Ønsker3gull Skrevet 11. mai 2013 #4226 Del Skrevet 11. mai 2013 Cayenne: Jeg tror du og mannen får komme på kaffebesøk å få serveringen av våre berømte sædkopper de har fungert på veeeeeeeldig mange, faktisk Håper virkelig, virkelig at det klaffer for dere snart altså!!!!!! En til please: Digger leger som tar grep og tak og viser at de liker jobben sin og ønsker å hjelpe!!!!!! Jeg heier som en gaaaal!!!!!! Dossa: Ja, du kan trygt si at vi er på tur mot en skilsmisse....Jeg har skrevet mye om det tidligere, så tror ikke jeg skal gå inn på alt igjen. Vi har uansett prøvd det aller meste for å få ting til å fungere, uten så mye hell. SÅ nå orker jeg ikke mere!!!!! Jeg gjør dette aller mest for ungene mine, men naturligvis for meg selv også!!!! Jeg tror ikke ungene har godt av å leve under samme tak som pappan sin. Jeg tror de vil ha det bedre med å møtes konsentrert annenhver helg og en gang i uken. Håper da at pappan skjønner viktigheten av kvalitetstid med ungene for å skape ett godt forhold. Jeg (og min mor) legger stadig merke til at ungene ikke vil at pappa skal hjelpe, lese osv, det er egentlig bare mamma som duger...dette er ganske slitsomt, når pappan kommer å krever sitt også Dog, tusen takk for klemmer!!!!!!!!! Kjærepære, supersnusken og Minimusa: Herlige dere!!!!!!!!! Jeg vil gjerne være flue på veggen når dere skal ta han for dere Ønsker3gull: Godt å høre at livet ditt har snudd seg Jeg driter i fargen på gresset på andre siden i grunnen...men jeg tror det vil være lettere for meg å holde det frisert alene enn med "gjøken"...I den grad man vet om ting er riktig eller ei, tror jeg også dette er den riktige veien å gå...Det gjør uansett umåtelig godt med støtte. Tanken streifer meg jo av og til at alt dette er min skyld, at jeg er "dum i hodet" som vil gå fra han osv, men jeg vet jo at vi er 2 som har "skylden" og at vi 2 ikke klarer å skape ett godt liv sammen (annet enn på ferie) og da må det jo være riktigere å leve separat og heller være venner og kunne samarbeide.... Nei, nå er jeg så trøtt at det går heeeeelt rundt. Skal prøve å komme meg på badet 5 dager igjen til termin nå....Måtte han ønske å se "lyset" snart, for jeg er så stor og tung nå at jeg knapt vet å forflytte meg Tusen takk for at dere er dere og er så innmari gode alle sammen Såklart du driter i om gresset er grønnere på den andre siden Tussemor! Det VET jeg jo. Det er jo ikke derfor du går fra ham. I know Men jeg prøvde å si at om noen år, når man har levd lenge alene med sine barn, og man fortsatt er ung selv, så ønsker man seg gjerne en partner. Og DA... da skal du se at gresset KAN være grønnere. Ivertfall hvis man da har hodet med seg.. og det har man gjerne.. i runde nr. 2. Jeg tenkte såklart ikke på om gresset var grønnere på den andre siden da jeg gikk fra faren til eldste jeg heller. Da var jeg klar på at det var best å leve alene og ha det bra, enn sammen og ha det dårlig. Klart man tenker at alt er ens egen skyld og man har vært dum i hodet. Som du sier så er man jo to personer i et forhold. Men selv synes jeg fortsatt at jeg dengangen var dum i hodet, burde ha hørt på bjellene i hodet FØR jeg fikk barn med ham og jeg var rett og slett farget av "alle andre" rundt meg som stiftet familie og koste seg hjemme med fredagspizza og familieidyll tror jeg. Vi hadde det også bra bare i ferier Hverdagen og helgene var kjipe. Du må bare ta de avgjørelsene selv, ingen andre kan gjøre det for deg. Jeg husker jeg syntes det var vanskelig å ikke involvere familien min eller vennene mine og få råd, men jeg følte at jeg selv burde ta avgjørelsen.. for hvis jeg hadde valgt å bli, så hadde jeg nok følt meg ganske dum som hadde blitt etter å ha sagt masse stygt om ham.. og dessuten.. dersom jeg ville valgt å ha blitt så ville nok aldri min familie og venners inntrykk av ham være særlig bra. Da har man liksom gjort seg selv, mannen man likevel "beholder" og barna sine en bjørnestjeneste tror jeg. Men klart.. andre ser ting selv de også.. ikke alltid man behøver å fortelle dem det i klartekst liksom. Men selv om f.eks min far så alt og ikke likte behandlingen som hans datter og barnebarn fikk å holdt han tåta si og lot meg ta styringa. Den dagen jeg fortalte min far at jeg skulle flytte med datter, da sa han "det var lurt". Så de ser ting likevel. Jeg ønsker deg nå lykke til i tiden fremover med enda et barn og en mann som snart ikke er der lenger. Det trenger du! Men du er tøff du tror jeg Tussemor, så dette går nok bra skal du se Stor klem sendes herfra! Åååå, gratulerer power puff Det er en utrolig herlig følelse du sitter med nå med positiv test nå Kos deg med følelsen og tenker du får en knallfin helg jeg nå Cayenne- du har sikkert fortalt for lenge siden at du har sjekket stoffskifte tenker jeg. Bare jeg som ikke klarer å huske alt Men jeg skjønner hva du mener når du sier at du kunne ønske det var noe å sette fingeren på som kunne fikses. Likevel høres det jo logisk ut det Athina skriver. Høres veldig lovende ut synes jeg.. å starte med dobbel pergo mener jeg! Løp til gyn. på mandag og krev å få den resepten!.. så blir det vårbarn på deg neste år skal du se vettu Herlighet, her er det høy nugatti-føring på ungene altså! Med ny-innkjøpt nugattiboks på onsdag og med fire unger i hus så var den TOM idag! Jøje meg. Sukker, sukker, sukker. På torsdag ble de furtne fordi de ikke hadde fått godteposene sine. Da vi sa at alle fridager inneholder ikke en rett til godtepose, og at det bare var torsdag, var det noen som furtet enda mer. Nesten så jeg ikke har lyst til å gi dem det idag, på lørdag, heller når de er sånn! Tenker litt sånn "de har det da jammen litt for godt!". Jeg er litt lei av å ikke få sove mer enn maks 4 timer om natten jeg dere Begynner å bli ganske sliten av det. Inatt våknet jeg halv fire og fikk ikke sove, så jeg vekket mannen så vi kunne sexe litt. Det var lurt. Han var fornøyd, jeg var fornøyd og så sovnet vi begge søtt etterpå og sov i en time eller to til Smart. Den skal jeg bruke mer Nå sitter jeg i sofaen med vesla her, vi har spist frokost og jeg gjesper og det svir bak øyelokkene Om et par timer er de andre på beina, og da skal jeg se om jeg kan få sovet en times tid. Bokormamma- hvordan går det med deg? har vært stille noen dager på deg! Du har vel ikke fått nurket ditt enda vel?!? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145336504 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoN Skrevet 11. mai 2013 #4227 Del Skrevet 11. mai 2013 GRATTIS power - åhhhh så heldig du er! Nyt følelsen, den er helt fantastisk! Tussemor: fem dager igjen??? Wow som tiden går! Lykke, lykke til - kan jo skje når som helst! Og alle: god, helg - superdamer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145336516 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 11. mai 2013 #4228 Del Skrevet 11. mai 2013 Gratulerer Power Puff!! Så gode nyheter å begynna dagen med Spennande å sjå om det faktisk vert ein gut!! Her er mannen kome litt i babymodus, har tusla rundt og sjekka at setet og basen passar i bilen og korleis det virkar, skurdd saman vogna og prøvd alle delane, gått litt rundt og sagt at han ikkje stolar heilt på bremsene og at vuggefunksjonen ikkje er så god - og i grunn syns han ikkje det heile virkar så velidg solid, eg prøver å komma igjennom med at den som skal oppi ikkje er så veldig stor og tung...ogdå flirer han litt av seg sjølv.. I går var vi på teater, og då fekk eg ikkje gå ut av huset utan sjukehuspapira og helst ville han ha fødebagen med...trur han har skjønt at det snart skjer noko Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145336657 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 11. mai 2013 #4229 Del Skrevet 11. mai 2013 Gratulerer power puff!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145336685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 11. mai 2013 #4230 Del Skrevet 11. mai 2013 Grattis power puff, herlig følelse!! Så bra at prøven til mannen din var normal Cayennis, du fikk jo jaggu testa dem ut j veska di så det skal ikke stå på det Da er det bare å gyva laus videre, pergo kan være greia for deg ja Hukommelse som en gullfisk her, blir feil i scriptet når jeg skriver fra nye mobilen så får ikke sjekka dobbelt hva folk skriver. Grattis med bankende hjerte Supersnusken, krysser fingrene for uskyldig skygge Ja, sv.kvalme og frivillig seiltur høres sikkert tortur ut Vi ligger til havn hele tiden og det er flau vind, mulig vi seiler til Austrått i dag, en halvtime herfra. Er kvalm, men det er bedre å være kvalm her enn på stua mi, jeg eeeer så lei den sofaen og kjøkkenet mitt nå. Sittet og holdt meg fast aiden uke 6 der nede og kikka med gru mot kjøleskapet. Haff! Miljøforandring er greia Vi drar hjem i morgen, fattern er fremdeles helseløs, men han bruker varmeflaska mi nå da så det lindrer litt. Vet hvor jeg har arva staheten min fra ihvertfall, for han skal IKKE til lege og IKKE ta painkillers. Han borer uten bedøvelse hos tannlegen og.. Kapteinen har vært ut ei vinternatt før, hehe! Han vurderer å kjøpe større båt nå når jeg får barn Her skal man tidlig krøkes om man båtfolk skal bli! Klem til alle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145336696 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 11. mai 2013 #4231 Del Skrevet 11. mai 2013 Heisann damer! Her er alt heldigvis rolig enda, men mannen har fått et kriseoppdrag som tar ham til Oslo på onsdag (dagen jm har veddet på) så det spørs om det er da det skjer. Hadde vært typisk. Det var så mye jeg skulle kommentere, men skravla her går fortere enn mobilen henger med. Noe husker jeg imidlertid: Cayenne: bra prøvesvar, men prøv pergo! Tenk så mye værre å tenke i etterkant at noe var uprøvd. En til please: bra legen din tar grep, det er det ikke for mange som gjør. Supersnusken: her har man pedikyrert og stelt etter alle kunstens regler. Liker ikke fotografering på en god dag en gang, så etter fødsel er et mareritt. Heldigvis smetter jeg rimelig rett inn i normale klær etter fødselen, så det skal bli deilig. Men amming og påkledning blir en utfordring i sommer med ørten navnefester og bryllup:S når det gjelder skyggen på ul må du ikke stresse med det! Det kan være hva som helst så tidlig. Med nr tre hadde vi en masse rart vev + en ekstra morkake på oul. Viste seg å ha vært en tvilling som ikke klarte seg. Men babyen som var der utviklet seg helt perfekt og noen uker senere hadde kroppen ordnet opp selv. Vevet var "spist opp" av den ekstra morkaka, som igjen var blitt rensket ut av morkaka til babyen. Kroppen er en vidunderlig ting, stol på den! Powepuff: gratulerer!!! Godt å se at det kommer flere etter! Grøne: søte pappa'n da!!! De blir litt slik på slutten. Jeg har måttet plassere både bag, papir og barnas bager i bilen allerede. Og i helga kommer visst babysetet på plass og stelleveska. Så husker jeg ikke hvem som spurte, men joda, det er noen her med erfaring som trebarnsmor. Mine er sju, fire og to og litt av en terrortropp. Min erfaring er at overgangen fra en til to er verre enn fra to til tre. Nummer tre faller liksom fint inn i rekka og man flyter litt på erfaringa + at de andre to har hverandre allerede, så overgangen er minimal. Dessuten har jeg kost meg og slappet av mer for hver baby. Erfaring og år på baken gir en trygghet som gjør at man er mye mindre nøye på alt, elegant siler ut hva man tar til seg og i mye større grad følger magefølelsen. Anbefales! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145336851 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 11. mai 2013 #4232 Del Skrevet 11. mai 2013 Gratulerer, Power Puff! :D Tussemor: Skal vestover til sommeren, skal se vi tar turen innom og tester ut sædkoppene dine! Athina: Vet at jeg er gammel og har dårlig tid, hehe Har hele tiden følt at 'denne pp'en kan være siste sjanse' og tror kanskje det har vært litt ødeleggende også. Har nok tendenser til pco men ikke pcos siden jeg har lavt testosteron. Men har bestemt meg for å prøve pergo Det blir imidlertid ikke før i juli, da jeg ikke vil risikere å sitte på rivieraen i sommer med psyko bivirkninger uten mulighet for oppfølging Her er mann og unger sendt bort, og jeg skal ut og grave i hagen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145336873 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 11. mai 2013 #4233 Del Skrevet 11. mai 2013 Gratulerer power puff! Bra med litt etterfylling på 1.trim! Hipp, hurra! Her er engergien lik 0 og kvalmen på vei opp, men er happy m symptomer egentlig! God helg jenter! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145337014 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 11. mai 2013 #4234 Del Skrevet 11. mai 2013 Tussemor så leit å høre at forholdet ikke fungerer men det er jo kjempe bra at du har funnet ut at du og ungene vil få det bedre med mannen ute av huset. Du er ei tøff og sterk dame som uten tvil vil mestre alle utfordringer som kommer din vei Åååååå herregud bare 5 dager att Snart har du gullet ditt hos deg ♥ God klem til søte deg!!! Cayenne grattis med gode svømmere hos mannen din!!!!! Du har ikke råtne egg du skjønner det vettu snuppa at vi som er blitt litt gamle bare bruker litt lengre tid før vi blir gravide Gi ikke opp!!!! Du og jeg skal snart juble sammen Power puff Gratulerer så masse med en herlig spire i magen din!!!! Nyt den deilige boblen du befinner deg i Skulle så gjerne ha kommentert så mye mer men med den teflonhjernen blir det vanskelig gitt Vi bare si at jeg gleder meg masse på vegne av dere som snart skal poppe Kjempe glad for dere som er kommet i andre trimester og selvfølgelig til dere søte som har hoppet inn i første trimester God knuseklem til dere alle sammen jenter Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145337216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoN Skrevet 11. mai 2013 #4235 Del Skrevet 11. mai 2013 Tussemor og Cayenne: sædkopper??? Hva har jeg gått glipp av? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145337448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 11. mai 2013 #4236 Del Skrevet 11. mai 2013 Hurra! Hvis regnet fortsetter i morra, kommer mor og bestemor og vasker hele huset for meg:-) Luksus! Det krever litt selvbeherskelse å la dem rydde og vaske i rotet mitt, men når man ikke klarer det selv og mannen er trippeltarbeidende må man ta imot den hjelpa man kan få:-) Så jeg er sikkert den eneste som synes det er greit med gråvær i morra:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145337751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 11. mai 2013 #4237 Del Skrevet 11. mai 2013 Så jeg er sikkert den eneste som synes det er greit med gråvær i morra:-) Ikkje den heilt einaste, har ein lite moro bjørkepollenallergi som set seg veldig i nasa og gjer heile kroppen trøytt og slapp - så eg heiar litt på at det kjem nokre byger kvar dag.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145337792 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 11. mai 2013 #4238 Del Skrevet 11. mai 2013 Tuddelu, dere herlige skravlebøtter! Herlig lesning Ikke mye å melde fra denne kanten, men nyter at denne lørdagen har vært en feelgood-kavalkade av gode opplevelser. Avslutter nå med mørk sjokolade. levende lys og Rioja. Gratulerer så mye PowerPuff og et stort Hurra for den lille spiren din. Ja, blir spennende å høre hva klinikken mener om fertiliteten min, til dess bare ligger jeg med mannen min, svinger meg i klatreveggen, litt hekta der altså, og generelt nyter livet. Men er jo spent på hva resultatet av prøvene blir da, men tenker fint lite på det akkurat nå. Håper dere nyter lørdagen, fine forumfrender Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145337999 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 11. mai 2013 #4239 Del Skrevet 11. mai 2013 Åhhhhhhh han ramlete, innst inni d heitaste, hulaste, mørkaste he......tussemor eksploderte på nordnorsk vis!!!!! Deilig, men uten at det hadde noe for seg. Resultat...."jeg får ta med meg kjøleskapet nede i kjellern, også står der vel en komfyr fra tidligere, så flytter jeg etter at ungen er ute, detaljene om ungene kan vi ta senere...." Gi meg styrke, mot og tålmodighet til å holde ut de siste dagene + fødselen!!!!!!!!!!!! Nok om det!!!!!!!!!!! Måtte bare lette på trykket før jeg legger meg!!!!! NON: De sædkoppene er ikke så ille som de høres ut til. Har lagt ut bilde på face, men vet ikke hvordan jeg får det til her....men det er kjeramikk kopper med bilde av sædceller. Det som er litt gøy er at mange "slitere" har blitt gravid etter at vi har servert kaffe av disse koppene Cayenne: Hjertelig velkommen!!!!!!! Her er det både husrom og hjerterom Babystøv og kaffe av sædkopper skal dere også få En til please: Det gjør så inderlig godt å lese om det gode livet ditt!!!!!! Selv om der er dager som er mørkt, trist og tante fanskap, så oser det så mye livsglede og håp ut av innleggene dine. Jeg lever godt på de noen dager Det gir meg på merkeligvis håp og tro på bedre dager og ett bedre liv også for meg Så tusen takk for disse gode oppdateringene dine Nyt mannen, rødvin, sjokkis, klatrevegg og barna det du er god for!!!! Herlig!!!!!! Stor varm klem!!!!!! Dossa: Det er ikke så veldig gøy nei, men nå er nok nok...Hvor sterk man er eller ei skal ikke jeg si så mye om, men jeg kan være ekstremt sta!!!!! Jeg har ALLTID klart meg selv, så hvorfor skal jeg ikke det nå? Selv om det blir en heidundrende jobb Fiemor: Håper den helsa til pappan din kommer seg gitt, hørtes ikke veldig bra ut Også håper jeg virkelig, for din del at den kvalmen din snart gir seg!!!!!!! Lykkelig4: Hva skal jeg si??? Jeg får så vondt av deg...jeg skulle ønske det var noe jeg kunne ha gjort for deg, for at svangerskapet skulle vært litt lettere for deg, men det eneste jeg har er en solid, stor, god og varm tussemor klem og mine varmeste tanker...Du skulle gjerne fått litt av min avslappede holdning til hybelkaniner, skitne vindu og gamle gardiner, men det hjelper vel fint lite....Jeg håper at du kan klare å slappe litt av i forhold til alle kontrollene dine....du er snart ferdig, selv om det føles håpløst å skulle føde, helt utslitt...Heier masse på deg!!!!!!!!! Power puff: Gratulerer sååååååååå masse!!!!!!!!!!!!! Dette er gode nyheter!!!!!!! Det er strålende at det kommer flere på 1 tri nå!!!!! Rime: Hvordan går det med deg???? Koser dere dere på tur??? Ønsker3gull: Jeg skjønner så alt for godt halvparten av det du skriver også gir det meg mye håp i den andre halvparten....TUSEN TAKK!!!! Sender en stor god klem tilbake!!!!!!! Håper du får bukt med hemoridene!!!! Jeg for min del forventer utfordringen etter fødselen Kjenner at de ligger å venter klar til å eksplodere Grøne: O du herlige mann!!!!!!!! Send litt mannestøv hit også, vær så snill Nå er det natta på meg gitt. Hovne, søvndrukne øyne etter kveldens eksplosjon, men, men...skal bli godt å finne senga!!!!! Varm klem til alle og enhver og bøttevis med babystøv til dere som har lyst på!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145338660 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bumblebeee Skrevet 11. mai 2013 #4240 Del Skrevet 11. mai 2013 Her er jeg borte noen dager og må altså lese side på side for å oppdatere meg. Skravla er det ingenting i veien med skjønner jeg Gratulerer så mye til power puff og supersnusken! Dossa: har du noen restaurantforslag i Stavanger etter helga? Jeg har planlagt overraskelsesdag med hotellovernatting til meg og mannen siden har blir 40 år om et par uker. Nå er det virkelig spennende her inne, med tre som kan poppe når som helst. Å som jeg gleder meg til å høre fødselshistorier 34 uker her nå. Etter den 20.mai, når siste besøket har dratt skal jeg få gjort klar siste rest. Og begynne å bearbeide hodet på at jeg er gravid og faktisk skal føde. Bokormamma, du får knipe igjen til mannen er hjemme igjen. Har du noen andre som kan være med på fødselen hvis det skulle skje når han er borte? Jeg kjenner at det ikke hadde gjort meg noe å føde alene hvis jeg måtte. Klart jeg vil ha ham med, men kan ikke han så blir det solo. Nå kaller jon blund! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145338699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 12. mai 2013 #4241 Del Skrevet 12. mai 2013 God morgen! Kjære Tussemor, tusen takk for en god klem og omtanke en tidlig morgenstund! Skulle ønske du bodde rett nedi gata, da hadde du garantert vært min favoritt støttekontakt! Jeg beundrer deg virkelig for ditt pågangsmot og dine holdninger! Stå på, og hold ut! Jeg ønsker deg virkelig all mulig lykke med det som ligger foran deg! En god varm søndags-klem til deg!!! Bokormamma; skulle gjerne hatt noen til å vaske i huset jeg også. Min mor hinter frempå, men jeg er for kontroll-freak til å gi slipp. Har sagt ja til hjelp med å pusse noen vinduer utenfor som jeg må stå høyt i stige for å nå. Ellers knokler jeg vel videre her...Synes det er vågalt av halvdelen din å forlate rede rett før hekking! Det er vel garantert da ting kommer til å skje uansett kan du vel nå senke skuldre i forhold til jordmordekning ihvertfall? På den ene side misunner jeg dere som er i mål, men føler jeg ikke klar selv... Her er fremdeles kun en pakke rosa gulpekluter kjøpt inn. Ikke noe er funnet frem... Minstemann bruker fremdeles vogna (uten bag selvfølgelig...) Men i går var konfirmasjon, så nå kan jeg bare slappe av angående sosiale sammenhenger for en stund. Alle kommenterte diger mage, men de tre troll var suverent veloppdragne, og alt gikk fint I dag skal jeg gjøre minst mulig! Ikke noe stress! Planen er å starte dagen med amerikanske pannekaker med ferske jordbær og akasie-honning til frokost. Så blir det innekos og lek. Dersom været er rimelig greit, så blir det hyttetur og feiring i skogen 17 mai. Dersom den planen ikke går, så lurer jeg på om det ikke blir Sverige noen dager... Kanskje jeg hadde blitt innspirert til litt baby-handling der? Ønsker alle sammen en helt herlig søndag! Selv om jeg ikke er den flinkeste til å kommentere alle, så er det utrolig gøy å lese om både seilturer, klatrevegger og positive tester! Var en som skrev om følelse av siste prøveperiode her? Må bare si at vi hadde desember sist år som siste måned... Dette pga alder! De første spirene satt med en gang, men siste skulle bli verre. Jeg hadde gitt opp, og var sikker på at jeg ikke skulle få mitt ønske oppfyllt.. MEN, da jeg senket skuldrene og lot dette synke inn, så var streken der Lykke til! Ikke gi helt opp enda! Klemmer til alle støttekontaktene en våt med deilig vårdag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145338860 Del på andre sider Flere delingsvalg…
81-Mamma<3<3 Skrevet 12. mai 2013 #4242 Del Skrevet 12. mai 2013 Hurra power puff!!! Gratulerer med spire i magen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145338895 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 12. mai 2013 #4243 Del Skrevet 12. mai 2013 Nå har jeg glemt å skrive ned hvem som sa hva av det jeg skulle kommentere, men får satse på at jeg husker kommentarene i alle fall. Når det gjelder mannens plutselige reiseplaner på onsdag, er det så enkelt at ti store lapper i ren fortjeneste på en dags jobb, er for godt til å si nei til i og med at han sagt nei til veldig mye jobb for å være hjemme i mai. Om det skjer på onsdag får det så være, vi er enige om dette og det gjør meg ingenting om jeg må føde alene. Han får jo ikke gjort noe til eller fra og mesteparten av forløpet ligger jeg i ambulansen mens han kjører bak. Og fra sent i ettermiddag er jm tilbake på vakt, så nå er alt greit. Å føle seg klar for baby og fødsel kommer liksom litt senere med nummer tre og fire enn med de første tror jeg. Slik har det i alle fall vært her. Men i natt kjente jeg, der jeg lå søvnløs kl fire, at nå er jeg klar. Alt er kanskje ikke helt perfekt rundt oss, men vi er klare og alt ordner seg. Da nummer tre kom var vi evakuert fra huset vårt og bodde midlertidig hos mor, med bager og folk over alt. Men det gikk, det også. Tussemor, du må bare bli kvitt den tjomsen din og gå videre. Du klarer deg bedre uten ham og en dag dukker det opp en skikkelig mann som er verdig både deg og barna. DA kan du heller vurdere nr fire;) Håper damene mine får en nydelig dag. Her er hjertet på bærtur, så jeg skal ligge i stolen min og dirigere rydding og vasking. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145339110 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 12. mai 2013 #4244 Del Skrevet 12. mai 2013 Bokormmamma, bare si fra når du drar så kommer jeg altså jeg vet hvor de beste varme/kuldepakningene befinner seg på sykehuset+++ så om mannen din ikke rekker det, så er jeg her Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145339212 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 12. mai 2013 #4245 Del Skrevet 12. mai 2013 Tussemor disse sædkoppene var bare sååå fine Må man drikke kaffe eller går det fint med kakao drikk ikke kaffe jeg hehe......og disse koppene må prøves dersom jeg snart ikke blir gravid!!! Beundrer virkelig ditt pågangsmot og ditt ståpåvilje Bumblebeee jeg synes den Italienske restauranten som ligger ved siden av Egon er kjempe bra. God mat og koselig stemning Håper dere får en knall fin tur sammen!!! Lykkelig så godt at dere hadde det fint i konfirmasjon og at ungene veit å oppføre seg hehe. Er vel alltid slik at ungene er de flotte eksemplarene borte Er godt det synes jeg! Jeg har samme erfaring som deg. De første tre gulla satt på første forsøk men denne siste lar jaggu vente på seg gitt. Prøvd i 3 år til sommeren, men veit at jeg vil ikke gi opp for en dag blir det min tur også til å juble over en positiv test Jeg stresser ikke og føler en deilig indre ro når det gjelder denne prøvinga. Merker det er veldig deilig!!! Vi har sex når vi har lyst og selvfølgelig må jo mannen tas når jeg er i min fruktbare periode men merker hvor godt det er å ikke stresse......bare ta ting som det kommer Idag skal jeg reise hjem att. Tar fly og jeg gleder meg masse til å se ungene igjen!!! Har virkelig vært deilig å bare være meg og mannen denne lang helga, men borte bra hjemme best :) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145339259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 12. mai 2013 #4246 Del Skrevet 12. mai 2013 Ååå så spennende det er her nå, dere! Tipper Tussemor blir først ut og at Bokormamma klarer å knipe igjen til mannen er tilbake Tussemor: Du må iallfall ikke ha dårlig samvittighet for å kaste ut den fjotten din - tror det kommer til å bli helt fantastisk for deg å slippe å ha ham rundt deg mer! Men pass på å få all den hjelp du kan få fra familie og venner, for det kommer nok til å bli mye jobb med tre små. Dossa: Jeg er også litt der at jeg ikke har panikk lenger, og det er utrolig deilig! Har bestemt meg for å teste ut hvetegress og maca nå (hører det er noen som blir gravide når de starter på dette) og så pergo når vi er tilbake fra ferie hvis jeg får av gyn. Kanskje pergo kan være det som skal til for deg også?? Lykkelig: Du må da ta imot vaskehjelp?!!! Makan! Rime: Hvordan går det med deg? Er du fortsatt på tur? En til: Så bra at du får en liten utredning! Kanskje det som skal til? Klem til alle som vil ha! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145339629 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 12. mai 2013 #4247 Del Skrevet 12. mai 2013 Cayenne en klem mottas med stor takk! Jeg har prøvd enkel, dobbel og trippel pergo men til ingen nytte. Hvis du ikke har prøvd det ennå så er det absolutt verdt et forsøk Kan jo godt hende at pergo er hva som skal til for at spiren sitter hos deg Kjenner dt er vanvittig deilig å ikke stresse med babylaginga, bare ta ting som de kommer! Tussemor 17 mai er en fin dato å føde på eller har du tenkt å knipe att hehe Nå sitter jeg på flyplassen og venter på å gå ombord flyet. Hjem til mine tre gull gleder meg til å få en bamseklem av alle tre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145339748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 12. mai 2013 #4248 Del Skrevet 12. mai 2013 Tussemor og jeg har egentlig tenkt å føde den 16., slik at vi slipper billig unna 17.mai og kan nøye oss med is på rommet og å betrakte kaoset fra vinduet:) så får vi se om de søte små blir med på den plana da:) Her holder jeg på å fly på veggene av kjedsomhet. Er ikke vant til å sitte stille uten noe å fordype meg i og selv strikking og lesing blir kjedelig etter en stund. Hadde jeg kommet meg halvnær pc'en kunne jeg skrevet på boka mi, men magen er i veien og bekkenet tåler ikke kontorstol:( nå har de andre gått ut i skogen litt, for å gi en grinete mor litt space... Men jeg bare kjeder meg... Og reiser jeg meg for å gjøre noe er nedpress og kynnere der med en gang... Kjedelig!!! Underhold meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145339840 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 12. mai 2013 #4249 Del Skrevet 12. mai 2013 Her er det superteflongravid hjerne,mega hormoner,fødestress panikk og alt annet man kan klare å skrape sammen på slutten... Men jeg prøver.. Power puff gratulerer! Og var det Supersnusken som hadde vært på UL og sett hjerte? så bra Tussemor bli ferdig nå før 17 mai så vi får en fin fødehistorie og kose oss med,jeg trenger det sårt. Er nå livredd for at det skal skje noe før 10 juni,da har jeg eksamen,blir satt igang den uken Er megahormonell og sliten og vil bare være ferdig,og samtidig livredd for å ikke bli ferdig med skolen før fødsel Idag kom babysengen ned fra hytta,er nå satt opp,vasket og redd opp ved hjelp av gubben som skjønte igår at jeg begynte å bli rimelig stresset Så nå er det bare bilsete,ny topp til stellebordet,flasker,bleier,litt klær,NAN og maltekstrakt så er vi klare Bokormmamma du og får føde nå så vi blir inspirerte Imorgen er det inn til BI for 3 dager skole,MÅ bare klare det,send meg krefter damer... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145340246 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 12. mai 2013 #4250 Del Skrevet 12. mai 2013 Skjønner faktisks veldig godt da at mannen din reiste på jobboppdrag for så mye penger for èn dag. Dessuten er vel da sjansen liten for at noe skal skje AKKURAT når han er borte.. selv om det hadde vel vært typisk Fødsel 16.mai er sikkert fint vettu:) Nedpress og kynnere ja. Vel, nedpress kjenner jeg lite til synes jeg. Joda.. noen ganger føles det som støt og nesten kiling nedentil og at det skal komme ut en hånd eller noe, men har ikke så mye av det. Men kynnere derimot... halleluja.. som deg det bokormamma.. de kommer med en gang jeg reiser meg osv, osv, Har ingen formening om fødselen kommer til å starte av seg selv. Nå tror jeg egentlig ikke den starter før keisersnittet, og godt er jo egentlig det! Selv om det hadde vært godt å bli ferdig. Er uansett ikke i uke 37 før 24.mai, så jeg vil absolutt at hun blir inne her til den dagen så blir hun ikke prematur! Ellers sier faktisk mannen at jeg stråler som aldri før. Oook?!? Gjør jeg det?!? Han sier jeg er mer vakker enn noensinne! Jøje meg.. prøver han å få meg til sengs eller noe mon tro?!? Neida, han er faktisk flink med komplimenter, klyper og stryker meg både her og der titt og ofte, gravid eller ikke. Så jeg er ikke så overrasket. Men at han sier at jeg stråler??!! DET er en stund siden jeg har hørt! Siden femte svangerkapsmåned har jeg i grunn vært lille terror i huset her og har fått så absolutt høre det, med både sukk og oppgitthet. " Mååå du være så sint på oss?" eller "smil litt da kona mi". Huff.. ikke bra. Men nå.. at jeg stråler? hmm... merkelig.Jaja.. jeg får bare suge det til meg egentlig. Forresten.. jeg har vært endel av og på sånn småkvalm i det siste jeg. har ikke influensa eller noe. Noen som vet om det er et tegn mot fødsel?!? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/170/#findComment-145340397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå