Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Hei

Her har jeg hatt lang helg hos min bror, tenkte jeg skulle benytte sjansen for litt kos med nevøen samt hjelpe til i lamming og beiteslipp. Så da har jeg fått virkelig kjørt meg av nevøen på 15 mnd, som har knekt koden på hvordan komme opp i sofa og skuffer på kjøkkenet. Artig liten skrue som tru jeg har fått en overdose sau om dagen, går i bæ. Første ord når han våkner er bæ og siste før han legger seg. Samt Bø men det har han litt mer kontroll på når skal brukes. Noen rare tider for å våkne, kl 02 første dagen som ble til 5 og halv 6 tilslutt. Søndag tok jeg han opp til foreldrene våknet, trengte litt søvn de å :)

Tante er helt utkjørt i dag og hadde gledet seg til å få orden på nakken min (spenningshodepine) men fysio var hjemme med syke barn. Kjennes på kroppen så i dag er det slakking, samt en kresen hormonella i frokost veien. Mat må til ellers kjem kvalmen. Så da prøver jeg å finne mat som jeg har litt lyst på.

Prøver å oppdra karen her på å si i fra ihvertfall når det er tomt for brød, siden jeg ikke spiser det selv. Ikke synsk :S Ellers må jeg alltid plassere en ny ost, leverpostei etc lengst inn i kjøleskapet ellers blir det åpnet før den gamle er spist opp. Han klager på at kjøleskapet er fult og rotete, så da legger jeg skylda tilbake sia ingenting kan tømmes før nytt åpnes ;) Ja noen frustrasjoner ska vi ha på disse karan våres.

Jeg handler her sia jeg kjører på jobb, mens han er gardbruker og ikke så ofte i matvarebutikker. Da hadde vi levd på mineralblanding, kraftfôr og saltstein.

Begynner å bli klar for å fortelle at det er en liten verdensborger på gang nå. Litt mer virkelig når det er en liten mage der. Bekymrer meg mest for at arbeidsgiver og ansatte får vite det av andre. Små samfunn sprer ting seg fort. Satser på besteforeldre og søsken kan holde på en liten hemmelighet ei stund :) Syns det så skikkelig så må det bare fortelles til sjefen å. Satse på at det går greit til jeg begynner å jobbe igjen i juni. Krysser fingrene for at magen holder seg liten noen uker til, skulle gjerne ha brukt bunaden i konfirmasjon om 3 uker. Lurer på å spør legen neste gang jeg skal diskutere gradert sykemelding om hun kan høre om det er liv :)

Fortsetter under...

Flytter etter fiemamma og justere termindatoen til legen sin. Da vart vi plutselig i samme båt vi to, spennende :)

Satser på at noen følger supersnusken snart, trist å forlate deg helt for deg selv.

Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.

**Cayenne** (IKM 7.5., to barn, prøver på nr tre i snart to år...)

En til, please. (14 pp, SA i oktober, IKM 29 mai).

ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)

Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)

Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. )

Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.

Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før)

Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 14/15. mai. PP 35

LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)

Minnimusa(2pp, IKM 22.mai, DK-tur) 31år, Østfold, ingen barn

Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus

Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn

MissAlma (prøvd siden sommer 2012, SA januar 13), 31 år, ingen barn

1.tri:

Supersnusken (termin 28.des)

2.tri:

Symbio (termin 13.August), 30 år, mamma til en på 2 år.

81-mamma❤❤ (termin 17. Aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland

Rime (termin 18 Aug). Bærer tvillinger.

Lykketroll*morTil2? (Termin 29.Aug)

m1980 (termin 29. Aug) ?

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia

Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

nerdybirdy (termin 23 oktober)

Fiemamma (termin 21.november, førstegangs)

Vææææ (termin ca 21 november, førstegangs)

3 trimester:

Tussemor5 (termin 16 mai )

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs

Bokormamma (termin 30.mai )

Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )

Bumblebeee (termin 26.6)

Hønny-bønny (Igangsettes rundt 10 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.

Viiii. April.

Huff da, så alene og trist på 1.trimester! Men power puff, du kan jo føre deg opp!? Var det ikke en til som testet positivt for litt siden da...? Eller er det bare ønsketenkning..? Statistisk sett bør noen teste positivt snart synes jeg (aldri vært en racer i statistikk altså.. ;) )! Lykke til alle prøvere!

Jeg må innrømme at jeg stor koser meg med oppdateringene for tiden!!!!!! For sååååååå mye hormoner på avveie er det lenge siden det har vært her :D

Fiemor: Jeg håper virkelig han mannen din tar seg på tak og viser seg å være ett noe bedre eksemplar av min!!!! Her godtas hormoner som unnskyldning for "sur kjerring" :P Håper det smakte med taco tiltross for kranglingen!!!!!!!!! Håper pappan din blir frisk igjen snart også!!!

Bokormamma: Han mannen din er jo litt søt da, såååååå bekymret og vil deg alt så vel!!!!!!! Blir spennende med jordmortime. Venter på oppdatering altså ;)

Hunny: Jeg tar av meg hatten. Det er ufordragelig tungt å være på skolen så tett oppunder termin!!!!!! Ikke slit dg helt ut da!!!!!

Dossa: Jeg er så spent, så spent, så spent...

En til please og Cayenne: Jeg er fryktelig spent på dere også!!!!! Gleder meg til dere kommer å tester sædkoppene mine sammen med dossa og kjærepære ;) Tenk så kos vi skal ha det da!!!!!! Masse god mat og drikke og laaaaaaaange kvelder med god deilig "kjerring" prat ;) Også regner jeg med du bokormamma kommer slik at vi kan overøse damene med babystøv!!!!! Må være den beste medisinene for å få baby!!!! Dere andre er selvfølgelig også HJERTELIG velkommen!!!!!!!!

Ønsker dere alle en strålende dag

Jaaa, høres bare herlig ut med en skikkelig frue-sammenkomst! :D Og er jo flere av oss som trenger litt sædkoppterapi.

Hvordan går det forresten Dossa, nærmer du deg ikm? Måtte den fordømte blodtanta holde seg langt borte, for nå ER det din tur altså! Og En til, hvordan ligger du an i løypa? Kanskje vi skal gå på pergo sammen ja, det hadde vært moro! Venter bare på at gyn skal ringe meg tilbake her, men begynner nok uansett ikke med en gang.

Håper det gikk bra på eksamen i dag, Miss Alma!

Møte nå, ha en fabelaktig dag alle sammen! :D

Hehehe som jeg ler av hormonutbruddene våre i dag, å du stooore tid :) Jædda!! Litt gravide sjø :) Nettopp breifet mamma om komfyren og dørstokken og vi lo så vi nesten tissa på oss, for mannen hennes er ikke noe bedre på det planet enn min! Fikk servert historier fra verktøykista der og for å si det sånn!! Det er så giddasløst, tandert og tafatt vettu at vi har ikke ord :P HOFF!! Hva hadde verden vært uten husmødre sier nå jeg!!

Jippiii, så moro å være likt i løypa med termin, hvem føder føøørst, hvem føder føøørst :P Begge er førstegangs og :) Jippii!

Var på første kontroll i dag :) Alt vel med lilletass <3 Målte hjertet til 180 i dag faktisk, MEN, jeg har alltid hatt høy hvilepuls. I dag ble det fineste trykket 129/100 :/ Må dermed gå med døgnmåler neste onsdag til torsdag, igjen.. Måtte det for 3 år siden og. Legen mente baby kunne være påvirka av min puls etter litt stress i dag. Jeg har nemlig målt den til 162 selv for to uker siden mens jeg lå i senga. Må alltid måles og komprimeres i flere timer etter jeg har tatt cerebral angiografi for å unngå sprut fra hovedpulsåra. Fikk helsekort og lesestoff samt tok blodprøver :) Symfyse ble ikke målt i dag.

MissAlma :) Xxxx for at du gjorde det strålende på eksamen idag :D

Hva slags eksamen har du tatt?

Hønny :) av med hatten for deg!!!! Førr ei dame du er :D

Imponerende at du klarer å konsentrere deg om skole nå rett før du skam poppe ;)

Tussemor :) jaaaaaa det hadde blitt en utrolig koselig dag hos deg :wub:

Sædkoppen må bare snart prøves!!!

Det tærer på tålmodigheten min at denne prøvinga skal ta så lang tid :angry: Men snart.......en dag ......da er det min tur å lykkes :D

Supersnusken :) jeg er på dag 29 og ikke noe spotting ennå.

Tør ikke stole på kroppen min......den har kødda med meg før og gjør det sikkert nå også.

Men enn så lenge så lever håpet :D

Må jo sørge for at du ikke står alene på lista vettu ;)

Er på klassetur til Norsk Skogmuseum idag.

Dt gikk ikke som planlagt :(

En elev besvimte, falt rett bakover og lå med kramper i ca 30/40 sekunder. Huff det var helt grusomt.

Han ble kjørt til sykehuset, tatt masse tester og blodprøver.

Vil bli utreda ved Ahus så fort som mulig.

Akkurat nå sover han. Godt han ikke slo seg forderva da han falt.

Jeg måtte forlate klassen og er så glad for at jeg reiste sammen med en kollega og hennes klasse, slik at jeg kunne overlate de til henne og bli med gutten til sykehuset.

Hans foreldre er på vei, 2 timer kjørevei så jeg reiser med resten av gjengen når de er på plass.

Ellers har det vært en fin dag :)

Annonse

Cayennesnupp :) søt du som mener det er min tur denne gangen ;)

Ikke noe spotting ennå.....men tør ikke håpe på noe.....går bare å venter på at tanta skal dukke opp.

Har en dårlig magefølelse.

Og har jeg uflaks nok så kommer blodtanta på selveste 17.mai :angry: Ville vært typisk min uflaks!

Hvor er du i syklusen nå?

Har du fått pergo?

Klem :wub:

Huffda Dossa, det hørtes ut som en guffen opplevelse, godt han ikke krampet lengre....Vet du om det var første gang???? Bare litt jobb abstinenser :P Tror kramper er noe av det ekleste jeg vet å oppleve, sånn bortsett fra hjertestans. Det er bare at ved en hjertestans vet man liksom litt mer hva man skal gjøre, ved kramper så er det liksom ikke så mye en kan gjøre ute i felten...Håper virkelig det går bra med gutten og at han får gooooood hjelp!!!!!!

Jeg har vært en aldri så liten tur i byen å investert i mengder med frukt. LIlle trille likte vist ikke det helt, så nå har han satt sin ære i å bore seg gjennom ryggen :P MEN jeg skal spise litt frukt før han kommer altså og dobbel porsjon rømmegrøt er anskaffet ;) til 17 mai!!!!! Jaggu husket jeg å kjøpe bleier og badeolje og smokk i tilegg, ikke verst...apropo mannfolk som ikke kan å handle :P Jeg husker vanligvis ALT annet enn brød og melk :P men i det siste har jeg ikke klart å samle meg uten å ha med handlelapp :( ".....og vi forbereder oss på ammetåkaaaaaaaaaaaa....." Jippiiiiii :wub:

Bokormamma: Jeg er såååååååååååååååååååååå spent!!!!!!!! Tror ikke jeg holder ut denne seig pininga altså ;) Håper virkelig alt er bra med deg og at du klarer å knipe igjen ett par dager til ;)

Nei, nå skal jeg knaske jordbær og druer, lage fruktsalat og høre på musikk ;) Så skal jeg koooooooooose meg i rugestolen (hvis jeg ikke sovner i senga da :P)

Ha en strålende aften mine damer :)

Guuud jeg er trøtt!! Såå lyst til å bare vippe over i sofaen nå og slokne! Men veit at det bare ødelegger alt og at jeg da ikke får sove til natta, og med litt over en times biltur til jobben om morran så må jeg opp tidlig :P

Forresten er det andre her som har lang vei til jobben? Jeg har sitti å tenkt på hvordan i helvete jeg skal klare å få til barnehage levering og henting når den tiden kommer?! Jeg må dra senest 06:45 for å være sikker på at jeg er på jobb til kl 8, jobber til 16 og er da sjeldent tilbake i Rakkestad(sentrum) før akkurat kl 17. Har da enda 1,5mil igjen til huset, men de fleste barnehagene er jo rundt sentrum. Titta litt på barnehagene rundt her og ett par stykker er åpent til kl 17, men kan bli vanskelig å rekke det, snakk om bittelitt stopp i trafikken så kommer jeg for seint, og veit at det IKKE er populært i barnehagene hehe..

40 min fra jobben her, det gir vel meg de ekstra min jeg trenger, eller så har jeg en mann som er mer fleksibel enn meg stort sett. Hvis alt skjærer seg for jeg bare utnytte svigerforeldrene mine. Bor en på gård og har et sett med kårfolk så må det da være lov å utnytte dem?

Det som kjem til å bli ei utfordring her er permisjons fordeling, må få det til å gå opp med gård med avløser. Da vil jeg tru at det er dumt å ha tidskonto sjøl om det hadde vært mest ideelt for meg, kan ikke forvente at avløser bare er 2-3 dager i uka. Hvis jeg tar ut alt først, blir det vanskelig for gubben siden det da blir midt i travleste tiden på garden. Tru garden bestemmer nok lengden på permisjonen og tilslutt.

Har 6 ukers ferie dette året pga sykemeldinger i fjor. Håper på å begynne å jobbe litt igjen i juni, mål 50%. Funderer på å ta de 4 ukene som NAV gir lov til og ta neste års ferie etter permisjonstiden. Jaja for tenke på det som en bonus utfordring :) Jobben begynner å vil vite ferieplaner i forhold til feriepenge utbetaling. De vet ikke om babyen enda, og får jeg ikke jobbet fult fram til permisjon har jeg ikke lyst til å ta mer ferie enn jeg må. Satser på det ordner seg

Tussemor :) kramper er helt grusomt å se på. Er ikke annet å gjøre enn å holde hodet rolig og vente på at det går over. Han har hatt noe lignende for 3 år siden men ikke like ille som idag :(

Jeg fikk melding fra mamma'n som var så glad for at jeg var der for han og passet godt på han. Han har det bedre nå, og hun fortalte meg at legen hadde skrytt av meg for hvordan jeg taklet hele situasjonen :)

At jeg var rolig og avslappa. Det er deilig å få ros merker jeg ;)

Bokomamma :D herregud er sååååå spent på deg!!!!!

Er du i fødsel snuppa ;)

Minnimusa :) jeg har kort vei til jobb, kun 3 min kjøring!

Utrolig deilig med kort reisevei til jobben :) gjør hverdagen enklere mtp unger som skal leveres og hentes.

Og skulle det knipe så har vi mulighet til å få hjelp av svigers eller mine foreldre :)

Nå har svigermor vaska en maskin for meg.

Så må ut og henge opp klea.

Er noe dritt at vaskemaskinen er røket :angry: må ringe service imorra!

Ja er nok en del enklere når man er to og har besteforeldre i nærheten :) Litt vanskelig her når mamman min bor i Molde og jeg i Rakkestad i Østfold og faren min bor da på Øvre Romerike og han har ikke bil hehe.. Har kusina til mamma 7 min borti veien, men det er eneste evt nødløsningen :P

Annonse

Endelig er jeg her. Har gått i ett siden kontrollen idag, med tusen småting å fikse og deretter mor og mann i full vaskerundthelehusetmodus, mens jeg har sittet på trappa og fulgt med ungene leke i sola.

Alt var strålende fint på kontrollen, har til alt overmål gått ned en halvkilo siden sist, har mindre vannn og null protein eller sukker i urinen. Men jm ble ikke imponert over at jeg har hatt hjertetrøbbel igjen i helga, og krevde at dersom det skjer igjen skal jeg legges inn på føden og få ut denne babyen før den påfører meg for mye belastning. Det er nok kombinasjonen av å bære tungt og få lite søvn som tærer på blodpumpa, så hun har sikkert rett, men jeg satser på at jeg bare kommer meg gjennom morgendagen uten fødsel, så får mannen heale meg i gang på torsdag -siden han er så ivrig.

Merker at jeg er litt mer nervøs enn jeg hadde trodd jeg ville være for å føde i morra. Gjør ikke meg noe å være alene om selve fødselen, men merker at mannen min er skikkelig stressa, så håper morgendagen forløper rolig. Har tenkt å ta med gutta til oldeforeldrene, slik at de kan herje der mens jeg sitter relativt rolig. Så satser vi på torsdag, Tussemor, som plana var:-)

Og gjett om jeg kommer på det treffet med sædkoppene! Jeg er jo bare en kort kjøreur unna, og da kan vi gni inn alle deltakerne i så mye babylukt og babystøv at det skriker i eggstokkene før dere reiser:-)

Minimusa: Heng opp en lapp eller sett inn en annonse der du søker besteforeldre! Det gjorde en venninne av meg som har hele familien sin her oppe, men selv bor i Oslo og er alenemor. Tror hun henvendte seg til Røde Kors eller noe slik, som gjerne formidler kontakt mellom ensomme eldre uten familie og familier som trenger litt nettverk. Hun endte opp med både en eldre enke og et pensjonistektepar som funker som besteforeldre i hverdagen. De fikser ting, baker, syr, strikker, sitter barnevakt, henter i barnehagen og stiller opp på besteforeldrekaffe. Og det er utrolig godt å ha noen slike altså...

Minnimusa: jeg bruker en liten time til jobb, som regel, så må dra rundt sju. Er stort sett hjemme halv seks. Selv om jeg trives godt i jobben, så orker jeg ikke denne pendlinga om vi får barn. Kona jobber natt, så jeg kommer til å bli den som må ta barna til barnehage. Jobben vet at jeg kommer til å bytte jobb om jeg får barn, da :) MEN først må jeg blir gravid :P Skal starta med spray den 28. og på UL den 12. juni for å se hvordan jeg ligger an i løypa.

Jeg må innrømme at jeg stor koser meg med oppdateringene for tiden!!!!!! For sååååååå mye hormoner på avveie er det lenge siden det har vært her :D

Fiemor: Jeg håper virkelig han mannen din tar seg på tak og viser seg å være ett noe bedre eksemplar av min!!!! Her godtas hormoner som unnskyldning for "sur kjerring" :P Håper det smakte med taco tiltross for kranglingen!!!!!!!!! Håper pappan din blir frisk igjen snart også!!!

Bokormamma: Han mannen din er jo litt søt da, såååååå bekymret og vil deg alt så vel!!!!!!! Blir spennende med jordmortime. Venter på oppdatering altså ;)

Hunny: Jeg tar av meg hatten. Det er ufordragelig tungt å være på skolen så tett oppunder termin!!!!!! Ikke slit dg helt ut da!!!!!

Dossa: Jeg er så spent, så spent, så spent...

En til please og Cayenne: Jeg er fryktelig spent på dere også!!!!! Gleder meg til dere kommer å tester sædkoppene mine sammen med dossa og kjærepære ;) Tenk så kos vi skal ha det da!!!!!! Masse god mat og drikke og laaaaaaaange kvelder med god deilig "kjerring" prat ;) Også regner jeg med du bokormamma kommer slik at vi kan overøse damene med babystøv!!!!! Må være den beste medisinene for å få baby!!!! Dere andre er selvfølgelig også HJERTELIG velkommen!!!!!!!!

Ønsker dere alle en strålende dag

JA! Jeg kommer :) :) Sædkopper og myke små nurk...come to mama!

bokormamma det var jo smart :P Bare håpe jeg får noe unge først kanskje :P

Kjenner at nå starter de værste "nervene" mine å komme i forhold til at jeg nærmer meg IKM og testing!! Vil så veldig gjerne, men føler at jeg kommer til å få det jeg vil ha mest :( Jeg sitter å ser på økonomien og veldig veldig usikker på om jeg faktisk har råd til et forsøk til allikevel. Det er absolutt siste penga jeg har og da har jeg ikke noe buffer liggende. I tillegg så har jeg nå da kjørt rundt med brekt fjær og snart null bremseskiver igjen på bilen i mange uker i påvente av at noen skulle hjelpe meg fikse det, to kompiser som begge har sagt at jada det kan de fikse, men de har jo aldri tid!! Og er helt avhengig av bilen for går ikke en eneste buss ute der jeg bor så ingen mulighet da til å komme meg på jobb eller andre steder hvis den nå knekker helt. Koster meg tross alt i overkant av 7000,- for hver tur til DK :S

Vi må bare tenke at det går bra! Det er utrolig hvor mye makt det ligger i praktisk visualisering. Bare bestem deg for at denne gangen er det din tur og at du fortjener dette, så skal du se at du kan lete etter besteforeldre før du vet ordet av det:)

Tross all deres beundring og heia rop måtte jeg kaste inn håndkle idag,skulle vært siste dag på BI,men formen var IKKE der etter 2 lange dager. Heldigvis bare oppsummeringsdag men alikevel kjennes det ut som et nederlag :(

Var så eplekjekk igår og følte jeg kom til å klare det og våknet idag med lysegrønn/gusten likblek hudfarge,kjempesvimmel,kvalm og generelt sett tufs,så da ble det sofaen og knekkebrød i stedet.

Kontroll igjen imorgen og hvis symfysemålet mitt ikke har økt eller sunket mer kommer jeg til å forlange sjekk på sykehuset,selv om jeg skal dit på mandag,vil ikke gå¨å være usikker i helgen.

Det var dagens lille fra meg,lykke til alle som trenger og en fin dag til alle sammen :)

Synes du er flink som klarte to lange dager jeg, Hønny! :D

Minnimusa: Det ordner seg, skal du se! :D

Da har jeg snakket med gyn om pergo, og det hadde de sluttet (på Volvat iallfall) å gi hvis man får eggløsning av seg selv, da det ikke har noen påvist effekt ifølge henne. Hun anbefalte ivf for å få fortgang i sakene, men tviler på jeg får mannen med på det :P Så da er det bare å prøve litt mer...

Og hvis du er her Athina - hun mente det ikke var noen tegn på pco hos meg - hverken hormonelt eller som kunne sees på ul :) Men uansett skal jeg nå en gang for alle få bort de 5 resterende ekstrakiloene - har hørt om tilfeller der noen få kg har vært utslagsgivende.

Hvordan ligger du an i løypa nå?

Nei, her må det jobbes. Ønsker alle en fin dag og en fantastisk fødsel for de som har planer om denslags! :D

Oh, mama. Her har man ikke vært innom på noen uker, og så tar det dagen å komme seg gjennom "siden sist"!! ;) Har ledd og vært oppriktig glad og fortvila sammen med dere - og heier godt på nygraverte, og dere som er i siste innspurt. Hallaisen til dere nye også!

Siden sist: Var så innmari kvalm at jeg testet med luksus-versjonen til Clearblue for å se om jeg kunne være gravid allerede i månedsskiftet. Skuffelse.. Ikke gravid sto det med tydelige bokstaver. :( Hadde kanskje bare gulpet i meg brunalger under dykking, kanskje?? .. Skulle ha besøk av tanta 8.mai, men hun uteble - så håpet om at det kanskje kunne vært en spire på gang begynte å melde seg. Kjæresten kom hjem fra jobbreise, hadde kun handlet med seg en pitteliten body når han var på tur.. Han ønsker seg virkelig denne lille :wub: - og er innstilt på at om det ikke blir gutt på oss ved første forsøk, så får vi bare lage en til!

17.mai i anmarsj - boblevann eller ikke? Hadde tenkt tanken i noen dager på å ta en ny test i morgen, bare for å vite hvordan stå er, men i dag da jeg sto opp hadde tanta parkert på tunet. Kjenner jeg er lei meg og ikke helt klarer å glede meg over at jeg på lik linje med de andre kan drikke champagne i år, men jeg er fortsatt på min første boks med folsyre, så det er vel ingen grunn til å henge med hodet.. Er bare litt utålmodig og selvfølgelig rasjonelt hormonell. Sukk.

Ha en fin dag videre girls! :)

Apex :) trist at du fikk besøk av blodtanta.

Hun har bare ikke vett og forstand til å la oss herlige jenter være i fred :angry:

Men jeg lever etter mottoet "den som venter på noe godt venter ikke forgjeves"

Så en spire skal det bli!!!

Hold motet oppe og gå løs på neste pp med nytt godt mot :) :)

Det har nemlig jeg tenkt å gjøre!

Dumme dumme tanta kom idag :( Har felt noen tårer, er verst den første dagen.

Jeg veit at imorra så er kamphumøret mitt på plass igjen og jeg er klar for å gå løs på neste pp med nytt mot :D En dag må det jo bare bli min tur også!!!

Tussemor :) Må snart komme på besøk ;) Koppen må prøves :P

Hvordan er det med deg nå?

Herregud jeg er sååååå spent!!!! Like før du popper :wub:

Hallo alle sammen! Har dere plass til en til her inne?

Jeg er 32 år, prøver å bli gravid etter MA i fjor vår, har ingen barn. IKM i dag, testa i går ettermiddag, ikke antydning til strek. Har gått og tenkt i noen dager nå at jeg har symptomer, men det kan jo like godt være tanta som er på vei. (Lurer på hvor mange før meg som har skrevet akkurat den setningen....?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...