81-Mamma<3<3 Skrevet 12. mai 2013 #4251 Del Skrevet 12. mai 2013 Dere flergangs, når har dere pleid å få kynnere? Jeg er i uke 26 nå, og føler de har kommet til gangs siste uka. Blir litt nervøs, men det er vell normalt med mer kynnere og nedpress for hvert barn? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145340555 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 12. mai 2013 #4252 Del Skrevet 12. mai 2013 Dere flergangs, når har dere pleid å få kynnere? Jeg er i uke 26 nå, og føler de har kommet til gangs siste uka. Blir litt nervøs, men det er vell normalt med mer kynnere og nedpress for hvert barn? Nedpress kan jeg kanskje ikke si jeg har kjent så veldig mye, men kynnere har jeg hatt i fleng. Derimot så fikk jeg tidlig beskjed at som 3. gangs gravid så var jeg i en helt annen "liga" når det gjaldt kynnere.. og at jeg bare kunne forvente meg både mye kynnere og kynnere som jeg var i tvil om var rier. Men jeg synes kanskje ikke jeg har fått så mye som jeg kunne forvente av hvordan jordmoren sa det til meg på! Kynnerne har nok tatt seg opp nå.. men jeg kjenner fortsatt at det er kynnere og ikke rier. Strammer i magen, men ikke vondt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145340913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 12. mai 2013 #4253 Del Skrevet 12. mai 2013 Dere flergangs, når har dere pleid å få kynnere? Jeg er i uke 26 nå, og føler de har kommet til gangs siste uka. Blir litt nervøs, men det er vell normalt med mer kynnere og nedpress for hvert barn? Veldig normalt,jeg får kynnere av alt,nå har jeg ikke nedpress lenger for krapylet har lagt seg i tverrleie,med før da den satt i seteleie hadde jeg mye nedpress. Blir vist bare verre for hvert svangerskap sa min lege Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145340924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 12. mai 2013 #4254 Del Skrevet 12. mai 2013 Forresten.. jeg har vært endel av og på sånn småkvalm i det siste jeg. har ikke influensa eller noe. Noen som vet om det er et tegn mot fødsel?!? Eg har fått tilbake litt kvalme no mot slutten, litt sånn som i starten at eg må ete før det er gått tre timar sidan sist elles vert eg kvalm og blodsukkeret kjennes ut som om det er heilt på tulletur, i grunn mest tidleg på dagen. Litt irriterande, for ein et jo litt meir då - og vekta har ikkje stoppa på vegen opp enno.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145341014 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 12. mai 2013 #4255 Del Skrevet 12. mai 2013 Jepps, både kynnere og nedpress øker for hvert svangerskap. Nedpresset har jeg imidlertid ikke merket så mye til før de siste ukene med nummer tre og fire, men da til gangs. Også de kynnerne som man er i tvil om kom først siste uka før fødselen med nummer tre, men de har allerede slått inn nå... heldigvis ikke mye enda, for de er slitsomme. Eneste måten å skille slike "tullerier" fra normale rier, er å reise seg opp og gå litt, for imotsetning til vanlige rier forsvinner disse kraftige kynnerne når man står/går. Det gjør jo ikke rier. Men det er vel en grunn til at de sier at nummer tre kan være en luring mht fødsel. Mange opplever flere falske starter med nummer tre, men når det først skjer så skjer det fort... Det var i alle fall tilfelle her. Så deilig, da, Ønsker, at mannen din er så fin:-) Jeg får også masse komplimenter fra min og det er deilig, selv om jeg føler meg mindre elegant og lekker enn en flodhest i lycra og stilletter. Gleder meg til å kunne bruke mine normale klær og sko igjen, kunne bevege meg relativt lett og ledig og føle at humøre stiger. For nå går det på stumpene løs med tålmodigheten her. Jeg kjeder meg grønn av å bare sitte her uten noe skikkelig å gjøre og ser tusen ting jeg gjerne ville gjrot. "Sett meg i arbeid, da!" sier mannen min, men jeg kan liksom ikke piske ham rundt fra morgengry til sene nattetimer, heller... Så jeg skriver heller lister over ting jeg VIL gjøre når jeg får tilbake evnen til å stå/gå igjen. Herregud, snart kommer det en baby.... det er ganske fjernt, egentlig... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145341053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 12. mai 2013 #4256 Del Skrevet 12. mai 2013 Bokormamma: Egentlig, så kunne du jo bare bedt om å få barnevakt i ett par uker nå, så kunne du kommet hit, så kunne vi gått hverandre på nervene og jagd gjøken ut med kun bruk av hormoner Også er det kort vei til føden, bare 15 min i bil Jeg kniper overhodet IKKE igjen!!!!!!!! Var ei som sa i dag at hun tror det skjer i natt, så egentlig bør jeg vel bare legge meg men jeg forbereder meg på overtid Bekkenet er heldigvis ikke så ille, men derimot understellet. Fytti altså, det føles som om at hodet står klart til å komme hver gang jeg er på do....nedpress og kynnere kommer å går som det passer det selv!!!!!!! I dag vant jeg auksjonen på isbitmaskinen, så nå gleder jeg meg til den kommer!!!!!! Gjett om det er ei som skal nyte kalde drikker gjennom heeeeeeeeeeele sommern og vel så det Hunny: Tenk på meg som har 11 dager fra termin på å få ut ungen og bli klar til å gjennomføre siste eksamen for dette skoleåret...Kjenner at jeg overhodet ikke orker å stresse, men guri så greit det hadde vært å fått gjennomført å blitt ferdig!!!!!!!!!!!!!!! Siden vi er så mange fødeklare....skal vi se hvor mange kjerringråd vi kan komme på for å få fødselen i gang???? Bare for å underholde oss som sitter å ser maling tørke???? Nei, nå skal jeg stagge kvalmen med litt mat og kald drikke før senga hyler febrilsk etter meg!!!!!!!! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145341087 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 12. mai 2013 #4257 Del Skrevet 12. mai 2013 Her har vi sexet oss gjennom helgen,for modingensdel,håper på å slippe stikkpiller denne gangen... Ellers er biffmiddag om noen uker på Big horn steakhouse, allerede bestilt av gubben,kombinert Valentines gave Løping i trapper og annen kondis pregede tiltak får noen andre prøve,jeg svimer av tvert Noen andre??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145341224 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 12. mai 2013 #4258 Del Skrevet 12. mai 2013 Jeg har det med å få sånne bilder og filmer i hodet og nå kom de ramlende inn igjen når dere fødeklare startet å snakke om flodhester i stilletthæler. Dere har jo småunger å ha måtte sett Madagaskar?? Ser for meg Gloria nå sexe rundt og bli sjekket opp av han andre flodhesten som jeg nå ikke husker navnet på. Men beste scenene der hvor de tror de er såå sexy nynne på *I love BIG buts and I can not lie...* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145341298 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 12. mai 2013 #4259 Del Skrevet 12. mai 2013 En pose fox, også var det noe schweppes brus av ett eller annet slag også en te fra helsekosten som jeg ikke husker navnet på husker ikke flere i farta Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145341315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 12. mai 2013 #4260 Del Skrevet 12. mai 2013 Her heime har det vore mykje snakk om at mange har kome i gang etter å ha ete rømmegraut, det har vi fast på 17. mai - så i år vert det ein ekstra porsjon på meg for å kompensera for at eg ikkje kan eta spekemat (no kanskje aller mest fordi eg har blitt så god på å lagra vatn i hender og føtter.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145341382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 12. mai 2013 #4261 Del Skrevet 12. mai 2013 Jeg og mannen var i bryllup igår hvor de serverte melon og spekeskinke på tannpirkere først da vi kom. Jeg spiste alle melonbitene til mannen og han tok spekeskinka. MEN.. melonbitene hadde litt saltsmak etter å ha "bli smittet" av skinka og jeg satt bare og snuuuste inn lukta av den deilige salte skinka jeg dere GJETT om jeg gleder meg til spekemat da!! Jeg skal bed mannen om å ta med speketallerken til meg på føden Men.. en annen ting. Nå er det tredje dagen denne uka (dog ikke etter hverandre) med skikkelige tak i mage og rygg Men idag måtte jeg da haste på do. Diarè Men bare èn gang på do og å sluttet det. Liksom "tømme tarmen" opplegg eller?!? Sukk. Jeg har hatt et par tak etter det også, men da altså ikke noe dobesøk. Mye småkvalm denne uka også som jeg skrev. Nå skal jeg legge meg og håpe at det roer seg heeelt ned. Leste et sted at dersom slike tak holder på i en times tid, så skal man ringe føden. Jeg har kontroll hos jordmor på onsdag. Får vel ta det opp da kanskje Tror dere hun kommer til å sende meg til føden for å sjekke om jeg har åpning? .. håper ikke det. Oj, skvatt litt her nå bokormamma. At det kan gå veldig raskt med tredjemann. At jeg kanskje ikke burde vente for lenge med å kontakte føden selv dersom disse takene i rygg og mage fortsetter på meg her litt i villrede her nå. Vil jo absolutt ikke ha noen rask hjemmefødsel i uke 35/36 her!!!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145341481 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bumblebeee Skrevet 12. mai 2013 #4262 Del Skrevet 12. mai 2013 Har hørt snakk om en fødepizza,men aner ikke hva den inneholder. Kanskje bare masse krydder? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145341493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
81-Mamma<3<3 Skrevet 12. mai 2013 #4263 Del Skrevet 12. mai 2013 Takk for svar! De to forrige lå langt nede, og sist hadde jeg endel nedpress fra uke 30 tror jeg. Kjenner ikke akkurat nedpress nå, men mer slike stikk innvendig. Tenkte meg på en 3D ul om et par uker, så da får jeg vell vite om denne også ligger langt ned. I tilfelle blir det vell nedpress resten av svangerskapet. Sist var jeg redd fortidlig fødsel fra uke 30 pga alt nedpresset, men endte jo opp med å gå et par dager over termin.. Så får prøve å slappe av litt mer denne gang, og overbevise meg selv om at både nedpress og kynnere er helt ufarlig Bokormamma: har hørt at nr 3 kan komme raskt når den først kommer.. Jeg føder jo også relativt raskt i utgangspunktet, så er glad jeg har kort vei til sykehuset! Misunner deg ikke den lange turen!!! Og håper babyen holder seg inne til mannen er vell hjemme fra jobb Er så spennende å følge med dere fødeklare nå!!! Nå kan det virkelig skje hvert øyeblikk det er jo ganske mange som skal ha fremover også! Blir spennende å se hvordan rekkefølgen blir Og krysser fingre for alle dere prøvere! Nå må lista snart etterfylles, og da vil jeg se dere alle på den Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145341510 Del på andre sider Flere delingsvalg…
81-Mamma<3<3 Skrevet 12. mai 2013 #4264 Del Skrevet 12. mai 2013 Må bare flytte frem lista så jeg kan få litt oversikt over termindatoer Fortsatt i PP: Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. **Cayenne** (IKM 7.5., to barn, prøver på nr tre i snart to år...) En til, please. (14 pp, SA i oktober, IKM 29 mai). ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05) Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. ) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før) Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 14/15. mai. PP 35 LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo) Minnimusa(2pp, IKM 22.mai, DK-tur) 31år, Østfold, ingen barn Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn MissAlma (prøvd siden sommer 2012, SA januar 13), 31 år, ingen barn 1.tri: Vææææ (termin ca 23 november) Supersnusken (termin 28.des) 2.tri: Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni) Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 5,4 og 1! Oppland. Symbio (termin 13.August), 30 år, mamma til en på 2 år. 81-mamma❤❤ (termin 17. Aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland Rime (termin 18 Aug). Bærer tvillinger. Lykketroll*morTil2? (Termin 29.Aug) m1980 (termin 29. Aug) ? GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 nerdybirdy (termin 23 oktober) Fiemamma (termin 21.november, førstegangs) 3 trimester: Tussemor5 (termin 16 mai ) Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs Bokormamma (termin 30.mai ) Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni ) Bumblebeee (termin 26.6) Hønny-bønny (Igangsettes rundt 10 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3 Født: Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar 79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars. Viiii. April. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145341529 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 13. mai 2013 #4265 Del Skrevet 13. mai 2013 Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. **Cayenne** (IKM 7.5., to barn, prøver på nr tre i snart to år...) En til, please. (14 pp, SA i oktober, IKM 29 mai). ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05) Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. ) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før) Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 14/15. mai. PP 35 LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo) Minnimusa(2pp, IKM 22.mai, DK-tur) 31år, Østfold, ingen barn Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn MissAlma (prøvd siden sommer 2012, SA januar 13), 31 år, ingen barn 1.tri: Vææææ (termin ca 23 november) Supersnusken (termin 28.des) 2.tri: Symbio (termin 13.August), 30 år, mamma til en på 2 år. 81-mamma❤❤ (termin 17. Aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland Rime (termin 18 Aug). Bærer tvillinger. Lykketroll*morTil2? (Termin 29.Aug) m1980 (termin 29. Aug) ? GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 nerdybirdy (termin 23 oktober) Fiemamma (termin 21.november, førstegangs) 3 trimester: Tussemor5 (termin 16 mai ) Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs Bokormamma (termin 30.mai ) Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni ) Bumblebeee (termin 26.6) Hønny-bønny (Igangsettes rundt 10 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3 Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni) Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland. Født: Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar 79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars. Viiii. April. En tidlig morgenstund, etter atter en søvnløs natt... Flytter meg og Asparges over til 3 trimester Må vel bare innse at dagen kommer nærmere her også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145341840 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 13. mai 2013 #4266 Del Skrevet 13. mai 2013 Godt vi er flere som ikke sover,lykkelig 4. Her i natt ble det tak som var regelmessige en stund før det gikk over. Til og med min bevistløse gubbe våknet og begynnte å fikle med kl og mobil. Men alt roet seg ved 03 tiden så nå er jeg på toget til BI;-) gjeesp;-- Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145341902 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 13. mai 2013 #4267 Del Skrevet 13. mai 2013 God morgen skjønninger Jeg misunner dere ikke, dere som ikke får sove!!!! Jeg sover faktisk merkelig godt. Når jeg våkner å må på do med den dovne hofta mi, må jeg sitte leeeeeeenge på sengekanten for å forstå hva som skjer Også sovner jeg igjen med en gang jeg legger hodet på puten Det er godt!!!!! Jeg våkner litt hver gang jeg skal snu meg da, men sovner til like raskt!!!! Blir spennende å se om det er opplading til kolikk unge osv Freden har senket seg i heimen og jeg er klar til en ny strikke økt. Kjenner at ting driver å forandrer seg, nedpresset øker og begynnende ryggsmerter (de kommer å går litt). Det eneste som mangler nå er rier!!!!!!! De håper jeg at kommer straks, så slipper jeg å sitte her i kuskit lukt Jeg har fint lite fornuftig å komme med, men jeg følger veldig spent med på dere alle,altså!!!!! Håper dere får en fortreffelig dag alle sammen!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145342120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 13. mai 2013 #4268 Del Skrevet 13. mai 2013 Åhh.. sukk.. sitter heeelt rolig her i sofaen med laptopen, men her renner kynnerne på som bare det! nesten ikke pause jo! Puhh Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145342423 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 13. mai 2013 #4269 Del Skrevet 13. mai 2013 Såpass ønsker...kanskje du får før oss alle nå her er det ganske så rolig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145342455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 13. mai 2013 #4270 Del Skrevet 13. mai 2013 God formiddag favorittnabolaget mitt, henger litt over skravlegjerdet her Unner deg et godt sovehjerte, Tussemor. Det sies at flergangsmødre sover bedre enn førstegangs. Vel,leste det i tabloidpressen så reliabiliteten kan sikkert diskuteres, hehe...kanskje er mer utkjørt Men du, ryggsmerter som kommer og går? Det er da vitterlig et tegn på at noe begynner å skje? Det var i hvert fall slik jeg merker at noe var i gjære, og ikke bare nok en dag med heisakynnere. Spennende! Du får visst også din dose med livmortrim, Ønsker. Håper du får litt pause der du sitter med laptopen din For som sagt, du har vel ikke tenkt å føde først, gulp! Håper du får noen rolige Tussemornetter framover. Det gjelder deg også Hønny ! Dossa, IKM i morgen!! Hvordan går det? Jeg ønsker så INDERLIG du snart lykkes! Tenker også masse på deg Cajenne..og heier trofast Ser du også skal starte med pergo. Mulig det også blir foreslått for meg. Satt meg inn i bivirkningene da, og det tok ikke lang tid før mørkeredslen tok meg. Vel, det gjelder ganske mye da dersom man finleser pakningsvedlegget. Noen som har pergo-erfaringer her inne forresten? Synes å huske det. Power Puff...hvordan går det med deg nygraverte? Kjærepære, hvordan ligger du an i løypa? Har hatt meg en morgenløpeøkt..gaaah, syns løping er så kjedelig! Men nødvendig og effektiv for å få trent kondisjon. Og så får jeg så god samvittighet og blir riktig så blid og snill etterpå Nå er det rapportskriving og innimellom søker jeg på videreutdannelse, og venter på at kaffen skal bli klar, og siden jeg har løpt kan jeg lete etter litt snacks Ha en fin dag ladys! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145342720 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 13. mai 2013 #4271 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg har det med å få sånne bilder og filmer i hodet og nå kom de ramlende inn igjen når dere fødeklare startet å snakke om flodhester i stilletthæler. Dere har jo småunger å ha måtte sett Madagaskar?? Ser for meg Gloria nå sexe rundt og bli sjekket opp av han andre flodhesten som jeg nå ikke husker navnet på. Men beste scenene der hvor de tror de er såå sexy nynne på *I love BIG buts and I can not lie...* Hahaha! Leste innlegget ditt rett før jeg skulle legge meg og gjett hvem som kvernet på sangen til langt ut i de sene timer. Har ikke sett filmen, men digget sangen i min ungdoms vår. "Dont want none unless you`ve got buns, Hun". Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145342750 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 13. mai 2013 #4272 Del Skrevet 13. mai 2013 En til, please så koselig at du håper på mine vegne det varmer mer enn du aner! Jeg er på dag 28 idag, ikke noe spotting ennå.....men tar ikke det som noe godt tegn uansett. Syklusen min ligger på mellom 28-32 dager.....så er ennå noen dager att før den store IKM dagen er her. Krysser fingra for at tanta ikke dukker opp!!! Men gjør hun det jaja så felles en tåre eller to men dagen etterpå er kamp humøret mitt på topp igjen Det veit jeg av erfaring Du spurte om pergo erfaring....jeg har tatt enkel, dobbel og trippel pergo men hjalp ikke på meg. Jeg fikk heller ingen bivirkninger. Hørte så mye rart så var litt skremt....men jeg fikk ikke noe bivirkning Ønsker3gull kan godt være at du sniker i køen her *knis* Håper du får slappe av og kose deg litt!!! Blir deilig når mannen kan servere deg spekemat på sykesenga Da har du noe å se frem til snupps Tussemor Sitt du ennå i kudritten Usj det er ikke den mest deilige lukta som finnes gitt *knis* Bare ikke heng ut klær, for da må alt vaskes på nytt. Kom hjem fra Stavanger igår og oppdaget at vaskemaskinen har røket Så typisk at noe slikt skjer når mannen ikke er hjemme til å fikse opp i tinga......og det nærmer seg 17.mai *blæææ* Mamma sa hun skulle vaske alt som skulle vaskes, så igår tok hun med seg alt Da får jeg klea ferdig vaska og bretta sammen Snille mamma'n min Nå er arbeidsdagen min over. Vesla skal hentes i bhg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145342880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 13. mai 2013 #4273 Del Skrevet 13. mai 2013 Godt vi er flere som ikke sover,lykkelig 4. Her i natt ble det tak som var regelmessige en stund før det gikk over. Til og med min bevistløse gubbe våknet og begynnte å fikle med kl og mobil. Men alt roet seg ved 03 tiden så nå er jeg på toget til BI;-) gjeesp;-- Håper du klarte å gjennomføre dagen din jeg hadde ikke klart noe skole eller eksamen om dagen! Handlet på Rema med minsten, så krøp vi under dyna i dobbeltsenga (med fyr i ovnen!) Der sov vi i over to herlige timer! Nå skal det småryddes litt, og middag forberedes til gubbe og to helt sikkert gjennomvåte kommer fra barnehagen. Har bestemt meg for at etter 17 mai helgen, så skal jeg seriøst tenke på å finne frem litt og rydde plass til Sofie! kan ikke lenger fortrenge det. Og dersom det blir induksjon tidlig i juli, så går det fort... Med mitt energi nivå, og evige søvnmangel, så orker jeg heller ikke mye hver dag. Håper dere nyter våren jenter! Til tross for regnet, så er det deilig grønt ute! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145342941 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 13. mai 2013 #4274 Del Skrevet 13. mai 2013 Å kjære veeeen.. NÅ vet jeg hva dere mener med nedpress ja! Halleluja.. er det SÅNN det er!!! Oj, oj. Føles jo som hun kommer ut når som helst her jo!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145343300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 13. mai 2013 #4275 Del Skrevet 13. mai 2013 NEI! Jeg har IKKE tenkt å snike i køen!! Vi er IKKE ferdig med huset... langt ifra soverommet som snuppa sove på!.. det er grilling imorgen på skolen hvor vesla skal begynne på! Torsdag kommer en venninne på lunsj med sin baby og jeg AKTER å snuse MASSE på den babyen hennes! Fredag er det 17.mai og jeg har invitert slekta! Så her skal det ikke skje noen verdens ting ivertfall ikke før den 24.mai.. da er jeg i uke 37!! Nå er jeg da bare i 35+4!! Så det SÅ!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/171/#findComment-145343313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå