Dossa :) Skrevet 19. mai 2013 #4376 Del Skrevet 19. mai 2013 Tussemor du er bare helt fantastisk som klarer å huske på alle sammen her inne og komme med så mange gode ord Tar av meg hatten for deg!!!! Overtid er noe dritt, måtte den lille komme nå synes jeg. Du har venta lenge og vel så det Snart er skatten din her snuppa Cayenne hææææ kan du ikke få prøve pergo?? Hvorfor i all verden sier gyn nei da Merkelig synes jeg. Bokormamma Gratulerer så masse med den nydelige jenta!!! Hun er bare så skjønn og vakker En til, please er aksjene på plass? Nå er det din tur, for det sier jeg Så tanta kan bare våge å banke på døra di.....da skal jeg ta henne!! Supersnusken hvordan er formen om dagen? Du skal snart få noen flere på lista sammen med deg! Minnimusa krysser fingra for at du bare produserer hcg seint og at det er derfor du ikke har fått positiv test ennå for den kommer snart!! Kjærepære er så spent på den tida du går i møte Det skal bli full klaff nå!!! Vi har hatt en 17.mai vi aldri vil glemme. Hun minstemor våknet natt til 17 hylende av nakkesmerter. La henne over til oss og sovnet igjen. Våknet opp men var ikke i stand til å bevege seg uten å gråte sårt av smertene. Ble bare jeg og de to eldste som gikk i tog og var på skolen. Utpå eftan ringte jeg legevakta og de ville ha henne inn. Lettere sagt enn gjort sier jeg for vi får henne ikke i sittestilling. Endte med at ambulansen kom og kjørte oss til legevakta. Legen så på henne og ringte til lege på Ahus. Fikk beskjed om å komme innover til sykehuset. Der ble det gjort undersøkelse av snuppa og tatt blodprøver. Hun og jeg lå over til dagen etterpå og fink lov å reise hjem att på kvelden. Viste seg å være noe muskulært, helt ufarlig men fryktelig vondt. Fikk smertestillende så smertene er ikke så intense som de var på 17 mai. Det gjør vondt i mamma♡ når de små har det så vondt *usj* Lille søte jenta mi var så flink Og taklet hele situasjonen bra, nesten verre for meg Deilig at det er fri imorra!! Kjenner både jeg og vesla trenger det etter denne opplevelsen. Ha en fin fin pinse jenter :D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145359266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 19. mai 2013 #4377 Del Skrevet 19. mai 2013 Noen online nå som kan hjelpe meg?? Jeg driver å strikker en baby genser uten skikkelig oppskrift, har brukt en oppskrift for 1år og oppover og da regnet meg ned i antall masker. Strikket bolen som da måler ca 23 cm i bredde og 23 cm høy fra nakken og ned, aner jo da ikke hvilken str dette blir så trenger da hjelp til hvor lange armer jeg må strikke?? Så er det noen der ute som har en liten baby genser med de målene som jeg oppgir på bolen som da kan si meg hvilken str dette blir ca og da hvor lange er armene fra skuldrene og ut, evt fra armhulen og ut?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145359385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 19. mai 2013 #4378 Del Skrevet 19. mai 2013 Minnimusa.. strikk ca ermene 18 cm lange du, så får du nok ganske så riktig ift. lengden på genseren. Det er ganske så nyfødt str. det du strikker der Gratulerer med lille, tjukke Arabella-prinsessen bokormamma! Herlig, herlig at du er i mål. Også SÅ bra at du klarte deg gjennom onsdagen da mannen var borte, men at lille jenta di kunne vente til pappa var hjemme! Gleder meg til å høre mer. Men usj, skummelt med hastesnitt og dramatikk da! Godt allting endte godt for dere. Hehe.. tussemor.. jeg skjønner at du ikke orker tanken på noe fysisk nærkontakt nå. Når vi som faktisk liker mannen vår ikke orker tanken på sex rett før fødsel nå, så kan jeg i grunn forstå at du kanskje har satt en stopper for leeenge siden Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145359580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 19. mai 2013 #4379 Del Skrevet 19. mai 2013 Forresten bokormamma... nyyydelig navn dere har valgt til prinsessa Helt skjønt Kos dere i massevis!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145359584 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 19. mai 2013 #4380 Del Skrevet 19. mai 2013 Tusen takk Ønske! Ja hadde håpet ca den str. men håper den passer da for i familien min, hvis det blir gutt, så blir de stoore! Lillebrodern var 56cm og 4500g når han var født og dro hjem i settet venninnene til mamma hadde kjøpt i str 62 som de trodde skulle da være litt å gå på hehe.. Og jeg har da også valgt en donor som da er 190cm høy så store sjanser for lang bebis Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145359700 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 19. mai 2013 #4381 Del Skrevet 19. mai 2013 Bokormamma: Hurra og gratulerer med lille tykke Arabella!! Når enden er god er allting godt som det heter, men det høres jo dramatisk ut da! Hadde hastesnitt selv sist, og syntes det var ganske tøft. Hatt snitt tidligere også? Men først og fremst, kos dere masse i denne spesielle tiden! Håper du møter tussemor før dere drar hjem! Og så fint hun hldt til 18.mai da, tror det er litt kjedelig med bursdag den 17.. Power puff: Ånei! Skjønner godt du blir bekymret! Men enig i at ingen klumper virker lovende? Kanskje du har en karnøste eller noe? Jeg har hatt 2 SA, da har det kommet blod som ved en kraftig mens, med mye klumper og greier. Håper du oppdaterer raskt etter UL på tirsdag da! Minnimusa: hvor mange dager dpo er du da? Mange som ikke tester positivt så tidlig. Lå en gang en veldig interessant statistikk ute på bi gravid over dette, lurer på om det var cayenne som postet den? Strikkingen kan jeg ikke hjelpe med gitt... Dossa: For en fæl opplvelse! Og så flott at det ikke var noe farlig! Det er så grusomt når de små plages og man ikke kan hjelpe dem. Vesla her er allergisk og klør og klør og klør. Får jo medisiner men de hjelper ikke helt. Skulle så gjerne tatt over den kløen for henne! Nærmer du deg forresten EL snart? Tussemor: Hjelpes, for noen innlegg! jeg bøyer meg i støvet.... Håper du kommer i gang av deg selv før onsdag! Uansett hjelp fra mannen eller ei.. Tenk så nær du er! Selv om det kanskje ikke føles slik nå akkurat... Selv har jeg vært i strålende form de siste to dager, og bekymrer meg derfor voldsomt for MA. Var akkurat sånn det var sist også, at jeg bare plutselig følte meg som før igjen. Håper virkelig jeg våkner opp skikkelig kvalm i morgen! Skal på ny UL på tirsdag, så gruer meg til det må jeg si. Det bare MÅ være et hjerte der fremdeles! Engster meg i alle fall ikke for to lenger.. Ellers håper jeg jo snart noen flytter ned til meg på 1trimester da! Spennende å se hvem som kommer først! For alle skal jo selvsagt ende opp der! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145359790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 19. mai 2013 #4382 Del Skrevet 19. mai 2013 Supersnusken: er på 13dpo i dag :S Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145359809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoN Skrevet 19. mai 2013 #4383 Del Skrevet 19. mai 2013 GRATTIS bokormamma! Flink har du vært! Håper det går bedre med deg. Jeg hat hatt to keisersnitt og kom meg veldig raskt etter begge. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145360012 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viiii Skrevet 19. mai 2013 #4384 Del Skrevet 19. mai 2013 Minnimusa: Kjenner meg igjen i beskrivelsen på slike dager som 17.mai hvor alle har nok med sitt...har vært der selv! Power puff: huff, blødninger i ei helg....men blødninger behøver ikke bety at en har mistet. Hadde noen blødninger med 1.mann tidlig i svangerskapet...krysser fingre for at alt er ok på UL. Bokormamma: Gratulerer igjen med skjønn jente og nydelignavn... Tussemor: kan ikke si annet enn oat jeg er utrolig glad for å være ferdig med svangerskap og fødsel :-) Nyter det nye livet som 3-barnsmor...og har fått nye bekymringer....blir det nok mat påSnuppa, er det altfor mye gulping...stakkars lita, får hun nok stimuli, eller burde hun sovet mindre.....og hva med de to eldste, føler de seg utenfor...særlig den midterste.....men vi finner vel ut av det meste etterhvert...... :-) I dag kom eldstemann inn med nyplukkede blomster til mammaen sin, for det måtte jo bare hun få, nå som lillesøster var kommet til verden :-) :-) smelt...sa mammahjertet da. Og noe rett som mamma gjør en nok da... Nå skal senga snart finnes, får se om Snuppa våkner til liv igjen snart! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145360033 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 19. mai 2013 #4385 Del Skrevet 19. mai 2013 Så kjekt å lesa når det er så mange nye innlegg. Litt skummelt med dykk som bekymrar dykk for om spiren er der, kryssar alt for at de får sjå hjarter på tysdag!! Vi var på sjekk i går etter ein heilt roleg dag i magen, og heldigvis var alt i orden - men hjelpes kor redd eg var akkurat når dei tok på doplermaskina!!! ikkje rart blodtrykket var ein del over det vanlege for å seia det slik..i dag har alt vore som vanleg igjen Trur nok ikkje eg snik i køen Tussemor, kjennest mest ut som om eg rykker bak i køen og kjem etter ein gong i juni...ikkje teikn til action, trur ho har det veldig fint inni der, og i denne varmen syns eg det er like greitt å ha berre meg sjølv å tenkja på. Håpar for dykk som snart er klar for testing!! Og gratulerer igjen bokormamma med vesla, godt at de kom fram til sjukehus og fekk hjelp og at det endte godt. Så får du heller smøra deg med tålmod sidan du må vera litt lengre...tussemor kjem vel innom og underheld deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145360133 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 20. mai 2013 #4386 Del Skrevet 20. mai 2013 Gratulerer så masse til Bokormamma med frisk datter rart det skal være drama når de små kommer, men heldigvis går det somregel bra. Håper du kommer deg raskt etter sectio! Bli lenge nok på sykehuset! Ikke så lett å komme hjem til tre andre når det er så mange restriksjoner! Tussemor; tusen takk for hilsen igjen! Merkelig det der. Men jeg elsker å få klemmene dine! Du virker så omsorgsfull og god jeg har selv sluppet noe overtid med noen av mine tre, men kan forestille meg at det er forferdelig å vente! Krysser fingre for at du meget snart får en flott rask fødsel, uten noen form for komplikasjoner! Stor fødeklem til deg!!! Powerpuff; ser andre også har svart deg... men slenger meg på ingen klumper, eller ingen kraftige smerter, er et godt tegn! Selvfølgelig blir du bekymret. Kan informere om at jeg har blødd i hytt og pine med alle mine tre troll, og de overlevde åpenbart! Vondt med slikt stress. Håper inderlig at alt er bra med spiren din! Her er minstemann i full fart igjen. Bruker fremdeles astma-med. relativt hyppig, men lar seg ikke hemme. Han elsker å være ute.. Vi har storkost oss hjemme i hagen med fint vær. Plantet i krukker og kurver etc. Ungene ser ikke ut når kvelden kommer, men sovner herlig utmattet. Sliter med bekkensmerter og kynnere nå... er veldig stresset av alt jeg må gjøre før hun kommer. Har ikke en gang funnet sommertøy til de andre men selv om jeg er dårlig, og gruer meg noe enormt til ukene som kommer, så er det øyeblikk av intens lykke også... Når minstemann i kortermet body, innsmurt med plantejord med en kledelig bleierompe, rusler rundt i hagen mellom hønene da tenker jeg på hvor uendelig heldig jeg er... I morgen tidlig er det atter en kontroll på sykehuset. Spent på om avviket fortsetter, og hva de sier... Ha en glad dag i solen alle sammen! Håper regnet ikke kommer før i morgen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145360351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 20. mai 2013 #4387 Del Skrevet 20. mai 2013 Da har jeg endret på listen og skrevet inn deg bokormamma Så ser jeg at jeg rykker stadig fremover på lista.. jippiii 15 dager til fødsel Så herlig å lese at du har kost deg Lykkelig_4. Kos å lese om lille din med bleierompa og plantejord som går blant hønene Høres helt nyydelig ut. Ja, er det ikke deilig å plante blomster? Jeg hadde besøk av søsteren min igår og fikk en tomatplante, kruspersille og ruccola-salat. Gleder meg til å plante det ut jeg også. Håper kontrollen går fint Lykkelig_4! .. at alt er bra! Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. **Cayenne** (IKM 7.5., to barn, prøver på nr tre i snart to år...) En til, please. (14 pp, SA i oktober, IKM 29 mai). ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05) Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. ) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før) Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 14/15. mai. PP 35 LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo) Minnimusa(2pp, IKM 22.mai, DK-tur) 31år, Østfold, ingen barn Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn MissAlma (prøvd siden sommer 2012, SA januar 13), 31 år, ingen barn 1.tri: Supersnusken (termin 28.des) 2.tri: Symbio (termin 13.August), 30 år, mamma til en på 2 år. 81-mamma❤❤ (termin 17. Aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland Rime (termin 18 Aug). Bærer tvillinger. Lykketroll*morTil2? (Termin 29.Aug) m1980 (termin 29. Aug) ? GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 nerdybirdy (termin 23 oktober) Fiemamma (termin 21.november, førstegangs) Vææææ (termin ca 21 november, førstegangs) 3 trimester: Tussemor5 (termin 16 mai ) Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni ) Bumblebeee (termin 26.6) Hønny-bønny (Igangsettes rundt 10 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3 Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni) Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland. Født: Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar 79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars. Viiii. April. Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145360379 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 20. mai 2013 #4388 Del Skrevet 20. mai 2013 I morgen tidlig er det atter en kontroll på sykehuset. Spent på om avviket fortsetter, og hva de sier... Ha en glad dag i solen alle sammen! Håper regnet ikke kommer før i morgen! Masse lukke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145360439 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 20. mai 2013 #4389 Del Skrevet 20. mai 2013 Ja, de klemmene kan være grise gode i blant ønsker deg masse lykke til i dag lykkelig!!! Blir spennende å høre hvordan det går. Sender med noen gode klemmer på veien.... Gratulerer så masse til Bokormamma med frisk datter rart det skal være drama når de små kommer, men heldigvis går det somregel bra. Håper du kommer deg raskt etter sectio! Bli lenge nok på sykehuset! Ikke så lett å komme hjem til tre andre når det er så mange restriksjoner! Tussemor; tusen takk for hilsen igjen! Merkelig det der. Men jeg elsker å få klemmene dine! Du virker så omsorgsfull og god jeg har selv sluppet noe overtid med noen av mine tre, men kan forestille meg at det er forferdelig å vente! Krysser fingre for at du meget snart får en flott rask fødsel, uten noen form for komplikasjoner! Stor fødeklem til deg!!! Powerpuff; ser andre også har svart deg... men slenger meg på ingen klumper, eller ingen kraftige smerter, er et godt tegn! Selvfølgelig blir du bekymret. Kan informere om at jeg har blødd i hytt og pine med alle mine tre troll, og de overlevde åpenbart! Vondt med slikt stress. Håper inderlig at alt er bra med spiren din! Her er minstemann i full fart igjen. Bruker fremdeles astma-med. relativt hyppig, men lar seg ikke hemme. Han elsker å være ute.. Vi har storkost oss hjemme i hagen med fint vær. Plantet i krukker og kurver etc. Ungene ser ikke ut når kvelden kommer, men sovner herlig utmattet. Sliter med bekkensmerter og kynnere nå... er veldig stresset av alt jeg må gjøre før hun kommer. Har ikke en gang funnet sommertøy til de andre men selv om jeg er dårlig, og gruer meg noe enormt til ukene som kommer, så er det øyeblikk av intens lykke også... Når minstemann i kortermet body, innsmurt med plantejord med en kledelig bleierompe, rusler rundt i hagen mellom hønene da tenker jeg på hvor uendelig heldig jeg er... I morgen tidlig er det atter en kontroll på sykehuset. Spent på om avviket fortsetter, og hva de sier... Ha en glad dag i solen alle sammen! Håper regnet ikke kommer før i morgen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145360457 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 20. mai 2013 #4390 Del Skrevet 20. mai 2013 hmmm jeg tror faktisk jeg er GRAVID jeg :D :D Testa nå først var den litt utydelig, men etter ett par min så var den fin og tydelig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145360531 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 20. mai 2013 #4391 Del Skrevet 20. mai 2013 Nå får du selskap Supersnusken Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. **Cayenne** (IKM 7.5., to barn, prøver på nr tre i snart to år...) En til, please. (14 pp, SA i oktober, IKM 29 mai). ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05) Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. ) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før) Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 14/15. mai. PP 35 LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo) Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn MissAlma (prøvd siden sommer 2012, SA januar 13), 31 år, ingen barn 1.tri: Supersnusken (termin 28.des) Minnimusa(31 år, Østfold, inseminering DK, termin 30.januar) 2.tri: Symbio (termin 13.August), 30 år, mamma til en på 2 år. 81-mamma❤❤ (termin 17. Aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland Rime (termin 18 Aug). Bærer tvillinger. Lykketroll*morTil2? (Termin 29.Aug) m1980 (termin 29. Aug) ? GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 nerdybirdy (termin 23 oktober) Fiemamma (termin 21.november, førstegangs) Vææææ (termin ca 21 november, førstegangs) 3 trimester: Tussemor5 (termin 16 mai ) Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni ) Bumblebeee (termin 26.6) Hønny-bønny (Igangsettes rundt 10 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3 Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni) Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland. Født: Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar 79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars. Viiii. April. Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145360578 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 20. mai 2013 #4392 Del Skrevet 20. mai 2013 Gratulerer bokormmamma,gleder oss til å høre hele fødehistorien;-))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145360600 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vææææ Skrevet 20. mai 2013 #4393 Del Skrevet 20. mai 2013 Gratulere med positiv test minimusa Bra noen holder supersnusken med selskap Her har det gått i et, darlingen hadde bursdag i går. Feira ute i 23+ til kl 23 om kvelden, minne som det er det lenge til neste gang vil jeg tru. Fått løst på latterbåndet godt denne helgen, sjøl om mygga kunne holdt seg unna noen uker helst mnd til. Mygg gjør meg sprø, allergisk I morgen må jeg få tak i rørlegger og få bestilt det vi skal ha. Så treg som han er så får vi fort ikke flytta inn før til jul Snekkerne blir vel ferdig til uka, håper regnet som er meldt gjør at vi får flisleggeren hit (gardbruker i våronn modus), malere som kan komme å. Bare jeg får tenkt ut hvordan jeg skal få sparka fart i rørleggeren så er det håp for å få flyttet inn i juni oppvaskmaskin er det store lokkemidlet for å få karen på lysta til å få flyttet inn. Satse på at regnværet kan få opp baderoms innredningen og. Blir det fin vær så vet jeg hvor han er de neste ukene, ute i traktoren på et jorde. Rolig dag her i dag, godt å få strekt ut ryggen og kvile litt. Strekksmerter, så den lille krabaten trenger vel mer plass Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145360709 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketroll*morTil2? Skrevet 20. mai 2013 #4394 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Gratulerer bokormmamma!! Nydelig navn også!! Er en stund siden jeg postet noe her, for har vært uten nett en stund. Har brukt siste dagene til å oppdatere meg litt :-) ble noen sider med godt lesestoff ja :-) Vi har flyttet, og har bodd litt i esker noen dager. Men nå begynner ting å komme på plass, og vi trives svært godt i vårt nye hjem! :-) Formen min er litt opp og ned. Bekkenet samarbeider ikke så godt, så nå er jeg sykemeldt noen prosenter. Slik at jeg da slipper å jobbe hver dag... Venter på timen til 3D UL. Gleder meg til å se babyen igjen :-) og da få se litt mer ansiktstrekk og sånn. Aldri vært på 3D, men de bildene jeg har sett er bare helt fantastiske. Gratulerer med positiv test minnimusa! Tussemor nå er det vel snart din tur? Håper du slipper å gå helt til du blir igangsatt da.. Sikkert flere jeg også skulle kommentert, men nå har jeg fallt ut... Men dere er ikke glemt! Følger med dere her alle sammen!! :-) Endret 20. mai 2013 av Lykketroll*morTil2? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145360748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
81-Mamma<3<3 Skrevet 20. mai 2013 #4395 Del Skrevet 20. mai 2013 Gratulerer sååå mye med den lille prinsessa Bokormamma! Jeg er også spent på å høre hele fødselshistorien! Håper du kommer deg raskt etter keisersnittet!! Hurra Minimusa!!!! Tenk at det gikk denne gangen blir såååå spennende å følge deg nå! Power puff: krysser fingre for deg og håper at det bare har vært en vanlig blødning! Jeg har aldri abortert, men tror det er et godt tegn når det ikke er klumper altså! Tussemor: du er så god å huske alle sammen! Jeg er imponert jeg har bare dager igjen før 3 trimester ja og graviditeten begynner absolutt å kjennes! Bekkenet er litt verre, men igrunnen ikke mye verre enn før jeg ble gravid,- bare litt annerledes vondt. Blir nok noen harde md fremover, men bekymrer meg ikke for det. De har jo en ende. Mye mer spent på hvordan jeg blir etter fødselen! Håper jeg blir tilnærmet normal, så jeg kan nyte spedbarnstiden og de småtrollene jeg har Tenker på deg nå! Må være kipt å gå på overtid! Men bra du holder motet oppe ved å telle ned! Det er ikke mange dagene igjen så er du ferdig :) lykke lykke til! Begynner å bli endel fødeklare nå! Ekstra spennende å følge med på dere når jeg nærmer meg selv! Og 1 trimester trenger absolutt å etterfylles nå!! Så håper på positive tester i fleng fremover Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145360750 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 20. mai 2013 #4396 Del Skrevet 20. mai 2013 Minnimusa GRATULERER så masse med spiren!!!! Så utrolig gøy at testen ble positiv Nyt den herlige boblen du nå er inne i Håper vi er flere som snart kommer etter deg og Supersnusken! Power puff krysser alt jeg har for deg og håper på det aller beste utfallet Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145360871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 20. mai 2013 #4397 Del Skrevet 20. mai 2013 Gratulerer med spire i magen Minnimusa :) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145361186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 20. mai 2013 #4398 Del Skrevet 20. mai 2013 Gratulerer minimusa!!! Dette var gøy Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145361205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 20. mai 2013 #4399 Del Skrevet 20. mai 2013 Sitter fortsatt i morgenkåpa her og svever rundt i min lille boble!! Tok litt tid før det liksom gikk opp for meg at det var to streker på prøven i dag tidlig. Først litt sånn "nei nå innbiller jeg meg streker her" før bare streken ble tydeligere og tydeligere. Slepte ut Sjefen(katta) fra gangen der han sover om dagen fordi han gauler så sinnsykt. Han løper rundt å prater som en gal som vanlig før jeg setter meg på sofaen for å slå på pc'n, hvor han da går bort til gardina og dytter ræva til før han sprayer ned hele jævla gardina. Skal love dere at det var en eksplosjon av hormoner som skjedde her da!! Han er en tøff fyr som veit jeg er sjefen, men må liksom prøve å diskutere, denne gangen turte han ikke noe, bare la seg ned og venta på å bli nappet tak i nakkeskinnet og bli bært opp på katterommet. Snakk om 8,6kg fertil hankatt med fult av hormoner da det er løpetid i huset og han driver å parrer, som ble bare matt og turte ikke si ett pipp Hetti huspus er helt rar i dag, hun skal ligge oppå meg eller heeelt inntil meg hele tida. Hun er veldig kosete, men sjeldent hun holder på mer enn en liten time liksom. Nei jeg får vel komme meg ut av morgenkåpa og en tur innom dusjen før jeg tar en runde med støvsugeren og tatt kattekassene(ja passer på å vaske henda etterpå *s*). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145361246 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 20. mai 2013 #4400 Del Skrevet 20. mai 2013 Hei, hei og vel overstått nasjonaldag og pinsehelg Her har vi fått pakket inn i hus etter hyttetur, har hatt 4 deilige dager ute av byen. Stillhet, ro, tid, nærhet... Det er så deilig med slike vitaminbomber Fullt så gøy var det jo ikke at tanta meldte sin ankomst fredag ettermiddag. Jeg hadde IKM på onsdag, så tok en test fredag morgen før vi dro, siden tanta fortsatt ikke hadde kommet, men den var negativ så jeg var forberedt på ankomsten, men det er jo ikke noe kjekt uansett da. Man klamrer seg jo til håpet om en "falsk negativ" så lenge man kan! Da er det bare å legge inn den nye datoen for IKM, kjøpe EL-tester og forberede kjæresten på sengevals i ukene som kommer Gratulerer til Minnimusa med positiv test, og til bokormmamma som har født Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. **Cayenne** (IKM 7.5., to barn, prøver på nr tre i snart to år...) En til, please. (14 pp, SA i oktober, IKM 29 mai). ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05) Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. ) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før) Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 14/15. mai. PP 35 LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo) Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn MissAlma (prøvd siden sommer 2012, SA januar 13), 31 år, ingen barn SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 12.06) 1.tri: Supersnusken (termin 28.des) Minnimusa(31 år, Østfold, inseminering DK, termin 30.januar) 2.tri: Symbio (termin 13.August), 30 år, mamma til en på 2 år. 81-mamma❤❤ (termin 17. Aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland Rime (termin 18 Aug). Bærer tvillinger. Lykketroll*morTil2? (Termin 29.Aug) m1980 (termin 29. Aug) ? GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 nerdybirdy (termin 23 oktober) Fiemamma (termin 21.november, førstegangs) Vææææ (termin ca 21 november, førstegangs) 3 trimester: Tussemor5 (termin 16 mai ) Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni ) Bumblebeee (termin 26.6) Hønny-bønny (Igangsettes rundt 10 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3 Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni) Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland. Født: Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar 79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars. Viiii. April. Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/176/#findComment-145361261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå