Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Så kjipt, en til! Tenker på deg!

Men synes ikke at du har grunn til å føle deg slem! Følelsene dine rundt dette er helt forståelige. Synes det er flott at du gleder deg på hennes vegne, men ikke rart du blir sint når ting er som de er for deg. Kjente også endel på sånne følelser da jeg mistet for to år siden. Er en del av å være menneske!

Klemmer til deg.

Fortsetter under...

Tusen takk, NoN.

Oppdaterer listen vår jeg.

Fortsatt i PP:

Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.

**Cayenne** (IKM 7.5., to barn, prøver på nr tre i snart to år...)

En til, please. (14 pp, SA i oktober, IKM 29 mai).

ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)

Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)

Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. )

Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.

Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før)

Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 14/15. mai. PP 35

LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)

Minnimusa(1pp, DK-tur) 31år, Østfold, ingen barn

Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus

Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn

MissAlma (prøvd siden sommer 2012, SA januar 13), 31 år, ingen barn

1.tri:

Vææææ (termin ca 23 november)

Fiemor (termin 22.november)

Supersnusken (termin 28.des)

2.tri:

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8

Junimage (termin slutten av juni)

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 5,4 og 1! Oppland.

Symbio (termin 13.August), 30 år, mamma til en på 2 år.

81-mamma❤❤ (termin 17. Aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland

Rime (termin 18 Aug). Bærer tvillinger.

Lykketroll*morTil2? (Termin 29.Aug)

m1980 (termin 29. Aug) ?

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia

Ønske-spire (termin 1.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

nerdybirdy (termin 23 oktober)

3 trimester:

Tussemor5 (termin 16 mai )

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs

Bokormamma (termin 30.mai )

Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )

Bumblebeee (termin 26.6)

Hønny-bønny (Igangsettes rundt 10 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.

Viiii. April.

Stor klem, En til :wub: Vi skal klare det til slutt! :D

Husker ikke helt hvor gammel du er, men husk at når man er rundt 40 har man bare ca 5 % sjanse for å bli gravid i hver syklus, så det vil bare ta lenger tid. Jeg tror vi vil få lønn for strevet! :D

Men har mannen din sjekket seg? Kan jo være verdt å lever en liten svømmerprøve. Trenger ikke være mye som skal til for å forbedre sædkvaliteten.

Og så er det helt naturlig å føle det slik du gjør! Jeg ante heller ikke hvor heldig jeg var da jeg ble gravid på 1. pp begge gangene. Skulle nesten ønske det hadde tatt litt mer tid da, så jeg hadde satt litt mer pris på det hele den gang.

Og husk at om våren og sommeren er det lettere å bli gravid. Vi får satse på masse romantikk og hvitvinsorgasmer - nå er det vår tur! :D

Ånei En til! Nå ble jeg lei meg. Stor klem til deg, og selvfølgelig har du lov å være lei deg og irritert. Håper du har vin i hus slik at du kan ta deg en real slurk i kveld.

Asparges og junimage, er dere her enda?

I dag er jeg 33 uker. Dvs 4 uker fra tiden da nr 2 ble født, og 5 uker fra tiden første kom til verden. Så det nærmer seg. Men blodtrykket er jo fint denne gangen, så det forundrer meg ikke om jeg går til termin og vel så det.

Dagen brukes til rydding. Vi venter besøk av familie på 5 på onsdag, og jeg er alene med ungene fra i morgen og til onsdag kveld, så får gjøre det meste i dag. Gulvene kan jeg ta tirsdag, men tror jeg trenger mandag til å slappe av før besøket som skal være til mandag.

Vel, må se å komme i gang igjen da.

Uff det er ikke greit å oppleve at TR kjem hver mnd. Da er det helt greit å ha en dag som du kan blåse deg ut på og få ut litt frustrasjon. Ut i skogen å kjeft opp noen trær, de tar seg nok ikke så voldsomt nært av det. Krysser fingre for at det snart er din tur å, og at denne gangen kan du sveve avgårde på de rosa sky i det uendelige :)

Vi har et vennepar som har strevd i 4-5 år uten noe hell, litt blandende følelser når vi skal fortelle dem. Vi strevde litt her å før vi lyktes, så det å bli gravid på første forsøk er uvirkelig. Svigerinna mi er og en av de. Heldigvis hadde ikke vi startet å prøvd enda når ho ble gravid, men kjenner følelsen av at alle blir gravid men ikke vi. Her hjalp det å slappe av. Den mnd det lyktes hadde jeg fått et blodprøve svar som antydet lavt stoffskifte så da tenkte jeg at dette blir det ikke noe av denne mnd. 14 dager etter på var stoffskifte i orden, men det var nok. Jeg gikk i tillegg på pergotime og startet å ta Lifecare sitt graviditets tilskudd (fra du prøver å bli gravid ut første trimester) (aboteket).

Lykke til :)

Annonse

Ånei En, til, det var jammen trist å høre! Det er klart håpet øker (selvom man prøver å stå i mot) når man går så langt over ikm! Hadde veldig troen på deg denne pp altså. Nå må den spira sitte snart! Dette med prøving er virkelig en emosjonell berg - og dalbane, man må virkelig være sterk for å holde ut! Forstår uendelig godt dine følelser rundt svigerinnen din, jeg har hatt det på samme viset. Det er både lov og helt naturlig å føle deg slik, og det er absolutt helt forenelig med å også kunne glede seg på deres vegne! Det er jo bare det at man så inderlig ønsker seg det samme selv!

Hva slags operasjon hadde du da du mistet? Jeg hadde utskrapning i september i fjor, og etter det var syklusene mine veldig uregelmessige i laaaang tid, normale iflg gynekolog

Tusen takk dere :) Supersnusken, det var en ordinær utskrapning jeg hadde, så du har nok rett i at syklusene mine har gått bananas for en stund. Følte meg så laidback med tanke på denne pp, men ble så forbanna når mensen kom. Koko? Ja. Nok om det! Nå kan jeg fortsette å se fram til popping og testing for dere andre..samt glede meg over hverdagshistoriene til dere som ruger på små spirer :wub: Fine gjengen!

Nå skal vi snart på visning på stort hus i landlige omgivelser. Ønsker meg lite gårdshus med utegående griser, og en minigris til å kose med! Koko? Jaja.

ps: hvordan går det Cajenne? Tanta snudde i døra?

God søndag jenter :)

Masse herlig lesestoff og herregud så spennende det er her nå!!!!

Like før det poppes ut søte små bebiser :wub:

En til, please :) så trist å lese at blodtanta kom til deg :angry: hun har bare ikke vett og forstand til å holde seg unna søte deg. Det er lov til å deppe vennen.

Satse på at sommer produksjon gir spire ;)

Sender deg en god klem!!

Supersnusken :) jeg er over i DPO land og kjenner at dagene frem til IKM kommer til å bli sååå lange. Håper det blir min tur denne gangen! Synes jeg fortjener det....hehe....selvfølgelig skal dere andre også få drømmen oppfylt :D

Hvor langt har du kommet? God bedring!!

Fiemor :) usj som du sliter med kvalmen. Jeg håper det snart går over vennen.

Tenk fremover på resultatet :wub:

God klem!!

Tussemor :) snart er ventetida over!!!

Minnimusa :) så godt å høre at alt er i rute med tanke på EL *weeeheeee*

Det er denne gangen det gjelder ;) Masse lykke til!!!

Skulle ha kommentert så mye mer men skriver via mob så er trøblete å skrolle tilbake for å se hva jeg har glemt. Kommer sterkere tilbake jenter ♥

Sola skinner og det er en god temperatur ute.

Får komme meg ut og rake litt i hagen. Har fått støvsugd hele første etg og hengt ut klær, så nå er det ut i sola :D

Ha en fin søndag snupper!!!

Noe skikkelig dritt En til, please!! :angry: Selvsagt har du lov til å være sur, forbanna og å være misunnelig er en del av det. Husker meg selv jeg.. både denne gangen da det tok nesten ett år før spiren satt( etter en SA to mnd. før) men også vil jeg fortelle deg at før jeg ble gravid med første jenta, så hadde jeg en exu. Tok operasjon og det tok 8 hele måneder før spiren satt igjen.. og da ble hun sittende :) Har dere prøvd å sexe før tanta har reist? det var en som nevnte det her at i gamle dager så var det da DET skjedde :P hadde jo gått an å prøve. Jeg har overhodet ingen tro på sikre eller usikre perioder eller når man skal ha eggløsning osv.

Spent på deg nå Dossa!! inne i dpo-land er alltid spennende.Cayenne... hvor er du i syklusen?

Halsen er ikke vond idag, men verker dessverre mer i kroppen :( Jeg holder meg inne tross finvær idag. Neste uke er siste uke før permisjon, og jeg vil ikke være syk og hjemme da!!

Tusen takk dere :) Supersnusken, det var en ordinær utskrapning jeg hadde, så du har nok rett i at syklusene mine har gått bananas for en stund. Følte meg så laidback med tanke på denne pp, men ble så forbanna når mensen kom. Koko? Ja. Nok om det! Nå kan jeg fortsette å se fram til popping og testing for dere andre..samt glede meg over hverdagshistoriene til dere som ruger på små spirer :wub: Fine gjengen!

Nå skal vi snart på visning på stort hus i landlige omgivelser. Ønsker meg lite gårdshus med utegående griser, og en minigris til å kose med! Koko? Jaja.

ps: hvordan går det Cajenne? Tanta snudde i døra?

En liten trøst fra meg,er at da jeg mistet min første for snart 10 år siden,phu tiden flyr...i uke 13 hadde jeg utskraping og brukte 1 år på å bli gravid etter det,så kom det 2 på rappen,noen år pause så nr 3,så en SA til og da ventet vi litt og prøvde noen mnd før siste satt,så det svinger veldig,ikke gi opp;-)

Så utrolig kjedelig, En til! Masse varme tanker til deg! <3

Hønny: godt å høre om igangsetting!

Er bare kjapt innom for å si at i dag kom endelig Tante Satan, ti dager på overtid, så da kan jeg kun rekke forsøk før ferien om klinikken har åpent i starten av juli. Det har de nok ikke, men skal ringe dem i morgen og høre.

Sender masse smertelindrende tanker til dere som har en fødsel rett rundt hjørnet!

Syns bittelitt synd i meg selv i dag, så blir få kommentarer herfra :P men jeg leser og tenker på dere.

Huff En til og Kjærepære, skikkelig teit den tanta der!! Kommer når hu ikle skal komme og når man vil hu skal komme så dukker hu ikke opp, maken til ufordragelig kjærring!!!

Her fikk jeg en halvveis en positiv EL test, dvs to streker, men den ene litt svake så snakket med klinikken og jeg har time i morgen kl 13. Så da blir det å kjøre hjemmefra i 7-8 tiden i morgen tidlig. Så bare å krysse alle fingre nå!! Hadde vært deilig om den satt nå så jeg har litt sparepenger til babyutstyr også ikke blakke meg helt. Ender liksom på 7000,- for hver tur så hvert forsøk graver stygt i sparepengene. Har evt kun råd til ett forsøk til i juni så må jeg sprare mer.

Annonse

En til, du kan få spira mi som ikke lengre er så liten...jeg hater ALT akkurat nå!! Det er mm fra at jeg ikke klarer å tøyle nordlendingen i meg :( Det aller værste nå er de jævla besserwisserne som hele tiden skal ha en formening om svangerskapet og fødselen, om hvor "tungt" det må være osv...de har fan ikke peiling på hvor jævlig "tungt" det er....fysisk er en ting, men å ha en helvettes udugelig mann, unger som maser, syter, gnåler osv...å leve i vissheten om at den usigelige idioten skal ut like raskt som babyen, uvissheten om hvordan sy hverdagen sammen osv...DET er TUNGT det. Så de kan tørke av seg disse fårete besserwisser glisene sine og stikke en viss plass....PUH...nå skal jeg legge meg i senga å grine, for etter 4,5t på en hard trestol med ger som bare vil ha mamma, kynnere fra helvette og e.n mann som ikke tenker på annet enn seg selv, så er jeg sliten. Ja, også ikledd såkalte penklær :( Grmf

huff kor leit En til, er lov til å være trist og lei, sur og sint, misunnelig på svigerinnen din.....kjiipt når tanta kommer....og det er ekstra sårt når andre rundt seg treffer blink før de nesten planlegger å bli gravid. Der har vi vært.....

