Minnimusa Skrevet 21. april 2013 #3826 Del Skrevet 21. april 2013 Heia Hørtes ut som det var veldig mange hyggelige damer her inne som jeg kunne tenkt å bli bedre kjent med Litt om meg Jeg er ei jente på 31 som prøver å bli gravid. Det har vært noen år med veldig ønske om barn, men da aldri noen partner som det har vart lenge nok med. Så ble det dessverre en del komplikasjoner her for 1,5 år siden da det ble oppdaget en muskelknute på livmoren som var allerede stor og som vokste og vokste, endte da tilslutt i operasjon da det ikke var mulig for meg å gjennomføre en graviditet. Opererte da ut en 600g muskelknute i oktober 2012 og operasjonen var da vellykket. Men i januar oppdaget de enda en ny en og fikk beskjed om at jeg ikke burde vente med å bli gravid da det var store sjanser for at denne kunne vokse like raskt. Så nå for to uker siden så dro jeg til Danmark for å ordne dette på egenhånd da barn er det jeg ønsker meg mest i livet og kan ikke klare tanken på å gå barnløs. Testet i dag senest og var negativt dessverre, men skal ikke ha den berømte tanten på besøk før tirsdag så fortsatt ett knøttlite håp om at den sitter. Håper ingen her ikke dømmer meg for dette valget, jeg er en jente som har bodd hjemmefra og klart meg selv siden jeg var 17år, eier et større hus på landet, har fast jobb og føler at dette skal nok gå bra alene Klem fra Musa Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145276174 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bumblebeee Skrevet 21. april 2013 #3827 Del Skrevet 21. april 2013 Velkommen Musa Her er det rom for alle. Spennende tråd med godt blanda drops Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145276205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
81-Mamma<3<3 Skrevet 21. april 2013 #3828 Del Skrevet 21. april 2013 Velkommen musa! Å vet du, hvis jeg ikke hadde funnet meg en brukbar mann når jeg var noen å tredve, så var planen min også dk! Men nå fant jeg en mann, så da ordnet det seg på "gammel måten" Bumblebee: jeg kjørte nettopp trekket til tvillingvogna og bilstolen (begge emmaljunga) i vaskemaskina. Finvask 30 grader. Det gikk helt fint! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145276273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 21. april 2013 #3829 Del Skrevet 21. april 2013 Tusen takk Har liksom hatt "symptomer" hele siste uka noe som er slitsomt når man da testa negativt i dag Føler liksom at man "leiter etter" symptomer, men prøver alt man kan å ikke håpe for mye, blir jo gal av mindre hehe.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145276291 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 21. april 2013 #3830 Del Skrevet 21. april 2013 Gratulerer med jenta di, Viii! Gøy å høre om hvordan det hele forløp. Velkommen Minnimusa, håper tanta holder seg langt unna og at testen snart lyser mot deg med to streker Supersnusken, dette kommer til å gå så fint som bare det. Unner deg så veldig å få slappet av og bare glede deg over spiren din. Men skjønner godt at nervene tar helt overhånd, gjett om jeg kommer til å gå bananas og nekte å gå på do til godt over uke 14 hvis jeg skulle få positiv test. IKM er neste mandag. Ha ha ha...hørtes herlig ut, Bokormamma, med inntakelse av søndagsbakst med piler susende om ørene Pil og bue er gøy, men sabla vanskelig syns jeg. Jaja..her har jeg vært i klatrehimmelen og sitter her med såre hender og prøver og omstille hjernen til en kommende arbeidsuke, med lite hell altså. Men jeg har hatt skikkelige tak og vondter i "livmora" i dag...underlig, men for første gang på veldig lenge tar jeg ikke av i et fullstendig innbilt svangerskap, for nå byr livet på så mye herlig distraksjon. God natt mine skjønne. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145276342 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 22. april 2013 #3831 Del Skrevet 22. april 2013 God morgen jenter Velkommen så masse Musa Her vil du absolutt trives!! Skjønner veldig godt at man drar til Danmark hvis den rette ikke har dukket opp. Krysser fingra for at spiren sitter og at du slipper å vente for lenge på en positiv test Tvi tvi!!! Prates jenter, må vekke noen unger som ennå sover så godt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145276610 Del på andre sider Flere delingsvalg…
81-Mamma<3<3 Skrevet 22. april 2013 #3832 Del Skrevet 22. april 2013 I går fikk den stakkars mannen seg endelig en liten omgang i senga, men etterpå kom det litt blod. Ikke mye, men litt rosa liksom. Kom litt rosa i dag og. Og jeg er veldig øm øverst i magen. (Tror den ømheten skyldes fordøyelse/luft). Kjenner babyen litt, så tror ikke noe er galt. Men må innrømme at jeg blir veldig bekymret likevell altså. Tror jeg bare får holde meg i ro i dag for sikkerhetsskyld.. (Er i uke 23). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145276776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 22. april 2013 #3833 Del Skrevet 22. april 2013 81 mamma:er ikke farlig,det er bare tynne slimhinner som blør lett;-) så senk skulderene;-) Her bærere det til sykehuset,igjen...ny kontroll idag og ny på fredag. Fremdels hoven og sliten,kvalm, igår hadde jeg lavt BT bare 100/60 og helt ned i 90/60. Ikke mye å skryte av når man er 177 cm høy og veier noen kg om dagen:-( Skal prøve igjen å mase om keisersnitt eller planlagt igangsetting i uke 38,slik at jeg ikke trenger å gå å grue meg til å bli kjempe dårlig de siste ukene. Ha en fin dag og velkommen til nye sjeler Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145276791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vææææ Skrevet 22. april 2013 #3834 Del Skrevet 22. april 2013 Hei minimus, velkommen Muskelknuter får virkelig klokka til å gå. Fjerna 3 jeg i mai 2012,største var 14 cm. Gikk heldigvis bra her. Har 2 nye, men små enda. 10 uker på vei her nå Krysse fingrene for deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145276802 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 22. april 2013 #3835 Del Skrevet 22. april 2013 Idag har jeg legetime for å ta et stikk i armen Skal få sjekka ut om stoffskiftet mitt er som det skal være, håper nesten at blodprøven viser noe.. Bare to timer att så stikker jeg! Sola skinner og det er fristende å ha litt ute aktivitet med klassen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145277248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vææææ Skrevet 22. april 2013 #3836 Del Skrevet 22. april 2013 Lykke til med stoffskifte testinga. Jeg hadde en test med lavt og neste var helt i orden. Viktig å spør om å få tallene, veldig ulike tolkninger av hva som er rett eller ikke. Kan bli sprø av å lese på nettet om ulike anbefalinger. Første testen min manglet noen prøver så da neste var gjort var den i orden. Var veldig avslappet den mnd jeg trudde stoffskifte var lavt så da var det klaff Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145277283 Del på andre sider Flere delingsvalg…
79kvinne Skrevet 22. april 2013 #3837 Del Skrevet 22. april 2013 Kjære deg Non, så vondt. Huff, jeg kan ikke forestille meg hvor vondt du har det akkurat nå. Den følelsen av at familien ikke er helt komplett er forferdelig!!!!! Kjenner litt på det selv, det at dette er sist svangerskapet. Vi har jo strengt tatt lyst på ett barn til begge to, men jeg vet innerst inne at vi ikke har kapasitet til det og med en mulig forestående skilsmisse, er ikke det det lureste. Det gjør usigelig vondt. Det er godt vi kan få ha sorgprosessene gitt og at vi kan ha hverandre her inne, uansett!!!!!!!! Du er jo ikke nødt til å forlate oss selv om situasjonen er slik den er!!!!!!!!! Sender deg min største, varmeste og beste klem Supersnusken: Nei, du gode tid, så spennende og så gøy!!!!!! Jeg drister meg til ett høylytt GRATULERER!!!!!!!!!! Blir noen nervepirrende uker for deg nå, men dette skal gå bra!!!!!!!!!!!!!!!!! Cayenne, Dossa og En til please: Nå kommer dere rasende etter skal dere se ;-) Må jo det, i og med at "født lista" snart kommer til å være lengre enn "gravid lista"..... 79kvinne: Hvordan går det med dere??? Ukene går så fort!!!! Er alt bare like kos enda? Fiemamma: Så kos å høre fra deg igjen!!!!!! Selv om at jeg ikke likte hyperemesis....MEN bra at du nå skal ta vare på deg og lille trille!!!!!!! Ungene overlever!!!!!!! Så da er det bare å legge samvittigheten bak deg og tenke fornuftig på det hele. Det økonomiske ordner seg helt sikkert det også! ALT ordner seg for snille jenter vet du ;-) Håper kvalmen din roer seg snart!!!!!!!! Lykkelig4: Hvordan går det med deg? Har du fåt kommet til hektene etter bestemors død? Eller er vakumet der like stort og tyngende enda? Tenker mye på deg!!!!! Sender deg en stor klem!!!! Bokormamma: Hvordan går det med deg og hjertet? Får du hvilt nok? Du, jeg kom på at dere snakket om ett armbånd med noe charms greier på. Jeg har en tanteunge som skal konfirmeres og har ikke lyst til å gi penger, også kom jeg på dette armbåndet. Hva heter det og vet du hvilke priser det er????? Må innrømme at jeg er litt spent på hvem av oss som verper først og om du rekker Kristiansund eller ei Hadde vært så gøy å havnet på rom med deg Dossa: Her er planene klare om oppfylling av frysern ja, det er brennsikkert ;-) Skal sies at jeg er glad i både å lage mat og kaker (og det vises ) Har planer om å lage bøttevis med verdens deiligste, hjemmelagede lasagne. Jeg spekulerer også litt i å lage opp mengder med marinerte kyllingspyd til grillsesongen, men er litt usikker på hvordan det funker å fryse kyllingen i marinade osv...får høre med min bror, hobbykokken Burde sikkert fått tak i litt fersk fisk og lagd fiskepinner også (eldstemann bare elsker det!!!!!! og vi andre bare haaaaaaater de kjøpte ) Selfølgelig skal det bakes mere brød, boller osv. Vi har mer enn nok sjokoladekake, så jeg har i vertfall til de mange barselbesøkene som forhåpentligvis kommer Dette er vertfall drømmene, så får vi se hvor langt jeg kommer De neste 2 ukene er uansett forbeholdt skole, så kommer mamma å vasker litt for meg, så er det konfirmasjon også er det bare å vente på denne fødselen da Cayenne: Baker Hansen trives sikker godt i frysen Det har ikke vært mye brødbaking her de siste årene heller, men takket være denne diabetesen, så måtte mor trå til Synes det blir litt voldsomt å betale 30 - 40 kr for ett brød. Her går det minst ett brød om dagen Lykketroll: Jeg får sjokk i blant jeg også, over skravle evnen her men så fantastisk!!!!!!!! Håper alt er vel med deg!!!!! Kjærepære: Når starter dere opp med innsett igjen? Var det nå i mai? Er spent må jeg innrømme En til please: Jeg fikk så vondt i hjertet av deg her om dagen!!!! Jeg skulle ønske jeg kunne puttet en god, deilig og solid spire i magen din og fått se den blomstre i takt med deg!!!!!!!!! Du fortjener det så inderlig. Og det eneste jeg kan gi deg er min største, beste og varmeste klem!!!!! Vit dog, at jeg heier som en tulling på deg!!!!!!!!!! Hodet mitt er helt kaputt om dagen, har ikke helt oversikt over noe føles det som. Hormonene tok komplett overhånd i går. Eldstemann nektet å gi meg nattaklem hvis jeg ikke roet meg ned Stakkar, det er ikke greit for dem å skjønne alt dette!!!! Jeg var så sliten at jeg la meg før dem, men fikk jeg sove??? Neida...pokker heller...og natta ble ett helvette IGJEN!!!!!! Sovnet i godstolen før jeg fikk levert ungene i barnehagen osv. Huff, for ett liv. MEN i dag er det på dagen 1 mnd igjen til termin!!!!!!! Herlig!!!!!!!! Jeg føler meg virkelig som ei kalveferdig ku. Dere vet, først begynner melka så smått å dryppe fra spenene (jeg, opplever stadig vekk at det er våte flekker på gensrene mine etter "puppelekasje") så hovner kjønnsleppene deres opp (trenger jeg si mere????) også er kalvingen i gang...Kan ikke huske å ha hatt de samme assosiasjonene tildligere, men, men....Folk bare ler, når jeg kommer vaggende for magen er så inni granskogen stor Så at kameraten her kun blir 4 kg, det tror jeg mitt om Håper bare han har vett til å ligge med hodet ned!!!!!! Nei, nå får jeg finne på noe fornuftig tror jeg...strikke kanskje???? Også må jeg finne på noe lurt til middag. Eldstemann har egentlig bestilt fylte horn....kanskje det hadde vært en ide. De skal på svømming senere i dag, så jeg har heeeeeeeele dagen mer eller mindre for meg selv Håper dere får en strålende dag alle sammen!!!!!!!! Klem Heisann :-) her raser ukene så fort at jeg ikke rekker å henge med i svingene. Vi storkoser oss enormt. Lilletupoa har begynt og justert døgnet selv og sovner tidligere på kvelden. Er blitt ett enormt matvrak og vokser som bare det. Skal veie iløpet av uka, spent på det. Vokner en til to ganger på natta for mat. Opp grusomt tidlig men er da våken en til to timer før hun sovner igjenn, så da blekker mor på soffaen ;-) gulper mye da, og reagerer fort med magevondt og luft om jeg spiser noe hun reagerer på. Ellers er hun sååååå kos og snill ♥ har begynt å plokke ut klær hun har vokst ifra ;-) lille bolla mi ♡ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145277707 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 22. april 2013 #3838 Del Skrevet 22. april 2013 Lykke til med stoffskifte testinga. Jeg hadde en test med lavt og neste var helt i orden. Viktig å spør om å få tallene, veldig ulike tolkninger av hva som er rett eller ikke. Kan bli sprø av å lese på nettet om ulike anbefalinger. Første testen min manglet noen prøver så da neste var gjort var den i orden. Var veldig avslappet den mnd jeg trudde stoffskifte var lavt så da var det klaff Sitter på venterommet hos legen. Er jeg heldig så slipper jeg å vente en time som fort er normalt her *blææ* Men er det slik at jeg får et brev i posten om disse tallene og at de er godt nok forklart slik at jeg kan forstå dem? Kan fort bli forvirrende om jeg sjøl må prøve å tolke og forstå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145277770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
81-Mamma<3<3 Skrevet 22. april 2013 #3839 Del Skrevet 22. april 2013 Takk hønny! det har sluttet nå, så får gå ut fra at det er i orden ja jeg har aldri opplevd det før faktisk. Kun etter stripping med nr 2, og da ble det jo fødsel! Så ble litt redd altså. Men slapper av litt mer nå God bedring til deg! Synes du har hatt nok en stund nå! Håper de neste ukene ikke blir alt for ille! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145277831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 22. april 2013 #3840 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Så bra at tanta holder seg på andre kanter, Supersnusken! Men nei, hadde rett i mine antakelser om at ungene ikke var særlig samarbeidsvillige i går - snuppa presterte å ikke sovne før 23.30, ble jo ikke mer trøtt av å ligge å vri seg. Tilslutt ville hun ligge i vår seng, men det fikk hun ikke i går! Hadde mest lyst å skrike 'mamma og pappa skal lage baby, nå må du sove!' hehe, stakkars lille, eller er jo ikke så liten lenger da.. Nå er det iallfall slutt på at ungene sover til 9 i helgene! Tilbake til saken... Sier aldri at jeg har el, men vi ble enige om en kjapp en, men tror dere ikke gubben presterte å hoppe av i svingen???!!! Bare for moro skyld, liksom (say no more...) Jaja, eltesten var negativ igjen i dag, så det er jo en viss mulighet for at el var i går og at det holdt med fredagens dose. To dager før skal jo være best. Ellers må vi vel helgardere med i dag, men må si jeg begynner å miste lysten! Dossa: Lykke til hos legen! Du må vel ringe og få svaret hvis det er et vanlig legekontor, tenker jeg? Hønny: Jeg hadde også 90 over 60 av og til da jeg var gravid, og jeg er litt høyere enn deg.. Tror det er ganske vanlig. Men håper ødemene blir bedre, da! 79kvinne: høres fantastisk ut, kooos dere! Og så har jeg nok glemt de fleste... Ha en fin mandag i alle fall! Endret 22. april 2013 av **Cayenne** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145278005 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 22. april 2013 #3841 Del Skrevet 22. april 2013 Måte flire godt her jeg sitter etter endt arbeidsdag og et ulovlig innhogg i mannens luksus-sjokolade(forært av meg selv med visse baktanker at når det regner på presten osv) av Cajennes fortvilte forsøk på å få ro i heimen slik at hun kan få seg litt mannfolk! Hvis det er en trøst, Cajenne, angående avhopp i svinger(forøvrig det verste jeg vet) så opplevde jo jeg at mannen stilte forventningsfull og klar med kondom(forøvrig også det verste jeg vet) når jeg lå der juicy og klar som en dronningbie for befruktning! 79kvinne...babyen din høres så utrolig skjønn ut Nå vet jeg ikke med ditt barn, men jeg får bare babyer som skyter helt ut av vektkurven ved seks måneder(daler inn igjen etter en tid heldigvis) og som har hender som er skrudd på armene, hvis dere skjønner og er så blubby, gode og blide at jeg blir helt myk i hjerte når jeg tenker på det Ha en fin mandagskveld alle sammen. Og lykke til med prøvene Dossa! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145278165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 22. april 2013 #3842 Del Skrevet 22. april 2013 Velkommen til Musa Håpar det går vegen med spiren din! Supersnusken og, skal berre sjå det bur ein liten der inne Framleis lukke til til prøvarane. Har lest og humra og gløymt det eg skulle kommentera, men kos var det undervegs. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145278372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 22. april 2013 #3843 Del Skrevet 22. april 2013 Velkommen inn hit, Musa Koselig at enda flere slenger seg på her Supersnusken: jeg har herved bestemt at det er en fin liten spire der inne! Basta! Ja, vi er åpne mht prøvingen, vi er litt for skravlete og generelt åpne uansett til å holde noe hemmelig Syns også det er veldig greit å kunne prate om slikt og å få støtte. Har en merksnodig familie på mange måter, men er null problem å snakke med dem om slikt, og søstra mi kjøpte inn body nesten før vi starta hehe. I tillegg er jeg jo åpen med sjefene og flere av kollegene mine, da slipper jeg jo at folk lurer når jeg plutselig er sykmeldt pga uttak osv. Har vel generelt positive folk rundt meg Og er de ikke det, så får de seile sin egen sjø Nå må jeg nesten jobbe litt, var hjemme alt halv fem i dag, så da er det på tide å skru på lærerhjernen igjen Husk at nå nærmer grillsesongen seg med stormskritt skal huske å vaske forkleet mitt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145278535 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viiii Skrevet 22. april 2013 #3844 Del Skrevet 22. april 2013 Hei igjen! Velkommen til dere nye her inne. Her er alltid rom for flere! Og håper virkelig at dere prøvere treffer blink snart. Det 1. trimester er alltid fyllt med samme forventninger og bekymringer hos de aller fleste.....kjenner meg igjen! Det er ikke vedmodig å si at nå er jeg ferdig. Jeg elsker gulla mine, men her er 3 nok. Synes det har vært tungt å være gravid denne gangen, til tross for at jeg ikke har slitt med vondter o.l...Det er nydelig å ha ei lita Snuppe liggende på brystet, men tror jeg hadde gått i kjelleren om jeg hadde blitt gravid igjen..... Så nå er det mannen som må til pers. Her skal strengen kuttes til hans fortvilelse, men med migrene så har jeg slitt med å finne prevensjon som ikke øker antall anfall.....så han vet han må :-) Nå skal sofaen nytes. Rumpa og hodet skal hviles :-) Kanskje sove litt.... Ha en strålende aften damer!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145278954 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 22. april 2013 #3845 Del Skrevet 22. april 2013 Huff den berømte Tanta kom på besøk for en time siden :'( Skulle liksom ikke ha noen forhåpninger om at det skulle sitte på første, men å ha gått en uke nå med småkvalme, "øm" livmor og bryster, over sensitiv for lukter og lyder(som jeg sjelden bryr meg om til vanlig).. så fikk man de forventningene man ikke skulle. Så da er det bare å belage seg på en kjøretur ned til Køben igjen andre uka i Mai. Var ikke noe godt å kjøre hjem igjen derfra sist da jeg hadde noen mindre gode EL smerter som føltes mer ut som rier. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145279294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoN Skrevet 22. april 2013 #3846 Del Skrevet 22. april 2013 Velkommen minnimusa! Så leit med tr! Kjenner den følelsen! Skjønner godt prosjektet ditt i dk. Jeg ville også gjort det om ikke mannen dukket opp Jeg går også rundt med klare graviditetstegn selv om det er tilnærmet en umulighet. Ømme pupper, småkvalm, trett mm. Akkurat som da jeg var gravid sist, og før der igjen. Med tr kommer en av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145279618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoN Skrevet 22. april 2013 #3847 Del Skrevet 22. april 2013 Så bra at tanta holder seg på andre kanter, Supersnusken! Men nei, hadde rett i mine antakelser om at ungene ikke var særlig samarbeidsvillige i går - snuppa presterte å ikke sovne før 23.30, ble jo ikke mer trøtt av å ligge å vri seg. Tilslutt ville hun ligge i vår seng, men det fikk hun ikke i går! Hadde mest lyst å skrike 'mamma og pappa skal lage baby, nå må du sove!' hehe, stakkars lille, eller er jo ikke så liten lenger da.. Nå er det iallfall slutt på at ungene sover til 9 i helgene! Tilbake til saken... Sier aldri at jeg har el, men vi ble enige om en kjapp en, men tror dere ikke gubben presterte å hoppe av i svingen???!!! Bare for moro skyld, liksom (say no more...) Jaja, eltesten var negativ igjen i dag, så det er jo en viss mulighet for at el var i går og at det holdt med fredagens dose. To dager før skal jo være best. Ellers må vi vel helgardere med i dag, men må si jeg begynner å miste lysten! Dossa: Lykke til hos legen! Du må vel ringe og få svaret hvis det er et vanlig legekontor, tenker jeg? Hønny: Jeg hadde også 90 over 60 av og til da jeg var gravid, og jeg er litt høyere enn deg.. Tror det er ganske vanlig. Men håper ødemene blir bedre, da! 79kvinne: høres fantastisk ut, kooos dere! Og så har jeg nok glemt de fleste... Ha en fin mandag i alle fall! MØKKAMANN! Skal se at din og min mann er på en tilsvarende nettside for menn, og legger sine strategier Ha, ha! Duster! Håper fredagen holdt for deg, Cayenne. Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145279706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeekGirl81 Skrevet 22. april 2013 #3848 Del Skrevet 22. april 2013 Velkommen, Minnimusa! Så gøy at det er flere og flere som henger seg på her inne. Jeg skjønner forøvrig veldig godt valget ditt - hadde gjort det samme selv hadde jeg ikke truffet drømmemannen. Supersnusken - gratulerer med positiv test! Krysser fingrene for at spira klorer seg fast! 81-Mamma<3<3 - Jeg hadde et snev av rosa utflod i en gang i uke 9, men det var virkelig ingenting; bare skjøre slimhinner (tror det var en begynnende soppinfeksjon som var hovedårsaken.) Fikk meg en skikkelig støkk da, men skjønte etterhvert at det ikke var noe alvorlig. Rosa utflod er stort sett tegn på at det er fra skjeden (heldigvis kan man vel si!) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145279748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 22. april 2013 #3849 Del Skrevet 22. april 2013 Hehe, disse mannfolkene kan være ganske rare ja, duster også av og til faktisk! Håper virkelig det har sneket seg inn en liten supersvømmer hos deg også! Har du forresten prøvd å skjenke han god og full sånn rett før el? Litt slemt, kanskje, men av og til synes jeg at den som har lyst på flest barn (innenfor rimelighetens grenser) burde få viljen sin. Det er jo en liten sorg å føle at det mangler et barn i familien. Vet iallfall at jeg hadde hatt store problemer med å nekte min mann flere barn hvis ønsket var sterkt! Kjipt med tantebesøk Minnimusa! (Og jeg hadde nok også skaffet meg et barn på egenhånd om ikke mannen hadde dukket opp!) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145279778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeekGirl81 Skrevet 22. april 2013 #3850 Del Skrevet 22. april 2013 Sånn, nå har jeg ENDELIG greidd å grave frem lista vår. Har kommet en del nye inn her den siste uka + fødsler, så dere for slenge dere på etterhvert. Fortsatt i PP: Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. **Cayenne** (IKM 7.5., to barn, prøver på nr tre i snart to år...) En til, please. (13 pp, SA i oktober, IKM 29 april). ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, IKM 27.12, svak positiv test 22.12) Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. ) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før) Supersnusken: prøver på nr 2. IKM ca 17.april Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 17/18. april. PP 34 LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo) 1.tri: nerdybirdy (termin 23 oktober) Vææææ (termin ca 23 november) Fiemor (termin 22.november) 2.tri: Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8 Junimage (termin slutten av juni) Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 5,4 og 1! Oppland. Symbio (termin 13.August), 30 år, mamma til en på 2 år. 81-mamma❤❤ (termin 17. Aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland Rime (termin 18 Aug). Bærer tvillinger. Lykketroll*morTil2? (Termin 29.Aug) m1980 (termin 29. Aug) ? GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia Ønske-spire (termin 1.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 3 trimester: Viiii (termin 27.april) Tussemor5 (termin 16 mai ) Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs Bokormamma (termin 30.mai ) Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni ) Bumblebeee (termin 26.6) Hønny-bønny (termin juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3 Født: Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar 79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/154/#findComment-145279780 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå