Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Heia Supersnusken!! Ikkje ta sorgene på forskot!

Skjønar godt at du ikkje tør jubla kjempehøgt, men å håpa litt sterkare kan du - og no kjenner ikkje eg mannen, men min liker å vera informert så han skjønar kva som foregår..det er godt å dela godsaker :)

Håpar for deg, og tør å gle meg litt på dine vegne!

Fortsetter under...

Hei jenter :)

Håper det går bra med dere alle sammen. Er helt fraværende med skriving her og det beklager jeg. Leser hva dere skriver for det. Er bare goinger her til å gi råd til alle så sier meg enig med dem sålenge jeg er for er i for dårlig form til å svare hver og en :) Hihi. Kan bli flinkere med liker knappen for å vise at jeg ser dere <3 Er for dårlig til å sitte med pc for det meste og har helt korkete mobil å skrive fra..

Har pratet med sjefen min, som er helt skjønn mot meg. Ble borte fra jobb torsdag og fredag og dro til legen i dag på sånn akuttime. Fie har hyperemesis og ble sykmeldt til 14.mai(!). Fikk nesten sjokk. Det er jo 1 mnd! Er livredd for sykepengestyret nå. Tror ikke jeg har råd til å være syk :( Jobba fast i vikariat siden 2.april, men har jobba som tilkalling på samme skole siden januar. Har så eleeeendig samvittighet, men sjefen sa at de er glade på mine vegner og hu ville jeg skulle ta vare på meg selv nå og drite i samvittighetskval(m)en. Problemet er at jeg har så lyst til å være støtte og hjelp for elevene "mine", føler at de trenger en voksen til der. Jaja, kan bable i år og dag om det der.

Kjenner jeg blir fly forbanna over at elever som blir mobbet og terget på skolen har så tafatte lærere! Vi skal være deres trygghet på skolen, en person de kan gå til med makt som virkelig setter stopper for slik oppførsel! Har selv gått inn i utallige situasjoner på skolen og er ikke redd for det i det heletatt! Sier ifra overfor offer og mobber så begge hører det at offer skal komme til meg hvis det skjer flere ganger, og at det blir ramaskrik dersom jeg hører at det er skjedd en gang til. Har nulltolleranse for sånt tøys. Går senere en dag til offer og spør hvordan ting har gått. Du ser fort på ansiktet om de skjuler noe eller snakker sant.

Jeg blir så sykt provosert. Kan ikke fatte hvor vanskelig det kan være å sette ned foten og sørge for at mobbing får betydelige konsekvenser og ikke kostes under teppet som en annen brødsmule. Jeg mener også at foreldre til mobbere skal måtte inn på oppfølging og rådgivning, slik at de får snakket sitt barn til fornuft! Det er tross alt mest deres ansvar å oppdra sitt barn til normal folkeskikk. Nei nå må jeg gi meg før jeg eksploderer utover skjermen her. Blir spybøtte og senga straks.

Sender dere alle en klem, lykke til alle som trenger det, ekstra klem til de som trenger det, babystøv til de som trenger det, heiarop, klapp på skuldra og medfølelse til de som trenger det :)

Får jeg også kaldkvele og deretter fyre opp tanta for Dossa, Supersnusken og DEG hvis hu våger å komme Cayennis? Sikkert noe bensin til traktoren i redskapsskjulet her! *hihi*

Heia Supersnusken!! Ikkje ta sorgene på forskot!

Skjønar godt at du ikkje tør jubla kjempehøgt, men å håpa litt sterkare kan du - og no kjenner ikkje eg mannen, men min liker å vera informert så han skjønar kva som foregår..det er godt å dela godsaker :)

Håpar for deg, og tør å gle meg litt på dine vegne!

He,he, kom ut fra badet og fant mannen snorkende på sofaen, satt meg derfor i steden foran pc'n, har tenkt å fortelle det altså! :)

Annonse

Hei dere!

Supersnusken - GRATTIS! Så fantastisk! Heldige du. Vær fast i troen, så sitter det nok denne gangen. Håper Dossa og Cayenne følger etter om ikke lenge :)

Håper det har gått bra i dag, Viiii!

Her har jeg vært nede i en dyyyyyyyyp bølgedal.... :( Jeg har jo så veldig håpet at vi skulle gå for nr. 3, og har krysset fingrene hver måned, selv om sjansene har vært små. Jeg må innrømme at jeg har en intens, og uforklarlig lengsel etter en baby til. Føler ikke at familien er komplett ennå. Og synes jo at det er så vannvittig stas med barn. Synes livet har fått så fin mening etter at barna kom.

Mannen min mener jo at to holder, og synes at jeg/vi bør være fornøyde med to velskapte, fine gutter.

Jeg har vært ganske deppa på grunn av at vi er så veldig uenige om dette. Og i påsken var jeg skikkelig nede. Veldig uvanlig til meg å være. Etterhvert fikk mannen og jeg snakket sammen, og han er helt urokkelig. Han uttrykker at han synes det er leit at jeg føler så veldig for dette, men ønsker ikke å være med på en til. Han synes vi er for gamle, og synes det er (mer enn) nok med to.

Jeg kjenner at jeg har en sorgreaksjon i forhold til dette, tårene renner. Prøver å skjule det så godt jeg kan, både for mann og barn. Og jeg må innrømme at jeg sliter en hel del med å akseptere at det er sånn det blir. Men jeg har jo ikke noe alternativ. Mannen kommer ikke til å ombestemme seg, det er helt sikkert. :(

Beklager kjipt innlegg, men måtte ha noen å si det til... Selv om jeg jo ikke hører til her inne nå :(

Gratulerer med spire, Supersnusken!!! Nå må det jo gå veien - kan ikke være så uheldig så mange ganger! :D

Fie; Har du hyperemesis kan du jo bare ikke gå på jobb, det sier seg selv. Men blir det ikke satt inn en vikar for ungene, da?

Håper uansett oppkastingen gir seg med det første! :D Og ja, kom gjerne hit og ta knekken på denne tanta en gang for alle, hvis hun tør å vise seg her igjen!!

Er ellers på bedringens vei og ved godt mot -cd 11 i dag og har store planer om å få gubben med på en kjapp en selv om han er sliten og trøtt som en strømpe :P Først må bare snuppa her komme seg i seng etter at hun måtte opp igjen og spise kveldsmat for andre gang.. Aldri sovet for mye, det barnet.. :o

Supersnusken :wub: JAAAAAAAAAAA!!!!!!! Nå ble jeg utrolig glad på dine vegne snupps :) For en vanvittig følelse det må ha vært å se den positive testen lyse mot deg ::D

Jahohohooooo for en glad nyhet! Smile fra øret til øret her jeg sitter i sofaen :) :) Gratulerer så masse søte deg!!!!

Dette unner jeg deg av hele mitt hjerte ♥

Håper jeg får lov til å følge etter deg ;)

NoN: vanskelig å få frem de rette ordene som kan gi deg en liten trøst. Sender deg en god klem ♥

Kjære deg Non, sender over en stor klem :wub: - og klart du hører til her fortsatt - uansett om mannen skulle ombestemme seg eller ikke. Håper virkelig ikke alle forsvinner herfra når de har fått sitt siste barn, dette er jo det koseligste forumet ever!

Min mann er på sett og vis der din er - senest i forgårs da begge barna klikket totalt, mente han at en unge til kom til å ta knekken på ham som er 'så gammel', og at det ikke kom på tale. Men han gidder heldigvis ikke å bruke prevensjon likevel. Noe jeg tror han garantert hadde gjort tidligere. Så kanskje det hjelper med litt tid for mannen din, selv om han mener at han er for gammel? Kanskje han bare må gjennom den verste førtiårskrisa først? Om han ikke ombestemmer seg vil du nok komme deg gjennom dette likevel. Jeg må innrømme at jeg etterhvert oftere og oftere lurer på om mannen har rett. Har forsåvidt vært igjennom et par sorgprosesser når han har vært på det mest negative i løpet av de nesten to årene 'vi' har prøvd, og ser absolutt fordelene med at barna blir større. Gleder meg blant annet til å kunne reise til å reise til andre verdensdeler igjen. Og det er ikke så lett med tre som med to barn... :)

Dette var sikkert ikke noen trøst for deg slik som du har det nå, men det ordner seg nok på et vis!

Endret av **Cayenne**

Annonse

Kjære deg Non, sender over en stor klem :wub: - og klart du hører til her fortsatt - uansett om mannen skulle ombestemme seg eller ikke. Håper virkelig ikke alle forsvinner herfra når de har fått sitt siste barn, dette er jo det koseligste forumet ever!

Min mann er på sett og vis der din er - senest i forgårs da begge barna klikket totalt, mente han at en unge til kom til å ta knekken på ham som er 'så gammel', og at det ikke kom på tale. Men han gidder heldigvis ikke å bruke prevensjon likevel. Noe jeg tror han garantert hadde gjort tidligere. Så kanskje det hjelper med litt tid for mannen din, selv om han mener at han er for gammel? Kanskje han bare må gjennom den verste førtiårskrisa først? Om han ikke ombestemmer seg vil du nok komme deg gjennom dette likevel. Jeg må innrømme at jeg etterhvert oftere og oftere lurer på om mannen har rett. Har forsåvidt vært igjennom et par sorgprosesser når han har vært på det mest negative i løpet av de nesten to årene 'vi' har prøvd, og ser absolutt fordelene med at barna blir større. Gleder meg blant annet til å kunne reise til å reise til andre verdensdeler igjen. Og det er ikke så lett med tre som med to barn... :)

Dette var sikkert ikke noen trøst for deg slik som du har det nå, men det ordner seg nok på et vis!

Takk for fint svar :)

Mannen min er helt låst på dette, så tror ikke han ombestemmer seg. Men akkurat nå klarer jeg ikke å gi opp håpet. Vi bruker heller ikke prevensjon, men blir ikke akkurat mye sex, og hvertfall ikke til rett tid. Han lar seg ikke lokke så lett, gitt. Han hopper av i svingen, og har alltid ment at han har god kontroll - og det virker som han har rett....

Visste jo at han mente at to var mer enn nok, men håpet jo at han ville ombestemme seg "litt" :)

Jeg synes også at det er deilig med 4-åringen nå som klarer så mye selv, og som gjør hverdagene enklere. Men er jo så gøy med småttiser også da :)

Takk for at jeg får være her litt til, er så trivelig, selv om jeg ikke har skrevet så veldig mye....

Kjære deg Non, så vondt. Huff, jeg kan ikke forestille meg hvor vondt du har det akkurat nå. Den følelsen av at familien ikke er helt komplett er forferdelig!!!!! Kjenner litt på det selv, det at dette er sist svangerskapet. Vi har jo strengt tatt lyst på ett barn til begge to, men jeg vet innerst inne at vi ikke har kapasitet til det og med en mulig forestående skilsmisse, er ikke det det lureste. Det gjør usigelig vondt. Det er godt vi kan få ha sorgprosessene gitt og at vi kan ha hverandre her inne, uansett!!!!!!!! Du er jo ikke nødt til å forlate oss selv om situasjonen er slik den er!!!!!!!!! Sender deg min største, varmeste og beste klem :wub:

Supersnusken: Nei, du gode tid, så spennende og så gøy!!!!!! Jeg drister meg til ett høylytt GRATULERER!!!!!!!!!! Blir noen nervepirrende uker for deg nå, men dette skal gå bra!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cayenne, Dossa og En til please: Nå kommer dere rasende etter skal dere se ;-) Må jo det, i og med at "født lista" snart kommer til å være lengre enn "gravid lista".....

79kvinne: Hvordan går det med dere??? Ukene går så fort!!!! Er alt bare like kos enda?

Fiemamma: Så kos å høre fra deg igjen!!!!!! Selv om at jeg ikke likte hyperemesis....MEN bra at du nå skal ta vare på deg og lille trille!!!!!!! Ungene overlever!!!!!!! Så da er det bare å legge samvittigheten bak deg og tenke fornuftig på det hele. Det økonomiske ordner seg helt sikkert det også! ALT ordner seg for snille jenter vet du ;-) Håper kvalmen din roer seg snart!!!!!!!!

Lykkelig4: Hvordan går det med deg? Har du fåt kommet til hektene etter bestemors død? Eller er vakumet der like stort og tyngende enda? Tenker mye på deg!!!!! Sender deg en stor klem!!!!

Bokormamma: Hvordan går det med deg og hjertet? Får du hvilt nok? Du, jeg kom på at dere snakket om ett armbånd med noe charms greier på. Jeg har en tanteunge som skal konfirmeres og har ikke lyst til å gi penger, også kom jeg på dette armbåndet. Hva heter det og vet du hvilke priser det er????? Må innrømme at jeg er litt spent på hvem av oss som verper først og om du rekker Kristiansund eller ei :P Hadde vært så gøy å havnet på rom med deg ;)

Dossa: Her er planene klare om oppfylling av frysern ja, det er brennsikkert ;-) Skal sies at jeg er glad i både å lage mat og kaker (og det vises :P) Har planer om å lage bøttevis med verdens deiligste, hjemmelagede lasagne. Jeg spekulerer også litt i å lage opp mengder med marinerte kyllingspyd til grillsesongen, men er litt usikker på hvordan det funker å fryse kyllingen i marinade osv...får høre med min bror, hobbykokken ;) Burde sikkert fått tak i litt fersk fisk og lagd fiskepinner også (eldstemann bare elsker det!!!!!! og vi andre bare haaaaaaater de kjøpte :P) Selfølgelig skal det bakes mere brød, boller osv. Vi har mer enn nok sjokoladekake, så jeg har i vertfall til de mange barselbesøkene som forhåpentligvis kommer ;) Dette er vertfall drømmene, så får vi se hvor langt jeg kommer :P De neste 2 ukene er uansett forbeholdt skole, så kommer mamma å vasker litt for meg, så er det konfirmasjon også er det bare å vente på denne fødselen da ;)

Cayenne: Baker Hansen trives sikker godt i frysen ;) Det har ikke vært mye brødbaking her de siste årene heller, men takket være denne diabetesen, så måtte mor trå til ;) Synes det blir litt voldsomt å betale 30 - 40 kr for ett brød. Her går det minst ett brød om dagen :P

Lykketroll: Jeg får sjokk i blant jeg også, over skravle evnen her :) men så fantastisk!!!!!!!! Håper alt er vel med deg!!!!!

Kjærepære: Når starter dere opp med innsett igjen? Var det nå i mai? Er spent må jeg innrømme ;)

En til please: Jeg fikk så vondt i hjertet av deg her om dagen!!!! Jeg skulle ønske jeg kunne puttet en god, deilig og solid spire i magen din og fått se den blomstre i takt med deg!!!!!!!!! Du fortjener det så inderlig. Og det eneste jeg kan gi deg er min største, beste og varmeste klem!!!!! Vit dog, at jeg heier som en tulling på deg!!!!!!!!!!

Hodet mitt er helt kaputt om dagen, har ikke helt oversikt over noe føles det som. Hormonene tok komplett overhånd i går. Eldstemann nektet å gi meg nattaklem hvis jeg ikke roet meg ned :P Stakkar, det er ikke greit for dem å skjønne alt dette!!!! Jeg var så sliten at jeg la meg før dem, men fikk jeg sove??? Neida...pokker heller...og natta ble ett helvette IGJEN!!!!!! Sovnet i godstolen før jeg fikk levert ungene i barnehagen osv. Huff, for ett liv. MEN i dag er det på dagen 1 mnd igjen til termin!!!!!!! Herlig!!!!!!!! Jeg føler meg virkelig som ei kalveferdig ku. Dere vet, først begynner melka så smått å dryppe fra spenene (jeg, opplever stadig vekk at det er våte flekker på gensrene mine etter "puppelekasje") så hovner kjønnsleppene deres opp (trenger jeg si mere????) også er kalvingen i gang...Kan ikke huske å ha hatt de samme assosiasjonene tildligere, men, men....Folk bare ler, når jeg kommer vaggende for magen er så inni granskogen stor :D Så at kameraten her kun blir 4 kg, det tror jeg mitt om ;) Håper bare han har vett til å ligge med hodet ned!!!!!!

Nei, nå får jeg finne på noe fornuftig tror jeg...strikke kanskje???? Også må jeg finne på noe lurt til middag. Eldstemann har egentlig bestilt fylte horn....kanskje det hadde vært en ide. De skal på svømming senere i dag, så jeg har heeeeeeeele dagen mer eller mindre for meg selv ;)

Håper dere får en strålende dag alle sammen!!!!!!!! Klem

Tussemor :) må bare si at jeg er mektig imponert av deg :D :D Så flink du er til å kommentere!!!!

Du er jo den super mamma på kjøkkenet :wub: må gjerne komme og fylle min fryser med masse godt også *knis* ;)

Jeg er 12 DPO idag og jaggu så har ikke spottinga begynt allerede :angry: Kjenner det er trist og blir en tung dag imorra når tanta åpner kranene på full maskin :(

Men jeg veit med meg sjøl at dagen etter den tunge dagen så er pågangsmotet mitt på topp igjen!

Så ble det ikke min tur denne gangen heller, kanskje jeg lykkes bedre neste pp.

Må jo håpe og ha troa på det :)

Jeg tar imot klemmer som dere gir fra dere jenter :wub:

Er litt lei meg *snufs*

Grmf Dossa...hils tanta fra meg å be henne holde seg unna!!!!!! Sender deg min beste klem!!!!!!!!!!! Har du foresten testet stoffskiftet ditt siden du sliter så med å bli gravid denne gangen? Jeg gjorde det. Vi holdt på i nærmere 2,5 år før det klaffet og det var etter at jeg begynte på medisin for lavt stoffskifte...bare en tanke ;)

Grmf Dossa...hils tanta fra meg å be henne holde seg unna!!!!!! Sender deg min beste klem!!!!!!!!!!! Har du foresten testet stoffskiftet ditt siden du sliter så med å bli gravid denne gangen? Jeg gjorde det. Vi holdt på i nærmere 2,5 år før det klaffet og det var etter at jeg begynte på medisin for lavt stoffskifte...bare en tanke ;)

Tusen takk for den gode klemmen :wub: Varmer så godt at andre vil meg godt!

Stoffskifte....nei det har jeg jo ikke....vil det si noen blodprøver hos legen?

Hvordan går man frem?

Murrer godt i magen, så imorra åpner tanta slusene for fullt :(

Klemmer på deg, Dossa! :wub: Og setter meg på bussen med en gang for å skremme bort tanta di hvis hun prøver seg!!!

Tussemor: Fiskepinner har faktisk jeg også begynt å lage, eller rettere sagt fiskeklumper, blir det vel :P Minste mini nekter forøvrig å spise dem, så han spiser kjøpte, mens vi spiser hjemmelagde :o Han er rimelig håpløs i matveien, og hadde det ikke vært for at han er i tynneste laget hadde jeg jammen ikke giddet å lage to middager i tide og utide!

Ha en herlig tirsdag, alle superdamer! :D

Kjære gode Tussemor! Jeg blir helt overveldet og varm om hjertet når jeg leser oppdateringene dine. Du har en helt vidunderlig evne til å finne de riktige ordene, om det er trøst eller om du jubler med oss, og jeg tror hver og en her inne føler oss virkelig sett. Og jammen blir jeg sulten og får lyst til å ta med både kaffekoppen og bestikket og komme på besøk :D Tar med glede imot klemmen din (er et skikkelig klemmemenneske selv!) Ellers så er vi jo alle så gode med hverandre her, og det er så befriende at takhøyden er så raus for både gode, glade, triste, sinte, oppgitte, håpefulle og skuffede opplevelser. Ingenting føles feil å komme med her. He he, jommen hadde vi flaks dere at Norges skjønneste damer havnet nettopp her :wub: (og ja, litt bløthjertet i dag). Dossa..forstår så godt at du stresser nå altså, ulidelig spennende dager og tanta har vi alle skuddpremie på her, så hun bør ta til vettet å holde seg lag vekk. Og selv om man har klart å bli gravid, føles det jo lenge at mensen er rett rundt hjørnet og mange får til og med en liten blødning, selv fikk jeg det med min første og andre. Krysser alt! Ja utenom beina for her i gården lages det baby. Og sender deg en god klem :) Viiii...er SÅ SPENT!! Tenkte masse på deg i går. Hvordan gikk det? Supersnusken..hva sa mannen da du fortalte nyheten? Måtte det være en kraftspire som har flyttet inn til deg :) Heier på deg og Cajenne, nå nærmer det seg vel testedag? Og hvordan går det med jenta di og klassemiljøet? Utrolig vondt å stå i den prosessen som forelder altså, been there, believe me! Barneverdenen kan være så nådeløs. Oj, der poppet plutselig bilder opp fra Tussemors oppdatering med dryppende spener og opphovnede kjønnslepper...milde moses! Ha en fin ettermiddag alle sammen. Her skal det spises rømmegrøt og spekemat, nam nam...

En til please, så koselig da ;) du er hjertelig velkommen....det er forøvrig alle sammen!! Kjærepære har jo utpekt seg so grillmester, så kan jeg leke kokk :P kan bli ett festlig lag...knis :) å klemmer deles ut i fleng ;)

Dossa: bare å kontakte dr dyregod å si at du vil ha sjekket stoffskiftet. Det er ett stikk i armen, litt blodsuging og vips har du ett svar ;)

Henger meg på tussemor sin anbefaling om å få sugd ut litt blod for testing. Etter to veldig tidlige sa i uke 5 viste det seg at mitt stoffskifte var for lavt. Et par mnd er doseøkning på levaxin satt spira :)

Er veldig spent nå Viii!!

GRATULERER til Supersnusken! Måtte denne spira klore seg fast og gi deg både kvalme og hovne føtter (he he) Neida, ønsker deg et godt svangerskap, og en nydelig baby (eller to?) ;)

Tussemor, du imponerer med dine husmorsprell. Nå må du ikke ta for hardt i. Må få deg litt hvile også før prinsen kommer. Hvordan går det forresten med følelsene ang ny baby? Klarer du å glede deg?

NoN: uff, har ingen ord som kan trøste, men føler veldig med deg og sender deg varme tanker og klemmer.

Dossa: håper tanta tar til vett og holder seg unna, at dette er gravidspotting. Og kommer hun likevel så håper jeg du gir henne en velkomst hun sent vil glemme. Fysj for et krek!

Lykke til alle som er i babylagingsfasen. Tvi tvi!

Bokormamma: oppfører hjertet seg?

Hm... burde nok brukt penn og papir jeg også. Husker ikke hva mer jeg skulle kommentere.

Har vært på 3d ul idag, og tok med ungene. Hadde ikke rukket å hente dem i bhg etterpå, så tenkte at det går sikkert greit. Ha! Krangling og ståk så hele opplevelsen ble ødelagt for meg. Jordmor var sikkert også irritert, selv om hun var profesjonell nok til ikke å vise det. Angrer litt på hele greia, men grunnen til at jeg tok 3d er at begge de andre ungene har cd med 3d bilder av seg selv inni magen, så tenkte at denne siste også måtte få. Kjenner humøret er labert i dag :(

I tillegg har jeg vært plaget av en litt tung følelse i brystet, og noe hjertebank. Føles som bobler i brystet av og til. Ekkelt. Skal heldigvis på fødepoliklinikken igjen på torsdag. Gyn der er ærlig på at hun ikke vet stort om lqts, men det finnes da kardiologer på sykehuset, så da får hun purre på dem. Kjenner at lista er meget lav for å sykemld meg resten av svangerskapet. Litt dumt i forhold til ny jobb, men om noen uker forsvinner jeg jo for et år uansett, så blir jo som å starte på nytt etter permisjon likevel.

Cayenne :) takk for klemmen :D Hvordan er formen din, klar for EL og aksjelegging ;)

Liker at du vil komme og skremme bort tanta :P kanskje hun hører på deg, for meg vil hun ikke høre på :angry:

En til, please :) god klem :wub:

Viiii :) er sååå spent på hvordan det går med deg!!!!! :D

Tussemor :) skal ringe legen imorra og høre om jeg kan stikke innom laben og ta et stikk :)

Bumblebeee :) god du som tror det er en festeblødning :wub: det hadde vært en drøm om det var sant, men jeg har tanta på besøk i løpet av morra dagen *blææææ*

Jeg får brette opp arma og gå løs på en ny pp med nytt mot :D Skal jo bli min tur en dag også, det er det ingen tvil om :D hehe

Troa er det ikke noe galt med....hehe :P

Så kjedelig at du ikke fikk en fin opplevelse på ul idag.

Få unga tidlig i seng så stiger humøret igjen vettu når roen har senket seg og du sitt med beina på bordet og med en god bok på fanget og en liten sjokkis mellom fingra :P

Bokormamma :) håper det er greit at jeg spør. Har du hjerteproblemer? Håper formen er bra :)

Er ferdig med samtalene for idag, men sitt på jobb og forbereder meg til de siste timene som skal gjennomføres imorra.

Ble så tung i hodet, det verker intenst :( og tror jeg begynner å bli forkjøla.......tett i nesa også *æsj*

Har ikke tida til å bli dårlig nå!

Får jobbe litt til, før jeg rusler hjemover.

Svigermor har vakt idag og passer unger :) Regner med at mannen har lagt dem til jeg kommer hjem att....haha :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...