Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Ønsker3gull: HAHAHA ser det for meg :P Godt dere har humor, alt for mange der ute som ikke klarer å le av ting i den settingen!!

Må jo si at jeg skulle gjerne ha fått ha den morro delen med å lage barn, ikke helt samme å ligge med beina spredd på et bord med en "ukjent" dame mellom beina som "setter dosen" der inne hehe.. Nå skal det sies at jeg har en jeg "dater" som pent har fått lov til stille opp så jeg kan late som jeg lager barn på "gamle måten" selvom "juicen" uteblir, men ikke helt det samme liksom :)

Fortsetter under...

Det er veldig som det skravles...koser meg med å lese dagens oppdateringer...

Hønny: Du burde jo være ett klart tilfelle for i gangsettelse. Det var nok dramatisk med førstemann, men verst for mannen tror jeg. Vet han tenkte tanken på om han fikk spørsmål om hvem han ønsket skulle reddes....men det slapp han og alle er friske og raske..

Tustemor: jeg var nesten 37 med førstemann, nærmet med 40 ved nr 2 og "fyller" snart 41,5 og fikk nylig nr 3 :-)

Ønsker: flirer godt av din beskrivelse av akten. Vi var ikke så langt unna tilsvarende opplevelser....magen altfor stor...selv med meg øverst ble magen i veien :-)

HH80: Jeg får sånn munnskjold når jeg blir sliten over en lengre periode...og det kan jo slite på kroppen å være gravid...

Nå må jeg få laget ei iskake. Datteren til venninna mi er konfirmant på lørdag....og venninna mi har fått noe som heter stille angina.....i en alder av 39. Ei helt tett blodåre til hjerte og ei som er ganske tett. Har fått blokkingen av årene utsatt nå 2 ganger...skulle fått det gjort i morgen, men ble utsatt til torsdag..så om alt går bra kommet hun hjem fra St.Olav på fredag.....og skal da holdee konfirmasjon lørdag...så vi må bare trø til å hjelpe henne med det vi kan. Så krysser vi fingre for at alt går bra og at hun rekker selskapet....

Hoho, for en aktivitet her inne!

Klart vi skal møtes en gang! Jeg har jo alt fjerna løvet fra plenen, slik at det er klart for grillings :P Skal rote frem skinntoppen om det blir for drøyt med kun forkle, altså. Om vi blir leie av å grille så har vi en diger tomt hvor dere kan slenge dere rundt og klatre i trær og greier. Kanskje jeg skal sette opp det store barnebassenget også :D Er jo koseligere når det er fullt av kvinnfolk enn at det er fullt av insekter, slik det ble i forfjor.

Jo, planen var å starte opp med nytt forsøk nå i mai, altså starte med spray da. MEN den satans Tanta har enda ikke kommet, så når jeg ser på kalenderen så er det godt mulig vi ikke rekker det før klinikken tar ferie! Skal dobbeltsjekke om de tar fri hele juli, eller bare i fellesferien, men om de ha fri hele juli så spøker det for forsøk. Er temmelig irriterende...men kjenner heldigvis mensmurringer, så har et håp om at tanta kommer i natt, da er det kaaanskje mulig å rekke et innsett heelt i slutten av juni. Stress.. og jeg som egentlig ikke har stressa med det her i det hele tatt i det siste, har liksom hatt det så planlagt, men så blir tanta forsinka med maange dager! :angry:

Aaaaaa, teksten flytter seg hele tiden når jeg vil slette bokstaver!! Gleder meg til dere er poppeferdige, damer, blir moro å høre hvordan det går. Nå må jeg nesten jobbe litt, kommer sterke tilbake senere. Eller sterkere som det også heter, men gadd ikke å prøve å slette bokstaver, siden at..eg alt..aahhhh so..fadeeeer! siden alt av tekst flytter seg når..ja.. dere skjønner... :blink:

Hahaha...kjærepære. Du er så festlig "ler"! Måtte tanta komme den dag i dag..eller natt :)

Oioioi så mykje fin prat det har vore her :)

Har lese og lese, men hugsar ikkje så mykje, men gler meg over snarleg testing hjå nokre og at ein del andre ruger og ruger på knøttene.

Her har dei siste innkjøpa kome i hamn i dag, så då vert det nok starta noko pakking i helga som kjem og då rundar eg og 37 veker...så då er det vel dags med pakking og slikt.

Syns og det hadde vore kjekt med ei gate med alle dykk i, ler meg fillete av samatalane som hadde oppstått langs gjerdene...trur mennene hadde rødma!! Og er litt redd for kva dei hadde slarva om...jaja, det hadde no blitt artig!!

