Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Cayenne, så fint at prøven er levert :) Men vet ikke om det gjør noe at den stod ute, kommer vel litt an på hvor kaldt det var. Du skulle spurt dem :) Jeg liker også best Leonore fremfor endelse med a, så nesten garantert at en av jentene blir å hete det :) Åh, Ravn og Gard synes jeg er knall tøffe navn! Villemo er fint men kanskje litt mye Sandemo ja :)

Hedvig og Christiane er to kjempe fine navn, liker godt begge dem! :)

Velkommen så mye til Power :)

Liker navnene på ungene dine Viiii, fine :)

Musa, kult at du gir hvert av de ulike kullene navn etter disney filmer, det er jo artige navn på katter :)

Fortsetter under...

Dere som venter gutt, har dere funnet navn?

Snuppa på 4,5 er fast bestemt på navnet Sondre, som også var et av to alternativ da Mathias ble født. Navnet er nydelig, men er jo litt stilkræsj i.forhold til de andre to da...

Eg syns no Mathias og Sondre i allefall passa godt i lag :) Og då heng det siste seg automatisk på i mine øyre.

Velkommen dere nye :) I gata vår er jeg den med kortest lunte, men snill som dagen er lang :) Sender ønsket babystøv i bøtter og spann :)

Aaajjj Cayennisa, vil dessverre tro at det påvirka prøven. De bør oppbevares i armhule eller i bh hele tiden. Tror trolla dør når det blir temp dropp og da blir det feil antall under tellingen. Misvisende antall rettere sagt. Håper jeg tar grundig feil :) XXX

Har handla inn til min 29 års dag i morgen og sitter og nyter sushi nå. Endelig mat som smaker godt! Hadde glemt bursdagen min og fikk smått panikk da det gikk opp for meg. Hehe, hodet mitt er i magen for tiden. Snart 12 uker på vei!! Hjertet slo 162 slag i minuttet i går :) Veldig spwnt på om det er jente eller gutt der inne. Er 18 uker den 18. juni så regner med jeg får ord.ul rundt der et sted :)

Klem til alle fra Fie

De sier det er en myte, men kvinner har generelt høyere puls enn menn, så hvem vet :) Kommer til å ta fullstendig av med kjoler i viktoriansk stil og volanger og blonder i fleng hvis jeg har ei lita tulle der inne :D Går langt imellom noen sier de tror jeg venter gutt. Ei i familien er nifst synsk og ser på folk at de er gravid før de fysisk vet det selv med test. Hun mener også at det er jente hos meg :) Har ingenting å si hva det blir bare det er friskt :)

Annonse

Jeg har et tantebarn som heter Villemo:) Var litt rart å venne seg til, men nå syns jeg det er helt nydelig! Oppkalt etter den fantastiske Villemo Kalebsfatter Elistrand i Isfolket;-) Er mange fine navn i den serien!

Min mormor het Alvhild, så hvis jeg får en jente en gang, har jeg lyst til å kalle henne Alva eller Alvild (uten h!), eller kanskje Alvilde. Og så blir du nok Maria som mellomnavn. Har alltid elsket det navnet!

Syns det er vanskeligere med guttenavn, men syns Isak er veldig fint :)

Ligger her å grubler over odin, henning, jakob, timo og gard...Hadde det vært ei jente hadde navnet vært klart, hun skulle fått navnet Nila... Cayenne, jeg synes navnene hørtes flotte ut!!! At det skal være så vanskelig....Miemusa, det må vi få til en gang...kanskje vi kunne fått med oss Viii, Bokormmamma og rime også ;) ellers har jo kjærepære invitert oss på grilling i hagen hennes ;) Dossa, tror vi er ca 14 på face, bare å hive seg med!!! Send meg en pm så skal jeg prøve å få deg inn ;) Nei, nå skal det soves kjenner jeg. Har tatt på meg jobben som behandlende leg på meg selv,,så nå har jeg startet på en antibiotika kur i håp om at halsen skal bli god. Natti natt ;)

Velkommen Power! Super tråd - veldig koselig her.

Her forsøker jeg å la naturen gå sin gang, og ikke forbli dypt nede i kjelleren. Men må nok bearbeide realitetene i hodet mitt.

Ikke fortsett utelukkende på face a! Jeg kan av ulike årsaker ikke være der, og vil savne dere!

God bedring, Tussemor!

Jøss, så mye aktivitet det er her inne, klarer jo ikke å følge med!

Velkommen til dere nye!

Utrolig mange fine navn dere lister opp! Likte Gard veeldig godt! Utrolig bra med Disney navn på kattene da!

Tussemor, veldig kjekt å se at mannen kjemper! Håper han klarer å finne ut av det før det er for seint..

Håper du klarer å slappe av nå og bare nyte!

Cayenne - off, kjedelig! spørs om det har vært 18 grader i vesken din da.. Men hvis prøven gir positive resultater sier vel det sitt om spermen (supersperm;) Hvis ikke, får dere vel bare avlevere en ny prøve. Hehe! Typisk, når mannen endelig hadde gjort jobben sin;)

Bokormamma, Tussemor & dere andre i 3. tri - veldig spennende å følge dere nå! Veldig misunnelig på dere, tenk, snart en brand new baby i armene, med verdens beste lukt, dun på hode og verdens minste fingre og tær! Babyer er bare fantastiske! Gleder meg til min kommer, må bare få laget den først ;) Ikke så lett dette her..

Lykke til alle prøvere! Håper vi alle kan flytte over til 1. tri veldig snart!

Fortsatt i PP:

Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.

**Cayenne** (IKM 7.5., to barn, prøver på nr tre i snart to år...)

En til, please. (13 pp, SA i oktober, IKM 29 april).

ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)

Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)

Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. )

Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.

Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før)

Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 14/15. mai. PP 35

LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)

Minnimusa(1pp, DK-tur) 31år, Østfold, ingen barn

1.tri:

nerdybirdy (termin 23 oktober)

Vææææ (termin ca 23 november)

Fiemor (termin 22.november)

Supersnusken (termin 28.des)

2.tri:

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8

Junimage (termin slutten av juni)

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 5,4 og 1! Oppland.

Symbio (termin 13.August), 30 år, mamma til en på 2 år.

81-mamma❤❤ (termin 17. Aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland

Rime (termin 18 Aug). Bærer tvillinger.

Lykketroll*morTil2? (Termin 29.Aug)

m1980 (termin 29. Aug) ?

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia

Ønske-spire (termin 1.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

3 trimester:

Tussemor5 (termin 16 mai )

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs

Bokormamma (termin 30.mai )

Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )

Bumblebeee (termin 26.6)

Hønny-bønny (termin juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.

Viiii. April.

Oppdaterer listen og flytter meg selv til 2.tri :)

Fortsatt i PP:

Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.

**Cayenne** (IKM 7.5., to barn, prøver på nr tre i snart to år...)

En til, please. (13 pp, SA i oktober, IKM 29 april).

ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)

Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)

Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. )

Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.

Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før)

Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 14/15. mai. PP 35

LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)

Minnimusa(1pp, DK-tur) 31år, Østfold, ingen barn

1.tri:

Vææææ (termin ca 23 november)

Fiemor (termin 22.november)

Supersnusken (termin 28.des)

2.tri:

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8

Junimage (termin slutten av juni)

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 5,4 og 1! Oppland.

Symbio (termin 13.August), 30 år, mamma til en på 2 år.

81-mamma❤❤ (termin 17. Aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland

Rime (termin 18 Aug). Bærer tvillinger.

Lykketroll*morTil2? (Termin 29.Aug)

m1980 (termin 29. Aug) ?

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia

Ønske-spire (termin 1.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

nerdybirdy (termin 23 oktober)

3 trimester:

Tussemor5 (termin 16 mai )

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs

Bokormamma (termin 30.mai )

Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )

Bumblebeee (termin 26.6)

Hønny-bønny (termin juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.

Viiii. April.

Hei :)

Jeg hører vel hjemme her jeg også siden jeg fyller 31 år på lørdag ;)

Kjekt å ha en "gruppe" og følge med på, og at det er så mange gravide og prøvere her.

Selv er jeg prøver. Sluttet på prevensjon for nøyaktig ett år siden, gikk aktivt inn for å prøve i august. Mistet i uke 6 (SA) i januar i år. Begynner å bli rimelig fortvilet men det er vel vanlig.... Så :)

Det var meg :) Håper på å bli gravid snart :) IKM 24.05

Dere er skjønne, damer! :wub:

Bokormamma: Jeg fatter bare ikke hva som skal være så innmari skummelt med å kutte den der strengen!! Det er jo bare snipp snapp over og ut!! Kanskje du kan gi ham valget mellom dette og å ta en prins Albert :rolleyes: Da er det nok en viss sjanse for at han vil velge det første.

Ooooooooooooooooooh, Maine Coon!!! I love!! Har hatt lyst på det i ti år!! Har vel aldri møtt en enda, hehe, men aaah jaaaa, jeg vil haaaa! Spørs om dvergdachsen hadde likt det, da ;)

Angående det med nabolag bestående av oss gærningene, så er det et hus til salgs på toppen her, og et hus med tre leiligheter til salgs nedi her :D Bare å flytte hit, altså! Savner litt å bo et sted hvor man bare kan stikke innom naboen eller få halvveis uventet besøk i tide og utide. Jobber jo såpass mye at jeg har ikke opparbeidet meg noe imponerende nettverk, akkurat. Og som dere kanskje merker, så har jeg jo behov for å skravle innimellom, selv om jeg ikke klarer det fullt så ofte som dere ;)

Navn, ja, det er et herlig tema som kan få en til å rive seg i håret! Når det gjelder dyr så har jeg hatt kattene Mitzi ( Etter Mitzi Capture i Silke, hehehe, dere husker vel serien med henne og Rob Estes??), Shira ( Også kalt Tjukkebollefeita, og hun så ut som en blanding av hengebuksvin og ku, i tillegg til at hun skjegla), Rulle ( Ofte Full Rulle), Rime <3 ( Mannevond, dessverre ;) ) og Sussi. Hunden vår heter Lucas, og har hatt en som het Argo. Rottene jeg har hatt har hett slikt som Rottja, Rottgeir og Rocco ( store bjeller).

Var så dum at jeg la ut en navneliste her inne en gang, og da var det ei som "stjal" jentenavnet på topp :o:D nemlig Vårin. Har ikke en eneste unge enda, men må nok få en del, for vi har så mange navn vi liker hehe. Prøver fortvila å styre LITT unna Isfolket, men har jo noen av favorittnavnene derfra, da! Selv om Sandemo ikke er så innmari god på språk og formuleringer, så er et to ting hun kan : Navn og overnaturlig sex! Noen av de vi har øverst på lista er Vårin Olivia, Irmelin og Tarjei. Jeg har også begynt å like Eilif, etter min gamleonkel. Kristiane er også et jeg har hatt på lista lenge :)

Sædkopper??? :o :o Hva er det du vil utsette meg for, kjære du??? :lol: Uansett hvor gode hensikter du har, så er jeg usikker på hvordan jeg hadde taklet det om jeg hadde blitt servert fra dem hehehe. Føler for å spytte litt :wacko:

Tror du må sende meg et bilde, så jeg kan bli litt beroliget :lol:

Delte forresten i dag ut invitasjoner til bursdagsselskap, som jeg faktisk kaller det enda, selv om jeg er over 30 :P MEN som vanlig er det ingen som kan komme! Eller, et par stykker kan kanskje komme innom. Jeg hadde faktisk valgt en dag som var litt tidligere enn jeg har pleid før, men likevel!! :angry::( Jeg ville jo bake og skravle en hel dag :D Men mai er en vanskelig måned altså. Da jeg ble 30, gjett hvem som kom i bursdagen da? Jo, TO stykker! TOOO! Og de var en veninne pluss....mhm... eksen min!!! Nais....Hæla i taket liksom :D Men seriøst...jeg valgte fredag den tiende for at det skulle være flest mulig som kunne komme, for det er jo ikke heelt oppi 17. mai og skjortestryking. Jaja, nok sutring ;)

En til Please: Møkkadritthvittest!! :(

Nei, nå må jeg tilbake ti lkona her, før hun lurer på om jeg har et helt harem her inne :P

Annonse

Hehe! Må le kjærepære! Du får finne en annen dag og håpe på bedre oppmøte!

Velkommen Miss Alma. Høres ut som vi har det nokså likt;) er 32, prøvd siden juni og hadde SA i jan, da skulle jeg ha vært 9 uker, men fikk beskjed om at foster hadde dødd 1,5 uke i forveien..

Håper det skjer raskt nå for oss begge to!

Da er reklamen over, ser på "få deg et liv" på FEM. Hun Cherry er bare så søt!

Ha en super kveld alle damer!

Ja, stemmer det Alma! :) Dette er første på meg og! Mannen min har 2 barn, som vi har 50%. Minstemann er 8 år, og spør ofte om når det kommer en baby. Vi har ikke snakket noe med barna om at vi prøver, men synes jo det er fantastisk at de gleder seg til det skjer :D

Bilde kommer på face etterhvert, Kjærepære :D skulle gjerne kommet i bursdag jeg, men må bare få ut klumpen først ;)

Non, forlater ikke dette fantastiske nabolaget altså, ingen fare ;)

Velkommen til nye, husker ikke helt nick. Håper dere vil trives!!! Her forsvant "manne idyllen" i går, så hadde det ikke vært for jordmor kontroll i morgen, hadde jeg tatt med meg ungene bort....Minstemann kom med denne i morges: "jeg trenger ingen pappa, jeg vil bare ha deg mamma"....sukk

Skal se det er prinsesse du har i magen. Så høy hjertelyd hadde bare snuppa mi, såvidt jeg husker. Men vet ikke om dette med hjerteslaga bare er en myte.

Og gratulerer med dagen!! :D

Glemte helt å takke, tusen takk :) Dagen feires med morgenkvalme og hodepine, håper jeg blir bedre snart så jeg får ordna litt til gjestene kommer :) Uggh ugg! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...