kjøre i kroppen unødvendige hormoner når dere uansett snart vil ha en til :)

Takk for råd! Er og skeptisk til å tulla med systemet, blir 38 i romjula- så tar ingenting for gitt!! Men er litt redd for å ikkje vita når eggløysing er før mens er tilbake, kan jo få ei kjempeoverrasking der...og vi blei gravide i andre pp i haus etter maaange år på pilla. Vi skal ta det oppatt som tema over helga, og det er faktisk mannen som er mest skeptisk!! Men han seier at det er min kropp, så eg har dobbeltstemme.

Godt å høyra at motet er betre lykkelig :) Har tenkt på deg og hatt vond av deg.

Å fytti rakkern... Akkurat kommet hjem fra min første økt på Elixia.. Herre jesus så tungt! Det er mange år siden jeg sist var innom et treningssenter, men nå har jeg blitt så stor og utrent at jeg bare må komme i gang igjen. Har alltid vært stor, men har hatt god kondis og vært sterk. De siste årene har jeg forfalt skikkelig, og det er ikke en sånn kropp jeg vil leve i.. Bare å brette opp ermene og kjøre på. Lott gøy at det var Kari Jacquesson som var instruktør, hun er jo god å motivere... Jeg med tunga på knærne og sprutrød i trynet på cardio-time, hun med alle sine muskler og sprett.. Litt av en match ;) men den første timen er unnagjort, det blir bare bedre etter dette :):)

Grøne: ei i familien slet med å bli gravid, da anbefalte legen henne å starte med pillen i en periode, og så slitte. Man blir visstnok veldig fruktbar rett etter å ha brukt pille.. Men det var en lege involvert, jeg vet ikke om det er forskjell på piller eller noe, bare nevner det. Hun var også i slutten av 30-årene.

Nei, nå er det dusjen og så i seng. Kommer til å sove godt i natt, kjenner jeg!!

Å Grøne! Skal dere lage en til? Så utrolig gøy :) jeg skal stå klar med heiarop! Jeg sier også som Tussemor..dropp pilla. Man vet aldri hvor lang tid det vil ta ;)

Tenkte på deg i dag Minnimusa. Måtte gjøre full retrett fra jobben i dag. Ble akutt spykvalm og skremmende svimmel! Prikking i huden, dundrende hodepine og kaldsvette. Sitter nå behagelig plassert i sofaen med beina høyt, kvalme og hodepine borte men fremdeles seiler verden. En underlig følelse. Men i morgen VIL jeg være tilbake på jobb. Har bestemt meg for å klare de to siste ukene før ferien kommer som en deilig svøpe :)

4 dager til IKM, Cajenne? Stemmer det? Bader deg i babystøv der borte i varmen! B)

Underfundig, lenge siden jeg har hørt fra deg. Håper du nyter deilige sommerdager :)

Her har jaggu tanta frekkhetens nådegave - tenk å bli med oss til rivieraen! Hadde ikke kjøpt billett til henne, liksom... Men regnet ikke med noe annet med kun jobbing og bare to aksjerunder siste mnd ;) Nå derimot, ligger alt til rette for aprilbaby - ti dager til med sol, varme, bading, avslapping og deilig mat og vin er nok det som skal til! ;)

Gratulerer med to flotte jenter, Rime! ::D

Annonse

Aprilbaby er jo perfekt, cajenne!!! Jeg et marsbarn, et aprilbarn og to maiunger og kan varmt anbefale april. Da rekker man akkurat å komme ut av barselsbobla til sommeren kommer! Så kjør på med rødvinskos!!

Ida kjenner jeg at jeg er litt misunnelig på alle som er på ferie, for vi har ikke kunnet prioritere det. Med termin i slutten av mai er det jo litt gambling å booke familieferie, og med to navnefester og ett bryllup mellom meg og mine to brødre ble budsjettet rimelig sprengt. Herregud, det koster selv når det er andre som gifter seg eller feirer ungene sine!!

Kos dere, alle som er på ferie, og dere som kan må ta et seriøst vinglass for meg, for det savner jeg i ammetåka... Klem

Hei hei alle sammen! Jeg ble positivt overrasket da jeg så det var "liv" i denne tråden enda, og at det fortsatt er kjente navn her inne da. Håper ikke det er så mange igjen fra "min tid" som enda ikke har blitt gravide.

Til dere som ikke "kjenner" meg, så var jeg med å startet opp denne tråden. Husker ikke om det var i 06 eller 07 jeg.... lenge siden i hvert fall.

Til alle dere som husker meg, hadde det vært koselig med en oppdatering om dere orker ;) Jeg fikk bare et innfall om å gå inn her og kikke. Har jo sluttet og prøve for 1.5 år siden omtrent. Nå skal jeg bli bestemor faktisk :) Datteren min på 17 som har termin i midten av august. Først var det bare veldig rart å motta nyheten, både fordi hun er så ung, og fordi jeg føler at det ikke er så lenge siden vi holdt på med pliktsex, ivf og testing selv. Men, nå bare gleder jeg meg <3

Har ikke lest så mye, men har fått med meg at Rime venter tvillinger og at det er ganske nærstående. Masse lykke til Rime :)

Tussemor: Har du fått bebis siden sist jeg var her inne?

Til alle dere som prøver å bli gravide - masse lykke til. Håper spira sitter snart :) Til dere andre som allerede er gravide - lykke til videre, ta vare på dere selv og spira :)

Dumme tanta!

Og fine rivieraen :) Kor er de? Vi Var litt oppanfor Nice i fjor, lengste utflukt langs kysten var til Cannes på denne tida, der ko kusina mi og mannen til land frå cruisebåten..delig å dela ei flaske champagne der og- vi er naboar her om ein ser litt stort på det. Eg innrømmer glatt at eg på turen i fjor tanka opp med bobler i glasset så det skulle halda ei stund, vi hadde nemleg bestemt oss for å slutta med pilla når vi kom heim..og vips i slutten av august var vesla på veg ;) Skal berre sjå at rivieraen er svaret  ;)

Åhhh så glad, utrolig kos å høre fra deg! Tenker ofte på dere som var her i starten!! Så gøy å bli bestemor da ;) jeg har fått bebis ja, så nå surrer det rundt 3 små staute karer her :wub: minsten blir 6 uker på lørdag...ellers har jeg begynt på videreutdanning og vurderer master også er jeg i starten på ett samlivsbrudd...så kjeder meg ikke :P

Hunny, grattis med eksamen. Jeg tar av meg hatten for deg!!

Lykkelig, ønsker deg en så god dag som,mulig. God varm klem

En til, er det like deilig i bobla?

Åhhh så glad, utrolig kos å høre fra deg! Tenker ofte på dere som var her i starten!! Så gøy å bli bestemor da ;) jeg har fått bebis ja, så nå surrer det rundt 3 små staute karer her :wub: minsten blir 6 uker på lørdag...ellers har jeg begynt på videreutdanning og vurderer master også er jeg i starten på ett samlivsbrudd...så kjeder meg ikke :P

Hunny, grattis med eksamen. Jeg tar av meg hatten for deg!!

Lykkelig, ønsker deg en så god dag som,mulig. God varm klem

En til, er det like deilig i bobla?

Takk for den gode klemmen Tussemor!  :) hatt en søvnløs natt, og kjører på sparebluss i dag... Sendt mannen på butikken etter saftis, så skal bassenget til ungene fylles. I morgen SKAL jeg finne frem baby-tøy... helt sikkert! Håper du får ting på plass på hjemmefronten, og at du koser deg med de tre guttene dine i sommervarmen! Sommerklem til deg!

Lykkelig 4: hold ut,er det ikke bare 10 dager igjen til de setter deg igang? Gruer meg også pga SUA'n som kunne gjøre mye rart,men det gikk jo fint. Jenten din kommer til å bli fin og hvis det er noe de må fixe på,så går det jo som regel bra. Kjempe klem til deg:-)))

Cayenne,aprilbarn er festelig,eldste mann er det. Og lage barn i ferien med rødvinsorgasmestøv er velykket oppskrift,ene vår burde vært stemplet melde in Egypt i rompa...;-))

Annonse

Ja, tussemor! Her i bobla er det helt strålende. Hadde min første konsultasjon hos svangerskapsguruen i går, og han var helt fantastisk. Han hadde en teori på hva som kunne ha gått galt sist gang(morkakesvikt), og ga meg masse svar på alt jeg lurte på. Så nå tar jeg preventivt blodfortynnende AlbylE. Og bare det at han så meg dypt inn i øynene og så at han var sikker på at det skulle gå fint denne gangen, og hvis det gikk galt så hadde vi i hvert fall gjort alt vi kunne for å legge forholdene til rette. Ja, litt mumbojumbo, men for meg var det akkurat det jeg trengte å høre. Omsorg og interesse...og en pille for alt :)

Og torsdag i neste uke er det UL, wohoo.

Og Bokormamma..det er ikke sikkert du trenger å være så misunnelig på min ferie! Teltur i tre uker(midt i heiteste 1  tri) kjenner jeg er litt av et risikoprosjekt. Så solen HAR å skinne uavbrutt i de tre ukene!

Minnimusa, like svimmel eller begynner du å komme deg?

Kos dere i helgen, mine fineste naboer :wub:

En til: Jeg og klesvaska mi ble kidnappet i går så sitter nå fast i Fredrikstad til hun finner ut at hun vil kjøre meg hjem. Formen er vekslende, noen timer er jeg grise dårlig og ligger rett ut og synes ekstremt synd på meg selv. Har timer hvor jeg er oppegående, men klarer sjeldent å være på beina lenge før jeg må sette meg.

Rime:Gratulerer så mye med jentene :)

Kjærepære: Jeg vet særdeles lite om det du styrer med nå, men er det sånn at det er to befruktede egg som nå er satt inn i livmor? Kan begge utvikle seg til foster, sånn at du i beste fall kan få to barn, som ikke er tvillinger? Regner med du er fornøyd med ett altså, jeg ble bare så nysgjerrig. Hva hadde skjedd om alle de 8 eggene hadde blitt gode nok til å innsettes, hadde de satt inn alle 8 da?

God klem til Lykkelig, skjønner du har det tungt og jeg har egentlig ikke annet å by på enn en klem.. Men den er god, altså :)

Her er det fortsatt humping, annahver dag siden tanta dro. Etter eggløsningskallukatoren (og ikke terminkalkulatoren som jeg skrev sist) så er EL i morgen. Tenker vi fortsetter ut uka med aksjelegging, i tilfelle EL er senere enn jeg tror. Er spent på om det er vår tur nå :)

Det er to befruktede egg som er satt tilbake, ja. De lå i petriskålen og koste seg i fem dager før de ble satt inn. Man setter ofte inn etter bare to dager også. Som regel settes det inn ett egg, men når man har prøvd noen ganger så får man prøve med to. Det er særdeles sjelden med flere, og jeg har vel ikke hørt om noen som har satt inn flere enn tre her i landet. Om man har flere gode egg som ikke skal settes inn, kan disse fryses.

Begge eggene kan utvikle seg til foster, ja, og de blir da tvillinger, men toeggede ( akkurat som om jeg tilfeldigvis hadde sluppet to egg i stedet for ett en måned. Det gjør man gjerne når man blir litt eldre, derfor forekommer tvillingfødsler noe hyppigere når mor er litt eldre). 

Er storfornøyd uansett om det blir ett eller to, jeg :D Har prøvd i to år, og begynner å bli veldig klar :)

Happy humping ;)

Nå har jeg hatt besøk av søstra mi med familie et par dager, så det ble grillings i går og greier. I dag har jeg klippet plenen, så nå skal jeg bare slenge med på solsenga og lese krim ;)

Ha en fantastisk lørdag, vakre damer, skulle hatt dere til skravlings i hagen min :)

Så spennende, Kjærepære, håper at det blir full pott på deg nå:)

Herregud så deilig det var med litt sol og varme nå! Har installert meg i utestua som nesten blir for varm når sola står rett på, men nyyyyyyyter det! Reiser nordover neste helg, og der meldes det om stakkarslige 11 grader så får tanke opp med varme denne uka :)

Nå er jeg over i dpo-land som dere sier, så da er det bare å vente. Som vanlig kjenner jeg både det ene og det andre, luft i magen tolkes til å bli egget som fester seg, stølhet er ligamentsmerter osv. Jeg vet jo at jeg ikke kjenner noe mer nå, enn jeg gjør resten ev måneden, men man blir jo helt tullete av og gå og vente på denne spiren som aldri setter seg. Jeg har nok godt av ferie nå, få tankene over på andre ting. Vi er hos svigermor ved IKM så dersom tanta ikke kommer blir det tøft å vente med test til jeg kommer hjem. Har ikke lyst til å teste meg når vi er der, da må jeg i så fall ta testen med meg herfra, og så ta trsten med meg ut av huset og kaste den der. Kan tenke meg det hadde blitt masing hvis hun skjønner at vi prøver, hehe. Hun har ingen barnebarn, og vet at hun gjerne vil ha, men hun er veldig flink til å ikke mase. Jeg synes det er greit å få styre med dette i fred, fram til den dagen vi kan fortelle at vi endelig venter barn :) sist gang jeg var gravid fortalte vi det etter ultralyd i uke 8, fordi jeg da fikk se hjertebank og fikk vite at det da var uhyre sjeldent at det går galt. Nå gikk det jo galt i uke 10, men det var egentlig greit at familien visste det.

Ønsker dere en nydelig lørdag, damer :)

Så gla' jeg husker deg godt! Jeg har vært til og fra på tråden siden 2007, het "skrekkblandet fryd" den gang :D Så moro at du skal bli bestemor!

Der kom mann og barn hjem fra båttur. Jupp, kl 22, ring barnevernet ;) Jeg ligger i senga sammen med en delvis sovende Sebastian, og akter ikke å vise at jeg er våken. Har nemlig ingen planer om å delta i leggingen. Hehehe.

Ellers har jeg blitt forkjølet og vondt i halsen, og magen er øm og rar på andre uka. Tror immunforsvaret mitt går helt dukken post partum. Sukk. Men det går seg nok til. Bare Lillegutt holder seg frisk.

Skal forresten på mr i slutten av mnd. Siste undersøkelse i ms-utredningen, og jeg gruer meg så jeg blir helt svimmel. Tiden fra mr til jeg får svar kommer til å bli et mareritt. Alt jeg ønsker meg er at mr bildene viser at alt er normalt, da skal jeg sveve rundt i en lykkelig boble og tåle alt av travle ferier, svigerbesøk og dåpsforberedelser.

Ble mye syt her, men hos dere kan man liksom lufte alt. Klemmer til dere!

Da har jeg brukt over 3000 kr på en undersøkelse av egglederne i dag. Var hos en privat gynekolog/"kvinnedoktor". Han sprøyta kontrastvæske inn i livmor, for å se om det var åpen passasje til egglederne. Og det var det! Han kunne heldigvis se det ganske fort, så han trengte ikke å sprøyte inn alt sammen. Bra, for det var vondt! Jeg hadde fått beskjed om å ta 600mg ibux og 1000mg paracet på forhånd, og det er jeg glad for. Har følt meg helt rar i hele kveld. Sprengt/oppblåst og veldige menssmerter i både mage og rygg. Har tatt mer ibux også, han sa jeg burde det.

SÅ litt i tåka her jeg ligger på sofaen med varmeflaske:)

Men altså; alt så bra ut. Jeg fikk resept på femar, noe jeg forsto skal hjelpe å stimulere til god eggløsning i riktig tid, så jeg slipper å tenke på timing. Skal ta pille dag 5-9, og ha sex dag 10,12,14 og 16. Er ingen kjente bivirkninger eller noe. Kan ikke bli overstimulert, trenger ikke ta pausemåned.

SÅ jeg er glad og positiv i dag. Håper nå jefg ikke trenger å ta laparoskopi. Det er jo det samme de skal sjekke, og jeg vil snakke ta en operasjon jeg ikke behøver.

SÅ deilig at det gikk så bra. Alt passa nå. Måtte ta denne undersøkelsen på dag 3-5 i syklus, og er på dag 3 idag. Han pleier ikke ha åpent på lørdager, men hadde det i dag! Ellers hadde jeg måttet vente 2 mnd, for jeg er på Kreta ved neste ikm. Så det var råflaks :)

Og tablettene skal jeg begynne med på mandag. Så nå blir det en ordentlig bra ferie! Nå har jeg virkelig gjort alt jeg kan, så nå får vi bare håpe at det betaler seg... :-D

HA en strålende helg, jenter! Det skal jeg. Når det slutter å gjøre vondt, iallfall... :-/

Så gode nyheter Elibjo!!! :) har dere sjekket sædkvaliteten til mannen også? Får håpe Femar funker god og at spiren sitter nå :)

Kjærepære: når blir ikm? Regnes det fra "blandingsdag/ befruktningsdag" eller innsett dag? Håper eggene klorer seg fast :)

Bare en liten oppdatering.

Snart gravide:

Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.

Cayenne (IKM 2.7., to barn, prøvd på nr tre i et par år...)

ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)

Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)

Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. )

Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.

Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar.

Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 12. juli. 37pp

LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)

Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus

Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn

SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 12.06)

Apex (37 år, 1 "voksen" kar fra før IKM 12.06)

Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)

1.tri:

Supersnusken (termin 28.des)

HH80 (termin 4.januar)

Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar)

En til,please. (Foreløpig termin 3. mars).

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

2.tri:

m1980 (termin 29. Aug) ?

Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

nerdybirdy (termin 23 oktober)

Fiemamma (termin 16.november, førstegangs)

Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)

3 trimester:

Bumblebeee (termin 26.6)

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8

Junimage (termin slutten av juni)

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.

Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.

81-mamma❤❤ (termin 17. Aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland

Rime (termin 18 Aug). Bærer tvillinger.

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia

Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.

Viiii. April.

Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai

Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente

Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente

Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06

Så gode nyheter Elibjo!!! :) har dere sjekket sædkvaliteten til mannen også? Får håpe Femar funker god og at spiren sitter nå :)

JA, mannen har også tatt prøve. Viste lett skade på form. Men ikke nok til å si at dette er grunnen til at det tar tid. Vanlig gyn henviste oss til ivf pga av det, selv om han også sa at det ikke trengte å bety noe. Han henviste meg også til laparoskopi for å sjekke egglederne, noe jeg valgte å gjøre privat. Da slapp jeg å vente i flere mnd. Privat gyn mente alt så bra ut, og ga meg Femar. Så da krysser vi fingrene, da:)

Snart gravide:

Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.

Cayenne (IKM 2.7., to barn, prøvd på nr tre i et par år...)

ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)

Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)

Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. )

Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.

Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar.

Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 12. juli. 37pp

LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)

Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus

Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn

SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 12.06)

Apex (37 år, 1 "voksen" kar fra før IKM 12.06)

Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)

1.tri:

Supersnusken (termin 28.des)

HH80 (termin 4.januar)

Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar)

En til,please. (Foreløpig termin 3. mars).

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

2.tri:

m1980 (termin 29. Aug) ?

Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

nerdybirdy (termin 23 oktober)

Fiemamma (termin 16.november, førstegangs)

Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)

3 trimester:

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8

Junimage (termin slutten av juni)

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.

Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.

81-mamma❤❤ (termin 17. Aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland

Rime (termin 18 Aug). Bærer tvillinger.

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia

Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.

Viiii. April.

Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai

Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente

Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente

Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06

Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...