Såg at nokon (har gløymt kven) har vald namnet Sofie, vakkert. Vi lurer på å ha det som andrenamn, etter farmora mi. Prøver å selja det inn her..og ser ikkje vekk frå at eg lukkast ;)

Dere som venter gutt, har dere funnet navn?

Synes det er så vanskelig...jentenavn er mye enklere, og Sunniva, Sofie, Julie og Oline var alle på min toppliste. Helt rart å tenke på at mange av dere har valgt fra lista "mi" ;)

Vi har jente og gutt fra før, Madeleine og Mathias, og folk forventer visst at nestemann også får navn på M. Det kommer ikke til å skje. Hvor viktig er det at navnene klinger godt i lag? Ungene er jo selvstendige individ som ikke akkurat skal dele postkasse resten av livet...vanskelig. Snuppa på 4,5 er fast bestemt på navnet Sondre, som også var et av to alternativ da Mathias ble født. Navnet er nydelig, men er jo litt stilkræsj i.forhold til de andre to da...

Hei, jenter. Nå er det så lenge siden jeg har skrevet her inne at dere har sikkert glemt hvem jeg er, hehe!

Har lest inleggene, så har fulgt med, men har ikke skrevet så mye i det siste. Har jo fått med meg at det går i; vanskelig å ha gode sex stillinger når man har stor mage prat, og hvor "gamle" vi er når vi får osv :)

Artig!

Bumblebee, for et fint bilde du har fått :) Navnene trenger vel ikke å klinge, viktigste er vel at dere gir dem et navn dere liker og som dere føler er riktig, er nå min mening i alle fall :)

lykke til med testing og innsett til dere som har det forran dere, håper det klaffer og at det blir bebiser på alle her inne. :)

Annonse

Oioioi så mykje fin prat det har vore her :)

Har lese og lese, men hugsar ikkje så mykje, men gler meg over snarleg testing hjå nokre og at ein del andre ruger og ruger på knøttene.

Her har dei siste innkjøpa kome i hamn i dag, så då vert det nok starta noko pakking i helga som kjem og då rundar eg og 37 veker...så då er det vel dags med pakking og slikt.

Syns og det hadde vore kjekt med ei gate med alle dykk i, ler meg fillete av samatalane som hadde oppstått langs gjerdene...trur mennene hadde rødma!! Og er litt redd for kva dei hadde slarva om...jaja, det hadde no blitt artig!!

Såg at nokon (har gløymt kven) har vald namnet Sofie, vakkert. Vi lurer på å ha det som andrenamn, etter farmora mi. Prøver å selja det inn her..og ser ikkje vekk frå at eg lukkast ;)

Min lille huleboer som skal hete Sofie :wub: ... Kalles opp etter sin farmor!

God morgen jenter :)

Bumblebeee: det var mange nydelige navn på lista di!!! Det ene navnet har jeg som mellomnavn, men bruker det ofte som hovednavnet også ;)

Velg et navn som dere føler er det rette for den lille. Det trenger ikke klinge vettu :)

En til, please :D Åååååå du må komme deg inn her nå og fortelle hvordan det gikk med testinga di idag!!! Herregud jeg er så utrolig spent på dine vegne og krysser alt jeg har for at du tester positivt nå!!!!

Lykke til søta :wub:

Ny side jo og da har jeg jo ikke noe å se tilbake på....haha....jukselappen er borte :P *knis*

Masse god bedring til dere som er pjuske!!!

Og jeg gleder meg masse til det snart popper ut noen søte små bebiser ^_^

Like før det ringer inn, så får komme meg ned på klasserommet.

Ha en fin fin dag jenter :lol:

WISTERIA LANE GO HOME, ALTSÅ!!!!!!

Jeg ser nå levende for meg både grillpartyene og morgensladder'n over hekken, med kaffekruset i hånden. OMG! Mannfolka ville vært evig på tærne og lett usikre, med god grunn, på hva naboen vet om dem... Hoho! Hvor kan vi bygge dette nablaget, egentlig? Jeg vet av et nytt, kommunalt byggefelt her hvor tomtene er nesten gratis, veldig store og to hundre meter fra barnehage og skole ;)

Her er sexlivet lite spennende, med en baby som bare vil ligge på høyre side av magen min og et bekken som er helt skutt. Min deltagelse er begrenset til entusiastiske håndsrekninger og liknende :( Gleder meg til å få tilbake sexlivet mitt. Har nå sådd tanken om at kanskje min bedre halvdel skal benytte muligheten og kutta strengen mens jeg henter meg inn etter fødsel, så er vi liksom klare for action igjen samtidig... men den sitter langt inne den kuttinga, gitt. Han blir helt blek bare jeg nevner det, enda han har innrømt at det ikke er noe å diskutere: Jeg må slite ganske heftig med både svangerskap og fødsel, så å klippe strengen er det minste han kan gjøre når vi nå ikke skal ha flere.

Her er sykehusbagen pakket og plassert i bilen, så den er klar uansett når det måtte skje. Var, som tidligere nevnt, ikke ferdig pakket da førstemann meldte sin ankomst, og med raske fødsler er ikke det kjekt. Hadde lovet å pakke klar bagen før neste jm-time, og den er i dag, så i går kveld kom bagen ut i bilen:-)

Her er navna til ungene veldig individuelle. Laura Sofie er oppkalt etter min tippoldemor, rett og slett fordi det føltes riktig, og jammen er de ikke identiske personligheter også. Oddmund Tudor er oppkalt etter min favoritt, bestefar, som var helten min hele livet, og Tudor er et gammelt walisisk navn fra området der mannen min kommer fra. Siden jeg er historienerd, synes jeg det var morsomt. Jo Endeavour er oppkalt etter min oldefar, samt (hold dere fast) Inspector Morse... Vi begynte nemlig prøvinga på ham samme mnd som vi så hele serien om Inspector Morse på dvd og en kveld sa jeg "Hvis jeg blir gravid denne mnd og det blir en gutt, er det andre navnet hans Endeavor". Og slik ble det. Men det passer ham. Nummer fire får et skotsk navn, men bare ett og det likner ikke noen av de andre. Men etter tusen timer med navnebokstudering og diskusjner dukket navnet opp og det er det eneste som passer henne :) Så slik blir det.

Nei, må løpe... det har snødd i natt og jeg har bare sommerdekk å ta meg fram til jm med...

Vel, slik ble det...blankoshait nok en gang. Tror kanskje jeg skal slutte med disse dustete testene og vente på tanta i stedet. Verre med hvit test enn mensen syns jeg, for da er man på en måte i gang med neste runde. Vel, syklusen kan ha vært lenger en antatt, og aksjer er lagt gjennom hele perioden, så jeg nevnte jo så eplekjekt at jeg ikke skulle bli skuffet. Men, big suprise! ..jeg ble skuffet.

Likevel blir jeg i godt humør når jeg oppdateres her inne over "entusiastiske håndsrekninger", grillpartys med forklekledde kvinner(og kun det, he he) og huffende og puffende hankypanky :D

Oj, klokka går og tilbake til jobb. Tillater meg å deppe i dag, deretter skal jeg deppe på tantedag, deretter ny pp og nye sjanser.

Og Rime, glemme deg?? Så langt derifra! Klem til deg :)

Nå har jeg kapitulert...Nå er paraceten også funnet fram i kampen mot vond og sår hals...jeg prøver å holde meg unna tabletter, men nå orker jeg faktisk ikke mere. Jeg bare vil bli frisk og fødeklar!!!!!!! Lille trille merker nok sikkert at jeg ikke er helt i slag for jo mer vondt jeg får i halsen, des mer presser han nedover :P Takk skal du ha liksom ;)

Minimusa: Vi bor veldig nært Molde for å si det slik ;) Håper du får en god tur oppover i helga. Her har det lagt seg ny snø i løpet av natten :P Også håper jeg at EL holder seg unna, slik at du rekker tur til DK!!!!!! Spennende, spennende...Også så griet med en "stand in" da :D Jeg har sagt det at hvis jeg noen gang skal ha en ny mann inn i livet mitt, så må det være en med mye penger og en som ønsker å ha MEG som interesse :D

Cayenne: Hvordan har det gått med mannen din på testing??? Jeg er såååååå spent!!!!! Nesten mest spent på hans opplevelse av hele greia :) Imponerte over hvor aktiv du er og hva du får tid til!!!!! Håper spira sitter snart nå altså!!!!! Synes du fortjener det etter all denne jobbinga ;)

En til please: Jeg også er så spent nå at det ikke er til å holde ut....men regner med at du får bruk for lista som jeg kopierte inn nederst i inlegget her ;) Det bare er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ din tur!!!!!! Stooooooor klem til deg uansett!!!!!!

Dossa: Har du fått svar på prøvene du tok hos legen? Blir spennende å se om det klaffer for dere denne pp...spennende???? Neeeeeeeeeeei, selvfølgelig klaffer det!!!!!!!!!! Så deilig med svigerforeldre som stiller opp mer enn de aner ;)

Bokormamma: Vi kunne sikkert kjøpt marka utenfor huset vårt, den er stor!!!!! Plass til mange. Da ville enkelte fått ca 20 m til barnehage og en liten km til skolen, som forøvrig skal bygges ut i løpet av året (er vedtaket på værtall :P) Fytti, det hadde vært meg litt av ett nabolag...hadde ikke trengt barnehage heller. Kunne jobbet 80% alle mann, hatt en fridag hver og vært dagmamma på :P Tjihi...For noen fantastiske navn du har på ungene dine!!!!!!!!!!!

Ønsker3gull: Jeg lo så jeg holdt på å trille ut av senga i går da jeg leste inlegget ditt...Her har det ikke vært slik aktivitet på laaaaaaaaang tid. Gubben er ikke den som tar iniativ til sex heller da, men de få gangene han nevner at han savner den type aktivitet er det bare ett tvært "gløm d" fra min side. Jeg har mer enn nok med å bykse rundt på dette store kadaveret om ikke han skal "henge på" i tilegg...hohohoho...får litt for mange bilder i hodet nå :P Jeg har faktisk lurt på hvor lenge han hadde klart seg uten sex....så sant han ikke er utro, er han ganske så god til å holde seg ;)

Kjærepære: Jeg holde med en til please, du er bare herlig!!!!!!! Jeg må bare le!!!!!!!!! Håper dere rekker innsett før sommern da....og at det ikke ødelegger noe at du blir litt stresset....jeg kan komme etter med knøttet vårt,så kan han ligge ved siden av, slik at du kan suge til deg max babystøv...funka for broren min og svigerinna mi ;) En annen ting. Du må komme på besøk, vi har noen sædkopper som fungerer helt utmerket på fertiliteten. Alle de som har vært her og blitt servert drikke av de koppene har blitt gravide :D

Bumblebee: Jeg/ vi sliter med det samme. Gutte navn er bare sååååå vanskelig, og jeg er litt der at jeg vil at de skal klinge godt sammen!!!!!! Gubben er ganske sær, synes jeg, for han vil ha slike urgamle/ norske/ staute navn...Jeg har egentlig hele tiden holdt på at lille trille i magen er en Odin, men DET er ikke bra nok, for Odin var jo ond osv....Hadde jeg fått bestemme på de to eldste hadde det blitt Vetle og Jørre, men der også slo han i bordet og krevde andre navn :( Det eneste navnet gubben har kommet med i debatten her hjemme er Bendik og der var det mor som slo i bordet :P Så her sitter vi da, på hver vår høye hest. Eldstemann hadde lyst til at babyen skulle hete Jesus, for da var det jo 2 stk som kunne styre han ;) Ellers er Henning, Petter og Thomas noen navn som har dukket opp den senere tiden. Hadde jeg fått bestemme hadde det blitt Kåre, men gubben synes det er ett aaaaaaalt for "gammel manns navn" :P Sukk, det skal ikke være lett...

Lykkelig4: Sofie er bare så godt og vakkert ett navn...Får slike varme, gode assosiasjoner til det navnet :) Håper du har det bra om dagen og får hvilt deg!!!!!!!!!

Hunny: Har du vært til kontroll igjen? Henger ikke helt med jeg....

Dere som ikke er nevnt er ikke glemt. Kjenner at det skal litt til å holde tungen rett i munnen i forhold til alt som skravles om her inne og det som skravles om på facebook siden...mye gøy og bra der også ;)

Regner med at jeg snart får besøk, så jeg får prøve å rydde litt i sofaen slik at hun kan få plass der :P

Ønsker dere alle ellers en riktig strålende dag!!!!!!!! Sender ut klemmer og babystøv til de som måtte trenge og ønske det :wub:

Her er lista til dere nye...skriv dere gjerne på!!!!!!

Fortsatt i PP:

Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.

**Cayenne** (IKM 7.5., to barn, prøver på nr tre i snart to år...)

En til, please. (13 pp, SA i oktober, IKM 29 april).

ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)

Sidney (prøvd siden juni, IKM 27.12, svak positiv test 22.12)

Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. )

Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.

Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før)

Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 14/15. mai. PP 35

LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)

Minnimusa(1pp, DK-tur) 31år, Østfold, ingen barn

1.tri:

nerdybirdy (termin 23 oktober)

Vææææ (termin ca 23 november)

Fiemor (termin 22.november)

Supersnusken (termin 28.des)

2.tri:

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8

Junimage (termin slutten av juni)

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 5,4 og 1! Oppland.

Symbio (termin 13.August), 30 år, mamma til en på 2 år.

81-mamma❤❤ (termin 17. Aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland

Rime (termin 18 Aug). Bærer tvillinger.

Lykketroll*morTil2? (Termin 29.Aug)

m1980 (termin 29. Aug) ?

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia

Ønske-spire (termin 1.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

3 trimester:

Tussemor5 (termin 16 mai )

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs

Bokormamma (termin 30.mai )

Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )

Bumblebeee (termin 26.6)

Hønny-bønny (termin juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.

Viiii. April.

En til please: Stoooooooooor varm klem til deg!!!!!!!! Nå kan du nyte en varm, sterk kopp kakao ;) med alt det tilbehør du måtte ønske!!!!!!!!!! ;) Og, det er ikke forsent veit du ;) Jeg testa ikke positivt før laaaaaaaaangt over ikm denne gangen....enda er mens termin og UL termin den samme (DET har aldri skjedd før ;) )

En til, please, så leit å høre om blank test, og klart du blir skuffet. Huff! :( Håper så inderlig at du ser positiv test snart. Klem. Åh, ja, godt du ikke har glemt meg :wub:

Bokormamma, hehe, ja rart det der at de blir så spak om man snakker om kutting av streng, menn er utrolig beskyttende ovenfor alt de har mellom bena :P Tror de føler at de mister litt manndommen hvis de gjør det, Når vi er ferdige med å lage bebiser, så tror jeg jeg skal prøve hormonspiral først og hvis det ikke funker, så må jeg vel ta den laaaange diskusjonen med sambo :lol: synes jeg ser ansiktet hans *ler meg i hjel*

Når det er snakk om sexliv i graviditet så er jeg litt spent på hvordan det blir fremover, sambo kommer jo hjem til helgen etter å ha vært borte i tre uker, og jeg har vokst mye på den tiden, hehehe, skal bli artig å se hvor det går :wub:

Mange fine navn her inne. Jeg vil at en av små alvene våres skal hete Leonore eller Leonora hvis det første blir for tungt, og så har vi tenkt litt på Vilde, vet ikke helt ennå, er nå lenge til de skal døpes ennå, men det første er så og si bestemt, Jeg og samboer liker litt spesielle navn, så det kommer mest sannsynlig til å bli noe i den duren, Liker også Alva og Ulva. Skal se på flere forslag på nettet :)

Annonse

Åh, Tussemor, jeg husker godt da du testet. Du og mannen var i syden og du tok en test der som var negativ, så du lå på sengen og gråt i strie strømmer, og et par dager senere så ble den positiv. Var det ikke noe sånt? Husker i alle fall at du hadde vært så fortvilet :D

Så sant som du skriver, håpet er ikke ute før tanta faktisk er der!!

En til please: sttooor klem!! Jeg sa også til meg selv at den kommer aldri til å sitte på første forsøk og skulle IKKE bli skuffet, men gjett hvem som ble døds deppa både på null strek og når TR kom!? Men vi hopper opp igjen etter noen dagers depping og prøver igjen, ikke sant!! :)

Tussemor5: Spennende, kanskje vi ses en gang jeg er oppover da :) Skal over til Elnesvågen en tur på fredag kveld eller lørdag formiddag for å hilse på noen kattebebiser(barnebarna til min hankatt) så kanskje det kan smitte med litt bebisstøv der, selvom det er feil pattedyr rase hehe.. Veldig bebissyk for tiden, både på kattunger og arving! Sitter å venter på at de to hannene jeg skal bruke på hukattene mine skal bli klare for damer, ene er litt for ung ennå og andremann har hatt kastratship nå så venter på at de hormonene skal ut av kroppen han så han vil parre igjen :)

Herlighet, første fristund i tidlig lunsj, og popp sitter jeg her igjen. Ok, da satser jeg på at tanta ikke kommer da :) Hold lista varm, for snart flytter jeg NED :D :D Uansett, enig med du Musa! Motet skal holdes høyt :) Skjønn pus på bildet forresten. Hvilken rase er det?

Nei, nå skal det lunsjes og så ut på hjemmebesøk. Vurderer forresten søke om videreutdanning i familieterapi og systemisk praksis til høsten...dersom klarsignal fra jobben blir endelig. Vi må jo ha litt nyttig ekspertise i nabolaget vårt :) Ja, også når alle barna våre vokser opp til små rebeller, he he, jeg tar saken! Supernanny En til, please til tjeneste :)

Kjære søte En til, please :) Trist at testen ble negativ :( og jeg skjønner veldig godt at du synes det er verre med en negativ test enn at tanta dukker opp.

Jeg er helt ening og er derfor jeg heller ikke tester!

Men gi ikke opp søta før blodtanta skulle dukke opp, for så lenge hun holder seg borte så er det håp :wub: Sender deg en god og varm klem!!

Tussemor -_- jeg har legetime på torsdag og skal da få svar på blodprøvene jeg tok sist uke. Kjenner jeg er spent på resultatet. Håper den viser noe for da veit jeg hva som kan være en hindring.

Er på dag 15 idag og her i gården så sexes det bra om dagen :P

Må ha næringsvett....hahaha...får besøk idag av bro og dama og deres 2 mnd gamle snuppe. Skal suge til meg masse babystøv og håpe at denne pp blir min :rolleyes:

Deilig med fri imorra for må klare å holde meg våken ikveld slik at jeg får tatt mannen en runde ^_^

Så artig med facebook side da, er dere mange der?

Ønsker3gull :D satt og gliste så tårene rant mens jeg leste innlegget ditt....hahaha....ser deg for meg :P

Minnimusa :) xxxxxx for at alt er i rute slik at du rekker Danmark!!!

Rime :) nydelig navn du har på lista di! Likte veldig godt Leonore og Alva!

Hei jenter!

For en fantastisk tråd, her vil jeg være med!

Jeg er 34 år fra Akershus. Er i 2 pp nå og krysser fingrene for IKM 11 mai :)

Vi har en gutt på 5 år og en jente på 2,5 år og håper så veldig på en liten bebis til.

Håper alle dere vakre gravide kan sende meg masse babystøv...

Klem

Fortsatt i PP:

Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år fra Akershus, 2 barn

1.tri:

2.tri:

m1980 (termin 29. Aug) ?

3 trimester:

Bumblebeee (termin 26.6)

Født:

Viiii. April.

ipb.global.registerReputation( 'rep_post_145303215', { domLikeStripId: 'like_post_145303215', app: 'forums', type: 'pid', typeid: '145303215' }, parseInt('1') );

Endret av power puff

Velkommen Power puff!! Ja veldig hyggelig her, ikke vært her lenge selv, men føler som jeg har fått en fortreffelig nabolag med damer her!! :)

Det er Busa mi som er på bildet, hun er en maine coon hukatt, og som navnet sier så er hun ei ordentelig BUSE!! Håper Sjefen(Elliot) snart går av denne kastrathormonchippen sin så han og Busa kan lage små bebiser til meg!! Hu har jo løpetider annen hver uke nesten og har vært SÅÅÅ forelska i Elliot siden hun var liten bebis så hu prøver iherdig å overbevise han om en hyrdestund! Som mor så datter hihihi :P

Velkommen til dette fantastiske og herlige nabolaget Power :lol: Alltid gøy når vi får nye naboer ;)

Krysser fingra for at spiren sitter nå!!!

Minnimusa :) måtte le mens jeg leste innlegget ditt...haha...som mor som datter :P

Får håpe hun klarer å overbevise mannebeinet ;)

Nå har jeg kapitulert...Nå er paraceten også funnet fram i kampen mot vond og sår hals...jeg prøver å holde meg unna tabletter, men nå orker jeg faktisk ikke mere. Jeg bare vil bli frisk og fødeklar!!!!!!! Lille trille merker nok sikkert at jeg ikke er helt i slag for jo mer vondt jeg får i halsen, des mer presser han nedover :P Takk skal du ha liksom ;)

Minimusa: Vi bor veldig nært Molde for å si det slik ;) Håper du får en god tur oppover i helga. Her har det lagt seg ny snø i løpet av natten :P Også håper jeg at EL holder seg unna, slik at du rekker tur til DK!!!!!! Spennende, spennende...Også så griet med en "stand in" da :D Jeg har sagt det at hvis jeg noen gang skal ha en ny mann inn i livet mitt, så må det være en med mye penger og en som ønsker å ha MEG som interesse :D

Cayenne: Hvordan har det gått med mannen din på testing??? Jeg er såååååå spent!!!!! Nesten mest spent på hans opplevelse av hele greia :) Imponerte over hvor aktiv du er og hva du får tid til!!!!! Håper spira sitter snart nå altså!!!!! Synes du fortjener det etter all denne jobbinga ;)

En til please: Jeg også er så spent nå at det ikke er til å holde ut....men regner med at du får bruk for lista som jeg kopierte inn nederst i inlegget her ;) Det bare er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ din tur!!!!!! Stooooooor klem til deg uansett!!!!!!

Dossa: Har du fått svar på prøvene du tok hos legen? Blir spennende å se om det klaffer for dere denne pp...spennende???? Neeeeeeeeeeei, selvfølgelig klaffer det!!!!!!!!!! Så deilig med svigerforeldre som stiller opp mer enn de aner ;)

Bokormamma: Vi kunne sikkert kjøpt marka utenfor huset vårt, den er stor!!!!! Plass til mange. Da ville enkelte fått ca 20 m til barnehage og en liten km til skolen, som forøvrig skal bygges ut i løpet av året (er vedtaket på værtall :P) Fytti, det hadde vært meg litt av ett nabolag...hadde ikke trengt barnehage heller. Kunne jobbet 80% alle mann, hatt en fridag hver og vært dagmamma på :P Tjihi...For noen fantastiske navn du har på ungene dine!!!!!!!!!!!

Ønsker3gull: Jeg lo så jeg holdt på å trille ut av senga i går da jeg leste inlegget ditt...Her har det ikke vært slik aktivitet på laaaaaaaaang tid. Gubben er ikke den som tar iniativ til sex heller da, men de få gangene han nevner at han savner den type aktivitet er det bare ett tvært "gløm d" fra min side. Jeg har mer enn nok med å bykse rundt på dette store kadaveret om ikke han skal "henge på" i tilegg...hohohoho...får litt for mange bilder i hodet nå :P Jeg har faktisk lurt på hvor lenge han hadde klart seg uten sex....så sant han ikke er utro, er han ganske så god til å holde seg ;)

Kjærepære: Jeg holde med en til please, du er bare herlig!!!!!!! Jeg må bare le!!!!!!!!! Håper dere rekker innsett før sommern da....og at det ikke ødelegger noe at du blir litt stresset....jeg kan komme etter med knøttet vårt,så kan han ligge ved siden av, slik at du kan suge til deg max babystøv...funka for broren min og svigerinna mi ;) En annen ting. Du må komme på besøk, vi har noen sædkopper som fungerer helt utmerket på fertiliteten. Alle de som har vært her og blitt servert drikke av de koppene har blitt gravide :D

Bumblebee: Jeg/ vi sliter med det samme. Gutte navn er bare sååååå vanskelig, og jeg er litt der at jeg vil at de skal klinge godt sammen!!!!!! Gubben er ganske sær, synes jeg, for han vil ha slike urgamle/ norske/ staute navn...Jeg har egentlig hele tiden holdt på at lille trille i magen er en Odin, men DET er ikke bra nok, for Odin var jo ond osv....Hadde jeg fått bestemme på de to eldste hadde det blitt Vetle og Jørre, men der også slo han i bordet og krevde andre navn :( Det eneste navnet gubben har kommet med i debatten her hjemme er Bendik og der var det mor som slo i bordet :P Så her sitter vi da, på hver vår høye hest. Eldstemann hadde lyst til at babyen skulle hete Jesus, for da var det jo 2 stk som kunne styre han ;) Ellers er Henning, Petter og Thomas noen navn som har dukket opp den senere tiden. Hadde jeg fått bestemme hadde det blitt Kåre, men gubben synes det er ett aaaaaaalt for "gammel manns navn" :P Sukk, det skal ikke være lett...

Lykkelig4: Sofie er bare så godt og vakkert ett navn...Får slike varme, gode assosiasjoner til det navnet :) Håper du har det bra om dagen og får hvilt deg!!!!!!!!!

Hunny: Har du vært til kontroll igjen? Henger ikke helt med jeg....

Dere som ikke er nevnt er ikke glemt. Kjenner at det skal litt til å holde tungen rett i munnen i forhold til alt som skravles om her inne og det som skravles om på facebook siden...mye gøy og bra der også ;)

Regner med at jeg snart får besøk, så jeg får prøve å rydde litt i sofaen slik at hun kan få plass der :P

Ønsker dere alle ellers en riktig strålende dag!!!!!!!! Sender ut klemmer og babystøv til de som måtte trenge og ønske det :wub:

Her er lista til dere nye...skriv dere gjerne på!!!!!!

Fortsatt i PP:

1.tri:

2.tri:

m1980 (termin 29. Aug) ?

3 trimester:

Bumblebeee (termin 26.6)

Født:

Viiii. April.

Jaaa! I dag er sædprøven avlevert! (Av meg, han turte ikke :P -det vil si han gjorde naturligvis jobben med å få svømmerne opp i glasset, så leverte jeg det på Riksen en time etterpå.) Meeen leste etterpå at de skulle holdes kroppstemperert, og de lå i vesken utendørs i 15 minutter :o Noen som vet om det gjør noe??

Ellers synes jeg virkelig det er din tur til å bestemme navn, men er kaaanskje litt enig med din mann i at assosiasjoner er viktig ;) Nå betyr navnene til mine ting som 'Gud er nådig', og det er jo kanskje litt over the top, men en mellomting kanskje? Henning er nydelig, synes jeg! Eller hva med Sigurd? Det er et solid norsk navn, og samtidig kjempekult, synes jeg! Eller hva med Ravn? :D Ville iallfall styrt unna Thomas, da blir det fort to av dem i klassen.

Vi har veldig klassiske etternavn, min manns er skikkelig 'fornemt', så her passer det best med klassiske navn, og jeg liker godt navnene som var populære rundt århundreskiftet. Begge har litterære navn fra den tiden, samt delvis oppkalt. Lurer på Christiane etter en tipp-tipp oldemor (ikke Christine!) hvis vi får ei jente, men synes også Isa er nydelig. Kanskje begge, hva synes dere? Ellers synes jeg Hedvig er skikkelig tøft, men blir nok ikke det. Digger også Tess, men det er jo britisk... Og Elliot (apropos katten til Musa)... Hvis det blir en gutt synes jeg August er veldig vakkert, men kanskje litt for vanlig?

Bokormamma: Skikkelig kule navn dere har! Men når får vi vite navnet på terrortroppens siste tilskudd???! :D

En til: It ain't over till the fat lady sings! :D

Nå må jeg pleie lillegutt her - han orker ikke is engang, og da er han syyyk :(

Dere som venter gutt, har dere funnet navn?

Synes det er så vanskelig...jentenavn er mye enklere, og Sunniva, Sofie, Julie og Oline var alle på min toppliste. Helt rart å tenke på at mange av dere har valgt fra lista "mi" ;)

Vi har jente og gutt fra før, Madeleine og Mathias, og folk forventer visst at nestemann også får navn på M. Det kommer ikke til å skje. Hvor viktig er det at navnene klinger godt i lag? Ungene er jo selvstendige individ som ikke akkurat skal dele postkasse resten av livet...vanskelig. Snuppa på 4,5 er fast bestemt på navnet Sondre, som også var et av to alternativ da Mathias ble født. Navnet er nydelig, men er jo litt stilkræsj i.forhold til de andre to da...

Vi endte opp med Sunniva til Snuppa vår no....vi syntes at jentenavn var verre enn guttenavn.....tror vi hadde hatt flere navnealternativer til gutt....5 :D og vår eldste heter Sondre og nr 2 er Vilde...

Guttenavn kunne vært Oskar, Vetle, Eirik/Erik....og sikkert noen flere.....

Er ikke helt lett med disse navna :-)

Åhh jeg ELSKER navn!! Hadde egentlig de navna klare, men så fant jeg enda flere fine hehe.. Jeg ønsker mellomnavn til mitt/mine barn som de evt kan velge å bruke senere. Problemet er å finne noen som passer nogenlunde sammen!! Sliter også med guttenavn, nå har jeg Tristan og Merlin som alternativer. Ellers har jeg utallige kombinasjoner av jentenavn*phu* Alltid sagt jeg skal ha en jente som heter Ariel, men nå har jeg som sagt finni såå mange andre fine navn også hehe.. Når jeg var i tenåra ville jeg ha en jente som heter Tiril Sunniva, og kan vel si at den har kommet veldig snikende tilbake siste mnd :P

Alle kattene fra mitt oppdrett har Disney navn, så hvert kull har hver sin film. Angrer litt på at jeg nå har brukt et navn som jeg gjerne skulle brukt på ett barn, men kan liksom ikke ha en jentunge OG en katt som heter det samme i samme hus, der går grensa!! hehe.. Hjemme nå så har vi maine coon jentene Ellie Mae(Ellie eller Ellipelli til daglig og det navnet jeg gjerne skulle hatt på jentungen skulle jeg hat ei) fra Bernard og Bianca filmen, Babette the Featherduster(Busa eller Busefisa til daglig) fra Skjønnheten og Udyret, Elliot fra Pete's Dragon( som da til daglig blir omtalt som Sjefen, men snakker jeg til han så heter han Totte eller Tottelott). Så har vi huspusen som da heter Hetti von Rosenknopp(Hetti eller Hettiplett da til daglig) :)

Hehehe her i gården synes også mannen at det er skummelt å klippe strengen, men han har fått seg time til torsdag for videre henvisning, så han er i gang.....

Han prøvde seg tidligere i vinter på at det var kun kikkehullsoperasjon for oss damer....

Men det ble blankt avvist her i gården, så nå er hans prosess i gang.

Mange fine navneforslag her inne. Vi måtte finne noe som ikke ble for vanskelig å si i lag med vårt doble etternavn... mitt mellomnavvn og mannens etternavn med bindestrek i mellom....ble langt....men pyttsannn

Da har koseklumpen sovnet... Flotte navn dere også har valgt, Viii! Og Rime: Leonore er nydelig! (Lukker det def. best med e). Passer godt sammen med Vilde. Eller hva med Villemo? Synes det er et fantastisk navn, men kanskje litt for Margit Sandemoe? ;) For ikke å snakke om kattenavnene dine, Musa! :D

Tussemor: kom på et navn til som kanskje passer for dere, nemlig Gard. Synes det er herlig og sterkt! :D

Og ikke glem å komme med innspill på mine navn dere, liker å ha navnene noenlunde klare før ungene blir unnfanget. :D

PS. Våre barn er meget sterke personligheter... Og mest sannsynlig blir det kun ett navn, da de har to etternavn.

Endret av **Cayenne**

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...