Hønny var godt å se/lese at du fikk innvilget i gangsettelse.

Tussemor: håpe at ting blir noe bedre når besøket kommer...

nå rekker jegikke mer - Knirket bæljer etter mat...

Kjæreste Tussemor, sender en enorm klem! Du har visst den dagen idag som jeg hadde i går. Ikke bra! Jeg spytter også etter besserwissere for tida. Spesielt ett- eller tobarnsmødre med menn som har vanlige, faste jobber her i området og aldri er borte. Hva vet vel de om å være fjerdegangsgravid med en mann som reiser mye??? Huff, slikt blir jeg så sint av....

Men innimellom får smilebåndet kjørt seg også. Idag forsøkte Lavtrykket å gi meg fødselsråd!!! Can you believe it? Vi hadde familiemiddag og jeg måtte bare fortelle mor at jordmor har preppet meg på at det kan bli fødsel både hjemme, på helsestasjonen eller i ambulansen. Så kommer neket, men sin ene epiduralfødsel på St.Olavs med en eller annen dum bemerkning om at jeg i alle fall var heldig som slapp epidural... Dere skulle sett blikket fra den andre broren min og mor... Hohohoho. Jeg trengte ikke si et ord, bare lene meg tilbake, puste meg gjennom kynneren som akkurat satte inn og høre bror og mor forklare Lavtrykket et og annet om raske fødsler og smertegrad, avstander til sykehus og andre faktorer som er langt utenfor hennes fatteeevne. Den jenta begynner å underholde meg mer enn jeg vil innrømme...

Minnimusa: Blir det for galt med budsjettet skal du få arve masse fint herfra. Vi får så mye fra øst og vest at jeg stadig arver vekk ting vi ikke har brukt en gang. Det viktigste er at spiren sitter, så ordner alt annet seg! God tur og lykke til!

Kjærepære: Vi krysser fingrene for at klinikken er åpen så dere får et skikkelig sommerforsøk. Da blir det vårbaby, og det er bare helt herlig (sier jeg som ikke har annet enn vårunger:-)).

En til... Du er ikke slem som tenker slik, det er helt normalt. Jeg har en bonuskusine som sleit i MANGE år med å bli gravid (da snakker vi nærmere ti enn fem, altså), og jeg fikk min første uplanlagt og nummer to etter å ha vært sur fordi det ikke skjedde av seg selv iløpet av ett år midt i deres prøvehelvete. Husker jeg beit meg skikkelig i det og i alle fall aldri klaget over svangerskapslidelser i deres nærvær, for det synes jeg ble utidig. Dessverre er det så mye sensitive tema rundt det med svangerskap at man kan liksom ikke vinne. Men jeg tror ikke noen som noensinne har ønsket seg barn synes reaksjonen din er rar eller upassende. Dessuten har du jo oss til nettopp å få ut slik "gørr". Det ER vanskelig å glede seg på andres vegne når det eneste man vil selv er å bli gravid. Sender så mye babystøv at dere blir allergikere hele gjengen!!!!

Sender ein stor klem til tussemor, og håpar at ho er i seng no og søv godt - og at mannen i mellomtida vert meir "spiselig".

Og jammen måtte eg leg høgt av lavtrykket de har fått rundt bordet bokormamma - godt tett mellom øyrene der gitt...godt ho får litt svar frå dei andre.

Lukke til Minnimusa, og varme tankar til kjærepære, heia Dossa og håpar viii kosar seg med matinga.

Ha ein fortsatt fin kveld :)

Nei og nei, en til please! Håpet inderlig den satt for deg nå! Kjenner igjen følelsen av irritasjon når andre ikke vet å sette pris på at de blir gravide! De har tydeligvis ikke vært gjennom dette som vi strever med.. Håper vireklig det er din tur snart! For den sitter jo til slutt! Husk det er ikke om, men når! Og når det skjer vil alt dette være glemt;) Hvordan gikk det på visning?

Tussemor - hehe! Må flire av innlegget ditt! Du er god til å sette ord på ting. Noen dager er bare så drit elendige at det eneste fornuftige er å legge seg og håpe på en bedre dag i morgen! Høres ikke lett ut når alt går i mot deg! Du må bare fokusere på det flotte livet som venter deg på andre siden av fødselen;)

Kjærepære - så surt med tanta for deg og! Håper klinikken har åpent i juli!

Ønsker3gull - ja, tror det var bokormamma som nevnte det med sex før tanta var dratt, så det prøvde vi denne gang;) Siste dag av mensen tok vi en runde! Mannen var meget skeptisk, hehe! Men han ble nå med! Spennende å se om det funker..

Minnimusa - masse lykke til i morgen!!

Bokormamma - haha! Du er god som klarer å lene deg tilbake og smile! Lavtrykket - fantastisk kallenavn;)

For min del tror jeg EL var i går.. Gidder ikke teste lengre, legger inn litt aksjer annen hver dag nå så får vi se hvordan det går..

Lykke til alle som er i dpo land! Håper på mange positive tester i mai!!

Og til dere som nærmer dere den store finalen, slapp av og nytt den siste tiden!

Ha en super søndagskveld!

Takk for kos,klemmer og gode ord. Våknet i natt og følte at jeg så ut som en motorsykkelist som hadde falt av i fart. Kunne ikke fatte hvordan jeg skulle komme meg på do :P Grøne, den mannen blir nok ikke mer "spiselig" det avhenger kun av meg og min tålmodighet...MEN nå er jeg alene, ungene i barnehagen og mannen på jobb, så nå skal bare JEG pleies ;)

Nei og nei, en til please! Håpet inderlig den satt for deg nå! Kjenner igjen følelsen av irritasjon når andre ikke vet å sette pris på at de blir gravide! De har tydeligvis ikke vært gjennom dette som vi strever med.. Håper vireklig det er din tur snart! For den sitter jo til slutt! Husk det er ikke om, men når! Og når det skjer vil alt dette være glemt;) Hvordan gikk det på visning?

Tussemor - hehe! Må flire av innlegget ditt! Du er god til å sette ord på ting. Noen dager er bare så drit elendige at det eneste fornuftige er å legge seg og håpe på en bedre dag i morgen! Høres ikke lett ut når alt går i mot deg! Du må bare fokusere på det flotte livet som venter deg på andre siden av fødselen;)

Kjærepære - så surt med tanta for deg og! Håper klinikken har åpent i juli!

Ønsker3gull - ja, tror det var bokormamma som nevnte det med sex før tanta var dratt, så det prøvde vi denne gang;) Siste dag av mensen tok vi en runde! Mannen var meget skeptisk, hehe! Men han ble nå med! Spennende å se om det funker..

Minnimusa - masse lykke til i morgen!!

Bokormamma - haha! Du er god som klarer å lene deg tilbake og smile! Lavtrykket - fantastisk kallenavn;)

For min del tror jeg EL var i går.. Gidder ikke teste lengre, legger inn litt aksjer annen hver dag nå så får vi se hvordan det går..

Lykke til alle som er i dpo land! Håper på mange positive tester i mai!!

Og til dere som nærmer dere den store finalen, slapp av og nytt den siste tiden!

Ha en super søndagskveld!

Gadd ikke teste etter EL lenger jeg heller. Ble så dyrt med el-tester og graviditetstester etterhvert, så jeg bestilte en stor pakke med slike billig-tester g-tester. Det var den mnd. spira satt det gitt:).. tror jeg hadde begynt å slappe av litt mer også på det tidspunktet. Begynte å bli litt lei prøving. Mannen og jeg hadde jo også avtalt at vi ikke skulle prøve mer enn ett år, og det var til og med desember. Det klaffet i september.. så litt "på hengende håret" i grunn.

Men jeg husker jeg følte veldig på meg at det hadde klaffet. Jeg drømte at sædcellen traff egget og at jeg ble befruktet natten den 22. september tror jeg det var, og jeg "følte" det i magen. Det var helt magisk, helt uvirkelig og jeg husker jeg skrev om det inne her på BIM om den drømmen og at det hele føltes helt merkelig. Og jammen ser det ikke ut til på terminkalkulatoren at den 22. sept. var den dagen jeg ble befruktet. Merkelig?!? Så absolutt.

Jeg har sanndrømt tidligere. Da jeg gikk med vesla, som nå er 5, i magen, sa jeg til mannen at jeg var så sikker på at jeg bar på et klokt barn, at hun var vis, klok og en liten skarping. Ut kom hun og det første hun gjorde da hun ble stelt av mannen og jordmor var at hun vekslet blikket sitt mellom dem.. hvem som snakket. Etterpå har hun vist seg å være veldig tidlig ute på alt. Hun resonnerer, og hun argumenterte for sine saker da hun gikk på småbarnsavdeling i barnehagen. De ansatte sa de ofte ble satt fast av henne for hun argumenterte så godt og riktig. De måtte ofte bare si at "fordi det er sånn!" og skjære gjennom, men sa de følte hun hadde rett i mange ting.

Nå lurer jeg på om denne er slik jeg føler det også. En rolig og behersket person som er veldig nysjerrig. Som også er klok og svært, svært vitebegjærlig men som ikke lar andre fortelle henne alt. En person som går sine egne veier og helst finner ut av tingene på egen hånd og liker å være litt alene. Ikke alltid like sosial som de andre barna våre, filosoferer og observerer mye. Jaja.. vi får se. Begynner å bli utålmodig på å treffe henne jeg nå :):wub:

Ellers så bekymrer jeg meg littebitt over at det er ganske så rolig magen. Jeg leser jo at det er normalt at de er mer rolige sånn på slutten, og jeg kjenner jo liv og har sjekket på ul at alt ser veldig bra ut med navlestrengen, morkake og den lille i magen.. men sånn er det jo bare.. man bekymrer seg for noe hele tiden ;) Rart også, at det blir siste barnet vårt. Men fint å tenke på at familien føles komplett.

Vi har blitt enige om navn også forresten :) .. det var et vi begge hadde på lista, måtte bare gjennom en hel del andre for så å komme tilbake til det :) Ingen har fått vite det enda, ikke barna engang.. og de skal være de første som får vite det såklart :)

Milde himmel! Hurra Power Puff :) Så utrolig gøy, og spennende!

Så fint og kjærlig du beskriver barnet ditt, Ønsker. Ble helt betatt jeg. Og så spennende med drømmene og fornemmelsen din.

Og Tussemor..må bare si at jeg drømte i natt at du kom og lot meg få låne spiren din. Ha ha...godt jeg ikke er sanndrømt. Du bare spaserte innpå soverommet med en tykk og god baby og sa at nå var du så grundig lei at jeg bare kunne låne. Tydelig at jeg leser og tar til meg innleggene deres, ho ho... Men fikk ordentlig vondt av deg, tussemor, med tanke på drittdagen du hadde, og jammen står du i mye vanskelig nå. Men dette vil du klare! En varm klem til deg.

Føler også at jeg av og til er flue på veggen hos deg også, Bokormamma. Og ler godt av hverdagskomikken. Befriende :)

Nei, nå glemte jeg alt det andre jeg skulle kommentere, men følger engasjert med hver og en.

Må bare få si at det er virksom terapi når dere freser sammen med meg av tantebesøk. Takk takk takk! Lite som smaker så søtt som rettferdig harme! Så er man ferdig og blid og snill igjen :D

Og huset...det lå rett ved en trafikkert vei så vi gikk ikke inn og tittet engang. Leter videre....

Og nok en gang..ett stort grattis til Power Puff. Btw..Sønnen min på 18 DIGGET Power Puff jentene i sin tid " Redder dagen før sengetid" og enda kan jeg sangen på rams. Så søte.

Endret av En til, please.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...