En til, please. Skrevet 17. juni 2013 #4901 Del Skrevet 17. juni 2013 Ønsker deg en svært så hyggelig aften, Cajenne(blunke, blunke)....så skal morgenkvalmen komme Det er rart hvordan livet kan skalte og valte med oss innimellom, men som du-og flere-sier så er det jammen godt man treffer gode mennesker i livet, og innehar troen på at man skal klare å gjøre livet godt igjen. Tigerlise..du må love å følge med videre. Det er alltid så kjekt å høre fra deg! Nå ventes familien inn døra hvert sekund så jeg klemmer dere alle, og opplyser om forventet positiv test om en uke Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145444018 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 17. juni 2013 #4902 Del Skrevet 17. juni 2013 Ei ung jente gav meg en gang dette diktet som hun hadde brukt mye i sin egen sorg bearbeidelse etter at broren hadde omkommet i en bilulykke. Jeg også har funnet mye trøst i det og kanskje noen av dere kan ha bruk for det??? Hvis ikke, er det uansett ett fint dikt.... Det er godt å få gråte når vondt skal fordrives Få vasket det såre fra sjel og fra sinn For så igjen å kunne smile å se med forventning mot neste trinn.... Her nytes stillheten og freden etter nesten ett døgn med uro på mini...Jeg føler meg lobotomert, men det er godt å kjenne at jeg har fått gjort litt i dag!!!!! Det eneste jeg rakk før kl 14 var å spise frokost og sluke en kaffekopp...sukk...i badekaret står en balje med rene klær som gubben etterlot seg i dag, så det legges sammen klær mens jeg sitter på porselenet...bare for å få jobben gjort Velkommen til livet som alenemamma Likevel er det ganske så greit å være i denne tilværelsen (etter en dag, vel og merke)...I morgen er det sommerfest i barnehagen, så da blir det pølse på termos...Orker ikke å styre med all den grillinga, så får vi se om jeg rekker å bake noe til kaffen der Alt avhenger av mini I dag smilte han til meg på skikkelig for første gang, det var bare såååååååå nydelig Håper dere alle har det strålende!!!!!!! PS Er det foresten noen av dere som har lyst til å være med på ett treff her hos meg utpå sensommern??? Vi driver å planlegger så smått på face og da må jo dere også få være med!!!!!!! Da er det værtfall muligheter for både babystøv og sædkopper i stort monn God varm klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145444190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønske-spire Skrevet 17. juni 2013 #4903 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Er stadig innom å leser, men får ikke bestandig skrevet....tar liksom litt tid å lese seg opp å så får man litt prestasjonsangst når man skal skrive hvis man ikke har så mye spennende å fortelle..... Synes flere av dere prøverne burde få positiv test snart, imponerende at dere er så flinke til å motivere og være positiv! Men selvsagt, med god grunn da....før heller siden klaffer det jo! Vi fikk klaff på 5.forsøk, og jeg syntes det virket som en evighet..... Lykke til med den nye tilværelsen Tussemor, du klarer det nok helt fint! Husk bare på det at du må slappe av også, alene med tre stykker krever nok litt energi, så du må nok regne med noen tunge dager innimellom selv om gubben ikke er i "veien"....har vært alene selv, dog med en 3åring.....synes livet som samboer og snart tobarnsmor er å foretrekke;-) helt klart er det viktig å påpeke at han jeg bor sammen med nå, og de siste 5 årene er mer tak i enn din kar høres ut som.... Håper dere som er kvalme får lettere tider snart..... Her har bekkenet begynt å bli kranglete, og kynnerne er i full gang.....25+0 idag....når vi skal på ferie begynner jeg på 3.trimester, rart å tenke på! Har nå bare denne uka igjen å jobbe....så ferie til 14.august, gjett om det skal bli herlig!?! Ser det er flere lærere her, så vi får ta oss en liten skål på fredag (med champagnebrus;-)) Ha en fin mandagskveld......her i nord blir det sofakos inne mens det pøser ned ute.....! Endret 17. juni 2013 av Ønske-spire Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145444538 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bumblebeee Skrevet 17. juni 2013 #4904 Del Skrevet 17. juni 2013 Hvor bor du tussemor? Jeg har superlyst på treff, men er opptatt fra 17.august og til svigers har dratt 13.september. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145444791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 17. juni 2013 #4905 Del Skrevet 17. juni 2013 Ei ung jente gav meg en gang dette diktet som hun hadde brukt mye i sin egen sorg bearbeidelse etter at broren hadde omkommet i en bilulykke. Jeg også har funnet mye trøst i det og kanskje noen av dere kan ha bruk for det??? Hvis ikke, er det uansett ett fint dikt.... Det er godt å få gråte når vondt skal fordrives Få vasket det såre fra sjel og fra sinn For så igjen å kunne smile å se med forventning mot neste trinn.... NYDELIG skrevet, tussemor!! Disse ordene gikk rett i hjertet mitt. Jeg er sånn passe svingende i humøret, i går var det 5 år siden min søster tok livet sitt, så det kom noen tårer. Og 5 år etter kan det være litt vanskelig å forklare for andre, at sårene fortsatt svir, at sorgen ikke forsvinner men bare endrer karakter, og at det fortsatt kan være så fortvilende at jeg rett og slett hulkegråter. Men disse ordene forklarer jo det hele!! Takk Jeg er forresten underlig avslappet i forhold til tantebesøk som ikke har kommet. Jeg tror kanskje jeg er 5 dager over IKM nå. Skriver "tror" fordi jeg ikke tester for EL, så er ikke sikker på at den var da app'en min sier den skulle være, men jeg pleier å være ganske i rute. Jeg skulle kjøpe test i dag, men glemte det (!!!!) så da må det bli i morgen. Tror jeg går rundt og bortforklarer det, sånn at jeg ikke skal bli så skuffet når tanta kommer allikevel, bare litt forsinket. Cajenne: happy humping Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145444805 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 17. juni 2013 #4906 Del Skrevet 17. juni 2013 Åååå tusen takk for det nydelige diktet du delte med oss Tussemor falt en tåre nedover kinnet mens jeg leste ordene. De ordene beskriver så godt hvordan takle en sorg!! Spirenmin trist å høre om søsteren din. Jeg sitter med en klump i halsen, blir så rørt at du ville dele dette med oss Tiden leger alle sår men ingen sier hvor lang tid det vil ta. Klemmedeg! Nå er de to eldste i seng Hun minste pakka sekken og gikk over til svigers, skulle overnatte der hun. Vesla har sovet borte de siste fire nettene Nå skal jeg innta sofaen og bare slappe av og nyte roen Har vært flink og retta bøker og prøver! Knuseklem til dere alle sammen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145444877 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 17. juni 2013 #4907 Del Skrevet 17. juni 2013 Å SpirenMin! Så utrolig leit å høre om søsteren din. Har felt en tåre for flere her inne de siste dagene. Det er så modig og fint å tørre fortelle om det virkelige, og opprørende man opplever. Jeg er ikke så flink på det området, kjenner jeg. Flinkere til å hjelpe andre derimot. Og jeg blir like rørt av alle gode ord som overøses av de beste støttekontaktene i verden.Husker selv hvor Men det er da utrolig spennende med uteblitt mens? Tror du er gravid jeg Håpehåpehåpe!!! Nyt kvelden, Dossa :) Snart ferie for deg...og ferie kan ikke være annet enn det beste spiregrunnlag. Tror jeg kommer til å grine av glede når du får positiv test, he he, Også deg, Cajenne..så bare forbered dere på skikkelig klam hulking fra min side snart altså Ønske-Spire Så gøy å høre fra deg..og det er bare å legge fra seg prestasjonsangsten, he he...som Olav H. Hauge sa "det går ann å leve i kverdagen og"... gøy med innblikk i denne også. Lykke til med siste tri Har gode dager her nå. Romantisk sushidate med min snille, kommende ektefelle med påfølgende veninnebuldring, nugattiskiver og kaffe og gode samtaler med ungdommen, hestesnakk med datter som galopperer på alle fire rundt i huset og lengter etter hest, og kos med den rampete, men akk så skjønne yngstegutten. Og sjefen har innkalt til møte i morgen for å diskutere støtte til studiefinansiering. Ja, det går ann å leve i kvardagen og! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145445261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 17. juni 2013 #4908 Del Skrevet 17. juni 2013 Hei jenter! Hjelpes, her skjer det mye altså! Først, tussemor; ble veldig nysgjerrig på dette treffet ditt, hvor bor du i landet? Hadde vært veldig spennende å treffe folk live, men kanskje lurt å bli med på facebook først? Og herlig å høre at du nyter tilværeslesn med nye prinsen, tross alle vanskelighetene rundt! Spiren min: fryktelig trist å høre om søsteren din! Å miste nære er tungt, men det blir noe ekstra når det er selvpåført, har en nær venninne som har opplevd dette og som jeg har forsøkt å støtte så godt jeg kan, så vet endel om hva hun sliter med. Og enig med andre, håper du kan glede deg over positiv test snart, høres jo veldig lovende ut! Heier også på En til please (gleder meg til gladnyheten om en uke!!), Dossa, Cayenne, Apex , kjærepære og alle dere andre! Nå må det snart komme en positivt test! Selv puster jeg lettet ut i dag. Har vært på tidlig UL + duotest, og resultatene var kjempebra! Er jo ingen garanti det heller, men det hjelper litt på engstelsen.. Har vært litt ambilvalent til om jeg ville ha denne testen eller ei, men rekker å fylle 38 før fødsel så kunne jo få det. Men siden vi mistet en tvilling har jeg tenkt mye på årsaken til det, og bestemte meg for å ta testen likevel. Og nå er jeg jo glad for det da! Ellers er livet travelt, synes jeg får fulgt alt for dårlig opp her inne! Men følger nesten mer med her enn med vennenne ute i den virkelige verden, rart det der... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145445342 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 17. juni 2013 #4909 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Tusen takk, alle, for gode ord. Det koster meg lite å snakke om dødsfallet, min terapi var å snakke meg gjennom det, så jeg har virkelig fått satt ord på det gjennom 5 lange år. Eller... nå lyver jeg. Det koster meg ikke så mye å snakke om det, som å virkelig kjenne på det. Det blir mer rett. For jeg kan bruke ordene, og jeg kan fortelle hva som skjedde, og jeg kan snakke med vennene hennes som lurer på ditt og datt... Men tårene kommer først når jeg tenker på alt som aldri kommer til å bli. (De eventuelle, fremtidige) ungene mine som aldri kommer til å kjenne tanta si. Mamma og pappa som har opplevd det verste foreldre kan oppleve. Ungene hennes som skal leve hele livene sine uten mammaen sin. Minstemannen hennes som sier han ikke husker mamma. Da gråter jeg. Merkelig nok er det når jeg tar inn over meg andres tap, at jeg sørger mest selv. Mitt eget tap er liksom ikke så farlig. Nei, nå ble det depressiv stemning her altså, det var virkelig ikke meningen! Jeg har det fint, altså!! Hverdagen ruller og går uten at dødsfallet påvirker meg i stor grad, jeg kan fint sende avgårde en tanke til henne uten å starte stortutinga, det er bare disse årsdagene som setter seg i tårekanalen min Supersnusken: jeg kunne nok googla det, men hva er duotest? Så flott at alt ser ut til å være i orden, det hjelper nok litt på nervene tenker jeg Endret 17. juni 2013 av SpirenMin Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145445430 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bumblebeee Skrevet 18. juni 2013 #4910 Del Skrevet 18. juni 2013 Nok en søvnløs natt her i heimen. Fatter ikke hvordan man skal kunne lade opp til fødsel når jon blund bare raser videre til neste hus. Grrr! Ligger her med litt vonde kynnere/menssmerter, så det nærmer seg iallefall noe. Håper mini vil ut til helga, søndag er st.hans og bryllupsdag, det hadde jo vært en fin dato Men får ikke lov å gå og vente før etter termin som er neste onsdag. (sier jeg til meg selv, samtidig som jeg ligger her og håper at disse taka skal ta seg opp) hehe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145445770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 18. juni 2013 #4911 Del Skrevet 18. juni 2013 Ah, dere herrrrlige nabokjerringer - tusen takk for heiarop og gode ønsker - jeg tar dem med meg til neste måned jeg!! Har gitt opp februarspiren, da det ikke var tantebesøk men selveste Baron blod som kom på besøk denne måneden. Voldsomt til smerter denne måneden gitt, kjenner jeg savner hormonspiralen men her har man jo ett mål med prosjektet så det er bare å utholde dagene med mens. Fikk i allefall mens 33d etter den forrige og vet ikke helt hva jeg skal tro om den saken; har jeg SÅ ustabil syklus, eller var det en spire som takket for seg før den egentlig kom igang?? Trøster meg med at vi er to om skuffelsen, og gleder meg til neste periode med aksjelegging, her er det jo mange dager med heftig sexing foran oss om syklusen er melom 28-33 dager. Godt det er ferie snart, om en kan kalle det for det når vi har en så viktig jobb å gjøre!! Krysser fingrene for dere andre, snart får vi nok et gledeshyl her i vår hyggelige variant av russisk rullett!! Surfer med tlf fra jobb, så jeg får ikke fulgt opp dere med den oppmerksomheta jeg synes hver og en fortjener, men det skal være sagt at jeg fniser godt hver gang "sædkopper" blir nevnt, og fødselsrelaterte drømmer deles. Forrige drømmen jeg fikk høre, var fra en pasient som fortalte meg at jeg hadde dødd i drømmen h*n hadde hatt natta før... (jobber i psykiatrien ja..) Ha en fin dag, ladies, her gledes det til man kan ta helg om få timer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145445771 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 18. juni 2013 #4912 Del Skrevet 18. juni 2013 Bumblebee: Sender deg en ekstra god tanke og en hilsen i natten... Kjenner igjen følelsen når behovet for søvn krasjer med evnen til å sove, og av og til er det bare klin umulig å få til.. Forsøk likevel som best du kan å nyte at det er ro (?) rundt deg, og at du kan slappe av. Man lader opp sånn også, selv om "knotten" går på overtid!! Heier på deg siste biten inn til mål, tenk at snart får du hilse på din lille hjerteknuser!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145445773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 18. juni 2013 #4913 Del Skrevet 18. juni 2013 En tidlig morgen etter en natt med lite søvn... Hva er vel da mer naturlig enn å dele vondtene med nabolaget? En stor klem til SpirenMin! Man finner styrke til å takle det man trodde var umulig, men noen ganger gir livet slag som er vanskelig å komme over... Ellers sendes omtanke og gode klemmer til slitene alene-mammaer, de med stor mage, prøvere etc. Det hadde jo vært utrolig koselig å virkelig få møte dere! Vet ikke helt hvordan gubben hadde reagert om jeg plutselig forsvant i flere dager synes jeg ser panikken lyse! Men litt deilig å være så uunnværlig også da! Her gikk kontrollen i går ikke bra... avviket på Sofie har ØKT med hele 10% siden siste måling, og det er nå polyhydramnion... Magen min er jo også massiv, og jeg føler meg sprengt. For mye fostervann er jo noe man kan se ved missdannelser i fordøyelsesorganene, og det er jo magen som viser avvik hos jenta vår. Legen og jordmor sa det var grunn til å være litt bekymret og på vakt nå. Blodprøvene mine er ikke suverene, blodtrykket er opp, og det er mer proteiner i urin. Jeg har sovet så lite i natt. Orker ikke dele det siste med andre enn mannen min. Orker ikke velmenende familie og venner som skal vise omsorg og ringe meg ned. Kan jo ikke gjøre annet enn å bite tennene sammen og ta det som kommer. Men tankene er jo der... kanskje det ikke skal gå så bra denne gangen? Noen ganger er det en forbannelse å være sykepleier og vite så mye. Hadde ønsket meg lykkelig uvitenhet i dag! MEN... det er noen småtroll som gleder seg noe enormt til svensketur og hotellopphold. Supermamma tørker en liten tåre og er klar til å takle dagene som kommer! Det er jo ikke noe annet å gjøre enn å ta ting som det kommer. Jeg er så sliten at det gjør fysisk vondt. Kjennes ut som morgenen etter nattevaktshelg... blir pute i bilen og tupplur i dag tror jeg Ønsker alle herlige damer i nabolaget en deilig dag! Jeg er stort sett positiv, og det finnes alltid masse å glede seg over! Jeg har aldri ønsket meg en perfekt tilværelse, jeg vil bare være lykkelig... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145445780 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 18. juni 2013 #4914 Del Skrevet 18. juni 2013 Lykkelig4 vet åssen det er å være bekymret for den lille i magen,nå gikk det heldigvis fint med vår SUA-baby men det var ikke moro å lete etter "feil" hver 14 dag på UL. Jeg jobber og i helsevesenet og vet hvor fort det er å lese seg ned i fagstoff om worst case scenario.. Men hva har de funnet på jenta di? noe feil med magen? Hva i såfall? Kan det fixes? Må hun opereres,eller er det vent å se? Hvilke sykehus hører du til? Høres jo ut som om du burde være på et av de store,Riksen,Ullevål,St.Olavs etc kommer jo ann på hvor du bor? Klarer du å dele din redsel med lege/jordmor selv om du er helsepersonell? Jeg fikk god hjelp på Ullevål,de sa klart ifra at nå kunne helsepersonellet i meg slappe av og konssentrere med om å være mor,de hadde kontrollen,og det hadde de nok en gang,er jo 4 risikosvangerskapet mitt der,og de har stålkontroll på både meg og baby Du trenger ikke svare på noe av dette her,var mer ment som en hjelp for å "brekke" opp den store vondten ned i mindre frakturer,så kan det være lettere å håndtere. Tenker på deg og heier på at jenta di kommer til å klare seg helt fint Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145445917 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nenavs Skrevet 18. juni 2013 #4915 Del Skrevet 18. juni 2013 Hei, dere er en skravlete gjeng. Mange som har vært her lenge kanskje? Ser ut som dere holder dere her selv etter at dere er gravide. Jeg er fortsatt gravid, selv om jeg har vært litt bekymret grunnet noen småblødninger de to siste dagene. Men jeg tror nå at det kan skyldes sopp. Ellers fortsatt trøtt og ømme pupper. Nå tenkte jeg å ta en liten hvil. Fått de store jentene på skolen, og skal ikke på jobb før kl 14. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145445950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bumblebeee Skrevet 18. juni 2013 #4916 Del Skrevet 18. juni 2013 Rekker bare såvidt innom nå før jeg skal avgårde for å sjekke mini. Ville bare gi deg en kjempeklem lykkelig! Fælt å gå og bekymre seg. Og akkurat i sånne situasjoner hadde det vært godt å ikke være helsepersonell ja.. håper du klarer å slappe av. Lillefrøkna blir godt passet på! Klarte å slumre en times tid på morgenkvisten og våknet i en aldri så liten dam av råmelk. Ugg. Og trusa (!) ble helt våt på vei til bhg, men jeg tror rett og slett det er svette. Litt kynnere igjen nå. Så føler meg jo direkte lekker og fresh ho ho ho Ok, må prøve å dempe det hovne trynet med litt foundation og mascara før ul. Hei og hopp, vi snakkes kjære venner. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145446013 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 18. juni 2013 #4917 Del Skrevet 18. juni 2013 God formiddag kjære naboer Fått pløyd meg gjennom noen sider nå etter å ha vært utilgjengelig i helga da tlf lå igjen i bilen mens jeg var i England. Har kost meg på tur og shoppa bort alt for mye penger. Formen har vært ok, men tatt mye pauser og kvalmen har ligget å lurt på meg. Har måtte ta ettermiddags lurer på ett par timer hver dag i helga for å holde formen ok. Nå ligger jeg hjemme i senga og kvalm som et helvete, vært å bedt litt til porselensgudene ett par ganger men ingenting i magen så lite sånn action som Fie og HH har. Prøver å få i meg noen moreller her nå, magen lager mye rare lyder så veit ikke om den bare er såå glad for noe eller om den protesterer :s Tussa: kommer gjerne på Fristrerte fruer kalas hos deg Men dere må spørre, jeg er da 8+1 i dag og har en mage som siden i helgen har stått som en tromme og ordentlig sånn gravidmage. Regner vel med at det er pga oppblåsthet, men er liksom sånn hele tida, vant til at den kan være litt sånn pga laktose intolleransen min litt nå og da. Er det normalt?? Har ikke lagt på meg ett gram og bebisen er jo ikke mer enn noen få cm ennå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145446076 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 18. juni 2013 #4918 Del Skrevet 18. juni 2013 Åhhhhhhh kjæreste, godeste, nydeligste lykkelig!!!!!!! Alt du skal måtte gjennom...krisemaksimerer du eller hvor alvorlig er avvikene??? Tenk på alle de babyene det går bra med!!!!!! Jeg er enig med Hønny at du kanskje burde fått vært på ett av de større sykehusene, men dette vet du vel best selv!!!! Sykepleier utdanningen trenger ikke alltid å være så gunstig å dra med seg gitt...Jeg husker da jeg måtte til trondheim med mellomste mann, i helikopter. Det eneste jeg klarte var å studere skopet...Legen koblet meg på høytaleranlegget å ga meg streng beskjed om at jeg skulle være mamma, trygge ungen, så skulle han ta seg av resten...Jeg hadde ikke nubsjans, jeg måtte bare ha "kontroll"....Du, han mannen din hadde foresten helt sikkert takklet å være alene ei helg hvis ikke får du ta han med, så kan han og ungene joine kronidioten og ungene våre på hytta. Det er en fantastisk plass. Fiskemuligheter, båt, turmuligheter i fleng, trampoline, div griller og bålplasser osv og ikke minst, en plass der ungene kan springe fritt uten bekymringer. Ungene våre elsker den plassen Håper dere får noen deilige dager i Sverige og at du får hvilt deg!!!! Av og til, så tenker jeg at jeg bare har lyst til å sette meg i bilen å kjøre til deg, slik at du kan få litt avlastning...Blir du satt i gang om 2 uker eller er det enda hyppigere kontroller framover???? Sender deg uansett bøttevis med gode, varme klemmer!!!!!!!! Apex: Pokker altså, så Niagra falls kom...grmf....så fantastisk positiv du er...vet du, jeg har hatt ganske ustabile sykluser, så tilslutt (på de to siste graviditetene) har jeg beregnet 40 dagers syklusere, men startet sexinga i tidligste laget og holdt det gående i sju lange og ørten breie...Ja, vi har hatt sex hver dag i 3 - 4 uker...da jeg kom på dette med 40 dager nå sist, ja, da satt spira, i tilegg til at jeg hadde bestemt meg for at det var siste pp... Jeg overlevde min første dag som alene mamma på eksemplarisk vis (i følge meg selv)...bortsett fra at lille trille ikke ville sove, så fikk jeg de to eldste i seng til normal tid, og jeg fikk gjort litt husarbeid. Natta var så som så, men who cares når jeg våkner til disse 3 vanvittig magisk, deilige ungene...Eldstemann lå i senga mi i morges å spilte DS, når mini våknet begynte eldstemann å prate til han, plutselig bare bredte munnen seg ut i ett stoooooort tannløst smil. Eldstemann ble så glad at han holdt på å begynne å gråte..."Mamma, jeg tror babyen er glad i meg" kom det spontant!!! Jeg fikk det smilet i går...det er ingenting i verden som er så vakkert som det smilet!!!!!! Regner med at kronidioten kommer innom her i morgen, å da skal han få hente lekegrinda ++++ slik at vi kan legge tilrette for enda mere lek mellom det perfekte trekløveret...Hører at det er en som driver å våkner i vogna si, så da er det vel bare å avslutte Ønsker dere alle en serdeles fin og magisk dag!!!!!! God varm klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145446293 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 18. juni 2013 #4919 Del Skrevet 18. juni 2013 Minni, det er ganske vanlig, i alle fall hvis man ikke er veldig stor til vanlig, å se ganske gravid ut tidlig pga oppblåsthet. Bare vent til du venter nummer to og tre ( ;-) ) da spretter magen ut som bare det, fordi den allerede er tøyd godt fra før... hehe, kjempefestlig når man ikke vil fortelle det til noen og sånn! Cayenne: Jeg kjenner meg igjen i din beskrivelse av tjueåra... Puh, det er godt å bli eldre. Det roet seg for meg da jeg mor som 27åring, men før det var livet rimelig tungt i perioder. Utrolig hvor godt det er å både bli litt eldre og å ha fokus på noen andre enn seg selv. Ikke sunt å være egosentrisk, fri og ung i verdens beste land, tror jeg. I alle fall hvis man er tilbøyelig til å sluke uante mengder mørk litteratur og musikk.... Herregud, må nesten le av meg selv...Faren min pleier å si at han er forundret over hvor avslappet jeg er som mor, "Du som pleide å ta ALT så alvorlig, hele tida". Hehe... godt å bli litt eldre! Her er det den store kaosdagen... bæsjebleier, gråting og mas på alle kanter, her... Må løpe! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145446652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 18. juni 2013 #4920 Del Skrevet 18. juni 2013 Haha så nå at tastetottene har klart å skrive feil i forrige innlegg. Frustrerte fruer kalas ikke Fristrerte Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145446748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 18. juni 2013 #4921 Del Skrevet 18. juni 2013 Søte og herlige Lykkelig har så lyst til å bare holde rundt deg og si at dette går bra!!! Den vakre jenta di som ligger godt i magen din er spent på å få møte sin fantastsike mamma!!! Går det bra med deg vennen? Skulle vært naboen din slik at jeg kunne gitt deg ei hjelpende hånd Knuseklemmedeg!!!! Minnimusa så herlig å reise bort og bare nyte dagene borte. Bra formen har vært delvis grei og at du har fått shoppa masse til deg sjøl og lille Supersnusken hva er dette duo test for noe? Jeg er 38 år så er vel noe jeg sjøl vil få tilbud om. Deilig å høre at det gikk bra på kontrollen!!! Tussemor Kjente jeg fikk en klump i halsen da jeg leste innlegget ditt om gutten din som ble så glad fordi lillebror smilte *smelt* Det er det aller beste smilet i hele verden, uten tvil noe som varmer et hjerte!!! Flink du som står på og koser deg med alle rundt deg <3 Bumblebeee håper du får ei bedre natt inatt vennen!!! Klemmedeg!! Bokormamma ha en fin fin dag med alt du skal gjøre idag!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145446762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bumblebeee Skrevet 18. juni 2013 #4922 Del Skrevet 18. juni 2013 Nå har jeg vært på.min siste kontroll på sykehuset. Ctg og ul. Ctg var kjempefin, men lillegull var ikke så villig til å la dem måle magen sin, så han havnet på -15% Verken jeg eller legen ble bekymret, og jeg tror nok avviket mest skyldes unøyaktig måling slik som ved forrige avvik. Legen sjekket også modning, og den var dessverre knapt tilstede. Æsj! Men men, fikk time til igangsetting 1.juli, så hvis ingenting skjer før det så har vi ihvertfall klumpen hos oss rundt den datoen. Nå har jeg sittet en halvtime i sola og fortært 3 (!!) små snickersis. Yam! På tide å begynne på tzatzikien nå, det blir grillings til middag. En herlig løsning nå når kjøkkenet er "under construction" Det er meldt dårligere vær i morgen så det er bare å suge til seg solstrålene mens man kan. Kjenner meg igjen i det med oppblåst mage minnimusa. Husker det var en lettelse når jeg var såpass langt på vei at det var greit å slippe ut magen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145446803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 18. juni 2013 #4923 Del Skrevet 18. juni 2013 Nå er jeg lykkelig og fornøyd,lille pjokken er 6 døgn idag og mor har fått vært på spinning og kjent på formen Helt herlig,ikke akkurat knall form,men beina var ikke så verst,og kondisen kommer nok snart opp igjen Følte meg jo ikke akkurat flotters i dusjen med puppespreng og dvask både her og der,men-men det kommer seg jo..kjente hvor godt jeg hadde av å komme igang igjen og belønningen var å sitte i min kjære badstue i 15 min etterpå å bare slappe av,lykke Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145446940 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bumblebeee Skrevet 18. juni 2013 #4924 Del Skrevet 18. juni 2013 Spinning?? Bøyer meg i støvet. Her blir det nok bare trilleturer fremover. Formen er nok helt på bånn her, jeg klarer såvidt å gå 300 meter opp til bhg, det stikker noe så innmari nedi der når jeg går. Skal bli godt å bli kvitt magen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145446987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 18. juni 2013 #4925 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Lykkelig - sender deg masse gode tanker og håper det beste for lilleberta, godt dere følges ekstra godt opp og dermed er en "prioritert duo" for mannskapet når dere er klar til å endelig møtes!! Gode Tussemor - er jo fortsatt på min første boks med Folsyre, så bortsett fra dagene med negativ test eller mens er det ikke noen grunn til å henge med huet!! 2 pp som vi har vært gjennom er jo ingenting i dette selskapet, og man blir jo ikke yngre heller.. Innstillinga er at dette kan ta tid, men vil være verdt det... Er generelt positiv av natur, og fordelen med prøving er jo masse god sex, for mannen ønsker seg så inderlig denne lille og er veldig lett å få med på dugnad! Ser for meg at sambo til slutt rømmer fra hytta i ett ubevoktet øyeblikk, helt utslitt!! Vel, dere får kose dere alle favorittdamer, jeg skal pakke dykkeleker og nyte hobbyen min mens jeg enda kan.. Endret 18. juni 2013 av Apex Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/197/#findComment-145447016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå