SpirenMin Skrevet 18. juni 2013 #4926 Del Skrevet 18. juni 2013 Æææææsj, negativ test... *surmule* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145447655 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 18. juni 2013 #4927 Del Skrevet 18. juni 2013 Apex: Så utrolig bra med en ivrig mann!!!! DET liker jeg ;-) Manko på det her i heimen, meeeen akkurat DET gjør ikke så mye nå. Jeg nyter (tiltross for at jeg er trøtt som en furie) livet som alene mamma...får se om jeg nyter det like mye i morgen når ungene skal få fri fra barnehagen Spirenmin: Jeg surmuler sammen med deg, sender deg en gedigen klem med babystøv i bøtter og spann!!!! Bumblebee: Jeg er så spent på deg at jeg holder på å dø på meg Vet du, jeg misunner deg nesten som skal føde...Rare greier det der...Tanken på at dette kanskje var siste gang for meg gjør meg skikkelig trist Hønny: Jeg tar av meg hatten. Jeg lener meg på at fysio dama på sykehuset sa at vi måtte ta det med ro de første 6 ukene Så her knipes det og gås det turer daglig...Jeg er storfornøyd med at jeg kun har 2,5kg igjen til startvekta før graviditet. Minuset er at jeg er innhul...skulle tro jeg sultes i hjel. Jeg kunne sikkert spist en elefant daglig Dossa: Tusen takk for at du oppmuntrer meg hele tiden!!! Det varmer så innmari og hjelper så utrolig mye på motivasjonen. Kjenner at det gjør innmari godt!!!!! Sender deg så mye babystøv du kan bære og verdens beste tussemor klem!!!!!!!!!! Igjen, tusen takk!!!!!!!! Nå er faktisk alle 3 ungene i seng, huset klart til vasking og ungene er rene og pene I morgen er det kosedag med alle 3 (jeg kommer garantert til å klikke på dem etter endt dag, men,men ) Synes dette går utmerket. Nå skal jeg ta med meg strikkinga og se nyhetene. Ha en strålende aften mine kjære damer!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145447812 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 18. juni 2013 #4928 Del Skrevet 18. juni 2013 Spiren min æsj a meg da disse testene må snart slå ut den andre veien! Surmuler sammen med deg!! Men så lenge tanta ikke dukker opp så er det håp Hønny du er bare helt rå!!!!!! Av med hatten for du er virkelig ei super dame Tussemor liker å oppmuntre andre og få dem til å føle seg spesiell!!!!! Og det er virkelig du snuppa Tar imot all babystøvet!!!!! Får sommerferie om to dager og kanskje er det en lang og velfortjent ferie som skal til for at spiren sitter Ikveld har jeg vært på 7 klasse sin avslutning. God underholdning og masse godt å spise Var timelærer inne i klassen da de gikk i 2 klasse så ble rørt da jeg fikk den nydelige blomsterbuketten alltid koselig å få en liten oppmerksomhet Er snart natta på meg! Sweet dreams min herlige nabogjeng!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145448277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elibjo Skrevet 19. juni 2013 #4929 Del Skrevet 19. juni 2013 Sorry ego-innlegg. Men må bare høre med dere. Var hos gyn i går og fikk svar på alle prøver. Hormoner og alt hos meg var bra, men hos mannen var ikke alt som det skulle. Det var en liten feil på formen til sædcellene. Det trengte ikke å ha noe å si, men det kunne gjøre at vi trengte mer tid. Så henviste han meg til laparoskopi (aner ikke hvordan det skrives!) for å sjekke eggledere, og slang likegodt inn en henvisning til ivf/icsi! Det kom litt brått på. Vet ikke helt hva jeg skal føle. Om det er bra eller dårlig. Ingenting skjer før tidligst i august (pga sommerferie. Ivf hadde kort ventetid nå, kun tre mnd), så nå kanskje jeg virkelig kan slappe av i sommer? Nei, vet virkelig ikke hva jeg skal føle...Noen tanker fra dere? Hvordan hadde dere reagert på en sånn beskjed? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145449519 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 19. juni 2013 #4930 Del Skrevet 19. juni 2013 Må ikke tenke på ego innlegg her, vi er her alle for å støtte hverandre!! Skjønner at det kom litt brått på og hadde nok fått litt WOW følelse selv, men så tenker jeg at da er det uansett gjort, så slipper dere å kanskje måtte se på de senere for da å måtte kanskje vente enda lengre hvis det ikke ordner seg på normal måte. Jeg er jo inne på Donor Egg/sæd forumet siden jeg da har måtte fikset ting på egenhånd uten mann. Og ser jo der at mange igjen er kjempe fortvila fordi de da sliter å måtte ta denne avgjørelsen med partner siden de har prøvd så lenge uten at ting lykkes og det da sliter på forholdet. Ser også at man da blir utålmodig og kanskje mister litt troa. Så når man tar ett skritt tilbake og ser litt på det så føler jeg at det kanskje ikke er så farlig at legen allerede nå laget en henvisning så er det i så fall klart hvis dere ønsker å gå den veien. Masse klemmer og masse lykke til med prøvingen!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145449568 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 19. juni 2013 #4931 Del Skrevet 19. juni 2013 Idag ble det bare en kose dag med klassen Vi så på "Ulvesommer" og jeg hadde med meg brownies og is Litt hyggelig må vi ha det nå på slutten av året *knis* Bare imorra att så venter det en lang sommerferie *johohooooo*!!!! Skal på avslutning med kollegaene ikveld så det blir koselig! Spise god mat og skravle Fikk en nydelig orkide av foreldrene idag Får bare håpe den overlever hjemme hos meg, for grønne fingre kan jeg ikke si at jeg har Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145449766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 19. juni 2013 #4932 Del Skrevet 19. juni 2013 Hei jenter Jeg er ikke i form til å følge med på dere for tiden, beklager lite deltakelse. Er sykmeldt på nytt med streng beskjed fra legen om å senke kravene til meg selv, slappe av, sove og hvile med beina høyt. Kvalmen er til å ta og føle på hver dag, og jeg er helt utslitt og desperat etter å bli bra. Spydde i 12 timer på fredag, etter å ha vært på jobb torsdag, håpløst! I morgen er det ordinær ultralyd kl. 11, kommer med oppdatering. Sorry ego megmegmeg innlegg, stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145450186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 19. juni 2013 #4933 Del Skrevet 19. juni 2013 Dossa: det er vanskelig å ikke ønske seg en lærerjobb i disse tider, den ene etter den andre tar sommerferie og Facebook formelig bobler over av meldinger om ferie i to måneder! Det er dere vel unt, selvfølgelig, jeg har stor respekt for dere som har tålmodighet og engasjement til å være lærer! Håper avslutningen i kveld blir kjekk, og at siste dag på jobben går som en vind. Når du kommer på jobb igjen etter sommeren, er det med bolle i ovnen Fiemamma: God bedringsklem til deg, det høres helt forferdelig ut å lide sånn som du gjør. Håper inderlig det går over før ungen er ute! Tussemor: hvordan har hjemmedagen deres vært? Håper det har vært fred og fordragelighet og harmoni Jeg måtte svelge unna noen tårer i dag, jeg testa jo negativt i går 6 dager etter forventet mens. Lente meg litt på tanken om at negativ test ikke trenger å bety at jeg ikke er gravid, men så kom tanta allerede før lunsj. Jeg sendte mld til ei venninne for å avtale vindrikking i helga, og hun svarer ikke-så-veldig kryptisk at hun ikke skal drikke, men at hun gjerne møter meg. Se, det ble rent for mye for meg, min egen tantefaenskap og glede over at hun endelig er gravid. Samtidig gjør det vondt i magen av at det popper opp gravide rundt meg, jeg ser dem så himla godt denne våren! Men skal prøve å bli ferdig med denne følelsen før jeg møter henne på fredag, for jeg er virkelig glad på deres vegne. Og så må jeg bare tenke sånn som samboeren gjør, at da får vi henge i, sånn at jeg og venninna mi kan ha mammaperm samtidig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145450246 Del på andre sider Flere delingsvalg…
81-Mamma<3<3 Skrevet 19. juni 2013 #4934 Del Skrevet 19. juni 2013 Lykkelig: stoooor klem til deg! Må være vondt å være så bekymret! Også i tillegg til det harde svangerskapet håper at alt viser seg å være bra med jenta di!!!! Klem! Bumblebee: du er vell neste mann ut? Spennende altså! Elibjo: vell, jeg er av den oppfatning at jo raskere man får sjekket ting,- jo bedre! Jeg har faktisk vært hos gynekolog i forbindelse med prøveoppstart to ganger. Bare for å sjekke om ting så bra ut (ja- jeg er nok litt hypokonder). Det er uansett bedre å finne ut ting med en gang, enn å gå å lure! Hønny: du er imponerende sprek håper bekkenet mitt blir bra etter fødselen! Da skal jeg og bli sprek hvis ikke skal jeg uansett trene litt, men det nytter liksom ikke gi jernet da Fie: stakkar stakkar deg! Håper det hjelper å hvile skikkelig! SpirenMin: så kipt med neg test men synes du er god som klarer å glede deg på andres vegne! Håper det blir din tur snart! Tussemor: 21/2 kg igjen til startvekt er jo veldig bra da!!! Du kan være stolt av det! Jeg prøver å holde vekta under kontroll jeg og! I og med at jeg ikke vet om bekkenet blir bra etter fødselen vil jeg ikke bli sittende igjen med for mange babykilo. Det er nemlig ikke sikkert jeg klarer å bevege meg så mye mer da, og da er ekstra kilo tunge å bli kvitt! (Erfaring etter forrige svangerskap Har gått opp 8-9 kg til nå. Har jo 8 uker igjen, så får håpe det ikke renner på alt for mye Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145450512 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 19. juni 2013 #4935 Del Skrevet 19. juni 2013 SpirenMin, klart det snart skal bli din tur! Nyt noen store glass med rødvin, nyt sommeren og mannen så skal du se at det er din tur til å juble før du aner. Men forstår så inderlig vel skuffelsen Kjære, snille Lykkelig. Tenker masse på deg nå. Hva betyr egentlig vekstavviket? Er du veldig bekymret? Sender deg en av mine varmeste klemmer! For en koselig avslutning, Dossa! Heldige elevene dine, som har en slik sabla fin lærer Håper virkelig ro og hvile kan hjelpe på, og gi deg bedre dager, Fie! Så innta sofaen med tv, glossy Magazine og alt du ellers måtte ønske. Lykke til med UL Ja, da ble det klarsignal fra jobben at de ønsket at jeg tok videreutdanning. Så nå blir jeg familieterapeut! Gulp, tenk om spiren sitter nå da dere? Trøste og bære, da må jeg virkelig hente fram superkreftene. Men livet leves kun en gang...og vi mangler det siste familiemedlemmet! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145450833 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 19. juni 2013 #4936 Del Skrevet 19. juni 2013 En til please: Da vet du hvor du kan komme å ha praksis Dessuten, om spiren sitter nå, så kommer det til å gå heeeeeeeeeelt fint!!!!! Se bare på meg...jeg skal ta 3 dagers eksamen til uka, alene med 3 (får litt barnevakt da)...til høsten blir det videre studier, fremdeles alene med 3...(sannsynligvis ) Så dette klarer du bare helt strålende super dama!!!!! Jeg rekker ikke skrive så mye...lille gull skal vist IKKE sove i dag Jeg som skulle kose meg med ungene hjemme, endte med at de fikk se litt vel mye tv og krangling om middagen etter at gubben kom hjem Nei, får skrive mer i morgen tror jeg...nå jubler mini i fra senga si, sukk...5 min på øye så var vi i gang igjen...jubaluba Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145451248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 20. juni 2013 #4937 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Oppdaget colostrum på brystene nå, hehe, tar det som tegn på positive ting i dag Takk for trøst og lykkeønskninger Klem Endret 20. juni 2013 av Fiemamma Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145451927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 20. juni 2013 #4938 Del Skrevet 20. juni 2013 Oppdaget colostrum på brystene nå, hehe, tar det som tegn på positive ting i dag Takk for trøst og lykkeønskninger Klem Ehm hva er det for noe snuppa Godt å lese at små ting kan oppmuntre deg Håper du får en fin fin dag!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145451951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 20. juni 2013 #4939 Del Skrevet 20. juni 2013 En til, please tusen takk for søte ord! Må jo si meg enig i det du sier, jeg er en sabla god og snill lærer Ingen andre som skryter av jobben jeg gjør så da tar jeg meg den friheten sjøl *knis* Spirenmin god ord fra deg som varmer godt!! Og jeg begynner på jobb igjen med en spire i magen min må være positiv og satse på at det snart blir min tur! Søte Lykkelig hvordan er det med deg idag? Tenker masse på deg, og vit at det kommer bedre dager Tussemor kommer ikke forbi uten å slenge meg rundt arma dine og gi deg en goooood klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145451979 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 20. juni 2013 #4940 Del Skrevet 20. juni 2013 Råmelk Dossa mi Synes det var litt tidlig egentlig, men etter UL i dag er jeg jo lengre på vei så da stemmer det jo bedre, hehehe :D Den bruker å komme i uke 20 kunne jeg lese. Det morsomme er at den kom bare noen dager etter jeg begynte med vitaminpakken for gravide og ammende, så her skal jeg kjøre på og bli et meieri! Okay, SÅ: Fie venter en aldeles nydelig sønn 16.november Han er ei uke gamlere enn vi trodde, så jeg er 19+1 i dag. Rent praktisk skjønner jeg IKKE hvordan det går an i forhold til når vi la aksjene, men pytt pytt! DEILIG å bli satt frem ei uke når tålmodigheten etter å få se han allerede er tynnslitt!! Jeg er så utrolig lykkelig at jeg er helt ferdig! Han er så velskapt og fin! Sutta på totten sin, stakk ut tunga, boksa i morkaka, sparka med føttene, drakk fostervann og tulla rundt slik at vi nesten ikke greide å måle omkrets rundt magen hans hu måtte kjøre proben langt nede i navlen min for å få til å se hjertekamrene. Småvondt. Tissemannen så jeg med en gang, men sa ikke noe Hihi!!! Elsk i hjertet mitt! Kunne ikke vært mer fornøyd og lykkelig over å ha en sønn i magen! Ååååh guuuuud :D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145453069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 20. juni 2013 #4941 Del Skrevet 20. juni 2013 Å Gratulerer fineste Fie! Skjønner at du må være verdens lykkeligste nå. Han hørtes jo aldeles sjarmant ut Noen navneforslag? Prøver jo med alle jeg kjenner å selge inn Hans, men ser ut som jeg er litt alene der he he..(Har selv en Hans "den Gode"). Deilig dag med deilig sol, travel jobb, men deilig ettermiddag med barna på vennebesøk og salmalaks og et glass litt for dyr rødvin til oss over 18. Det blir jo siste helgen slikt kan nytes før jeg tester positivt på mandag, skal vite. Lykkelig, hvordan går det? Tunge dager lagt vekk for denne gang, og en varm, forelsket og lykkelig klem sendes dere alle... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145453091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 20. juni 2013 #4942 Del Skrevet 20. juni 2013 Tusen takk En til snuppa Hihi!!! Vi har et navn på luringa som vi vil holde hemmelig, men ikke 100% bestemt Jeg synes det er så mange fine navn! Men det blir noe robust som er søtt som babynavn og samtidig flott navn på en kjekkas som voksen mann som skal beskytte mora si når jeg blir gammal, hehehehe Håper så innmari det er DIN tur nå, og de andre snuppene som ufortjent må vente så lenge på disse jækla sta strekene på testen, sender dere så mye babystøv at dere må grave dere ut!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145453134 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 20. juni 2013 #4943 Del Skrevet 20. juni 2013 Fiesnuppa aha takk for oppklaringa. Såååå herlig at UL idag gikk bra!!. Gratulerer så masse vennen med en liten gutt i magen din *smelt* ♥ Han høres fantastisk ut søta!! Deilig å bli satt frem ei uke, da blir ventetida kortere enn forventa En til, please Ja selvfølgelig så tester du positivt neste uke og jeg gleder meg vanvittig til å høre dine H Y L Kommer til å juble sammen med deg for det er jaggu meg på tide at du og de andre sliterne blir gravide Nå har jeg fått sommerferie!!!!! Johohohooooooo 8 herlige lange og velfortjente uker ligger foran meg *knis* Ferien skal nyyyyytes ilag med familien :) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145453192 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 20. juni 2013 #4944 Del Skrevet 20. juni 2013 Stikker bare innom for å gratulere Fiemor med fin og frisk sønn i magen Herlig, herlig sier jeg bare!! Kan tenke meg det var gøy å se ham på UL!! Også en hel uke lenger på vei da Fie! Kunne det blitt bedre?!? Her går dagene raskt unna. Lille Kristin sover tre, fire- timers økter, spiser godt og har nå tatt igjen fødselsvekta si + 70 gram.. og hun er nå to uker og to dager gammel Mammaen hennes er storfornøyd med sitt eget meieri som lager fløte til ungen sin Kristin er stort sett våken et par timer på kveldstid før vi legger oss sammen ved elleve-tiden på kvelden. Da ligger hun ofte på brystet til enten mamma eller pappa og strever med å titte oss i øynene, sparker med beina for å komme seg opp i halsgropen vår, kommer med frustrerte små hviin fordi hun ikke kommer seg opp og frem og når vi ser henne inn i øynene og snakker med henne så stopper hun opp, studerer oss inngående og konsentrerer seg veldig.. og hun har smilt !! To ganger til mamma, en gang til storesøster og til og med en gang til helsesøster idag på helsestasjonen. *smelt* Jeg er i god form, men sliter litt med dårlig samvittighet ovenfor vesla på 5 år. Vi har hatt henne hjemme denne uka for at hun ikke skal føle seg dyttet tilbake til barnehagen så fort babyen ble født, men tror kanskje det ikke var noen lur idè.. for vi synes det er vanskelig å gi henne nok oppmerksomhet likevel. Mannen må hjelpe meg endel med bæring og løfting, siden jeg hadde keisersnitt og ikke får lov til å løfte tyngre enn babyen. Så vesla har utviklet en for for "jeg skravler hele tiden så alle MÅ høre meg og se meg"-syndrom, og blir illsint hvis hun blir avbrutt selv om hun har snakket i godt og vel tjue minutter og alt eller ingenting (mens hun synes det er viktige ting, og vi på ingen måte får lov til å avbryte).Hun snakker på inn- og utpust hele dagen! Slitsomt, og ganske fortvilende synes vi. Ikke vet vi helt hvordan vi skal bryte denne sirkelen heller. Det virker som hun helt og holdent overhører oss totalt og samtidi så sier hun at "ingen vil være sammen med meg lenger".. enda vi ER jo masse sammen med henne.. like mye som før egentlig.. det er bare det at nå har det kommet en baby i hus og når hun ser mamma eller pappa i løpet av dagen, så er en av oss sammen med den nye babyen. Så jo, jeg er litt fortvilet. Og håper det bedrer seg. Ellers må jeg oppsøke eller lese meg frem til en løsning et sted. Men det er enda godt at hun ikke er sint på den nye babyen da ivertfall!! Hun elsker lillesøsteren sin, får være med på alt vi gjør med henne, fra amming, til skifting og kosing. Jaja.. et lite hjertesukk her fra meg idag. Jeg får nesten litt dårlig samvittighet av å tenke på at hun skal tilbake igjen til barnehagen på mandag og har flere uker der før vi tar ferie sammen igjen Har jo også hørt om 6 års-trass og lurer jo på om det kan være noe slikt i tillegg til at det kom en ny baby i hus, men vil ikke skylde på noe annet heller liksom Hvis noen har noen råd, vink eller tips eller bare tanker om hva det kan være eller hva jeg kan gjøre(selv om jeg er sliten så skal jeg forsøke å prøve nye ting).. så er jeg lydhør! Klem til dere alle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145453863 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønske-spire Skrevet 20. juni 2013 #4945 Del Skrevet 20. juni 2013 Gratulerer til fiemor med en frisk herlig gutt i magen! Er egentlig dødssliten, men måtte inn å lese! Har vært på avslutning for 10.klassingene mine som jeg har hatt i 3...hormonell og gråtkvalt fikk jeg formidlet noen ord.....ikke så lett altså! De hadde kjøpt masse garn i gave siden de vet jeg er så glad i strikking og hekling.....søt tanke<3 tenker lillemor skal få seg noe av det garnet, så har jeg det som minne om dem;-) planleggingsdag i morgen, så er det ferie.....starter med å få svigers på helgebesøk...... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145454138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 21. juni 2013 #4946 Del Skrevet 21. juni 2013 Elibjo: Ikke la deg sette ut av henvisningen! Husk at det overordnede målet er baby og hvis ivf kan hjelpe dere å nå det målet, så kjør på!!! Det er ikke sikkert dere trenger hjelpen fordi om dere fikk en henvisning, men litt hjelp kan ikke skade uansett ;-) Jeg ville tatt det helt med ro og tenkt at kanskje gir dette dere en tyvstart. ALT som gjør at man oppnår det man vil, må vel være bra!? Og så synes jeg vi skal innføre en ny regel på tråden: Det er heretter forbudt å unnskylde egoinnlegg! ALLE trenger å være litt ego av og til, og det er en av tingene vi er her for. Her er det lov å blåse ut og det skal møtes med konstruktive innspill, der samfunnet ellers ikke er så mottakelig for slike utgreiinger :-) Det mener i alle fall jeg! En til... jeg er også stor fan av Hans! Solid, men sjarmerende navn. Ene bestefaren min heter det og han er verdens beste!!! Hadde tenkt å forsøke å få en Hans her også, men guttene mine er oppkalt etter den andre bestefaren min og en oldefar. Hans var liksom neste på lista :-) Synes dere som driver etterutdanning er så tøffe! Selv giddet jeg aldri å ta noen utdannelse i utgangspunktet, men så er det ikke så lett å utdanne seg til forfatter, heller da... Like fullt er jeg full av beundring for dere som gang etter gang setter dere på skolebenken. Flinke damer! Her var vi på første veiing og kontroll på onsdag. (Litt sent å bli veid for første gang siden vi kom hjem når babyen er passert en mnd kanskje, men får ta det som en attest til ammeferdighetene mine når helsesøster sier jeg ikke trenger å komme inn før da). Og lille ArabOlla skuffet ikke. Tror dere ikke tjukka har lagt på seg 975 gram på en mnd!? "Ok, da trenger jeg ikke å spørre om hun har det bra eller om du har nok melk" lo helsesøster. Og det var det, liksom... Men bolla vår er aktiv, våken, følger oss med blikket, smiler og responderer bra :-) Imponert over deg, hønny og treninga di. Her er det fortsatt en del smerter i området der infeksjonen satt og legen har sagt jeg bør vente til åtte uker etter inngrepet med i det hele tatt å komme på etterkontroll, og at først da vil han vurdere om jeg får begynne å trimme i noen som helst form. Keisersnitt suger! Klør desperat i fingrene etter å komme meg ut på hesteryggen også, men det er heller ikke aktuelt før legen har gitt grønt lys :-S Føler hele sommeren går uten at jeg får utnyttet den :-S Matchvekta er nok oppnådd igjen, men magen er et stygt overheng etter snittet. Sliter veldig med apetitten, hvilket ikke er så optimalt når man ammer og skal hente seg inn etter svangerskap og snitt, men hva skal man gjøre når ingenting frister, da? Håper dere får en superfin fredag, nabokjerringer! Her skal det slappes av og bakes et tonn med brød til morgendagens uitdrikking av min vordende svigerinne. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145454727 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 21. juni 2013 #4947 Del Skrevet 21. juni 2013 GRATULERER så masse med en perfekt og herlig liten gutt i magen, Fie!!! Og kom deg på sykehus for intravenøst om du får en ny, ekstrem spydag! Min nydelige, lille bølle heter Johannes (=Gud er nådig) - også kalt Hannes, så jeg stemmer for det Busy for tiden, kommer sterkere tilbake. Ha en super helg! Klemmer til alle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145455548 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 21. juni 2013 #4948 Del Skrevet 21. juni 2013 Gratulerer med skjønn gutt i magen, Fie! I dag var siste dag på jobb før ferien, og jeg fikk masse klemmer fra elevene mine. Noen gutter holder seg barskt til håndtrykk, da, hehe...men klemmer i fleng ble det likevel. Ble litt rørt da ei jente utbrøt: Du er den besssssste læreren jeg noen gang har hatt!! Ble ekstra klem der, gitt Var også på UL i dag, og hadde ganske mange follikler i hver eggstokk. De var litt små enda, så uttak blir først onsdag. Da blir det vel innsett fredag, som er siste dagen før de stenger for ferien. Snakk om timing Formen er ikke på topp, har innimellom høy puls og svimler og er småkvalm, men alt i alt går det veldig bra. Nå slipper jeg jo å stresse rundt, trenger kun våkne tidlig nok til å ta spray disse siste dagene Ha en fabelaktig helg, skjønne damer! <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145456168 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 21. juni 2013 #4949 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) HERREGUUUUD! Tre dager til IKM og jeg vet ikke helt hva som gikk av meg. Gikk nettopp på toalettet og røsket med meg den siste A1 gravitesten jeg hadde liggende, spart til mandag. På godt utvannet kveldsurin lar jeg det stå til og kjenner umiddelbart at hjertet synker i brystet og jeg blir sint på meg selv. Hva er det jeg holder på med? Bare tull og fanteri, og ingenting er jo så trist som snøhvit test Men dere, det kom opp en svaaaak rosa strek!!! Min sindige mann så den også, måtte jo sjekke at det ikke har tørna helt for meg. Han bare smilte og smilte og smilte. Vet så inderlig at jeg ikke skal juble så tidlig, for det er for godt til å være sant, men det GJØR jeg! Hoier og hyyyyler og danser og klapper i hendene, med puls på 200(ja, bare her inne altså). Hurraaaaaaa! Jeg tar en ny test på mandag, men kjenner allerede at jeg blir nervøs av tanken. Tror ikke jeg tør. Og ikke skal jeg gå på do på ni måneder heller, bare så det er sant. Nei, nå skal jeg grave opp testen fra søpla og se en gang til og felle noen gledestårer. Hjelp, fallhøyden blir stor hvis testen er negativ på mandag Endret 21. juni 2013 av En til, please. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145456642 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 21. juni 2013 #4950 Del Skrevet 21. juni 2013 ÅÅHHHH En til!! Krysser virkelig ALLE fingre og tær nå!!!! Har masse tester liggende hjemme så hvis du trenger noen så kan jeg sende assa hehe Åh kjente jeg virkelig håper den streken bare blir sterkere og sterkere og at spiren klamrer seg fast og ikke slipper før om ni mnd!! Du gjorde virkelig kvelden min nå etter å ha ligget i flere dager uten å få i meg mat og bare sett svart på verden! Hoppe litt rundt sammen med deg!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/198/#findComment-145456653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå