En til, please. Skrevet 21. juni 2013 #4951 Skrevet 21. juni 2013 Å, etter å ha prøvd og prøvd og mistet den nydelige minibabyen min, og blitt så syk så syk, er jeg helt svimmel av lykke. Stikker bort til deg jeg, Minnimusa og trøster deg og bruker opp resten av testene dine i samme omgang
elibjo Skrevet 21. juni 2013 #4952 Skrevet 21. juni 2013 Åh, En til, please!!!!!! Krysser fingre og tær for at du kan fortsette å være glad og lykkelig framover. Det har du jammen fortjent! :-D
Dossa :) Skrevet 21. juni 2013 #4953 Skrevet 21. juni 2013 En til snuppa ååååææ så glad jeg ble nå!!!! Det er din tur nå Weeeeheeeeeeee endelig så satt spiren Krysser alt jeg har for deg snuppa ♥
Minnimusa Skrevet 21. juni 2013 #4954 Skrevet 21. juni 2013 Må vel grave frem denne igjen da vel, vi må få noen flere over på første trimester nå, ikke sant En til?? Også fikk jeg endra termindatoen min som ble flytta av legen til 28. når jeg var der for noen uker siden Snart gravide:Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.**Cayenne** (IKM 7.6., to barn, prøver på nr tre i snart to år...)En til, please. (15 pp, SA i oktober, IKM 24 juni).ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. )Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før)Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 12. juli. 37ppLittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn AkershusMamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barnMissAlma (prøvd siden sommer 2012, SA januar 13), 31 år, ingen barnSpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 12.06)Apex (37 år, 1 "voksen" kar fra før IKM 12.06)Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig) 1.tri:Supersnusken (termin 28.des)HH80 (termin 4.januar)Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) 2.tri:Lykketroll*morTil2? (Termin 29.Aug)m1980 (termin 29. Aug) ?Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10nerdybirdy (termin 23 oktober)Fiemamma (termin 21.november, førstegangs)Vææææ (termin ca 21 november, førstegangs) 3 trimester: Bumblebeee (termin 26.6)Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.81-mamma❤❤ (termin 17. Aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland Rime (termin 18 Aug). Bærer tvillinger. GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. April.Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06
**Cayenne** Skrevet 21. juni 2013 #4955 Skrevet 21. juni 2013 Å halleluja, En til!!!! Så fantastisk! Skal krysse på harde livet hele helga for at spiren klorer seg fast fram til mandag og 8 måneder til!!! Smitt meg, smitt meg!
Symbio Skrevet 21. juni 2013 #4956 Skrevet 21. juni 2013 JAAAAAAAAA!!!!!!! En til, Hurra hurra hurra!!!! Stor klem til deg!! Hurra hurra hurra!!!!! Så din tur nå!!! :)
hønny-bunny Skrevet 22. juni 2013 #4957 Skrevet 22. juni 2013 En til,du må jo ikke gjøre sånt mot oss sippete barselkvinner,sitter og sipper og smiler av lykke på dine vegne Denne sitter helt til du er griselei om 9 mnd og gjør alle knep i boken for å få den ut for å treffe vidunderet ditt Det var en flott nyhet å ta med seg når vi drar på ferie idag,håper på masse flere koslige innlegg med fødsler og positive tester når vi kommer hjem Nå pakker vi bobilen og drar til Paris
Fiemamma Skrevet 22. juni 2013 #4958 Skrevet 22. juni 2013 Er ute på havet så dårlig nett, men, En til: HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOOOOOW!!!! Din tur nå!
tussemor5 Skrevet 22. juni 2013 #4959 Skrevet 22. juni 2013 En til please, jeg holder pusten og kommer til å gjøre det i 9 mnd framover han røske som jeg jubler med deg og skal gjøre det når bebisen ligger i armene dine!!! You made my day!!! Bamse klem til deg
Supersnusken Skrevet 22. juni 2013 #4960 Skrevet 22. juni 2013 Hurraaaaaa!!! Nå ble jeg skikkelig skikkelig glad En til, dette bare MÅ gå bra!!! Gud som jeg krysser alt jeg har for deg nå!! Den streken skal bli knallsterk og den spira SKAL bare klore seg fast! Fantastiske nyheter! Kjempe klem til deg! Og grattis til Fie med gutten!! Og fremskynding av termin! Litt busy her også, var egentlig bare innom for å prøve å holde meg litt oppdatert, men dette måtte jeg jo bare kommentere på! Hurra!!
En til, please. Skrevet 22. juni 2013 #4961 Skrevet 22. juni 2013 (endret) Å tuuuuuuuuuuuuuusen takk for alle hyl, lykkeønskninger og kryssede fingre. Er sikker på at det bringer meg god karma på mandag.Reiser ut på hyttetur for å feire St.Hans. Tilbake i morgen ettermiddag, og allerede helt frynsete av nervøsitet for testen som skal svis av da. Dette MÅ gå bra! Ønsker dere alle en deilig, deilig midsommernattshelg, og god ferie til dere på havet, dere i bobil og dere som bare skal nyte sommeren ...dere fineste damer i verden Og, litt tidlig å love...men er testen fremdeles positiv på mandag skal her SMITTES altså, så bare vær forberedt Cajenne, Dossa, Sidney, Elibjo og alle dere andre snart gravide!!!! Endret 22. juni 2013 av En til, please.
hønny-bunny Skrevet 22. juni 2013 #4962 Skrevet 22. juni 2013 Å,jeg glemte Fie i alt kaoset med flasker,og våte klær,har som vanelig fått en superslank baby,så bleiene sitter ikke og alt tisset renner ut på sidenen og bak og foran,blir litt mye klesvask Gratulerer Fie med liten gutt,vi har 3 gutter og ei jente nå og kunne ikke ønsket meg noe annet,en herlig gjeng :wub:
Dossa :) Skrevet 22. juni 2013 #4963 Skrevet 22. juni 2013 Hei nabokoner Idag har jeg sovet til jeg våknet sov til kl 10 det er lenge siden sist gitt Mamma henta ungene igår tidlig og vi skal hente de seinere idag for skal på middag hos noen venner. Mannen er på jobb og det er rart å være hjemme alene, det er så stille i heimen *knis* Slike dager nytes virkelig fullt ut!!! Er på dag 12 og nærmer meg EL. Aksjelegginga er i rute og igår møtte jeg noen gode venninner og deres små bebiser, så koste masse med de små slik at nå skal jaggu meg spire sitte En til, please jeg er så glad på dine vegne!!!!!!
HH80 Skrevet 22. juni 2013 #4964 Skrevet 22. juni 2013 Ååååå gratulerer så mye en til !!! Jeg heier på deg og det lille livet som har slått seg til i magen din : ))). Og grattis med gutt Fie : )) gutter er gøy !! Jeg var på ul nå på torsdag .. 12 uker og legen syns det så ut som gutt !! Så jeg venter mest sannsynlig gutt nr 3 !! Til enorm glede for storebrødrene ; ))
hønny-bunny Skrevet 22. juni 2013 #4965 Skrevet 22. juni 2013 Asparges: er det du som har født inne på 3 .trim junimager?? :) Da må du oppdatere oss,og flytte deg på lista
81-Mamma<3<3 Skrevet 22. juni 2013 #4966 Skrevet 22. juni 2013 Åååååååå HURRA!!! Jubler av hele mitt hjerte for deg en til please! Du skal se at nå blir det både baby, videreutdanning og så tar dere hage og hund på sikt Unner deg virkelig alt etter det du har vært gjennom!! Fie: gratulerer med gutt i magen!!! Elibjo: jeg ville sjekket opp alt jeg kunne så raskt som mulig hvis det drøyde med å bli gravid. Bedre å få ting avklart tidlig og ta tak i det, enn å gå lenge i uvisshet!
81-Mamma<3<3 Skrevet 22. juni 2013 #4967 Skrevet 22. juni 2013 Ønsker: forstår følelsen ifht jenta di. Jeg tror det er en vanlig reaksjon på et nytt familiemedlem. ikke sikkert du behøver gjøre så mye, det går sikkert over ganske raskt. Det er jo en tilvenningsfase for alle! Forrige gang vi fikk baby hadde vi 2 åring. Og hun tok det forsåvidt fint å få baby i hus, men hun styrte seg veldig lett opp. Hun er litt hyperaktiv fra før, så med en gang rutinene blir forandret blir hun vanskelig å få roet ned. Så vi kjørte en strategi med at vi latet som alt var som før. Vi snakket ikke så mye om babyen, den var bare med. Vi hadde heller ikke mye besøk i begynnelsen, men fortsatte hverdagen som normalt. Vi er endel ute, så enten gikk alle ut, eller bare far og 2 åringen. Det fungerte igrunnen veldig godt! Tenker å gjøre det samme nå. Nå er barna 2&4. (Det eneste negative er at hun på 2 har barnehagetilvenning rett etter min termin.. Gruer litt for det, for det blir jo nesten som å bli byttet ut med babyen men hun skal i bhg uansett, så det får vi bare komme oss gjennom. Det kan jo gå fint.. Det blir uansett en omstillingsprosess for alle noen uker der). Jenta di skal vell i bhg til uka? Send henne med god samvittighet, koooos med babyen, hvil deg, og ha litt energi til 5 åringen når hun kommer hjem! Så vil jeg tro ting går seg til!
SpirenMin Skrevet 22. juni 2013 #4968 Skrevet 22. juni 2013 En til, så kjekt!er helt enig i at den snøhvite testen er et slag i trynet, men suveren så kjekt at den ikke var Snøhvit da! :) håper at du får krystallklar strek i morgen
underfundig Skrevet 23. juni 2013 #4969 Skrevet 23. juni 2013 En til please. Graaaaaaaaaaaaatulerer :D så deilig
underfundig Skrevet 23. juni 2013 #4970 Skrevet 23. juni 2013 Leste foresten at noen lurte på hva duo test er. Duo test tilbys kvinner som fyller 38 det året barnet blir født (ca), En blodprøve av mor, samt ultralyd av fosteret vil gi en beregning for om fosteret har trisomy 21 - 18 eller 13
Bumblebeee Skrevet 23. juni 2013 #4971 Skrevet 23. juni 2013 (endret) Hva er det jeg leser?? GRATULERER SÅ MYE en til! :D Fantastiske nyheter. Og jeg kan levende se for meg mannen som et eneste stort glis. Hurra for dere! Bare kjapt innom. 40+0 i dag og bryllupsdag. Fin dag å føde på. Hint hint til deg lille navnløse i magen Endret 23. juni 2013 av Bumblebeee
Kjærepære Skrevet 23. juni 2013 #4972 Skrevet 23. juni 2013 Så fantastisk, En til!!! Masse klemmer til deg, dette fortjener du virkelig! Så kjekt med en gutt til, HH80 Blir nok et bra trekløver på deg! Bumblebee, du får prøve deg på litt ekstra partyparty-moves, så kanskje den lille finner ut at det er greit å titte ut nå Lykke til, og gratulerer med bryllupsdag!
**Cayenne** Skrevet 23. juni 2013 #4973 Skrevet 23. juni 2013 Gratulerer med bryllupsdagen, Bumblebee! Kjør på med sex, og ta deg en laaaang gåtur. Denne oppskriften har sendt mine to barn ut i verden omtrent på termin Her har det regnet i et par dager og ser ut til å bli regn en uke framover, så mor og barn er på lekeland. Deilig å slenge beina på stolen mens ungene herjer! Og om en uke er vi på vei til la France, hvor vi blir i to uker. Oh la la - skal bli sinnsykt bra! Ellers har businessmannen en helsikes uke før ferien - hvis ikke han blir ferdig med alle prosjekter må han dra etter oss nedover Så her har det ikke blitt noe hanky panky bortsett fra på el-dagen... Men det kan jo holde i teorien Nå skal jeg forresten begynne på aku igjen en siste gang for å prøve å forbedre eggkvaliteten etc. Ny klinikk som spesialiserer seg på infertilitet/graviditet. Så får vi se Håper tilværelsen som alenemor fortsatt går greit, Tussemor!!! Ønsker: Det vil nok bli litt vanskelig for vesla en periode, siden hun er vant til å være 'babyen'. Ta en lang prat med henne og forklar at den nye babyen krever veldig mye en periode, og at dere fortsatt er like glad i henne. Og så er det nok lurt å sende henne i barnehagen en stund framover så hun får andre ting å tenke på, samt at dere da får mer energi til henne på ettermiddagen. Lykke til, det ordner seg Krysser fingrene for alle som nærmer seg ikm, og ikke minst deg En til!!! Klem til alle
Dossa :) Skrevet 23. juni 2013 #4974 Skrevet 23. juni 2013 Gratulerer så masse med bryllupsdagen Bumblebee Hadde vært artig om den lille kom idag, så sier som Cayenne, sex sex sex og laaang gåtur Cayenne sex på el dagen skal jo i utgangspunktet være bra nok! Så da krysser vi fingra for deg vennen Søte og flinke Tussemor Så herlig å få god ord fra mannen! Var jaggu på tide Snart er eksamen overstått, masse lykke til snuppa En til, please gleder meg til å høre fra deg imorra etter at du har tatt en ny test Streken kommer opp før du har pissa ferdig *knis*
bokormamma Skrevet 23. juni 2013 #4975 Skrevet 23. juni 2013 Så spennende, En til....! Kommer til å vente foran pc'en i morra... For dette fortjener du virkelig, snuppa! Her har det vært en hektisk helg. Var med å "drikke" ut min tilkommende svigerinne i går. Dvs mitt bidrag var å kjøre to og en halv time, for å spise frokost sammen med gjengen, kjøre dem til et laser-moro-sted, vente, kjøre dem til lunch, spise lunch med dem, kjøre dem til seilig og vente maaange timer, før jeg skulle ha spist tapas med dem og så kjøre tilbake. Nå ble i imidlertid gjengen litt på en snurr og kom seg ikke til middag før halvannen time etter skjema, så da var jeg lei og kjørte hjem. Men jeg fikk besøkt bror mellom slagene, og det er jo alltid hyggelig :-) Og lavtrykket smilte opptil flere ganger!!!! Hun var også med på utdrikkingen (og drakk i alle fall sin del) men for en gangs skyld var hun hyggelig.... jeg er så sjokkert at jeg mengler ord. Ha en nydelig søndagskveld, damer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå