Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gått ned for telling med hoste og grusomt vondt i hele kroppen, så orker dessverre ikke kommentere noe som helst, men vil bare ønske alle en herlig helg! :D Og lykke til alle som skal teste! :D

(Og heldigvis er jeg bare på cd 8, så går forhåpentlig ikke glipp av el..) :P

Snart er det helg *wohohoho* Kjenner det skal bli veldig deilig for vi har ingen store planer denne helga anna enn å kose oss og slappe av :D

Cayenne :) Huff da du må ikke bli dårlig snupps. Masse god bedring. Du må bare legge deg under dyna og pleie formen godt. La mannen dulle med deg!

Må bli bra att for det er snart EL på deg :D hehe og nå skal spiren sitte!!!

Tussemor :) WOW 4 uker er jaggu ikke lenge til :D

Tenk så snart har du gullet ditt i armene dine :) Tviler virkelig på at jeg hadde klart å lage slike flotte kaker som du lager.

Du er dyktig *ros ros*

Husker sjøl at det å sove ikke var lett på slutten, fant jo aldri en god sovestilling. Med vesla husker jeg at jeg satt og sov i senga fra jeg var 5 mnd på vei og hele vegen frem til slutt. Hadde ikke sjans til å sove på siden, fytti som det verka og gjorde vondt.

Håper du får hvilt deg godt nå på slutten for du skal virkelig gjennom et stort maraton :wub:

Vææææ :) Spennende med første legetime.

Håper det går som du vil og ønsker! Lykke til :D

Viiii :) Ow igangsetting på mandag :D Gud så spennende! Gleder meg til å høre hvordan det går.

Ikke lenge att nå :)

Kan jo hende at denne popper raskere ut enn du forventer ;) hehe

Jeg har sjøl hatt 3 raske fødsler. Første kom på termindagen og var ute etter 4 timer, ho mellomste kom 9 dager før termin og ute på 2 t og siste kom 6 dager før og ute på 1 time *phu*

Så med denne siste som etterhvert kommer så må jeg vel legges inn....hehe...ellers har jeg ikke nubbesjans til å rekke sykhuset :P

Siste time att nå før det er helg!!

[quote name=Dossa :)' timestamp='1365612791' post='145240569]

[quote name=Dossa :)' timestamp='1365597473' post='145239834]

Geekgirl :D supert at du klarte å finne frem lista ;)

Masse skravling her og det er så utrolig koselig å lese hva alle her skriver :D Ser det står Storbritannia på deg, betyr det at du er bosatt der?

Ja, jeg bor i Skottland. :) Pakket koffert og en kubikkmeter kasse sommeren 2006 og har i grunnen ikke sett meg tilbake siden.

Velkommen inn hit forresten, tror ikke jeg har sagt det enda! :)

Takk!

Så spennende :) reiste du pga studie eller kjærligheten?

Har hørt at Skottland er så bra og står på lista mi over land jeg har lystå reise til :)

Sorry, glemte helt å svare deg!

Første gang (i 2004/05) reiste jeg pga studier, var ett år i Glasgow som utvekslingstudent. Traff den oh-store-kjærligheten helt i begynnelsen av skoleåret og da var det i grunnen gjort. :D Måtte hjem ett år til Norge for å skrive ferdig masteroppgaven min, men da jeg var ferdig i juni 2006 var jeg ikke i tvil om at jeg skulle tilbake.

Kan forøvrig anbefale Skottland på det varmeste (både som ferie- og bosted). :) Skotter er i grunnen ikke så ulike nordmenn så jeg hadde aldri problemer med at det ble et voldsomt kulturkræsj.

[quote name=Dossa :)' timestamp='1365612791' post='145240569]

[quote name=Dossa :)' timestamp='1365597473' post='145239834]

Geekgirl :D supert at du klarte å finne frem lista ;)

Masse skravling her og det er så utrolig koselig å lese hva alle her skriver :D Ser det står Storbritannia på deg, betyr det at du er bosatt der?

Ja, jeg bor i Skottland. :) Pakket koffert og en kubikkmeter kasse sommeren 2006 og har i grunnen ikke sett meg tilbake siden.

Velkommen inn hit forresten, tror ikke jeg har sagt det enda! :)

Takk!

Så spennende :) reiste du pga studie eller kjærligheten?

Har hørt at Skottland er så bra og står på lista mi over land jeg har lystå reise til :)

Sorry, glemte helt å svare deg!

Første gang (i 2004/05) reiste jeg pga studier, var ett år i Glasgow som utvekslingstudent. Traff den oh-store-kjærligheten helt i begynnelsen av skoleåret og da var det i grunnen gjort. :D Måtte hjem ett år til Norge for å skrive ferdig masteroppgaven min, men da jeg var ferdig i juni 2006 var jeg ikke i tvil om at jeg skulle tilbake.

Kan forøvrig anbefale Skottland på det varmeste (både som ferie- og bosted). :) Skotter er i grunnen ikke så ulike nordmenn så jeg hadde aldri problemer med at det ble et voldsomt kulturkræsj.

Misunner deg som bor i Skottland. Et vakkert land! Har vært der på ferie flere ganger... har faktisk også vært på keramikk-kurs på Black Isle (?) der jeg laget min egen tekanne og tekopper :) For ikke å glemme rideferien ved Loch Ness. Gode minner! Ser ikke helt for meg rideferie med mann og 4 små... Men har da vært i Edinburgh med de to største!

Ønsker alle rugere en herlig helg! Her er det snø igjen... De siste dagene preget av oppkast, kavring og sprite zero :) Synes det er litt skremmende at det er så mange som nærmer seg den store dagen! Det betyr vel at jeg også kommer nærmere, og jeg er overhodet ikke klar!

Huffda Cayenne...dette hørtes ikke godt ut. Masse god bedring!!!!! Håper det går raskt over. Stor god bedring klem fra meg ;)

Dossa: Jeg tar i mot :P men jeg tror ALLE kan lage fine kaker hvis de vil, handler om utstyr og interesse. Blir det samme som med strikking...øvelse gjør mester ;) og jeg øver ;) Har en del flere bilder som ikke er lagt ut i bloggen. Lillegull fikk gråtasskake i år, han var bare sååååååå fornøyd :) Er det søndag som er den store testedagen? Heftig korte fødsler du har hatt...Jeg håper det går fort for seg denne gangen, er bare sååååååå klar (og ikke) for å bli ferdig. Jeg er seriøst blytung nå og alle ler når jeg kommer vaggende. Møtte mannen til ei venninde i dag å han sa bare: "Først kommer 1m mage og 30min etterpå kommer dama :D ) Jeg er jo ikke noe sulfide i utgangspunktet såååå....

Geekgirl: Må innrømme at scottland er en liten drøm...jeg hadde en tante som kom derfra, hun døde så alt for tidlig...Regner med at feriene framover er rimelig satt..Camping og evt all inclusive ;) men ungene blir vel større etterhvert de også :P

Lykkelig4: Vips så er du der du også og kan nyte livet uten oppkast og kvalme og med lille gull i armene!!!!!!! Håper du har hatt noen gode dager etter begravelsen og fått kost deg litt!!!!!!

Væææ: Lykke til på møtene neste uke. Det går nok kjempefint begge plassene ;)

Viiiiii: Hjelpe meg tenk som tiden går altså!!!!!!!! Blir spennende på mandag gitt!!!!!!

Her har panikken tatt meg på ramme alvor, så i dag har jeg vært ute å kjøpt bilstol og pitte litt klær til lille trille. Barselsgaver til de som allerede har fått og div,div andre ting. Jeg er helt knust nå :( Aner ikke hvordan jeg skal få lagd middag til folket, men det ordner seg vel. I går fikk vi rigget plass til babysenga på rommet vårt, så nå gjenstår det bare å vaske på rommet og få skrudd opp senga osv...Også må vi få skrudd opp stellebordet!!!! Må nok ha litt mere kluter, men vi har så vi greier oss i starten ;) Nei, nå skal jeg prøve å sove litt i godstolen før ungene kommer hjem fra barnehagen!!!!!! Det ble ikke mye av den sorten i natt :( det er vel bare å stålsette seg ;)

God varm klem til dere alle!!!!!!

Annonse

Geekgirl: Jeg bodde også i Skottland ett års tid da prinsessa var lita. Min britiske ektemann bodde der da vi fant hverandre og jeg og snuppa tok sjansen og flyttet over dit... Men da finanskrisa slo beina under hele fortaket til mannen min og jeg ble diagnostisert med hjerteproblemer ble det forlokkende å være nærmere familien min, både for å ha hjelp når jeg er syk, og for at mannen min og ungene skal ha et supportnettverk om jeg tar kvelden tidlig. Men jeg savner masse med Skottland, og så ofte vi kan går ferien til de britiske øyer, for at barna skal bli bevisste på begge kulturene de stammer fra.

Her har det vært en håpløs dag. Besvimte foran kassa på -nille idag, og har fått klar beskjed fra både jm, fastlege og ektemann om å holde meg i godstolen resten av dagen:-( Det er etter alle solemerker "bare" POTS'en min som bruser med fjæra, men veldig ubehagelig og jeg blir helt satt ut etterpå. Typisk nok skjer det på den dagen vi virkelig skulle legge inn en innsats i heimen, få ferdig rommet til de to minste og gjøre masse ryddeprosjekter + forberede toårsdag til neste uke, siden mannen min reiser bort i morra. I stedet har han stullet rundt meg hele dagen, stresset og bekymret seg og egentlig ikke fått gjort en dritt. Herlig!

Men jeg kan ikke gjøre annet enn å ligge her og se dum ut. Heldigvis begynner den liflige duften av mannens lakse couscous å spre seg i huset nå, så da skal jeg leke at det er velfortjent helg uansett:-) Kos dere med helga, damer!

Aaaah, jeg skal på tur til Skottland med jobben til høsten, faktisk :D Nå gleder jeg meg enda mer :D

Bokormamma, må si du har action i hverdagen! Håper du klarer å slappe av litt nå, og får kost deg ordentlig med mannens middag :)

Nå er jeg overlykkelig for at helga har kommet, kos dere, jenter!

Har da overlevd en tur til IKEA, ligg slagen på sofan :S Handlet det siste til kjøkkenet. Kjennes på hele kroppen.

Fæl sykdom det å sku klare sjøl. Etter å ha træla med benkplater mm inn i bilen, så kom angeren og bekymringan for at det ble for mye. Hatt pepp talk med krabaten inn i magen om å klore seg fast.

Huff bokormmamma det er så kjedelig å svime offentlig,jeg gjorde det på den lille lokale butikken oppe der vi har hytte i 1 trim,det ble mye styr;-) du får ligge pent med beina høyt i helgen;-)

Jeg er superstolt at jeg klarte en hel skoledag på BI igår,i helgen skal det skrives oppgave i økonomi;-)

Fysj, Bokormamma, det hørtes guffent ut. Godt du fikk god pleie og omsorg etter en slik opplevelse. Håper du også er på bedringens vei, Cajenne! Lykke til med oppgaveskriving, Hønny! Hva skriver du om? Og må si du er driftig, Vææææ...du må gjerne komme og fikse litt på mitt kjøkken når du først er i siget :) Tok en test i dag for sikkerhets-skyld..da det var en ørliten sjanse for festeblødning, negativ. Helt greit, da vi allerede har begynt å lage januarbaby! Og Skottland er bra! Familien til min far kommer derfra, har et flott skotsk etternavn og egen tartan og greier :D Ha en finfin lørdag, ladys!

åh, det går så ufattelig fort i svingene her inne at jeg klarer rett og slett ikke henge helt med, *rødme*, men jeg leser alt og heier på dere som er i prøveperiode osv.

Jeg er akkurat ferdig med å tegne kjøkken på ikea, så no fyker jeg rundt om dagene for å bestemme alt som skal være i huset vårt, for no er det jammen ikke så lenge til det er ferdigbyggd :) Åh gleder meg. Nå om dagene er det alle hvitevarer som skal velges, har funnet alt nå untatt ventilatoren, og det er søren ikke lett å bestemme seg, huff :( må bruke helgen på å tenke :)

Annonse

Tru vi er ferdig med innkjøp og planlegginga av IKEA kjøkken. Siste handel i går og fikk med seg noen rabatter før nytt kjøkkensystem starter i IKEA. Kokte litt i toppen i går når siste skulle avklares på IKEA. Men fikk da tilslutt det jeg sku. Bli vel alltid litt styr i forbindelse med omgjøring i en butikk.

Det ble et lite tilleggshjørne å fylle opp her, rundt kjølehjørne. Krysse fingre for at døra utpå hjørnet passer.

Mangler bare håndtak på skuffer nå :S

God dag herlige skravle jeng :)

Dossa: Hvis du vil se bilder, så kan du gå inn på www.tussemors-tankespinn.blogspot.com under kakene mine, der er bilde av 2 av de bleiekakene jeg har laget ;) Hotellweekenden blir bare i nærheten her. Jeg orker ikke å sitte så lenge av gangen og når vi drar vil det være ca 3 uker til termin og da er det greit å være i nærheten. Jeg vil nemlig vite hvor jeg skal føde :P

En til please: Anbefaler heller ett stoooooort glass med babystøv, muligens litt lettere å svelge ;) Knis...men slike bleiekaker er kjempehyggelige å lage og å få!!!!!

Ønsker: Jeg oppfattet gubben som fornøyd

Nerdybirdy: Så vondt, men samtidig så godt at poden ikke ser helt svart på å bli storebror!!!!!! Det er virkelig vondt å se barna sine bli forsømt av den ene forelderen.

Angående dette sinne deres og fortvilelsen deres. Jeg har full forståelse for det altså, misforstå meg rett, MEN, til min store overraskelse så kan jeg til en viss grad forstå at det skjer. Det bør ikke skje altså, men....Jeg husker bare å ha opplevd at det har svartnet helt for meg en gang og i det det skjedde var jeg 100 % klar til å drepe min bror (jeg gjorde det ikke altså!!!!!!!!) Jeg har opplevde en og annen gang å vært så sliten og lei av mine to deilige gull at jeg har hatt lyst til å kaste dem ut av vinduet. Jeg lærte heldigvis av den episoden hvor det svartnet, så når fortvilelsen blir så stor tar jeg mitt ansvar og går ut av situasjonen!!!!!! Men jeg tenker av og til på hva som kunne ha skjedd om jeg ikke var det bevist og hadde latt det svartne igjen....Jeg har ei venninde som er bare helt fantastisk med barn. Kan ikke tenke meg en bedre mamma, tom hun kunne fortelle om ett intenst ønske om å slå babyen sin etter x antall netter med kolikk gråt. Hun også klarte å la vær, men hun sa det, at etter den erfaringen kunne hun forstå at det skjer. Selv om at det overhodet IKKE er noen unnskyldning at det skjer. Det jeg reagerte på var at det skjer på sykehuset...HALLOOOOOOOO, der er jo personalet til for å hjelpe!!!!!!!!

En til please: Så bra at du engasjerer deg i dette også jobbmessig, det er så bra at noen tørr å gå inn å rydde opp, bry seg og være tilstede for disse barna og ungdommene som ikke har trygge, gode voksne å lene seg til!!!!!!!!

I går fikk vi endelig hentet ned baby tøy og ammeklær. Jeg har begynt å få litt panikk. Det slår meg jo at noe er på gang :P og at tiden løper fra meg også ;) Det "triste" var at vi ikke fant klær i str 56, så det spørs om ikke mor må ut på en aldri så liten shoppingrunde snart :D Nå skal jeg gå å rydde i en kommode, få den flyttet, slik at vi kan få vasket soverommet og få opp babysenga. ALT må være klart før jeg drar på føden, har jeg forstått. Skal tilby svigermor å vaske og stryke baby klærne :P Jaggu meg skal jeg gå å hente ungene i barnehagen i dag også. Det er jo ett så fantastisk fint vær!!!!

Håper dere alle har en god dag!!!!!!

Tussemor, jeg er faktisk enig med deg ang babyristing! I utgangspunktet skjønner ikke jeg heller hvordan foreldre kan gjøre det med en søt liten nyfødt baby! Men vår første sov ekstremt lite første par årene. Etter md med for lite søvn blir man så ekstremt sliten at man i et svakt øyeblikk kan finne på å riste den håpløse ungen litt.. Jeg gjorde det aldri altså! Men jeg kan forstå at det kan skje. Ikke for å være slem, men i frustrasjon. Vi fikk den videoen om risting når jeg fikk barn nr 2, og jeg ble faktisk litt overrasket over hvor lite som skal til, og hvor farlig risting er! For babyer tåler ganske mye, men risting er noe av det værste, og det er viktig å formidle den informasjonen, for det tror jeg kan forhindre mange ulykker!

Klarer ikke helt å henge med jeg heller... :S leser alt, men det er jo så mye, så rekker ikke å få svart noe særlig! Utrolig nok har bekkenet mitt vært noe bedre en stund nå :) ganske rart å bli litt bedre når jeg er gravid! må si jeg er sjeleglad jeg ikke ble verre iallefall! Og formen stort sett ok, så da har det blitt mindre sofasliting og surfing ;)

Er imidlertid forkjølt på 4 uka nå! Var forkjølt hele januar også. Så må si jeg er ekstremt lei av å ikke få puste normalt! Jeg er ganske allergisk også, og det går jo mot pollensesong (uten medisin) så blir vell ikke normal pusting før til høsten... :(

Håper inderlig at flere snart blir gravide nå! Sender masse babystøv til dere :)

God helg til dere alle!!!

Ååååå så masse herlig lesestoff :D :D Ikke lett å følge med i svingene her :P så beklager at jeg ikke klarer å kommentere alt.

Må bare få sagt at dere alle sammen er en fantastisk gjeng med damer/jenter og jeg er såå glad for den varme velkomsten :wub:

Tussemor: jeg kunne ha svidd av en test imorra for da er jeg 10 DPO men kommer ikke til å gjøre det.

Det gjør så vondt langt inni sjela å få en blank test. Det er vondere enn om tanta dukker opp. Rar tankegang sikkert men slik er jeg :P

Du må ikke stresse med alt du skulle ha gjort før den lille kommer ;) passe på deg sjøl og den lille :D

Hønny: lykke til med oppgave skrivinga!

Veldig bra at du fikk til dagen på BI :)

Rime: tenk så deilig det skal bli når kjøkkenet er helt ferdig :) da kan du nyte noe godt å drikke ved kjøkkenbordet og være stolt av resultatet ditt :D

En til, please: hvor i syklusen ligger du nå, nærmer du deg EL?

Blir en herlig julegave sjøl om den kommer i januar da ;) ;)

81mamma: god bedring!! Så leit å være dårlig over lang periode.

Satse på at du går våren i møte med frisk helse :)

Eldste mann har fått ny sykkel idag, bursdagsgave fra sine besteforeldre. Så han er så stolt for han får den på mandag. Endelig kan jeg sykle til skolen sier han :)

Vi bor 3 min med bil å kjøre til skolen, blir ikke lange sykleturen men han gleder seg :)

Snuppa har fått hull i ørene idag og sååååå stolt av ørene sine :D :D

Dette har hun venta lenge på, siden i høst, for jeg har sagt at når hun begynner på skolen skal hun få hull i ørene.

Ble fortalt på forhånd at det ville svi litt, felte ikke ei tåre men satt bare i stolen og smilte fra øret til øret *ler* :)

Burde vært en tur på jobb. Har konferansetimer man-tirs & ons, så det blir tre laaange dager på jobben. Men jobben frister bare ikke idag gitt :P Frister mer å kose meg med jentene foran tv for de ville se en film :D

God helg alle søtinger :)

Stå på klem til alle dere som har prosjekter på gang!

Masse god bedring til dere som er dårlige og ikke helt i slaget!

Kos dere masse i helga :D

Jeg er også litt der at jeg skjønner hvordan babyristing kan skje. Det skal ikke skje, og jeg forsvarer det ikke, men jeg forstår mekanismene som gjør det mulig. Min første, som jeg var alene med, sov ekstremt lite og gråt mesteparten av ettermiddagen. Da hun i en alder av ni mnd sluttet helt å sove, bortsett fra noen tjueminutters intervaller mellom kl 20 og 23.30, holdt jeg på å dø. Noen uker nesten blottet for søvn gjorde meg både fysisk syk og rar i hodet. Et par ganger kjente jeg at "nå vet jeg ikke hva jeg gjør hvis hun ikke holder fred snart". Det var skikkelig ekkelt, for jeg kjente at jeg kunne kastet oss begge på elva eller noe slik. Heldigvis kunne jeg da trille til en av foreldrene mine og si "nå må dere ta henne, ellers finner dere oss drivende ute i fjorden om litt". Hadde jeg ikke hatt dem, vet jeg ikke hva som ville skjedd. Det er vel en grunn til at søvnfrarøvelse er regnet som eksepsjonelt effektiv og ond tortur...

Gid jeg kunne få rømme!!! Jeg prøver febrilsk å holde hulkingen skjult. Jeg er bare så ekstremt fortvilt over de så kalte voksne menneskene rundt meg som liksom skal være støttende og hjelpsomme. Å se hvordan de sårer mine søte små...jeg orker det bare ikke mere. At jeg blir glemt og forsømt er greit nok, men ungene....sukk...herregud som jeg gleder meg til å bli alene med dem!! Oppi alt skal vi i bursdag...gud som jeg gruer meg....måtte bare blåse ut litt...hormoner i fritt fall...

Gid jeg kunne få rømme!!! Jeg prøver febrilsk å holde hulkingen skjult. Jeg er bare så ekstremt fortvilt over de så kalte voksne menneskene rundt meg som liksom skal være støttende og hjelpsomme. Å se hvordan de sårer mine søte små...jeg orker det bare ikke mere. At jeg blir glemt og forsømt er greit nok, men ungene....sukk...herregud som jeg gleder meg til å bli alene med dem!! Oppi alt skal vi i bursdag...gud som jeg gruer meg....måtte bare blåse ut litt...hormoner i fritt fall...

Kjære deg Tussemor, her er det bare å blåse i vei! Pust dypt med den store nydelige magen din, og tenk hardt på at ting vil bli bedre!!! Jeg heier på deg!!!

Varme klemmer

Hei! Litt deppa her, prøvde dum som jeg jo er (lærer aldri av tidligere feil tydeligvis) å ta en liten EL-test, siden de jo skal kunne blir positive tidlig i graviditet. Den var selvsagt helt negativ, ingen synlig strek engang. Æsj. Er på dag 8 dpo så veldig tidlig da, men sånne negative tester gjør meg likevel deppa..

Har hatt en rar da, nemlig, som gjorde at jeg som absolutt ikke er overtroisk ble litt overtroisk likevel. Først lagde mannen speilegg til frokost, og fikk ikke mindre enn 2 tvillingegg på rad! Så spiste vi litt druer til lunsj, da fikk han en tvillingdrue, aldri sett det før! Nå lager jeg middag, og finner en tvillingsopp. Er vel bare tilfeldigheter, men begynte selvsagt å leke med tanken om tvillinger...og da burde jo hcg stige veldig raskt? Ble med ett veldig kvalm og oppblådt, følte meg supergravid ! Psyken er jammen meg finurlig... Tenkte at siden jeg hadde såpass masse symptomer bare måtte jo den testen bli positiv! Hadde tenkt å ta en g-test men fant ikke.. Ja,ja..så får prøve å ikke være overtroisk mer da, stønn.. :)

God helg alle sammen! Rekker ikke kommentere mer, skal varte opp mannen i kveld!

åh, det går så ufattelig fort i svingene her inne at jeg klarer rett og slett ikke henge helt med, *rødme*, men jeg leser alt og heier på dere som er i prøveperiode osv.

Jeg er akkurat ferdig med å tegne kjøkken på ikea, så no fyker jeg rundt om dagene for å bestemme alt som skal være i huset vårt, for no er det jammen ikke så lenge til det er ferdigbyggd :) Åh gleder meg. Nå om dagene er det alle hvitevarer som skal velges, har funnet alt nå untatt ventilatoren, og det er søren ikke lett å bestemme seg, huff :( må bruke helgen på å tenke :)

Vi fann ein genial ein på IKEA, med mikrobølgeovn innebygd. Kjempegodt nøgd med å spara plass og få to i ein smekk :)

Kjære deg, Tussemor. Har bare lyst til å sende deg en varm klem i medlidenhet på slik en drittdag. Sitter her selv i min egen drittdag, sliten og med gråten i halsen hvis det er noe trøst i det...sannsynligvis ikke. Skjønner deg godt jeg, Supersnusken. Hjertet kan synke dypt og grundig når testene er blanke som snø, når man så inderlig, inderlig ønsker at de skal fortelle oss at spiren er trygt på plass...at DENNE gangen var det vår tur til å juble. Men 8DPO er jo så klart lovlig tidlig, så sjansen for at du(og vi med deg) skal juble er absolutt tilstede :) Ang. søvndeprivasjon kan det være en rimelig effektivmetode til å få oppegående mennesker til å tørne bananas på forholdsvis kort tid! Med min første visste jeg ikke min arme råd og gikk til slutt rundt som et spøkelse en stund og var så ytterst fortvilet over at jeg ikke klarte å trøste ham og følte meg avvist som omsorgsgiver(han lider av en autismespekterforstyrrelse som resulterte bland annet i at han var vanskelig å trøste). Men jeg fikk aldri lyst til å gjøre han noe vondt, men derimot gikk jeg med mordambisjoner mot alle voksne mennesker rundt meg som jeg ikke følte hjalp meg i fortvilelsen....jeg tror ikke jeg har vært så rasende på noen verken før eller siden! Jeg planla helt bevisst å gi han bort til en godt voksen bollebakende hjemmemamma, for han fortjente det beste i verden(i mitt hode var et dette som representerte trygghet, erfaring og stødighet) og ende opp med ubrukelige meg som ikke engang klarte å trøste han når han var fortvilet og gråt ustanselig dag og natt. Huff nei, dette er litt av en deppedag og nå ble jeg jo enda mer trist. Tror jeg slår på TV og henter meg litt snop..sjokolade hjelper heldigvis på det meste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...