Grøne Skrevet 10. mai 2013 #4201 Del Skrevet 10. mai 2013 Lukke til i dag Supersnusken Spennande! Gler meg til å høyra om hjarta som slår!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145333527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 10. mai 2013 #4202 Del Skrevet 10. mai 2013 Masse lykke til idag Supersnusken Gleder meg til å lese ditt neste innlegg hvor du hopper av glede fordi dere fikk sett et bankende ♥ Tenker masse på deg!!! Du spurte vel om mine blodprøver......alt var fint.....kun mangel på vitamin D. Så jeg gomler for harde livet Nå har vi spist deilig frokost på hotellet. Skal straks ut en tur En til, please så herlig at legen fikk hjulene igang Heier på deg!!!! Tussemor haha mannen vil bare produsere men ikke følge opp.....nei det går ikke. Han trenger et spark i ræva Han må hjelpe vår kjære Tussemor så hun ikke sliter seg ut Minnimusa lange dager frem til IKM. Spennende å følge deg!!! Kjærepære er så glad på dine vegne at dere rekker et innsett før ferien banker på døra Ha en fin dag alle sammen, ingen nevnt og ingen glemt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145333615 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 10. mai 2013 #4203 Del Skrevet 10. mai 2013 Lykke til Supersnusken! Magefølelsen min sier at du ikke trenger å være bekymret! og jeg har MYE mage å føle med for tiden! Konfirmasjon i familien i morgen... klær er på plass til alle, bortsett fra mor sjøl! Føler at jeg ser ut som et vandrende telt i alt. Ikke stilig når alle kommer i bunad etc. Skal kaste meg i bilen og våge meg en tur til UNO butikken. Fant mye brukbart der siste runden. Ønsker alle sammen en deilig helg! Med eller uten vondter, håp og ønsker Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145333623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 10. mai 2013 #4204 Del Skrevet 10. mai 2013 Lykke til Supersnusken!! Åhh gleder meg til jeg også kan få oppleve de første hjerteslagene! Tussa. Huff vi får komme opp hele gjengen og denge han litt når jeg var rundt 20 år så klinte jeg mannen til sjefen min opp mot en vegg og ga han inn. Mann på 40 som stod å prate skikkelig stygt til henne og trua henne da hun drev å flytta fra han mens de tre unga stod å så på noe jeg ikke takla og smalt mannen på 180cm opp til husveggen og fortalte han noe sannhetens ord om hvordan man behandler moren til ens barn!! Han var ikke så tøff etter det, men drev i smug å ødela for henne(kødde med bilen om natta så hu ikke kom seg på jobb etc), men fikk inn barnevernet tilslutt der da. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145333796 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 10. mai 2013 #4205 Del Skrevet 10. mai 2013 Puh.....da er jeg tilbake fra UL, og er mest glad, men med en liten usikkerhet også. Det var i alle fall et bankende hjerte der! i tillegg var det en "masse", som de ikke fikk innsyn til, klalte det også en skygge, men de kunne ikke se noen hjerteslag der. Prøvde å fiske frem litt positivt syn fra legen, som at når man har sett hjerteslag er sannsynligheten stor for at deg går bra osv. Men hun var veldig tilbakeholden og sa bare at vi får se neste gang hvordan dette går.. Hmmm...usikker på om hun mente hva denne massen var, eller der det var et foster.. Sukk. Men, jeg velger å ta dette positivt, så nå tar jeg et skikkelig HURRAAAA her! Skal tilbake om halvannen uke, tipper jeg kommer til å være rimelig nervøs da også. Men frem til da skal jeg ikke bekymre meg, men kunne si høyt med sikkerhet at JEG ER GRAVID!! :) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145334063 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 10. mai 2013 #4206 Del Skrevet 10. mai 2013 Hurra for bankande hjarte!! Så får ein berre venta å sjå kva dette andre er, det er jo veldig tidleg endå og då er det sikkert ikkje lett å sjå kva som er kva inni der. Så får vi tru at alt er bra så lenge det ikkje er motbevist!! Heia heia lille hjarte inni der Gratulerer så mykje med stadfesta graviditet! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145334155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 10. mai 2013 #4207 Del Skrevet 10. mai 2013 GRATIS Supersnusken!! Massen kan jo være en muskelknute bare Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145334161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 10. mai 2013 #4208 Del Skrevet 10. mai 2013 Herlig supersnusken!!! Han skal ha en ting denne gjøken. Han er ikke slem. Tankene hans er egentlig gode, det er bare at han er fostret på merkelige holdninger osv og har INGEN kunnskap om hvordan oppdra barn og hvordan kurtisere en kvinne....i edru tilstand Heldigvis er han på det rene med at ungene vil ha det best med meg...hvis han ikke har ombestemt seg Men jeg har fått mer enn nok av både han og svigers!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145334283 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 10. mai 2013 #4209 Del Skrevet 10. mai 2013 Gratulerer Supersnusken Så deilig det er å se et bankende hjerte! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145334402 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 10. mai 2013 #4210 Del Skrevet 10. mai 2013 Gratulerer, Supersnusken! Fie: Håper dere har kommet dere på land og at det går bra med din far! Fikk meg til å tenke på den gang jeg krysset Nordsjøen i full storm og 19 meter høye bølger... Var riktignok ikke en liten seilbåt, men selv om jeg så å si har vokst opp på fjorden gjør jeg aldri DET igjen, hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145334413 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 10. mai 2013 #4211 Del Skrevet 10. mai 2013 Huff nå fikk jeg bilder i hodet Tussa! haha.. Ser for meg en litt små full fyr i en dress på halv tolv med en bukett litt kræsja roser som prøver å kurtisere deg hihi Hmm høres nesten ut som min far egentlig han der mannen din. Min far er verdens snilleste fyr, men er liksom ikke blitt voksen! Han har enda ikke hatt noe seriøst forhold etter mamma gikk fra han når jeg var 5 år. Ikke eier han no eller klarer å fikse noe på egenhånd. Han kjøper seg masse "leketøy" hvor jeg må da installere alt og så bruker han det to ganger før det står og støver, men hvis jeg prøver å hinte om at jeg kanskje har lyst på det så "neeei han bruker det jo". Han elsker unger, men den tupen som jager de opp og forer de med masse godis rett før de skal legge seg, og så bli grinete fordi de da IKKE vil sove og overlater ansvaret videre til "kvinnfolket". Helt utrolig at jeg har blitt som jeg har blitt hehe.. Men det skal mamman min ha æren for egentlig, hun har alltid vært streng men rettferdig, mens pappa har aldri sagt nei. Helt utrolig at jeg som 16 åring dro inn til Oslo(vokst opp 3 mil utafor) og kunne ringe fattern kl 21 og si "du jeg ligger over hos en kompis jeg" og det var alltid greit enda han aldri viste hvem det var. Vært i masse mindre hyggelige miljøer, men aldri prøvd å røyke eller ta noe form for dop, og må si at mamma har all æren der for at jeg alltid har vært en selvstendig jente med bein i nesa til å si nei Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145334433 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 10. mai 2013 #4212 Del Skrevet 10. mai 2013 Jaaaaaaa Supersnusken nå ble jeg kjempe glad på dine vegne!!!!! Hurra for et bankende hjerte vennen Grattis!! Tenker det var deilig å få bekrefta at du er gravid *weeeeehiiiii* Neste UL går fint, det veit jeg Tussemor du trenger en god klem så sender over en stor bøtte med koz Må bare spørre men du skrev at du ikke kommer til å savne han eller svigers.....er det skilsmisse på vei? Du har sikkert skrevet det hvis det er tilfelle, men jeg er litt treg med å få med meg ting Jeg har vært på Norsk Oljemuseum idag og stor kosa meg. Kjøpt litt smått til ungene Imorra blir det en tur på Arkeologisk museum Nyter virkelig å være på tur med mannen!!! Koser oss masse og er digg å gå ut og spise god mat Ikveld blir det humping.....hehe... Når vi skulle legge oss igår kveld så fant vi ut at senga var ødelagt. Ramma var knekt. Sa ifra til dama i resepsjonen idag tidlig, så vi fikk nytt rom.....oppgradert til junior suite Mannen sa at dama sikkert hadde sine tanker om hvorfor senga var knekt.....hahahahah Men den var ødelagt før vi brukte den *knis* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145334483 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 10. mai 2013 #4213 Del Skrevet 10. mai 2013 Noen av de mannfolka er nok unger i hodet for alltid... det med å gire opp ungene rett før sengetid minner meg om svogeren min! Jentungen har null problemer med å manipulere ham, i alle fall, hehe, er på en måte underholdende, men det har vridd seg i sjela et par ganger. Toppa seg vel litt den gangen jeg ferska ham i å gjøre matteleksene hennes Da måtte jeg faktisk si noe, lærerhjerte som jeg har... men fins nok noen kvinnfolk som er slik også, vil jeg tro! Btw: minnimusa, jeg slår meg sammen med deg, så kan vi gi tussemors husbond en stund han aldri vil glemme! Og ikke på den gode måten hehhe, nei huff nå er jeg slem...men mener det godt Supersnusken: hjerte er hjerte!! Skygger kan være så mangt av bagateller, men hjertet banka jo <3 Mener det er den 28. mai jeg skal starte med hormonspray, så da blir det uttak/ innsett ca en mnd etterpå. Blir godt å komme i gang igjen, selv om jeg vet jeg blir et hormontroll. Skal jo på leirskole den uka jeg starter, så jeg får stå og slipe steiner og sløye fisk til den store gullmedalje mens hormonene raser I dag har vi kjøpt oss baderomsinnredning! Skal jo pusse opp badet, slik at huset blir mer barnevennlig i løpet av året. Dessuten ser det helt grusomt ut slik det er nå. Hadde jeg sendt bilder, hadde dere ikke trodd at det er mulig å ha et slikt bad! Var salg hos Megaflis, så fikk servantskap med vask og stort speilskap for 3000, det er ikke verst! Høyskapet hadde også en grei pris. Siden det er en veldig straight stil på møblene, så ville jeg at blandebatteriet skulle være litt tøft. Fant et perfekt et, men det var utsolgt. Heldigvis fant vi et kult et på en annen butikk. Litt dyrt men samlet sett så ble det et ganske så billig baderomssett! Fornøyd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145334495 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 10. mai 2013 #4214 Del Skrevet 10. mai 2013 Huff Tussemor den mannen er litt håpløs altså Som andre sier her.. noen menn kommer seg liksom aldri over til voksenlivet! Du har vel kanskje gitt opp håpet om at han skal bli bedre nå, og venter bare på at fødselen er overstått og du kan fortsette livet alene og med barna? Den frasen hvor man sier at gresset ikke er grønnere på den andre siden du vet?... vel, den tror jeg absolutt kan være feil! Jeg tror gresset kan være grønnere av bare å bli kvitt slike mannebein og det å være alene kan være en befrielse og heeelt ok. Selv må jeg si at når jeg gjorde det slutt med barnefaren til min eldste og var alene med henne i flere år.. ja, bare det var grønnere.. haha. Men da jeg traff mannen jeg er gift med nå og skal ha barn nr. 2 med ham.. ja, da kan jeg med sikkerhet si at gresset er saftig og grønt på denne siden ja!! Vi har bare ett liv! Vi må huske på det! Det er viktig å gå noen runder med seg selv dersom man ikke har det bra. Jeg tror det er helt riktig det du gjør nå Tussemor. At du går noen runder og finner ut av hvordan du synes livet ditt og barna sine liv bør være. Det er faktisk et helt liv man skal dele med hverandre.. og da skal man ha det godt!!.. ikke halvveis engang... men godt!! Kjærepære- jeg tror kanskje jeg kunne konkurrert med deg og Norges styggeste bad Et vanvittig gammelt og fælt i oransje og brunt har vi hatt. Men nå er det over og ut. Vi har bygget på huset og fått to nye bad som vi har begynt å ta i bruk denne uken. Ett til barna og ett til mannen og meg Så jeg unner deg virkelig å få pusset opp ditt bad, selv om jeg ikke har sett det.. haha. Men på ett punkt blir man bare lei av gammelt og umoderne. Ellers har mannen virkelig stått på i det siste på huset for å få det ferdig! Jeg tror kanskje det satte en liten vekker i ham da jeg hvisket her om dagen at " nå er det ca tre uker til babyen vår kommer".. og han sperret opp øynene og jeg kunne formelig SE hjernen knirke og knake. Han sa vi ikke rakk å bli helt ferdig til babyen kommer, men da jeg sa at han ikke fikk RØRE noen verdens ting av hus eller oppussing de 14 dagene han skal være hjemme sammen med babyen sin og meg.. da sa han at han fikk stå på nå før lillesnuppa kommer da. Jeg sa jeg syntes det var en lur tanke. Så nå skrur, sager, reiser og kaster svære lass med søppel på dynga for å rydde opp her ute, maler huset utvendig, pusser sparkel, fikser baderomsmøbler, fuger, silikonerer(vet at det ikke er et ord ) og diverse i en rasende fart her. Vi har to snekkere og en rørlegger som holder på å gjøre huset ferdig, og det skal bli ferdig innen mai... og jeg har sagt at babyen kommer 4. juni.. så alle står på som bare det! Flinke folk Bagen er pakket, svangerskapspapirene ligger oppi der, og idag er det 3 1/2 uke til snuppa skal komme! Imorgen skal jeg og mannen i bryllup, og så er det 17.mai neste fredag jammen. Jeg følte meg ikke noe særlig komfortabel i noen av de gamle klærne mine, og mammtøyet kunne jeg bare glemme.. det er aaaltfor stort! Så jeg tok turen ut idag for å finne noe fint.. og jammen har jeg ikke gått ned 2 str. i klær!!! Hadde det ikke vært for at jeg har vært på ikke mindre enn TO vekstestimeringer i løpet av svanergskapet og fått vite at jenta vår i magen har det heeelt fint, at hun til og med har en liten ekstra ring rundt magen og at navlestreng og morkaken fungerer supert.. og som siste jordmor sa "hun har det helt knall i magen din".. ja, da ellers hadde jeg blitt bekymret fordi jeg har gått ned så mye. Jordmora mi var jo også bekymret da, det var jo derfor hun sendte meg for å sjekke fosteret på sykehuset. Dossa- hump i vei du, og kos deg på tur med familien hihi, knekt seng ja. Hadde det ikke vært for at dere sikkert hadde blitt erstatningspliktige dersom dere sa det, så hadde det sikkert vært litt morsomt å si i resepsjonen at "huffda, vi knakk senga vi" sikkert et syn for guder et slikt uttrykk på resepsjonisten da Ja, Fie... er du hjemme igjen? hvordan går det med faren din.. jeg håper det ikke var alvorlig! Du sa du like gjerne kunne reise på sjøen og være kvalm der som hjemme, men når jeg er kvalm orker jeg ikke tanken på å foralte senga mi hjemme jeg da. Jeg må si jeg er litt imponert over at du drar til sjøs når du var så dårlig! Selv om man så og si er oppvokst på sjøen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145335035 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 10. mai 2013 #4215 Del Skrevet 10. mai 2013 Det var definitivt en bra pris for baderomsinnredning, Kjærepære! Ganske ironisk - vi har hus til 8 mill (takst nå, betalte ikke fullt så mye..) men har vi fliser og varmekabler på badet? Nei!!! Det har vi ikke råd til. Slik er det å bo i hovedstaden Dossa: Kooos deg på tur med din kjære! I dag fikk vi svar på sædprøven! Viser seg at svømmerne er i toppform! Vet ikke heeelt hva jeg skal mene om det, da betyr det jo bare at eggene mine er litt skrantne likevel, antakelig. Og sannsynligvis ikke noe man kan gjøre noe med. Eller kan pergo hjelpe selv om man har el? Noen som vet? Var for sent å ringe gynekologen. Ønsker alle en god helg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145335057 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athina' Skrevet 10. mai 2013 #4216 Del Skrevet 10. mai 2013 Det var definitivt en bra pris for baderomsinnredning, Kjærepære! Ganske ironisk - vi har hus til 8 mill (takst nå, betalte ikke fullt så mye..) men har vi fliser og varmekabler på badet? Nei!!! Det har vi ikke råd til. Slik er det å bo i hovedstaden Dossa: Kooos deg på tur med din kjære! I dag fikk vi svar på sædprøven! Viser seg at svømmerne er i toppform! Vet ikke heeelt hva jeg skal mene om det, da betyr det jo bare at eggene mine er litt skrantne likevel, antakelig. Og sannsynligvis ikke noe man kan gjøre noe med. Eller kan pergo hjelpe selv om man har el? Noen som vet? Var for sent å ringe gynekologen. Ønsker alle en god helg! Oi så bra at den var konge da! Men tenker fortsatt at den AMH'en din var utrolig høy for din alder og tenker da PSO(S) og da bør pergo hjelpe, eller kan hjelpe så det hadde jeg spurt min gyn om Og ja, pergo blir gitt til de med el, som meg som har svake el'er, eller bare for å styrke de :-) Jeg har vel heller ikke el hver mnd, men har stabile sykluser med bortfallsbødninger og ikke reell mens, så man kan bli skikkelig lurt der :-( Og min gyn sa; pga din alder får du dobbel, ingen vits i å begynne på enkel når man ikke er på langt nær fertil som en i tyveårene og du har begrenset med tid... Krysser fingrene for deg Smask Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145335465 Del på andre sider Flere delingsvalg…
81-Mamma<3<3 Skrevet 10. mai 2013 #4217 Del Skrevet 10. mai 2013 Gratulerer så mye med bankende hjerte supersnusken!! Krysser fingre for at alt er bra på neste ul også!!! En til: så bra legen henviste dere til undersøkelser!! Greit å få sjekket opp litt! Håper det snart blir deres tur! Cayenne: hurra for flott sædprøve,- til tross for temperatur påvirkninger underveis blir spennende å høre hva gynekologen sier! Må innrømme jeg er sjeleglad for at vi rakk å bli ferdig med det meste av oppussing før barna kom. Det er jammen ikke bare bare verken å handle inn ting, eller få arbeidet gjort! Følger spent med på alle fødeklare!! Spennende tider! Og følger spent med på alle prøvere God helg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145335636 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 10. mai 2013 #4218 Del Skrevet 10. mai 2013 Skal bli syyykt deilig med varmekabler, Cayenne!! MEN vi skal faktisk bare ha fliser på veggene, vi skal kjøre noe så gammeldags som belegg på gulvet! Jepp! Helt sant! Rett og slett fordi det er det eneste som er hundre prosent tett...har funnet et belegg som vi tror skal funke bra, så det trenger ikke se ut som et gamlehjemsbad til slutt Godt å høre at svømmerne svømte som bare det, forresten :)Ofte går det på flaks og uflaks også, må du huske...to personer kan ha i utgangspunktet like gode egg, men den ene kan bli gravid ved et "uhell" mens den andre på gjennom flere ivf-behandlinger. Dessverre... ønsker deg all mulig lykke! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145335639 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 10. mai 2013 #4219 Del Skrevet 10. mai 2013 Det var definitivt en bra pris for baderomsinnredning, Kjærepære! Ganske ironisk - vi har hus til 8 mill (takst nå, betalte ikke fullt så mye..) men har vi fliser og varmekabler på badet? Nei!!! Det har vi ikke råd til. Slik er det å bo i hovedstaden Dossa: Kooos deg på tur med din kjære! I dag fikk vi svar på sædprøven! Viser seg at svømmerne er i toppform! Vet ikke heeelt hva jeg skal mene om det, da betyr det jo bare at eggene mine er litt skrantne likevel, antakelig. Og sannsynligvis ikke noe man kan gjøre noe med. Eller kan pergo hjelpe selv om man har el? Noen som vet? Var for sent å ringe gynekologen. Ønsker alle en god helg! Oi så bra at den var konge da! Men tenker fortsatt at den AMH'en din var utrolig høy for din alder og tenker da PSO(S) og da bør pergo hjelpe, eller kan hjelpe så det hadde jeg spurt min gyn om Og ja, pergo blir gitt til de med el, som meg som har svake el'er, eller bare for å styrke de :-) Jeg har vel heller ikke el hver mnd, men har stabile sykluser med bortfallsbødninger og ikke reell mens, så man kan bli skikkelig lurt der :-( Og min gyn sa; pga din alder får du dobbel, ingen vits i å begynne på enkel når man ikke er på langt nær fertil som en i tyveårene og du har begrenset med tid... Krysser fingrene for deg Smask Takk, snuppis! Spurte gyn om hun trodde jeg hadde el hver måned og hun sa ja, siden jeg er såpass regelmessig. Målte også progesteron ved en annen anledning som viste jeg hadde hatt el, men det var jo kun en gang. Hadde en litt småcyster i yngre år, men ingen andre tegn på pco. Gyn så ingen slike på ul nå. Uansett - kanskje jeg skal spørre om pergo... Hm, har ikke så veldig lyst på tvillinger da, synes jeg ser trynet på kontrollfriken av en mann her da! Hvordan går det med deg da, har kroppen begynt å oppføre seg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145335769 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 10. mai 2013 #4220 Del Skrevet 10. mai 2013 Gratulerer så mye med bankende hjerte supersnusken!! Krysser fingre for at alt er bra på neste ul også!!! En til: så bra legen henviste dere til undersøkelser!! Greit å få sjekket opp litt! Håper det snart blir deres tur! Cayenne: hurra for flott sædprøve,- til tross for temperatur påvirkninger underveis blir spennende å høre hva gynekologen sier! Må innrømme jeg er sjeleglad for at vi rakk å bli ferdig med det meste av oppussing før barna kom. Det er jammen ikke bare bare verken å handle inn ting, eller få arbeidet gjort! Følger spent med på alle fødeklare!! Spennende tider! Og følger spent med på alle prøvere God helg! Hehe ja, de svømmerne ble ikke akkurat pent behandlet av meg der nedi veska en rimelig kjølig aprilmorgen Så de har nok definitivt overlevelsesinstinkt! Husk det damer: Svømmere skal oppbevares i bh'en! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145335792 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 10. mai 2013 #4221 Del Skrevet 10. mai 2013 Gratulerer med konge-svømmere Cayenne! ... eller riktigere sagt, gratiis til mannen din da Men hva med lavt stoffskifte da? har du sjekket det?Har hørt om flere som har slitt med å bli gravide.. altså da snakker vi åresvis...og har fått beskjed om lavt stoffskifte. Begynt på f.eks levaxin, og blitt gravide rimelig kjapt etter det. Synes det er bra at man sjekker saker og ting ut jeg.. når man uansett har bestemt seg for å prøve å få barn. Det kan være så mangt som dukker opp som kilder til at det ikke går, så helt toppers at dere gjør det Cayenne Her er vi altså så slagne.. både mannen og jeg! Han står på som bare det for å få ting ferdig(huset) til baby kommer. Flinke mannen. Selv har jeg fartet rundt i hele dag og er utslitt av det. Lagde forresten en veldig god middag idag: kyllingfileter skåret i biter, pasta tagliatelle, fløtesaus, spinat og bacon. Alt blandes sammen i en stooor pastabolle. Serveres gjerne med litt ferskt brød til, men ikke nødvendig. Nam-nam:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145336011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 10. mai 2013 #4222 Del Skrevet 10. mai 2013 Må ikke stå på for hardt nå, Ønsker! Og den middagen hørtes skikkelig yummy ut Har sjekket stoffskiftet og alt mulig - irriterende at det ikke er noe galt som kan fikses! Får høre med gyn om hun vil gi meg pergo, tenker jeg. Kjærepære: Helt sikkert lurt med belegg på gulvet, selv om riktig lagt membran skal holde. Blir jo billigere også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145336168 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athina' Skrevet 10. mai 2013 #4223 Del Skrevet 10. mai 2013 Det var definitivt en bra pris for baderomsinnredning, Kjærepære! Ganske ironisk - vi har hus til 8 mill (takst nå, betalte ikke fullt så mye..) men har vi fliser og varmekabler på badet? Nei!!! Det har vi ikke råd til. Slik er det å bo i hovedstaden Dossa: Kooos deg på tur med din kjære! I dag fikk vi svar på sædprøven! Viser seg at svømmerne er i toppform! Vet ikke heeelt hva jeg skal mene om det, da betyr det jo bare at eggene mine er litt skrantne likevel, antakelig. Og sannsynligvis ikke noe man kan gjøre noe med. Eller kan pergo hjelpe selv om man har el? Noen som vet? Var for sent å ringe gynekologen. Ønsker alle en god helg! Oi så bra at den var konge da! Men tenker fortsatt at den AMH'en din var utrolig høy for din alder og tenker da PSO(S) og da bør pergo hjelpe, eller kan hjelpe så det hadde jeg spurt min gyn om Og ja, pergo blir gitt til de med el, som meg som har svake el'er, eller bare for å styrke de :-) Jeg har vel heller ikke el hver mnd, men har stabile sykluser med bortfallsbødninger og ikke reell mens, så man kan bli skikkelig lurt der :-( Og min gyn sa; pga din alder får du dobbel, ingen vits i å begynne på enkel når man ikke er på langt nær fertil som en i tyveårene og du har begrenset med tid... Krysser fingrene for deg Smask Takk, snuppis! Spurte gyn om hun trodde jeg hadde el hver måned og hun sa ja, siden jeg er såpass regelmessig. Målte også progesteron ved en annen anledning som viste jeg hadde hatt el, men det var jo kun en gang. Hadde en litt småcyster i yngre år, men ingen andre tegn på pco. Gyn så ingen slike på ul nå. Uansett - kanskje jeg skal spørre om pergo... Hm, har ikke så veldig lyst på tvillinger da, synes jeg ser trynet på kontrollfriken av en mann her da! Hvordan går det med deg da, har kroppen begynt å oppføre seg? Det min gyn sa, og hun er visst en av de beste i landet(har ikke peiling jeg altså) Men det hun sa var også at når man passerte 40 eller var moden, så oppførte ikke pcos seg som i yngre dager. selv har jeg i min 'ungdom' hatt store vanncyster og det tok også lang tid å få nr 1 her og da var jeg ung, og har andre pcos symptomer, men ingen hun ville høre på ellers også pga at jeg er normalvektig. Men be om å prøve pergo, ikke tenkt tvilliger og vær bekymret for det, pergo er ikke garantert noe. Som her, fikk ikke engang el forrige pp med det, bortfallsblødnng og er på cd10 på andre dobble. Tro meg, ta pergo, og bare kryss fingre for en eller 2 babyer, for du har, som meg, prøvd lenge nå og vi blir eldre hver dag så omfavn alt av muligheter du får....og med den amh og mannens svømmere, så skjønner jeg ikke at din gyn ikke tenker pcos. Det er veldig veldig sjelden å ha en så høy amh når vi er så gamle, og kommer de tilbake høye, om ikke bedre enn de skal, så burde tenkte pcos...og dette er noe vi kan utvikle etter alder men vi trenger ikke å ha disse klasene på eggstokkene. Så BE om pergo, prøv det, og ikke enkle, gå på dobbel. du har ikke tid å miste. OG om du går på dobbel øker det ikke sjansene for flerlinger, men det kan øke at du får en GOD el og reelle mensen. Jeg spurte om jeg skulle opp på tripppel siden jeg ikke fikk positive el- tester på dobbel, men da sa hun at pga min alder så ville hun ikke pese på med hormoner, det kunne gjøre ting verre..... så jeg hørte på henne og er nå da på pp2 med dobbel peromøkk, og over 4 år med klaff på el... Så ta alle mulige sjanser, ikke vent, det kommer til å ta livet av håpet ditt. Etter 4 år så vet jeg alt om den 'heart break' en', så ikke vent - befal og ,fungerer ikke pergo så få henne til å skrive ut femar til deg....ikke ha så god tid, den er ikke på din side vennen...tro meg.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145336285 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 10. mai 2013 #4224 Del Skrevet 10. mai 2013 Cayenne: Jeg tror du og mannen får komme på kaffebesøk å få serveringen av våre berømte sædkopper de har fungert på veeeeeeeldig mange, faktisk Håper virkelig, virkelig at det klaffer for dere snart altså!!!!!! En til please: Digger leger som tar grep og tak og viser at de liker jobben sin og ønsker å hjelpe!!!!!! Jeg heier som en gaaaal!!!!!! Dossa: Ja, du kan trygt si at vi er på tur mot en skilsmisse....Jeg har skrevet mye om det tidligere, så tror ikke jeg skal gå inn på alt igjen. Vi har uansett prøvd det aller meste for å få ting til å fungere, uten så mye hell. SÅ nå orker jeg ikke mere!!!!! Jeg gjør dette aller mest for ungene mine, men naturligvis for meg selv også!!!! Jeg tror ikke ungene har godt av å leve under samme tak som pappan sin. Jeg tror de vil ha det bedre med å møtes konsentrert annenhver helg og en gang i uken. Håper da at pappan skjønner viktigheten av kvalitetstid med ungene for å skape ett godt forhold. Jeg (og min mor) legger stadig merke til at ungene ikke vil at pappa skal hjelpe, lese osv, det er egentlig bare mamma som duger...dette er ganske slitsomt, når pappan kommer å krever sitt også Dog, tusen takk for klemmer!!!!!!!!! Kjærepære, supersnusken og Minimusa: Herlige dere!!!!!!!!! Jeg vil gjerne være flue på veggen når dere skal ta han for dere Ønsker3gull: Godt å høre at livet ditt har snudd seg Jeg driter i fargen på gresset på andre siden i grunnen...men jeg tror det vil være lettere for meg å holde det frisert alene enn med "gjøken"...I den grad man vet om ting er riktig eller ei, tror jeg også dette er den riktige veien å gå...Det gjør uansett umåtelig godt med støtte. Tanken streifer meg jo av og til at alt dette er min skyld, at jeg er "dum i hodet" som vil gå fra han osv, men jeg vet jo at vi er 2 som har "skylden" og at vi 2 ikke klarer å skape ett godt liv sammen (annet enn på ferie) og da må det jo være riktigere å leve separat og heller være venner og kunne samarbeide.... Nei, nå er jeg så trøtt at det går heeeeelt rundt. Skal prøve å komme meg på badet 5 dager igjen til termin nå....Måtte han ønske å se "lyset" snart, for jeg er så stor og tung nå at jeg knapt vet å forflytte meg Tusen takk for at dere er dere og er så innmari gode alle sammen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145336313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
power puff Skrevet 11. mai 2013 #4225 Del Skrevet 11. mai 2013 Jeg er GRAVID!!! Har tatt billigtester i en del dager, men kun skyggestreker, så jeg trodde toget var gått denne runden. Men i dag er det IKM dag og jeg tok en CB test. Et fint og tydelig kryss kom frem :wub: HURRA jeg er så happy. Da blir jeg 3 barns mor i janaur!! Noen andre med 3 barn her som kan fortelle litt om hverdagen hos dere. Da er det bare å bli ferdig med all oppussing før janaur da så vi kan kooose oss med ny bebis. Har en jente og en gutt fra før av og har for en del år siden blitt spådd at jeg skulle få 2 gutter og en jente, så da blir det spennende å se om det er en liten gutt som kommer da! Gratulerer så masse med bankende hjerte supersnusken! Føler på meg at alt er ok, ellers hadde de sikker t tatt mere prøver av deg. Går nok kjempe bra! God lørdag jenter Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/169/#findComment-145336478 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå