hønny-bunny Skrevet 1. juni 2013 #4676 Del Skrevet 1. juni 2013 Ønsker: dette går fint,krysser alt for deg på mandag. Vet godt hvordan du har det,veldig spent på om SUA babyen vår er frisk... Her klarte jeg å svime av mens gubben var en liten time på jobben ikveld,jeg hadde lagt meg inne hos treåringen for hun ville ikke sove pga vannkopper,fikk lagt meg på høyreside og klemt av vena cava,våkner av at gubben og minste driver å røsket i meg,han hadde ringt på alle telefoner i huset og ikke fått svar og grisekjørt hjem. Lett uggen noen timer etterpå,men ok nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145399877 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flopsy Skrevet 1. juni 2013 #4677 Del Skrevet 1. juni 2013 Lykke til, Ønsker! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145399914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 1. juni 2013 #4678 Del Skrevet 1. juni 2013 Ønsker: dette går fint,krysser alt for deg på mandag. Vet godt hvordan du har det,veldig spent på om SUA babyen vår er frisk... Her klarte jeg å svime av mens gubben var en liten time på jobben ikveld,jeg hadde lagt meg inne hos treåringen for hun ville ikke sove pga vannkopper,fikk lagt meg på høyreside og klemt av vena cava,våkner av at gubben og minste driver å røsket i meg,han hadde ringt på alle telefoner i huset og ikke fått svar og grisekjørt hjem. Lett uggen noen timer etterpå,men ok nå Huff, for en fæl opplevelse Hønny Skumle greier det da. Godt mannen din kom kjapt hjem!! .. og tusen takk for støtten dere. Håper jeg har en bedre dag imorgen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145399958 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoN Skrevet 1. juni 2013 #4679 Del Skrevet 1. juni 2013 Takk, Tussemor. Trengte klem i dag Lykke til, ønsker - tenker på deg! Velkommen Flopsy, her vil du trives! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145400128 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flopsy Skrevet 2. juni 2013 #4680 Del Skrevet 2. juni 2013 Tusen takk, NoN! Du gnåler ikke, kjære deg ( leste innlegget ditt ) Det er viktig å få utløp for følelser og det du føler på nå er en veldig sår og vanskelig sak. Vet ikke hvor lenge dette har vært et tema mellom dere, men kanskje du kan ta tråden opp igjen med mannen din og si at du vil la temaet bero en tid for så og ta det opp igjen da dette er svært viktig for deg? Noen ganger er det slik at disse mennene våre ikke helt forstår hvor dypt forankret ønsket om barn kan være for oss kvinner, og kan trenge litt tid på seg til å se det fra en annen side. Håper dere vil komme til en enighet dere begge kan leve med. God klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145400182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 2. juni 2013 #4681 Del Skrevet 2. juni 2013 Hønny: huff det var en ekkel opplevelse tenker jeg. Godt mannen din reagerte med å skynde seg hjem att Flopsy: hvor lenge har dere prøvd? Kanskje du skrev det i første innlegg.....men da har jeg klart å glemme det *knis* Supersnusken: hvordan er det med deg søta? Fiemamma: har kvalmen sluppet taket og ingen andre plager nå? Digger det magebildet ditt Ikke lenge att til det er UL på deg *weeeheeeheee* Er bare så spent jeg på om det skjuler seg ei lita jente i magen din Minnimusa: så bra du hadde det koselig ute Hvordan er formen din? Kjærepære: er så nysgjerrig på deg Hvordan går det med deg? Jeg er kommet over i DPO land Har to lange uker foran meg. Har inga god magefølelse så kanskje det bare er positivt.....hehe.....spent på om det kanskje blir min tur denne gagen Er noe dritt å ha runda 3 år som prøver..... hadde aldri trodd jeg skulle komme så langt. Men håpet er tilstede og pågangsmotet mitt kan ingen knekke sjøl ikke blodtanta!! En dag blir min store dag Nå skal jeg klippe plenen, vasker badene, støvsuge litt og rydde bort de enorme haugene med klær. Tar meg den friheten å ha mange pauser i løpet av all jobbinga......så får vi se hvor langt jeg kommer på denne lista mi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145400431 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidney Skrevet 2. juni 2013 #4682 Del Skrevet 2. juni 2013 Ønsker - forstår at du gruer deg, men ikke bekymre deg for noe som ikke har skjedd ennå Dette kommer til å gå helt fint, og om et par dager ligger du med et friskt lite nurk i armene. ak, nå roper mannen, hadde tenkt å lage et langt innlegg her nå.. Må kjøre til hytta for å prøve noen puter til båten... kjedelig.. snakkes;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145400864 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 2. juni 2013 #4683 Del Skrevet 2. juni 2013 Krysser alle fingra for deg Dossa! Skjønner godt man blir litt "nææ har ikke følelsen denne gangen heller" når man har prøvd så lenge. Men viktigste er alltid å ha håpet synes jeg! Se på meg jeg har ikke hatt et langvarig forhold med en eneste mann på 11 år og blir ekstremt såra hver gang det ikke går, men håpet ligger der alltid i bakrunnen at en gang er det forhåpentligvis min tur til å finne kjærligheten, om det så blir på gamlehjemmet hehe.. Joa i går var jeg i veldig fin form og storkosa meg først med litt lunsj i sentrum, så gocart på Rudskogen, deretter dro jeg ut på campingen til kusina til mamma og var hjemme i 1-2 tiden i natt. Men i dag er jeg da helt utslått igjen og ligger nå på sofaen i morgenkåpa og er småuvel. Egentlig veldig lyst på italiensk pizza, men da må jeg kle på meg og kjøre en mil, og spørs om jeg orker å spise den når jeg først er kvalm Huff Sidney jeg leste innlegget ditt litt for fort og leste virkelig feil!! Leste "puler i båten", ble liksom bråstopp og lese en gang til hehe.. Tror jeg er litt utsulta på noe mannebein om dagen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145401181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidney Skrevet 2. juni 2013 #4684 Del Skrevet 2. juni 2013 Bokormamma - kjempe bra innlegg! Så bra at noen tar ordet og forteller hvordan det står til. Dette vil jo være til hjelp for mange andre som opplever slike tilbakemeldinger og føler sinne og frustrasjon! Da får de se at de ikke er alene om dette.. Spurte mannen om han husket noen tilbakemeldinger fra datteren på hennes 6 års kontroll, for hun har en herlig god mage som gjør at buksene for hennes alder ikke helt passer;) Men nei, de hadde ikke sagt noe om overvekt heldigvis! Hun er ekstremt glad i mat, så vi prøver å si stopp når hun har spist like mye som vi voksne. Og hun får kun snop på lørdager og er ellers en veldig aktiv unge. Har vært litt i tvil på hva vi skal gjøre når hun ber om mer mat, for hun trenger virkelig ikke spise mer enn en voksen person.. Ikke lett dette.. Så vi forklarer at magen ikke liker når vi spiser etter at vi er mett. Hun vil tidsnok merke presset fra media og andre unger på skolen, så vi gjør det vi kan for at hun skal beholde et sunt forhold til mat og aldri få følelsen av at hun er litt godt i hold.. Det gjelder for så vidt bare magen.. Setter pris på innspill her, da jeg synes det er vanskelig å si nei når hun vil ha mer mat.. men hva kan vi gjøre.. ? Lykkelig - foreslår barnevakt og at dere feirer dagen;) Rart hvordan en liten "date" får tilbake nyforelskelses følelsen! NoN - gi det litt tid og ta opp samtalen igjen om en liten stund. Jeg ville ikke gitt opp da dette er et så stort ønske fra din side! Som flopsy sa det, menn trenger mer tid enn oss. Og det siste de ønsker er å føle seg presset til noe. Så det beste er nok å bruke litt kvinnelist her og ta det opp litt her og da, uten at du forventer en avgjørelse fra ham. Da jobber han med dette i sitt hode, og forhåpentligvis vil han snu.. Tussi - Jeg gir liksom ikke helt opp på han gubben din jeg.. har så lysst at han skal snu seg rundt og bli mer involvert og hjelpsom. Fatter ikke hva han tenker på! Kanskje noen alenehelger med barna uten deg vil hjelpe han å se hva som egentlig kreves som 3 barnfar, og at han får fingen ut! Arg!! Skulle gitt ham et spark i baken for deg hadde jeg visst det hjalp! Unner deg en mann som vet å sette pris på deg!!! Grøne - veldig kjekt med fødsel referat! Håper du får i nurket mye melk og at du klarer å nyte dagene! Har null erfaring selv, men vil tro alt du gjennomgår er helt normalt, så bare ta tiden til hjelp! Hønny - skumle greier!! Så bra mannen din fant veien hjem! Håper det går bra med deg! Dossa - veldig imponert over pågangmotet ditt! Håper dette er mnd for deg (og meg;) Jeg er også ferdig med EL og har 2 lange uker å se frem til. Det beste vi kan gjøre nå er å bruke dagene på kjekke ting! Latter og kos må jo være det beste trekkplasteret for egg og sperm;) Jeg merker hvordan humøret mitt stiger når jeg skal på jentebesøk! Kjører som oftest hjem med gangsper i magemusklene og det føles godt! Haha Minnimusa - nei det ble ingen pulings i båten! Men det var ingen dum idè! Merker at når EL er over setter jeg pris på å holde bena samlet noen dager.. begynner å bli lei denne plikt sexen.. Telle dager, panikken hvis han er borte når kalenderen sier sex, ligge passe lenge til at svømmerne ikke må svømme i oppoverbakke, pluss ikke ligge lenge nok til at blærebetennelsen kommer.. Djis, gi meg en positiv test snart! En til please og Cayenne - håper den sitter for dere også snart! Så vi kan flytte over til 1. tri på listen vår! Ha en finfin søndag alle!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145401223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsRose Skrevet 2. juni 2013 #4685 Del Skrevet 2. juni 2013 Hei damer! Håper dere har plass til en til inne i dette flotte forumet. Har prøvd å lese meg litt opp, men det er mye aktivitet her. Litt om meg: Er 30 år, og bor i Oslo-området. Er gift, men har ingen barn enda. Vi prøvde litt av og på i høst, og jeg ble gravid i desember. Fikk en stygg infeksjon i kroppen som førte til vannavgang. Ble da lagt opp på fødestua, og mistet i uke 15 som var nå i mars. Pulsen var sterk hos barnet selv etter mange timer med mistet forstervann. Ingenting var feil med det lille nurket og alle prøver viste negativ, - både av meg og av fosteret. Var kjempe dårlig og gikk en tur ned i kjelleren over måten jeg mistet på. På en måte klander jeg meg selv fordi det var jeg som fikk infeksjon. Det var min kropp som førte til at vannet gikk. Jeg vet at det selvfølgelig ikke er noe jeg kunne gjøre, men fornuft og følelser henger ikke alltid sammen... Heldigvis satte syklusen hos meg raskt i gang etterpå. Første syklus prøvde vi bitte litt og testet ingenting, men var veldig usikker på om jeg var klar. Da TR kom igjen ble jeg faktisk litt skuffet, så det tar jeg på et tegn at vi kan starte igjen. Derfor er det full gass fra og med denne perioden. Jeg har IKM 8.juni, og kjenner at jeg er spent Utrolig morsomt å lese seg opp på denne tråden, og blir morsomt å følge dere videre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145401255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidney Skrevet 2. juni 2013 #4686 Del Skrevet 2. juni 2013 MrsRose - velkommen til verdens beste nabolag;) tragisk med infeksjonen! Forstår at du klandrer seg selv, det er vel normalt.. Men bra at du samtidlig klarer å innse at det absolutt ikke var din feil. Veldig positivt at du er klar igjen allerede! Masse lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145401307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 2. juni 2013 #4687 Del Skrevet 2. juni 2013 Velkommen Rose!! Må ikke skylde på deg selv, alle kan få infeksjoner. Vi krysser fingra for dere og at spiren sitter snart! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145401309 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 2. juni 2013 #4688 Del Skrevet 2. juni 2013 Velkommen så masse til dette helt utrolige nabolaget Rose Veldig leit å lese at du mistet lett å skylde på seg sjøl men det er overhodet ikke din feil! Krysser fingra for at spiren snart sitter !!! Sidney tusen takk! Ja det er absolutt vår og alle de andre jentene på tråden som prøver sin tur til å få en positiv test Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145401374 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 2. juni 2013 #4689 Del Skrevet 2. juni 2013 Da er jeg tilbake fra leirskole! Fantastisk uke, og jeg har innsett at vi har jammen fantastiske elever også. Null tull med dem i det hele tatt!! Temmelig sliten, så har ikke orket å oppdatere meg her enda, men kikker sikkert innom i kveld. Ville bare gi et livstegn Er på sjette dag med spray, og begynner å merke det nå.... murringer og stikkinger og en smule tårer Skal på UL den 12., så håper inderlig jeg får TR til rett tid, slik at vi rekker forsøk uke 26, slik som planlagt. Klemklemklem til alle som vil ha!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145401436 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 2. juni 2013 #4690 Del Skrevet 2. juni 2013 Kjærepære hvor var dere på leirskole? Det er herlig når elevene veit å oppføre seg, da blir man mer avslappa og nyter turen enda mer Jeg skal på leirskole med klassen min neste år, gleder meg! Så spennende det er med deg nå Krysser fingra for at alt går som planlagt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145401566 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 2. juni 2013 #4691 Del Skrevet 2. juni 2013 Velkommen dere nye Er stille om dagen jeg. Kvalmen er tilbake Til tider skikkelig ille. Er så lei nå, sliten av det. Fokuserer all energi til å greie å gå på jobb, havner sovende på sofaen etter jobb, spiser middag, dusjer og går opp og legger meg til å sove. Sovner halv ti på kvelden med mobilen i handa og youtube på full guffe. Har dessverre ikke energi til å være aktiv her Greier ikke følge med på alle. Klokka er 19:19 i skrivende stund, og jeg vil bare legge meg. Kvaaaalm Skjønner ikke greia, på tirsdag går jeg inn i uke 17. Noen andre som har hatt økende kvalme jo lenger de kom i svangerskapet? Forrige fredag spydde jeg flere ganger i timen i 19 timer. Mamma kom og tok meg med hjem til seg siden hu bor nærmere sykehus. Spøy i pose i bilen. Ringte legevakt to ganger og føden en. Føden kunne ikke hjelpe meg siden jeg ikke var 16 fullgåtte uker (whoot), og legevakta ville heller ikke gi meg kvalmestillende for å skåne babyen. Hos legen på onsdag gikk alt greit. Hjerteslag på 148. Han ville skrive ut kvalmestillende til meg og sa det var risiko med å ta det, jeg nekta å ta imot. Vil ikke risikere noe som helst for babyen, da får jeg heller bare være dårlig. Ofrer meg for han/henne fra dag en Han sa at da får jeg heller bare være hjemme fra jobb hvis jeg blir så dårlig at jeg ikke klarer å dra, så skriver'n sykmelding for de aktuelle dagene slik som fredagen. Har verdens beste lege Ellers er jeg i sorg i dag. Er amatør-meteorolog/værentusiast, særlig interessert i tornadoer. Fikk nyheten om at to av mine idol i USA er gått bort i Oklahoma på fredag, med den enes sønn, tatt av tornado Har hatt tett kontakt med samtlige der borte og føler jeg kjenner dem, er så uvirkelig! Deres team var det mest nøytrale og forsiktige, og så skjer dette. Huff!!! Ei dame og babyen hennes ble sugd ut av bilen de satt i. Helt jævlig å være så fascinert av noe så dødelig enkelte dager.. De ofrer livet sitt i forskningen for å øke sikkerheten (reaksjonstid) hos sivile. Bare 18 dager igjen til OUL nå, tiden går såååå fort!!! Blir det blått eller rosa Masse lykke til Ønsker Lykke til dere i DPO land! Lykke til dere som skal igang på børsen etter blodtantedritten! Er så kvalm at jeg ikke greier å utdype mer hos alle. *lukker seg inn i huset sitt med spybøtte* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145401841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 2. juni 2013 #4692 Del Skrevet 2. juni 2013 Hakke nubbsjans til å kommentere alt og alle jeg altså.. hverken gamle eller nye. Tar det jeg husker jeg har lest sist og håper dere andre tilgir meg. Jeg husker dere altså!! Det er ikke det!!.. jeg bare husker ikke aaalt som blir skrevet. Spesielt ikke nå.. når jeg er min egen lille "jeg-føder-snart-boble" MEN... Fiemor da.. huff og huff. Det er fæælt at du har begynt å kaste opp igjen, men du.. det KAN være fordi du har gjort litt mer i det siste. Begynte ikke du å jobbe igjen da du trodde du var bedre?... eller har du jobbet hele tiden? Må bare fortelle deg at jeg selv var like kvalm som deg med forrige gullet mitt. Jeg visste ikke om at det fantes kvalmestillende, men er glad jeg ikke visste.. for kanskje jeg hadde vært fristet til å ta det. For jeg synes faktisk at det at du IKKE tok imot det hos legen var bra jeg da. Sorry hvis jeg tråkker andre på tærne nå altså Men jeg ville gjort det samme igjen selv om jeg nå vet at det faktisk finnes kvalmestillende. Det ER helt for jævlig å ligge rett ut i senga si og spy, dag og natt i flere måneder!! Ikke engang kunne snu se i senga før det kommer en ny kvalmbølge! Likevel, etter kvalmen, klarte jeg å legge på meg 17 herlige kilo frem til fødsel.. haha , og det var nyyydelig å endelig kunne spise normalt igjen. Om det så er etter 3 mnd, 6 mnd eller 9 mnd. Desverre ER det jo de som spyr hele svangerskapet. Men man må ha trua på at det går over i løpet av svangerskapet og ikke får det slik hele veien. Men TENK da Fie.. du er jo faktisk kommet laaangt og lenger enn langt når du tenker på hvilken kamp du har hatt for å komme dit du er nå!! Jeg stryker deg over kinnet og ønsker deg god bedring Fiemor. Du blir en god mor du! Jeg er klar nå.. klar for å se babyen min. Klar for fødsel, anestesi og skalpeller. Klar for epidural og "stifter" og vondt ks-sår. Jeg er klar for å bli mamma en gang til. For uansett hvordan dette gullet i magen min er.. så kommer jeg til å elske det fra første stund Hjemme er nå som sagt fryseren full, vinduer vasket, gulvene støvsuget og vasket, alle klær som har ligget i skittentøyskurven er vasket, eldste sitt godis til tentamen senere i uka er klart, vesla sin tursekk til barnehagen klar, skiftbagen hennes er klar med, regntøy, gummistøvler, solkrem, skjørt og shortser... hjemmebakte boller ligger i fryseren hvis de vil ha noe godt, vesla har kost seg med en haug nye badeleker idag og kost seg stort... OG fødebagen er pakket og klar, skal bare legge nedi pc og strikketøy.. og endel nye magasiner Mannen har pakket sin bag og kamerabagen Til og med navnet til snuppeliten i magen er klart! Mer klar enn dette går det ikke an å få blitt på dette tidspunkt kjenner jeg. Kommer til å savne alle hjemme noe helt vanvittig, men gleder meg nå til å bli kjent med det nye mennesket som er helt uvitende om at hun skal komme ut til oss om to dager Vi snakkes igjen fra sykehuset alle flotte damer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145402165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 2. juni 2013 #4693 Del Skrevet 2. juni 2013 Ønsker gull,alle mine tanker skal være hos deg imorgen,har litt samme tankesette selv om dagen,men tror ikke det skjer noe imorgen...MEN alt er klart, jeg tar med baggen,og poster eksamen før jeg drar inn forsikkerhets skyld Fiemor,jeg har opplevd og overlevd det du gjennomgår,jeg spiste ikke medisiner og den gangen jobbet jeg faktisk helt til 7 fullgåtte mnd. Og som Ønskergull sa jeg la på meg like fordømt den gangen og du får bare telle dager til du er i mål,nå 9 år senere der han ligger å sover inne på gutterommet sitt og er på vei til å bli en fin ung mann kjenner jeg at det var vel verdt det,hver eneste brekning PS hvis det er noe trøst spøy jeg igjen igår, uke 37 liksom blæææ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145402304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 2. juni 2013 #4694 Del Skrevet 2. juni 2013 Fiemor: føler virkelig med deg! Finnes det virkelig ikke noe kvalmestillende som ikke er risikabelt for barnet? Ønsker3gull: massemasse lykke til Husker ikke helt hvem som spurte, men det var i Brennabu i Valdres vi var på leirskole Velkommen så mye til dere nye! Og DER kobla hormonteflonhjernen inn.. sukk....men husker i alle fall at jeg er helt enig i at man skal være forsiktig med å kommentere barns vekt. Fatter ikke de som kun ser på tall og ikke ser det normale barnet som står rett foran seg! En del barn er for tykke, sånn er det jo bare, men om man har et kosthold og aktivitetsnivå som dere forteller om, så er det bare herlig valpefett Husker selv at jeg var til helsesøster pga vekta mi, men jeg var faktisk veldig stor. Hadde hofteleddsdysplasi, og måtte opereres som seksåring, så satt i rullestol en stund og var etter dette ganske inaktiv. Det er jo noe med å ikke få til ting de andre klarer, etter hvert så tør man dessverre ikke prøve...feig taktikk, men... Hadde et såkalt normalt kosthold, med hjemmelaget middag hver dag. Ikke snopa vi mye heller, men jeg fikk nok smiska meg til is til dessert alt for ofte. Fikk dessverre et merkelig forhold til mat veldig tidlig, men har kjempa for å få det noenlunde normalt i dag. Er fremdeles temmelig stor, da, selv om det aller meste vi spiser er sabla sunt, er ganske frustrerende. Men men... det verste er egt hvis de kommenterer det på ivf igjen... jeg burde jo liksom ha klart å gå ned en del siden første forsøk i fjor og til nå, men er på omtrent samme vekt, kanskje et kilo tyngre.. sukk... Hmm... ble ikke i bedre humør av det der, merker jeg, hehehe...om jeg får barn skal jeg i alle fall la ungen min smake vilt på alt mulig, og være masse ute Nå kom kona fra jobb, får leke sosial Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145402384 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoN Skrevet 2. juni 2013 #4695 Del Skrevet 2. juni 2013 Brennabu? Der var jeg på leirskole i 6. klasse. Brings back memories! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145402479 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 2. juni 2013 #4696 Del Skrevet 2. juni 2013 Kjære deg Ønsker: Masse, masse lykke til!!!!! Det gjorde godt å lese at du er klar!!!!!! Jeg er helt sikker på at det kommer til å gå bra. Desverre har vi aldri noen garantier, MEN, til det motsatte er bevist er det bare å nyte i store drag!!!!! Gleder meg til å høre hvordan det går med deg!!!!!! Kjære Hunny: Masse lykke til til deg også i morgen, dette blir spennende. Så flink du er som har gjort ferdig eksamen!!!!!!!! Jeg har en muntlig igjen som jeg ikke fikk tatt. Håper å få den unna før vi starter nytt semester. Kjærepære: Kan joine deg i hormonland altså!!!!!!! For ikke å snakke om tåreland!!!!!!!!! Puh, så slitsomt det kan være å være seg selv i den tilstanden av og til :-P Fie: Huff, jeg får helt vondt av deg...Håper virkelig det roer seg snart!!!!!! Lykkelig: Fikk bare lyst til å sende deg en god, varm klem!!!!!!! En til please: Jeg tar av meg hatten for deg, din entusiasme og iver etter denne nye spiren!!!!!!! Cayenne: Tenk at det nærmer seg birken da...hohoho...tror jeg joiner en til, som heiagjeng, lillegutt stemmer nok i med sin klare og tydelige røst Dossa: Heier på deg jeg!!!!!! Spennende 14 dager nå!!!!!! Pokker, der sovnet hjernen min gitt. Jeg bare MÅ legge meg, lillegull har sovet i egen seng i snart en time, så hvis jeg vil ha ett par min for meg selv i min, så er det bare å løpe....Får oppdatere mer på stå her senere, men jeg er ekstremt populær for tiden Natti natt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145402537 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 2. juni 2013 #4697 Del Skrevet 2. juni 2013 Da forsvant det laaange innlegget mitt i cyberspace... Ønsker: Kommer til å tenke på deg i morgen og tirsdag, søta!!! Dette kommer til å gå kjempefint, vettu! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145402623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 2. juni 2013 #4698 Del Skrevet 2. juni 2013 Takk for trøst jenter kjærepære: nei, det er forbundet risiko med kvalmestillende, de vet bare ikke omfanget helt. De nekta meg medisin både hos legevakt og føden. Måtte bare vente det ut. De sa de skjønte at det er forjævlig, og poengterte at det ikke er noen sykdom. Nei, det vet jeg vel, men man kan være styggdårlig uten sykdom når man er gravid! Det tar jo ikke vekk elendigheten å påpeke at det ikke er en sykdom, så jeg tenner på alle plugger av "tilleggsopplysningen" der jeg. Det er en tilstand, og de kan være verre enn mange sykdommer! Latterlig argument, skjønner ikke hva de sier det for engang.. Bare driiiiiitlei brennende kvalmen i brystet og halsen hver kveld! Kan stille klokka etter den. Raper hele tiden, masse luft i systemet, letter på kvalmetrykket å rape før det bygger seg opp på ny. Skitlei seaband på håndleddene og. De strammer så fælt. Har hatt dem på siden tidlig i mars! Lille baby, mamma er sliten, men elsker deg høyere enn himmelen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145402647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 2. juni 2013 #4699 Del Skrevet 2. juni 2013 Kjærepære Vi skal også til Brennabu på leirskole Har aldri vært der før så blir spennende! Kos at du hadde en fin uke med elevene dine Var opplegget der bra? Tussemor er så herlig at du står på sidekanten og heier frem gullegget mitt En av mannens svømmere må da jaggu se til å finne egget mitt Ellers så blir det en tur til deg for å prøve den berykta koppen din Godknuseklem til deg!! Fiemamma usj så leit at kvalmen ikke vil slippe taket. Lett å si men prøv å tenk positivt, alt er glemt når du får gullet ditt på brystet ditt Kosemosedeg søte vennen min!! Ønsker3gull så godt å høre at du har stål kontroll! Du er klar på alle områder Snart har du jenta i armene dine Jeg gleder meg til å høre oppdatering fra deg. Masse masse lykke til imorra!!! Kommer til å tenke masse på deg du sterke kvinne! Haha jeg skulle skrevet mer men teflonhjernen slå seg på gitt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145402654 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 2. juni 2013 #4700 Del Skrevet 2. juni 2013 Hjelpes, det straffer seg å være borte fra forum noen dager! Hadde tenkt å være skikkelig flink og kommentere masse men mistet helt motet etter å ha pløyd meg gjennom den siste uka... Her er det mye som har skjedd og mange nye! Først, velkommen Underfundig, fryktelig trist historie, som mange andre ble også jeg fryktelig rørt...Håper virkelig det er din tur snart! Velkommen også til deg MrsRose, frytkelig trist måte å miste på! Håper du blir snart gravid igjen! Velkommen også til dere andre nye! Ønsker: Lykke, lykke til i morgen, dette går bra!! Gleder meg til oppdateringer fra sykehussenga! Grøne: Så hyggelig men en så fin fødselshistorie! Høres ut som en fødsel etter boka! Håper dere koser dere max! En til please: huff og huff, helsesøster burde skamme seg! Signerer alle andre kommentarer, og flott innlegg fra bokormamma! Fiemor: Huff, føler virkelig med deg! Jeg er også mye kvalm, men kaster heldigvis ikke opp. Du er virkelig sterkt som klarer deg uten medisiner! Har du prøvd noe alternativt? Har hørt om folk som synes akupunktur bla kan fungere. Dossa, Sidney, Cayenne, En til og alle andre prøvere: Heier veldig på dere og er spent på hvem som først flytter ned til oss i 1trimester! Måtte det snart komme noen! NoN: Jeg tror også litt kvinnelist er det som skal til her...og litt tålnodighet...ikke lett, men kanskje ta det opp igjen over sommeren...? Når han er uthvilt og glad etter litt ferie...? Tussemor: Håper du fremdeles koser deg med supergutten, og at gubben trår til litt mer! Nei...nå husker jeg ikke flere her altså...beklager hvis jeg har glemt noen! (det har jeg helt sikkert) Selv håper jeg at formen er oppadgående! Er kanskje litt mindre trett og kvalm, hvis jeg legger godviljen til.. Er rart hvor annerledes dette svangerskapet har vært. Plutselig forstår jeg godt hvorfor endel gravide blir sykmeldt pga dette, har tidligere kanskje uttalt meg litt vel kjepphøyt om slikt...møtt meg selv litt i døra kan du si.. Men jobber jo altså, men det koster meg virkelig! I morgen skal jeg på ny UL, og som vanlig kjennes det som om jeg skal inn å få Dommen...blir stressa av disse hyppige UL, selvom meningen vel er det motsatte. Klarer ikke si nei heller da... Er 10+3 i dag, og nærmer meg snart tidspunktet hvor jeg mistet sist, det blir rart.. Begynner å få følelsen av at det virklieg skal gå denne gangen, særlig fordi jeg er så mye dårligere, det skal jo være et godt tegn. Håper dere alle får en fin-fin uke! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/188/#findComment-145402677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå