Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Ønsker3gull; har du prøvd iskalde saltvannskompresser? Ellers kan jeg anbefale xylocain-gel? Er usikker på om du får den uten resept.. Den er lokalbedøvende, og jeg har brukt den etter hver fødsel på "bunadsømmen min" :unsure:

Overlevde kontrollen i dag. Men det er noe avvik på vesla. Magen er altfor stor i forhold til resten av kroppen. De ser ikke noen cyster eller noe som ikke skal være i magen, og det kan simpelthen være svangerskapsdiabetesen som gjør det... Uansett vil de nå ha meg inn hver uke frem til fødsel. Det stresser meg veldig... Jammen hadde ikke den den vesle tuppen satt seg godt til med rompa ned også! Hjelper ikke at jeg møter gamle kollegaer som er glade for å se meg. Skulle ønske jeg kunne komme inn i spontan fødsel, med gode rier, 6 cm åpning... føde uten komplikasjoner, så rusle hjem igjen ^_^ alle kan vel drømme, men det skjer nok ikke. Avviket kan føre til induksjon i god tid før termin, så det er vel alltids noe, om man skal forsøke å være positiv.

Ellers er det et snev av sommer i Gudbrandsdalen. Ungene raste ut til trampolina etter middag... sola varmer godt i dag! :)

Så bra de skal følge deg opp nøye da,jeg og løper ut og inn hver uke,snart over ;)

og PS. her ligger krapylet i tverrleie...så den MÅ snu på seg ellers blir det snitt ;)

God morgen Hønny-B;Hvor lenge har småttet ditt sittet sidelengs? Først de siste dagene jeg har begynt å merke sparkene nede... Selvfølgelig kan hun snu seg igjen mange ganger enda, men jeg likte det ikke... Setefødsel er ikke noen drøm, da jeg har slitt seriøst når de har kommet rette veien. Snakket mulig sectio til meg også. Men jeg vet så altfor godt at det ikke er noen enkel løsning. Hvordan skal jeg da klare fungere i hverdagen med de små når jeg kommer hjem?

Sover så elendig for tiden. Klarer ikke ta meg inn igjen! Vondt bekken, mange tanker... Gruer meg bare så mye til alt som ligger foran meg. For alle prøverne høres jeg sikkert utrolig utakknemlig ut... Jeg gleder meg til å holde jenta, men gruer meg noe så forbannet til å føde igjen. Klarer simpelthen ikke å overskue det! Med tre fødsler fra helvete, så har jeg ikke tro på at denne blir bedre.

Klarer ikke henge med på hjemmefronten lenger. Ungene har vokst ut av masse tøy! Vinterklær og lettere tøy i fullt kaos! Dobbeltvinduer skulle vært fjernet, vinduer pusset, gardiner vasket etc. For ikke å snakke om hvordan de innvendige tømmerveggene skulle vært vasket etter en lang vinter med vedfyring. Vet det høres ut som bagateller, men det stresser meg. Er kjedelig "houseproud", og må ha det ryddig og rent rundt meg.

De siste dagene har jeg kastet opp masse igjen. Hadde 2+ på ketoner i går. Får bare se hva dagen bringer, og gjøre det beste ut av det! :)

Happy day til alle, med eller uten mage!!!

Fortsetter under...

Hh80: jeg hadde ingen symptomer med nummer en, da var jeg 27 år. Så er det blitt verre og verre med både symptomer, bekken og allmenntilstand under svangerskapene (to gutter og nå en jente). Så jeg synes det er omvendt. Men symptomene kan komme sent også...

Lykkelig, jeg er med deg! Sover elendig, greier ikke gjøre en dritt og blir dermed både sur og emosjonell som f... Men heldigvis gruer jeg meg ikke for fødselen. Mine er jo korte og intense, og har jeg klart det tre ganger, klarer jeg nummer fire også:) eneste nervøse element nå, er når det skjer. Nedpresset er økende, nå har maseriene begynt og jm er i ferie ut uka. Så nå er det bare å krysse beina til søndag kveld, så går det vel bra;)

Idag er formen mye bedre enn på lenge! Etter en hel dag på sofaen med syk minstemann, og en natt med dobbeltsenga for meg selv føler jeg meg litt sånn gladgravid igjen:) håper bare det varer. Lot til og med mannen sove lenge idag og sto opp med barna frivillig. Sikkert dumsnilt, men føltes bra der og da:D

Ønsker3gull; har du prøvd iskalde saltvannskompresser? Ellers kan jeg anbefale xylocain-gel? Er usikker på om du får den uten resept.. Den er lokalbedøvende, og jeg har brukt den etter hver fødsel på "bunadsømmen min" :unsure:

Overlevde kontrollen i dag. Men det er noe avvik på vesla. Magen er altfor stor i forhold til resten av kroppen. De ser ikke noen cyster eller noe som ikke skal være i magen, og det kan simpelthen være svangerskapsdiabetesen som gjør det... Uansett vil de nå ha meg inn hver uke frem til fødsel. Det stresser meg veldig... Jammen hadde ikke den den vesle tuppen satt seg godt til med rompa ned også! Hjelper ikke at jeg møter gamle kollegaer som er glade for å se meg. Skulle ønske jeg kunne komme inn i spontan fødsel, med gode rier, 6 cm åpning... føde uten komplikasjoner, så rusle hjem igjen ^_^ alle kan vel drømme, men det skjer nok ikke. Avviket kan føre til induksjon i god tid før termin, så det er vel alltids noe, om man skal forsøke å være positiv.

Ellers er det et snev av sommer i Gudbrandsdalen. Ungene raste ut til trampolina etter middag... sola varmer godt i dag! :)

Så bra de skal følge deg opp nøye da,jeg og løper ut og inn hver uke,snart over ;)

og PS. her ligger krapylet i tverrleie...så den MÅ snu på seg ellers blir det snitt ;)

God morgen Hønny-B;Hvor lenge har småttet ditt sittet sidelengs? Først de siste dagene jeg har begynt å merke sparkene nede... Selvfølgelig kan hun snu seg igjen mange ganger enda, men jeg likte det ikke... Setefødsel er ikke noen drøm, da jeg har slitt seriøst når de har kommet rette veien. Snakket mulig sectio til meg også. Men jeg vet så altfor godt at det ikke er noen enkel løsning. Hvordan skal jeg da klare fungere i hverdagen med de små når jeg kommer hjem?

Sover så elendig for tiden. Klarer ikke ta meg inn igjen! Vondt bekken, mange tanker... Gruer meg bare så mye til alt som ligger foran meg. For alle prøverne høres jeg sikkert utrolig utakknemlig ut... Jeg gleder meg til å holde jenta, men gruer meg noe så forbannet til å føde igjen. Klarer simpelthen ikke å overskue det! Med tre fødsler fra helvete, så har jeg ikke tro på at denne blir bedre.

Klarer ikke henge med på hjemmefronten lenger. Ungene har vokst ut av masse tøy! Vinterklær og lettere tøy i fullt kaos! Dobbeltvinduer skulle vært fjernet, vinduer pusset, gardiner vasket etc. For ikke å snakke om hvordan de innvendige tømmerveggene skulle vært vasket etter en lang vinter med vedfyring. Vet det høres ut som bagateller, men det stresser meg. Er kjedelig "houseproud", og må ha det ryddig og rent rundt meg.

De siste dagene har jeg kastet opp masse igjen. Hadde 2+ på ketoner i går. Får bare se hva dagen bringer, og gjøre det beste ut av det! :)

Happy day til alle, med eller uten mage!!!

Godmorgen Lykkelig4,vet godt hvordan du har det,er virkelig slitsomt når man blir både syk,sliten og redd.

Prøv å ta en ting av gangen,det gjør jeg veldig kjedelig når man egentlig er multitasker delux ;)

Reka vår har ligget i tverrleie i ca 4 uker nå,før det satt den godt i seteleie. Nr 3 gjorde det samme og snudde seg i sisteliten i uke 36,så jeg får bare avente..

Kan du ikke ta en prat med fødeavd. din? Jeg ble veldig lettet på mandag da de sa jeg fikk igangsetting,selv om de ikke har lystgass lenger og jeg får klare meg med litt morfin hvis det blir for ille :huh:

Jeg tenker har vi klart det 3 ganger før,klarer vi 4,tøffe er vi :D

Har du Ketoner pga oppkast eller har du dia?

Kan du ikke bare be om igangsetting i uke 38,så slipper du å gå de siste 14 dagene og bli helt ødelagt?

På hjemmefronten vil jeg anbefalle løsingen vi gjorde før nr 3,hun er født lille nyttårsaften...Vi bestilte faktisk et vaskefirma som fixet hele huset,det var fantastisk :D

Bor du sånn at det ikke er noe firma tilgjengelig,lei inn noen fra det lokale skolekorpset el vær litt kreativ :P

Vi er snart i mål,nå må jeg bare spy litt først huff håpløst med frokost om dagen...etterpå er det kontroll..

Ha en så fin dag du klarer Lykkelig 4 :) og alle andre ;)

Takk for tips Lykkelig_4. Jeg har ikke forsøkt saltvannskompresser. Hmm... hva gjør de da? Jeg prøver ALT! Prøvde xylocain-gel inatt da det var som verst men jeg leste at jeg som gravid egentlig burde ha rådført meg med lege. Men inatt var det så smertefullt og jeg turde ikke ta en paracet til :(

Forferdelig vondt idag også desverre og jeg er rett og slett utslitt over ikke å få sove. Ringene rundt øynene begynner å vise seg og jeg er litt ukonsentrert både på grunn av smertene og for lite søvn. Jeg skjønner ikke helt hvordan dette skal kunne gå i 4 uker til :(

Gruer meg nesten litt for avslutning på jobben også idag. Jeg skal jo bare innom, ta med en kake osv fordi de vil si ha det til meg før permisjonen begynner.. men er redd jeg har så vondt for å sitte osv.

Spenner hele kroppen. Er virkelig skikkelig anspent, og jeg er redd det var derfor jeg fikk de riene jeg hadde igår. Da gikk jeg rundt i stua og nærmest gråt og var anspent og hadde grusomme smerter "der bak" så jeg er redd jeg utløste noe :(

Må ringe sykehuset idag og spørre hva som evt. kan gjøres jeg... går jeg slik i 4 uker så orker jeg vel ikke noen keisersnittoperasjon?! :o

Fortsatt i PP:

Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.

**Cayenne** (IKM 7.5., to barn, prøver på nr tre i snart to år...)

En til, please. (14 pp, SA i oktober, IKM 29 mai).

ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)

Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)

Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. )

Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.

Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før)

Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 14/15. mai. PP 35

LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)

Minnimusa(2pp, IKM 22.mai, DK-tur) 31år, Østfold, ingen barn

Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus

Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn

MissAlma (prøvd siden sommer 2012, SA januar 13), 31 år, ingen barn

1.tri:

Vææææ (termin ca 23 november)

Supersnusken (termin 28.des)

2.tri:

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 5,4 og 1! Oppland.

Symbio (termin 13.August), 30 år, mamma til en på 2 år.

81-mamma❤❤ (termin 17. Aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland

Rime (termin 18 Aug). Bærer tvillinger.

Lykketroll*morTil2? (Termin 29.Aug)

m1980 (termin 29. Aug) ?

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia

Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

nerdybirdy (termin 23 oktober)

Fiemamma (termin 21.november, førstegangs)

3 trimester:

Tussemor5 (termin 16 mai )

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs

Bokormamma (termin 30.mai )

Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )

Bumblebeee (termin 26.6)

Hønny-bønny (Igangsettes rundt 10 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.

Viiii. April.

Hei alle samen!

Siter på jobb med tentamensbunken foran meg og prøver å konsentrere meg - er en utfordring ettersom lile trile i magen er våken og kravler rundt :)

Var på UL igår og måtte derfor opdatere lista vår, fik terminen flyttet en dag, så er mno 2.okt istedetfor 1.okt, jaja.helt greit :) fikk også¨vite at det blir ei jente, dvs jente nr to i familien vår! Er samboers første, og i hans familie er det bare gutter til nå så der ble det jubel i taket over å få ei jente :) Alt var helt perfekt, og nå kjener jeg liv daglig, så da kunne ingenting vært bedre...er 19+2 idag, så kan snart begynne å telle ned også...tihi..

heier på dere som prøver og/eller er i gang med donor :) ha en fin dag alle rugere!

Annonse

Gratulerer med jente :)

Hvordan er det med dere andre her som ruger og som har barn fra før av, har dere fått sterke følelser på hvilket kjønn spiren var før dere evt fikk ultralyd?

Er liksom så rart for ved forsøket i april hadde jeg kjempe sterke følelser for at hadde den sitti så hadde det blitt jente, mens nå har jeg veldig sterke følelser at sitter den nå så blir det gutt.

Dette er en super spennende tråd :)

Jeg leser hele tiden, men sliter litt med å rekke å komme igjennom, så sjelden jeg rekker å skrive noe :)

En til: klem til deg! Du har all verdens grunn til å være sur på andre som blir gravide, iallefall hvis de ikke vet å sette pris på det! Det er vondt å ønske seg barn å ikke få det! Håper imidlertid det snart er din tur! :)

Jeg har også ei på 19 md hjemme. Koser meg foreløpig med det. Men er i uke 26 i morgen, så det blir nok tyngre utover sommeren! Men vi har planlagt at mannen kan ta henne endel hvis jeg ikke klarer. Han har fleksibel jobb, og kan ta fri eller ta henne litt med hvis det trengs. Og det gjør det nok på slutten. Jeg har full forståelse for hvordan dere høygravide har det nå!!! Hadde aldri orket å hatt både 11/2 åringen og 31/2 åringen hjemme nei!

Har begynt i vår-oppryddingen i klær her nå. Tror det er blandet med litt "reiring", for pleier ikke være så nøye som jeg er nå. Føler veldig på at jeg må få orden på alt av klær og skap ;)

Følger spent med på dere ikm damer!!!

Ha en fin dag!

Gratulerer så masse med ei jente i magen Ønsker-spire :)

Min magefølelse stemte med siste mann men ikke med de to første :P

Nå har jeg en sterk følelse av at dersom jeg blir gravid så kommer det en gutt, kanskje to gutter :P Så blir virkelig spennende når testen lyser positivt og det nærmer seg UL....hihi...men er ei stund til det for meg ennå....ser slik ut ihvert fall....

Til sommeren har vi prøvd i 3 lange år!

Men jeg gir bare ikke opp for gravid skal jeg bli igjen om jeg så må vente ei god stund til :D

Lykkelig :) jeg er lik deg på det området at jeg liker å ha det rent og ryddig rundt meg!

For helt noja dersom det er rotetet og møkkete :P *knis*

Huff det høres så slitsomt ut å gå gravid de siste ukene....og ikke gøy dersom man gruer seg til fødsel heller...

Sender deg en god klem :wub:

Cayenne :) er det bra med deg? Fått svar på prøvene som gubben har avlagt?

Kanskje du har sagt det, jeg har bare ikke fått det med meg :P

En til, please :) har humpinga begynt ;) God klem!!

Imorra skal jeg og mannen reise til Stavanger :lol:

Han skal på jobb der mandag neste uke, så jeg blir med :D

Ungene har vi satt igjen hos mine foreldre og svigers....hehe....så blir en lang helt bare meg og min kjære :wub: Det gleder jeg meg masse til!!!

Heisann alle sammen!:))

Prøvere,rugere og snart ventende. :)

Ei lita oppdatering fra meg. Har ikkje vore særleg flink til å skrive,men er stadig innom og ser at det er voldsom aktivitet her, flinke altså!!

Skulle ha endra meg på lista, men får det ikkje til på ipaden min, nokon som kan hjelpe? Har termin 25 juni og høyrer absolutt til i tredje trimester no. Formen er ellers grei. Vart sykemeldt til helga, legen meinte eg kunne få fred no med BT i grenseland og sliten kropp med kranglete leggkramper. Gleder oss sånn til lille Jakob kjem, har virkelig begynt å bygge rede og få siste tingene i hus. Søsknene venter og i spenning. Er no ganske sikker på at han kjem før, får sjå om eg får rett :))

Ingen nevnt og ingen glemt. Er så mange å følge med på her, heia på alle sammen!!

Sender ein klem til kvar av dei som treng ein, høyrest ut som om det er ein del av oss i dag. Heldigvis kjem det betre dagar :)

Gratulerer med jente! Her stemte magefølelsen med jente, ulbileta viste det i allefall - fasiten får vi vel innan ein mnd tenkjer eg.

Kjekt å sjå deg innom asparges, sikkert lurt å roa ned litt om bt begynner å tulla seg.

Blææ.. sitter hjemme alene og føler meg litt ensom :( I dag har jeg virkelig ønska meg en armkrok å krype inn i mens man ser regnet falle ned utenfor!! Jeg er en person som liker meg mye alene, men savner virkelig å kunne ha en tilgjengelig armkrok nå og da. Er ett eller annet med å krype inn i en og bare være liten å føle seg trygg om bare for en liten stund!

Har egentlig masse jeg skulle ha gjort, men føler for å bare krype oppi den store sofaen min, som jeg da har gjort!! Sjefen(største hankatta mi på 8,6kg) pleier å elske å ligge på armen min å kose i timesvis, men i dag er han litt vårkåt så løper rundt å gauler i stedet.

Annonse

Jeg hadde en følelse av at jeg skulle bli gravid i februar, den stemte. Andre var at det var 2 stk, så den venter vi fortsatt i spenning på å få sjekket ut. Kjønn er det dårlig med følelse på.

Ser ikke mye til kattene her heller, kommer ravende inn midt på natt inn soveromsvinduet. Gleder meg til huset er ferdig, da er det svigerforeldrene som får kattene inn om natta siden vi har andre etasje og dem første etasje i sitt hus :)

Da er mannen og jeg på vei til Stavanger :)

Lang kjøretur men med god musikk på radioen og godt selskap så flyr vel timene :P

Svigermor har ungene idag og imorra kommer mamma og henter gulla for å ha dem til søndag. Er så glad for å ha foreldre og svigers som stiller opp!

Betyr masse :D

Ungene gleder seg til å bli med Besse på flyplassen for å hente meg på søndag :) Små barn store gleder :wub:

Jeg har følt at det enten blir en vinter eller høst baby på meg denne gangen.

Gjenstår å se da om ei ukes tid.....om jeg skulle være så heldig å få en positiv test ;)

Vi har også katt, Strofe som i kattaStrofe :P haha

Han liker seg b ed st ute nå som det er varmere i været. Kommer inn for å spise og står deretter og gauler for å komme seg fort ut att.

Hvordan er formen til dere rugende damer? :)

Ha en flott fridag folkens :D

Da var langhelga i gang og det er bare å holde beina høyt og samlet og håpe på det beste. Full dugnadssjau på gården vi bor, så jeg har meldt meg frivillig som kakebaker og kaffekoker, for å føle at jeg bidrar med noe i alle fall. Er så kjedelig å føle seg ubrukelig og tjukk når det er vår og masse som skulle vært gjort. På toppen av alt har nå fireåringen tatt over feberen til lillebror, så det er bare å hente fram omsorgsgenet.

Jeg priser meg bare lykkelig for at jeg ikke har det genet enkelte av dere har, med å få fnatt av rot og lort. Da hadde jeg dødd slik det er her nå: Vår og alle løper inn og ut og trekker med seg masse sand og jord:-S Og selv om jeg har begynt å pakke bort vintertøyet, har liksom ikke temperaturen vært stabilt overbevisende om at alt kan gjemmes unna, så nå er det kaos i heimen. Heldigvis greier jeg å skru av litt og ikke bry meg så veldig. Men når det er sagt: Det skal bli godt å få tilbake kroppen og kapasiteten sin.

Har liksom ikke gått opp for meg hvor nært forestående fødselen er enda. Tenker hele tida at det ikke får lov til å skje før neste uke, og neste uke er liksom langt unna enda. Men jeg steller litt ekstra med meg selv, forsøker å være forholdsvis nybarbert og fin til enhver tid, for det er guffent nok å være fødende om man ikke skal føle seg uvel også. Hårete legger er liksom ikke med på å løfte selvfølelsen, tenker jeg. Og ja, jeg er forfengelig!

Nei, nå kaller kakebaksten! Ha en fin dag!

Ikke slit deg ut med kakebaking nå da, Bokormamma! Synes de får greie seg med maks en kake, altså!

Jeg har blitt kastet ut av stua pga min pipete fistelstemme :o

Like greit egentlig, siden jeg overhodet ikke er frisk enda, og snuppa også har gått ned for telling. Hoster som en gammel bryggesjauer som har gått på whisky siden tidenes morgen, stakkar... Men da har iallfall mannen overtatt jobben som sykepleier.

Egentlig skulle vi reise bort i dag og få oss en liten ferie, men engang ei! Regner gjør det også, og lillebror som har blitt frisk igjen holder på å gå på veggene. Festlig! ;)

Nå skal jeg lage meg en diger chai latte og se om jeg får lest litt i boken min. :)

Håper alle har en fin fridag! :D

God bedring hos dere Cayennisa :)

Ligger utslått i lugaren min og hører på at vinden uler i riggen og regndråpene knitrer på dekk, kvalm som aldri før. Fattern ramla over steinene i moloen i natt da skipperne måtte ut å sikre båtene med landfortøyning, blåste kraftig her, slo korsryggen sin kraftig og mista pusten, så han er helt forderva. Mannen min kommer utover med bil i morgen, mulig vi må la båten være igjen her og kjøre tilbake til byen, jeg er ikke erfaren nok til å seile en 34 fots seilbåt alene hjem, pluss svalpesjø er tortur for en med skadet rygg.

Usj da Fiemamma, det der høyrdes ikkje så kjekt ut. Håpar på betre ver og god betring til både deg og far din. Ein skal ikkje tulla med segling og store bølgjer, litt skummelt syns eg! (sjølv om mannen er aldri så mykje los og seglingsentusiast..)

God betring til Cayenne og :)

Her jublar eg for ein betre dag, sov godt heile natta (eg vaknar av at eg må snu meg, men sovnar på eit blunk så det er vanesak.) og ingen spesielle vondtar i dag - flinke kiropraktorn i går!! Har vore i kaffibesøk på dagen, kjekt med fridag så andre folk er heime og...så kjem ein seg no litt ut av huset og kan vera litt sosial :)

Auda, god bedring Cayennis! Te og bok er for øvrig god medisin. Nyt det :)

Nå blir det også en spennende uke, Dossa :) Håper så inderlig for deg! Det gjelder for deg også Minnimusa, måtte den etterlengtede streken dukke opp igjen. Har du testet på nytt?

Var hos legen for noe småtteri og nevnte i samme ærend at jeg ikke hadde spire på gang, men at vi fortsatt satte alle kluter til. Vips var jeg plutselig henvist til utredning, samt at stoffskifte og hormoner og jeg vet ikke hva ble sjekket. Ble faktisk litt paff, men greit å få sjekket ut sakene uansett. Er litt spent faktisk :) Ingen høy benføring enda grunnet ekkel tanteturnoff. Men nå er det snart business på gang, til mannens store glede :D

Utrolig spennende å se hva dagene bringer for deg, Bokormamma. Følger med haukeblikk på råden.

Tussemor, hvordan går det med deg? Et lite øyeblikks stillhet fra den kanten så blir jeg nærmeste overbevist om at du ligger og føder, he he.

Hehehehe en til please, ingen fødsel, bare en overdimensjonert mage (går snart i bro :-p ). Har hatt en syk liten gutt og en mann som har tatt knekken på meg. Har knapt orket å stå på beina. Mamma kom i går og det var utrolig deilig, endelig noen som klarer å være med ungene å se dem uten at jeg må fortelle alt i minste detalj. Nå gleder vi oss til i morgen hvor gubben skal på jobb og vi får "fred". Da skal badet vaskes ned, brød bakes og er ungene flinke til å rydde og vaske rom skal vi ta en bytur med middag og litt lego shopping ;) nå nyter jeg å ha dyna og senga for meg selv...siste stikk fra gubben i dag...han fikk små panikk da han forstod at jeg har tenkt å gi bort litt klær etterhvert som lille trille vokser. Fikk beskjed om at det måtte jeg ikke, vi må jo ha klær til neste mann...Det blir ingen neste mann før du klarer å ta deg av de 2 du allerede har, returnerte jeg....ble stille da gitt :P sov godt skjønne damer. Jeg kommer sterkere tilbake ;)

Hehehehe en til please, ingen fødsel, bare en overdimensjonert mage (går snart i bro :-p ). Har hatt en syk liten gutt og en mann som har tatt knekken på meg. Har knapt orket å stå på beina. Mamma kom i går og det var utrolig deilig, endelig noen som klarer å være med ungene å se dem uten at jeg må fortelle alt i minste detalj. Nå gleder vi oss til i morgen hvor gubben skal på jobb og vi får "fred". Da skal badet vaskes ned, brød bakes og er ungene flinke til å rydde og vaske rom skal vi ta en bytur med middag og litt lego shopping ;) nå nyter jeg å ha dyna og senga for meg selv...siste stikk fra gubben i dag...han fikk små panikk da han forstod at jeg har tenkt å gi bort litt klær etterhvert som lille trille vokser. Fikk beskjed om at det måtte jeg ikke, vi må jo ha klær til neste mann...Det blir ingen neste mann før du klarer å ta deg av de 2 du allerede har, returnerte jeg....ble stille da gitt :P sov godt skjønne damer. Jeg kommer sterkere tilbake ;)

Er det mulig?!!! Jeg fatter ikke hvordan noen tror det bare er å produsere unger på løpende bånd, så ordner resten seg selv. Føler virkelig med deg, Tussemor og sender over en stor trøsteklem :wub:

På den annen side kunne mannen min gjerne hatt en ørliten del av dette genet - han tror jo våre to barn kommer til å bukke under pga omsorgssvikt om vi får en til, og krysser nok fingrene i sitt stille sinn for at så ikke skjer... Jaja, han er flink med barna da i alle fall, men har jo sine sider som de fleste menn :P Nei, nå sovner jeg.. Natta, Sweeties! :)

God morgen jenter!

Da er den store dagen her for meg, dagen for første UL! Har ligget våken i hele natt og er så nervøs at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg.. Stønn! Vil bare ha det overstått fortest mulig! Hvis ikke det er et bankende hjerte der....ja, da vet jeg ikke helt altså. Om jeg orker prøve mer med en gang altså. Men, jeg har jo egentlig bestemt meg da, det SKAL være et bankende hjerte der!! :) Mannen sier han VET at det er der, så da så, ingenting å grue seg for da vel?

Minnimusa: Hold ut hold ut....! Den ventetiden er fæl altså! Men skjer jo litt, da, 17.mai, langhelg og alt! Håper det klaffer for deg nå!

KJærepære: Når blir neste forsøk for deg da, blir det nå i mai?

Tussemor: Forstår meg ikke helt på han mannen din altså, lider han av vrangforestillinger kanskje? Rart å tenke på nytt barn når forholdet deres er slik det er...men det har han kanskje ikke helt fått med seg? Eller tror han det hjelper å skjerpe seg en dag, så er alt ok igjen? Hmmm....får mer og mer lyst til å komme på besøk og holde en skikkelig preken for han der! ;)

En til please: Så bra legen tok fatt i det da! Dere har jo prøvd en god stund nå? Veldig greit å få sjekket ting ut! Skulle mannen sjekkes også?

Cayenne: Fått svar på mannens svømmere enda? Og god bedring!

Fiemor: Båttur i bølger kombinert m svangerskapskvalme....stønn, blir helt kvalm bare av å tenke på det! ;)

Håper du kom deg trygt hjem!

Grøne: Nærmer seg veldig for deg nå! De er tunge de der siste ukene altså....hold ut, og belønningen kommer! :)

Dossa: Høres fantastisk ut med frihelg! Stavanger er en utrolig fin by! Vært der på frihelg med mannen og vi storkoste oss! Heier virkelig på deg neste uke, denne gangen MÅ det bare være din tur! :)

Bokormmamma: He,he, kjenner meg igjen i barberingsbehovet før fødsel! Jeg tok til og med permanent vippefarge en uke før... ;) MEN, når jeg først lå der i fødesenga tenkte jeg svært lite på hvordan jeg tok meg ut gitt.. Og bra var det, for jeg tror ikke det var et vakkert syn! Og når jeg ser på bilder av barseltiden, og egentlig et par mnd etter gremmes jeg skikkelig, bare usminket, i stor t-skjorte og gravidjoggebukser, ser skikkelig shabby ut.. ;) Neste gang skal jeg prøve å skjerpe meg bittelitt tror jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...