81-Mamma<3<3 Skrevet 30. juni 2013 #5101 Del Skrevet 30. juni 2013 Kjærepære: lykke til med insett i morgen (det er i morgen, sant)? Lykkelig: håper kontrollen i morgen går bra!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145482023 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #5102 Del Skrevet 30. juni 2013 Takk for laget, ønsker3gull Skjønner godt avgjørelsen din (har vært ikke på tanken selv, men klarer ikke å holde meg unna), men vi kommer til å savne deg! Lykke til videre Kjærepære, krysser alt for et vellykket innsett!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145482751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bumblebeee Skrevet 30. juni 2013 #5103 Del Skrevet 30. juni 2013 Lykke til i morgen både kjærepære og lykkelig!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145482813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 30. juni 2013 #5104 Del Skrevet 30. juni 2013 Nå fikk jeg plutselig ett akutt savn etter dere alle sammen!!!!! Sukk...livet uten min egen pc er jaggu meg hardt :-p Jeg skal ikke nekte for at jeg er ekstremt sliten for tiden. Det tok litt mere på enn forventet å være "4 barns" mamma samtidig som jeg tok eksamen...Gubben skulle liksom være hjemme den uka for å avlaste på ettermiddagene og kveldene, men hvor mye hjelp er det i en mann som kommer hjem fra jobb, slenger seg på sofaen å proklamerer hvor sliten han er??? og når jeg spør hva som står på menyen..."Har ikke peiling", da blir det litt i drygeste laget, når han i tilegg til stadighet forsøker å få meg til å tro at vi har det så jævli bra og skal snakke om livet vårt og forholdet vårt, foran ungene, til en hver tid...Ja, da går det litt i klikke modus for mor selv. Det skal sies at det har vært noen positive episoder i helga, men det hjelper så ufattelig lite...Nå er han endelig dratt på jobb, i morgen tidlig tar han ungene, og svigermor henter dem i barnehagen, så plutselig hadde jeg "barnefri"...helt utrolig!!!!! Odin har også så smått begynt å forstå at det er godt å sove i sin egen seng!!!! Nå har han sovet der opptil 5 t hver natt i flere dager!!! (Den 5t var bare en gang ;-) ) Takk for all positiv tilbakemelding på eksamenen min. Jeg vet ikke hvor strålende dette egentlig er...det går jo tross alt litt ut over de stakkars ungene mine, og det er ikke helt bra...Så selv om det kan virke imponerende, så tenderer det til idioti :-P Uansett, nå er det "ferie", jeg skal nyte ukene som "bare" mamma å gjøre alt jeg kan for å kompensere tapt tid med de to eldste...og planlegge dåp!!!! Nå skal jeg finne senga, før vi tar fatt på enda en turbo uke :-P God varm klem til hver og en av dere!!!!! Cayenne: Å få gubben til å betale noe som helst, kan jeg bare glemme. Han har så vidt penger til sine egne regninger Dossa: Gode, herlige, skjønne, nydelige deg NÅ er det din tur til å juble av glede og syte og bære deg over symptomer Kjærepære: Masse lykke til i morgen!!!!! Skal ta med meg sædkoppen hvor enn jeg går de neste 14 dagene å drikke det jeg makter for deg En til please: Jeg sitter her på stolen min å ser deg fly rundt, lykkelig i den rosa boblen din, og det gjør meg så uendelig glad og fredfull!!!! Dette kommer til å gå så ufattelig bra!!!!!!!! <3 Lykkelig: Masse lykke til i morgen!!! Jeg håper du får usedvanlig gode nyheter i morgen!!!!! Det er så vondt å sitte her, å ikke kunne hjelpe!!!!!! Jeg tenker på om jeg kjenner folk ned gjennom gudbransdalen som kunne kommet å hjulpet deg, men det er ikke så mange av dem!!!!!!! Heldigvis nermer det seg slutten nå!!!! Snart har du Sofie her og da kan du bare nyte livet. Jeg sender uansett mine varmeste og beste klemmer!!!!! Symbio: Var det deg med den der uforskammede tanta??? Plutselig så glemmer jeg nick som bare det...sukk...Jeg også kan en del solide velformulerte setninger på ekte nordnorsk...Så vi kan godt samle oss mot henne, så kanskje hun lærer å holde kjeft!!!!!!! Jeg kan fortelle deg det, at INGEN er feite når de er gravide, UANSETT!!!!!!! Jeg er særdeles overvektig i utgangspunktet og ser ut som en feit gris når jeg er gravid, men fytti så vakker denne feite grisen er akkurat i de 9 mnd, usminket og jævlig, men gud så vakker!!!! Så vet du det Kjære alle dere andre, når jeg får ny lader til pcn min, så skal dere få en kommentar alle som en. Jeg leser og tenker på dere hver dag og nesten hele tiden. Dere er på sett og vis noen av mine aller beste venner!!!! I dag, kjente jeg bare at jeg virkelig savnet dere alle!!!!!!!!!! Ha en strålende kveld, nå må jeg komme meg til køys før mini skal ha mat igjen!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145482921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 1. juli 2013 #5105 Del Skrevet 1. juli 2013 Stikker bare innom for å si lykke til videre til søte Ønskersnuppa - kommer til å savne deg! Men du må jo komme innom og si hei en sjelden gang, da! Vi koser oss på Cote d'Azur - ungene bader dagen lang og livet er herlig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145483302 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoN Skrevet 1. juli 2013 #5106 Del Skrevet 1. juli 2013 Stikker bare innom for å si lykke til videre til søte Ønskersnuppa - kommer til å savne deg! Men du må jo komme innom og si hei en sjelden gang, da! Vi koser oss på Cote d'Azur - ungene bader dagen lang og livet er herlig! Vi er også på cote d'azur! Er det ikke vidunderlig å være her? Vi koser oss og nyter slappe dager. Endelig! Fortsatt god sommer til alle! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145483349 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 1. juli 2013 #5107 Del Skrevet 1. juli 2013 Lykke til med innsetting, Kjærepære! Her heies det på deg i dag!! Ripe i lakken til Mr Fantastic som så inderlig ønsker seg arving, men prioriterte å lese til han sovnet på kvelden - og jeg hadde lagt meg uten å være trøtt pga lovnad om aksjelegging.. Grrr. Fortalte han noen "Pauli ord" om at han ikke fikk lov til å tulle med hodet mitt med tanke på "barn/ikke barn", sto opp og ente med at jeg sov ikke nevneverdig påfølgende natt. Innhentet seg derimot fint i går, så jeg satser på at han har hatt et lite styremøte med seg selv i løpet av dagen.. Satser på at han finner aksjelegging såpass viktig at han setter det før Harry Hole noen kvelder! Jaja, da har alltid positive Apex blåst ut litt her - og er klar for noen dager på hytta med dårlig nettdekning så nå skal det pakkes turklær, fiskesluker, dykkerutstyr, håndarbeid og ei god flaske med vin! Returnerer til bynære strøk igjen på torsdag, for å gå på visning i ei leilighet vi kunne tenke oss å kjøpe. Spennende tider! Ha en finfin dag, damer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145483424 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 1. juli 2013 #5108 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Å du snille, gode Tussemor Du er bare så herlig! "Rørte tårer spretter". Tusen takk for herlig historie, Bumblebee, og gratulerer nok en gang med det skjønne nurket ditt. Det er helt uvirkelig å tenke på at jeg kanskje selv er i den situasjonen utpå våren. Har jentene til Rime kommet? Gurimalla så spennende! Gleder meg til å høre mer Kjære, kjære Ønsker..lykke til videre. Du kommer virkelig til å bli savnet. Og takk for all støtte og gode ord. Og god ferie, Cajenne og NoN. Jeg skulle gitt mye for å vært der hos dere..sikkert plass under senga eller på hattehylla! Heia Apex. gi han inn! Han har å levere kvalitetsvarer nå altså, med den største glede og iver! God tur på hytta til deg også. Og sier meg hjertens enig med de andre her at gravide kvinner er det vakreste som fins, Symbio. Ufattelig hva enkelte mennesker kan tillate seg å si altså. Raser her jeg sitter Du er nydelig! Måtte ta en ny test i dag, bare fordi jeg er så sprek. Husker hvor dårlig jeg var sist. Det murrer litt i eggstokkene, og oftere på do ellers nada. Den lyste så fint "gravid" så da bare priser jeg hver gode dag med energi og null kvalme...he he..dere må forberede dere på mange kokkorosaboble oppdateringer altså(millimetern er nå nesten åtte millimeter stor og annlegg til ti tenner, tenk det dere)! Så glad for at jeg har dere, mine fineste venner! Endret 1. juli 2013 av En til, please. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145483506 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 1. juli 2013 #5109 Del Skrevet 1. juli 2013 Blir såå glad at jeg gliser fra øre til øre når du skriver om gleden og millimetern din En Til!! du fortjener virkelig den lille spiren!! Min er i dag offisielt gått over fra alien til foster, weee Tenk at det er en liten baby inni der om bare noen cm stor! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145483630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 1. juli 2013 #5110 Del Skrevet 1. juli 2013 Gratulerer med stor, fin centimeter, Minnimusa, he he he...flinke disse spirene våre altså Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145483661 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 1. juli 2013 #5111 Del Skrevet 1. juli 2013 Og min er blitt hele 61 cm og 6,2 kg deilige kjempen min Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145484195 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 1. juli 2013 #5112 Del Skrevet 1. juli 2013 Kjære Ønsker ønsker deg masse lykke til i fremtida og kos deg masse med dine skjønne gull ♡ Håøer du titter innom i ny og ne for å se etter at jeg jubler snart Har vært veldig koselig å ha deg i dette nabolaget :D Du skjønne og helt fantastiske tussemor jeg blir så rørt av dine gode ord ♡ Du er helt herlig og er så glad for at vi befinner oss i samme nabolaget ♡you!! Digger beskrivelsen din En til snuppa Godt at du ikke er dårlig, håper du får et fint og friskt svangerskap Nyyyyyter ferien og idag skinner sola og varmer så godt Livet er herlig!!! Håper det ligger en liten spire i magen min, det hadde vært helt fantastisk Skal på hyttetur med svigers på onsdag til fredag. Da er det Lilleputthammer som er målet og ungene gleder seg masse Små barn, store gleder Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145484336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 1. juli 2013 #5113 Del Skrevet 1. juli 2013 Lykkelig hvordan gikk det idag? Håper du gikk derfra med et lite smil pga gode nyheter ♡ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145484638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 2. juli 2013 #5114 Del Skrevet 2. juli 2013 30 juni kl 0517 og 0519 kom to friske jenter omsider til verden etter ett døgns hard kamp. De var begge 42,5 cm stor veide 1710 og 1892 g. De nådde å bli 33+2, og var veldig sterke så slapp pustehjelp eller noe sliten men lykkelig og alt står bra til med bade små og store. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145485896 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 2. juli 2013 #5115 Del Skrevet 2. juli 2013 God morgen! Masse gratulasjoner til Rime med flotte jenter! Så godt å høre at de er friske og fine begge to! Dossa; jeg bor noen kilometer fra Lilleputthammer. Været ikke det beste før fredag tror jeg... Husk regntøy, og velkommen til mine hjemlige trakter!!! Her våget jeg meg på kontroll igjen i går. Fikk "tilsnakk" for at jeg ikke kom sist uke. Innrømmet at kostholdet sklir ut, at jeg ikke orker mer blodsukkermåling, at jeg sover elendig, er stresset, bekymret, har vondt i bekken og rygg etc. Jeg har på en måte gitt opp litt... fikk beskjed om at de vil forsøke å sette i gang den 15, dersom ikke noe har skjedd før den tid. Vet ikke om jeg var mer beroliget eller stresset etter den beskjeden egentlig? Er så sliten og lei, at jeg ikke klarer motivere meg for fødsel. Akkurat nå er det som å velge mellom pest eller kolera! men kanskje, om jeg er heldig, er det nå to uker max, til Sofie ligger PÅ magen, og ikke prøver sparke seg gjennom den! Den gode nyheten var at avviket hadde gått noe ned! Siden det nå var to uker siden siste måling, så er ihvertfall det veldig bra! Jeg har også spist is, kjeks, masse frukt etc. Så hun kunne egentlig vært ute av alle proposjoner nå Nå må jeg bare ta meg kraftig sammen, og finne frem alt av småtøy, kurv mm. Det er akkurat som om jeg tror fødselen ikke kommer, om jeg ikke er helt klar er rimelig flink til å fortrenge ja! Ungene har ferie fra barnehagen, og jeg er så lei meg for at vi ikke er på ferie. Får litt dårlig samvittighet! De storkoser seg hjemme! Men er jo godt reisevant, og ville så gjerne at de skulle få noen spennende opplevelser denne sommeren også... Jeg er verdensmester i dårlig samvittighet! Ser ut til å bli en overskyet dag her, og ikke umulig med litt regn igjen! Altså ingen unnskyldning for ikke å få ting på plass... Ha en deillig sommerdag alle sammen!!!Hugs&love Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145485908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 2. juli 2013 #5116 Del Skrevet 2. juli 2013 Åhhh lykkelig, kanskje vi kan møtes å ta en kaffe i sommer da? Vi har planer om en liten uke i øyer området bare slik at ungene skal føle at de har hatt litt ferie Slutt foresten med den dårlige samvirtigheten...dere har jo vært på tur!!! Det tjener ingen at du sliter deg ut med samvittigheten i tilegg til alt det andre!! Jeg er så trøtt at det svimler for meg, jeg som MÅ ut å kjøre bil ikke bra...fikk kastet ut gubben igjen i går, litt rart, men fytti så godt!!! Resultatet er roligere unger og ryddigere hus Gleder meg til å få pcen min opp å gå god, varm klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145486096 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 2. juli 2013 #5117 Del Skrevet 2. juli 2013 Å jubel, Rime! Gratulerer så mye med jentene dine Så godt at det har gått så vel. Gleder meg til fødselshistorien din også. Aldri lei slike Kos deg og nyt denne magiske tiden. En ekstra klem til deg, kjære Lykkelig"klemme på". Prøv å senk skuldrene, kast samvittigheten på havet og finn noen gode stunder bare for deg selv. Ikke alltid så lett, men det er så godt når man klarer det og jeg unner deg det så inderlig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145486127 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 2. juli 2013 #5118 Del Skrevet 2. juli 2013 Kjære søte Lykkelig du skal ikke ha dårlig samvittighet vennen! Det får du ikke lov til av meg, så kast den langt til skogs! Barna dine ser på deg som super gode og snille mamman deres og vil ikke at du skal gå rundt å ikke ha det bra. Du betyr alt for barna dine og familien din ♡ Regntøy skal pakkes med Ungene gleder seg!! Kom og fortalt at det eneste de trenger å pakke med seg var badetøy hehe De stor trives i vannet, mer enn mora si vil heller sitte på land med en god bok på fanget Rime Åååå gratulerer så masse med de utrolig skjønne jentene dine Gleder meg til å høre fødselshistorien din!! Kos deg masse for det fortjener du virkelig Tussemor koseklem!!!! Og en stooor bamseklem til dere alle sammen :) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145486421 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 2. juli 2013 #5119 Del Skrevet 2. juli 2013 Kjapp oppdatering fra Sløvepære: kun to egg var gode nok til å settes inn :/ selv om jeg fikk ut tjue og åtte ble befruktet. Jaja, så lenge de to eggene funker, så Masse klemmer til Bumble og Rime!!!! Kommer tilbake når formen er bedre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145487303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 2. juli 2013 #5120 Del Skrevet 2. juli 2013 Rime:Gratulerer så mye med jentene Kjærepære: Jeg vet særdeles lite om det du styrer med nå, men er det sånn at det er to befruktede egg som nå er satt inn i livmor? Kan begge utvikle seg til foster, sånn at du i beste fall kan få to barn, som ikke er tvillinger? Regner med du er fornøyd med ett altså, jeg ble bare så nysgjerrig. Hva hadde skjedd om alle de 8 eggene hadde blitt gode nok til å innsettes, hadde de satt inn alle 8 da? God klem til Lykkelig, skjønner du har det tungt og jeg har egentlig ikke annet å by på enn en klem.. Men den er god, altså Her er det fortsatt humping, annahver dag siden tanta dro. Etter eggløsningskallukatoren (og ikke terminkalkulatoren som jeg skrev sist) så er EL i morgen. Tenker vi fortsetter ut uka med aksjelegging, i tilfelle EL er senere enn jeg tror. Er spent på om det er vår tur nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145487576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonanza Skrevet 2. juli 2013 #5121 Del Skrevet 2. juli 2013 Minnimusa; du er god til å drive egenomsorg! Noen ganger er leger ganske så naive. Jeg har også fått beskjed om å hvile masse, og tenke på meg selv. Lo så tårene rant da overlegen trøkte det ut av seg det er enkelt med tre stk under 6 år som krever deg døgnet rundt! God bedring til deg! Bumblebee; her har mannen foreslått sengeakrobatikk for å gjøre de voldsomme kynnerne litt effektive. Jeg synes det er en god ide, men har så vondt, og er så sliten, når kvelden kommer! Ungene har fri fra barnehagen, så ikke helt enkelt å stikke seg bort på dagtid heller! håper virkelig at du går i spontan fødsel! Selv er jeg rimelig resignert i forhold til igangsetting denne gangen også... bare jeg får friskt barn, så skal jeg overleve. Det er magen til Sofie som viser voldsomme avvik. De ser ikke noen oppfyllninger eller "skygger" som ikke skal være der. I tillegg har jeg altfor altfor mye fostervann... Kombinert gir disse to gjerne en indikasjon på problemer med mage/tarm systemet. Tar ikke sorgene på forskudd, men i tillegg til alt det andre, så renner begeret over noen ganger. Egentlig skulle jeg også hatt EKG- overvåkning fra tirsdag til fredag denne uken. Hjertet mitt gallopperer innimellom, og jeg holder på å besvime. ekkelt, spesielt når jeg er alene med ungene. Men ringte og avbestilte alt det også. Jeg orker ikke mer sykehus! Dersom problemet skulle vedvare etter fødsel, så tar jeg selvfølgelig kontakt med dem igjen. Jeg skulle jo liksom rydde i dag. Mannen har holdt på ute med vinterveden. De to største har legodag over hele stua. Minstemann fikk være med mamma i dobbeltsenga, og der sov vi faktisk godt i nesten tre timer nå skal jeg ta en liten økt med stryking før middagen! Ønsker alle i nabolaget en fortsatt deilig dag!!! Hei! Jeg kan ikke unngå å svare deg jeg... For mitt første barn er født med øsofagusatresi, delt spiserør, og jeg hadde da de samme symptomene som deg( altfor mye fostervann, og fosteret hadde lite/ingen fyllning i Magesekken. Da får de vansker med å se magesekken på UL. Jeg vil bare si at jenta mi er frisk og rask. Kan ikke se på henne at det har vært noe. Hun har et 5 cm arr (smal litta stripe), under høyre overarmen mellom ribbene, der gikk de inn da de skjøtet spiserøret. Hun ble operert første levedøgn på Riksen, og vi var der i 4 uker. Det er jo absolutt IKKE sikkert at babyen din har dette, som er en sjelden feil( 12-15 i året på landsbasis), men du skrev at de hadde nevnt at det kunne være et problem i magetarm kanalen. Bare ta kontakt om du skulle lure på noe! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145487701 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 2. juli 2013 #5122 Del Skrevet 2. juli 2013 Lykkelig :wub: Jeg vet ikke hva jeg skal si, men håper og tror det beste Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145487727 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 2. juli 2013 #5123 Del Skrevet 2. juli 2013 I kveld søv vesla litt aleine, kanskje har natta begynt får midnatt?? Håpe håpe!! Så då fekk eg tid til å komme innom. Og det er eg glad eg gjorde! Her har det jo skjedd så mykje fint!! Gratulerer sååå mykje til nygravide damer, endeleg!! Og gratulerer til de som no har fått ut gulla Utruleg kjekt å lesa det de skriv og å følgja med på korleis det går med dykk. Sender ein stor klem til lykkelig, og håpar du får tid til å ta deg litt inn før Sofie kjem ut og helsar på, det går nok bra!!! Har lese alt, men rekk ikkje å kommentera så mykje - stikk innom att når eg rekk. Satsar på at vesla i løpet av nokre veker får litt rutiner, og eg får litt meir tid ved macen, får ikkje dette til på mobilen som er meir ammevenleg så då vert det berre fb dessverre. I løpet av vinteren kjem eg ok innatt på prøvelista og, vi vil ha ein til snart oger i tenkeboksen på om vi skal prøva minipille no eller berre satsa på at amminga er prevensjon god nok fram til jul..råd og innspel mottas med takk. Det må tas med at når eg har prøvd minipille før ha eg blødd i eitt sett, ikkje så motivert for det!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145488119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 2. juli 2013 #5124 Del Skrevet 2. juli 2013 Dropp pillen Grøne å la det stå til like greit...evt kondom...jeg har aldri brukt noe etter fødslene. Gubben har brukt kondom også har vi latt det stå til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145488212 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 3. juli 2013 #5125 Del Skrevet 3. juli 2013 Takk for alle gode klemmer og omtanke dere er virkelig herlige! Siden jeg ikke deler alt med familie og venner, så er det nok dere som får "lide" under mine frustrasjoner og bekymringer... Bonanza; takk for at du delte dine erfaringer. Jeg er forberedt på det meste! Tar ikke noe som en selvfølge her. Samtidig tenker jeg at det ikke er noe jeg kan gjøre, for å endre det i magen nå! Må bare ta ting som det kommer, bite tennene sammen og være sterk... Har etter tøffe tak tre herlige og friske barn, tar ikke som en selvfølge at nummer 4 også er det. Men håper selvfølgelig at det er en bagatell, eller ikke noe... Skal prøve å presse på med organisering denne uka, slik at jeg kan prøve å hvile og ta meg inn til evt. fødsel den 15... Skulle ønske jeg kunne si at jeg gleder meg! Begge guttene er oppe her. Minsten rusler rundt med sagge-bleie og koseteppe. Smelter meg helt har masse å glede meg over, selv om jeg er sliten og har noen utfordringer! Amerikanske pannekaker med friske jordbær og akasiehonning til frokost i dag. Er ikke helg da, men tross alt ferie!!! Ønsker alle nydelige støttekontakter en deilig dag! Alle klemmer og støttende kommentarer varmer veldig Ønsker alle prøvere lykke til, og sender alt av hormoner og tilbehør deres vei! Jeg trenger det ikke mer! Tross alt deilig med ferietid, sommer og prøving da? Spent på om de to gulleggene til Kjærepære sitter! Krysser virkelig fingre for deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/205/#findComment-145488481 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå