Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Tussemor :) grattis med mannen idag!!

Sa han noe da han ikke fikk kake eller gave :P hehe

Ofte sier de at de ikke behøver noe.....men så vil de innerst inne gjerne ha en oppmerksomhet likevel....hehe....den erfaringa har jeg hatt noen ganger *humre humre*

Du skrev at du skulle lage bleiekake....ehm...hva er det for en kake :P

Fortsetter under...

Ser ut som festeblødning er blodtanta på karneval, for her fortsetter blødningene på andre dagen og det er like mye som en vanlig mens. Har bare lyst til å grine, for ikke bare er det null spire men syklusene begynner tydeligvis å krølle seg til. Aldri opplevd en så stutt syklus som skarve 20 dager. Men Dossa, jeg får la meg inspirere av den gode optimismen din og ta fatt med nytt mot neste pp. Føles bare litt vanskelig akkurat nå, snufs. Og forresten Dossa, gravidekvalmen dempes jo ved å spise så kanskje det har gått veien? Håper så inderlig :) Når tester du? Tussemor, hva er bleiekake? Ble utrolig nysgjerrig og fikk lyst til å trøstespise et stort stykke! Signerer de andre her Fiemamma, om at nå er virkelig tiden for å ta godt vare på seg selv. Det med jobben fikser seg helt fint, men vet hvordan vår pliktoppfyllende side kan slite med å tro på dette. Ble selv gravid sist rett før jeg startet i ny stilling og gråt mine skamfulle tårer til arbeidsgiver, men der ble det bare glede! De vet jeg prøver nå og heier og håper og kommer med råd og tips om hvordan lykkes så raskt som mulig (på tomannshånd altså ikke foran hele personalgruppa, he he). Kjenner spenningen stiger her med tanke på dere herlige damer som snart skal poppe ut det ene gullet etter det andre. Fødehistoriene deres ønskes herved :D Blir aldri lei! Det er bare så ufattelig fascinerende, rørende og utrolig hver gang et nytt lite menneske kommer til verden. Håper så inderlig at jeg skal få oppleve det en siste gang selv. Strekker meg herved ut gjennom skjermen til dere alle (ikke bli forskrekket der dere sitter, ho ho) og gir dere en varm klem og takker for all heiingen og støtten. Litt sippete og emosjonell her, skal skjerpe meg. Håpet jo på 2013-baby og julebord i kantina på føden.

Tussemor<3 du er helt unik som klarer å kommentere alle og i tillegg etterlyse oss son har vært litt tause i det siste! Ingen god grunn for taushete, annet enn at jeg har vært trøtt, småkvalm og sliten etter travle tider på jobb i en periode.....har 10.trinn som skal opp til eksamen snart, så i år med baby i magen blir det ekstra godt med lærerferie;-)

Er nå kommet til uke 15+3, har vært litt undrende i det siste men er nå sikker - babyen rører på seg, og jeg kjenner det! Syns det er tidlig, når kjente dere liv? Er kanskje sant som de sier, at man er mer oppmerksom hvis man har vært gravid før! Har ikke vært på UL, så ser virkelig frem til å kjenne mer bevegelser og ikke bare kvalme og trøtthet:-)

Bleiekake er vel ment som barselgave, ikke for å spises, ettersom det er faktisk lagd av bleier og andre babyting;-)

Håper det gikk bra å fortelle sønnen din om babyen nerdybirdy :-) hadde samme prosess her for noen uker siden.....det endte med et par dager med tårer, sinne og fortvilelse.....men så sank det mer inn, nå har hun begynt å fundere navn og skravler om minsten med både oss og andre <3 de trenger bare bekreftelse på at man ikke blir mindre glad i de selv om det kommer en liten tass i huset!

Forresten syns jeg du har en flink mamma bokormmamma:-)

Søte og snille En til, please :) Ble så lei meg på dine vegne nå :( Den forbanna blodtanta har ikke vett til å holde seg unna *grrr*

Har full forståelse for at du er skuffa og lei deg og det har du all grunn til å være snupps!

Så gøy at jeg kan være med på å gi det motivasjon til å gå løs på neste pp med nytt mot ;) søt du!!

Jeg venter heksa ca torsdag neste uke og kommer ikke til å teste før IKM. Det er så vondt å få en blenda hvit test. Det føles rett og slett verre enn at tanta dukker opp.

Pleier å spotte dagen før heksa setter igang så onsdag neste uke kommer til å bli en nervepirrende dag.

Sender deg en god bamseklem søta :wub:

Annonse

Gubben har ikke sagt noe Dossa, men han valgte hotellweekend ;) også syntes han middagen var så god at det veide opp for fravær av kake ;) premien var blodsukker på 7 nå i kveld :P bleiekake er noe som er veldig koselig å gi og få i barsels gave. 3 etg "kake" med bleier, også fyller og pynter en med det man vil. Har noen bilder på face hvis du vil se :)

Uff så leit En til! Skjønner godt at du mister håpet hvis du blør nesten like mye som en vanlig mens, men sier man ikke at mange tror festeblødning er en mens, og dermed ikke finner ut at de er gravide før neste mens? Det må jo bety at det er mulig å blø ganske mye på en festeblødning.. Men det er kanskje best å forbrede seg på at det er dustetanta, og heller ta det som en positiv overraskelse hvis ikke (min pessimist-strategi ialle fall). Søren altså, hadde liksom tenkt at du, jeg og Dossa skulle slå til med en trippel denne mnd! Stoor klem til deg, da blir det 2014-baby i steden da! Tipper jeg joiner deg i neste uke..

Supersnusken :) trioen ble nå til en duo ;) Vi får tenke positivt og si til oss sjøl at "jeg er jeg er gravid nå" :D

Sammen skal vi juble neste uke!! Ikke felle noen såre tårer!

Tussemor :) høres ut som en spennende kake :D

Vil gjerne se bilder hvis du har det!

Hvor skal dere på hotellweekend? Blir deilig å komme seg vekk.....bare

være deg og mannen, skikkelig kjærestekvalitet ;)

En til please, sender over min største, varmeste klem og en kurv full av sjokkis, rødvin og babystøv. I morgen kan du få siste fødselshistorien, hvor kjeften løp løpsk og de andre gode hjelperne ble utsatt for vold av den fødende kvinnen :P Nå er det natta for en litt sliten kropp ;)

En til.... jeg har TO gode venninner som bommet to uker på termin pga en seriøs festeblødning. De fikk begge forklart at spesielt hvis man har mistet før kan vevet i livmora være litt skjørt, og dermed blør det ganske mye noen dager. Venninnene mine blødde i henholdsvis fire og fem dager, og med nok kraftighet til at de trodde det var en normal mens... ble litt overraska da de ble flyttet over to uker på OUL, kan du si.

Så håpet er ikke ute.

Her er babykommoden kommet i hus og jeg har rigget meg til med tekoppen for å se far og sønner (på snart to og snart fire) montere den... det kan bli artig! Verktøybeltene er kommet på juniorene, så det er ingenting å si på utstyret og pågangsmotet i alle fall:-)

Hihi... måtte flire litt da En til, please ønsket en stor bit av bleiekaka. Men ikke noe rart da, siden du ikke vet at det er en 3- etasjes flott kake laget av sammenrullede bleier! Så binder man og pynter med enten rosa eller lysblått silkebånd rundt lagene så de skal holde seg sammen. Utrolig stilig og morsomt. Dere som ikke vet hvordan en slik kake ser ut burde google det! :)

Tussemor.. jeg synes du var kjempesnill og flink og omtenksom som lagde DEN gode middagen og ikke noe søt kake eller annet søtt! Er også glad for å lese at svigermoren din kom og hentet barna så du kunne ha litt fri. Etter hva jeg har skjønt av tidligere så har ikke hun akkurat stilt opp alltid?!?

En til, please.. dette er virkelig noe dritt!! Denne tanta altså!! Tar du forresten eggløsningstester og vet at du har det etter det som skjedde i oktober? Du skjønner, jeg spør fordi jeg selv engang for endel år siden hadde en exu(svangerskap utenfor livmoren), og etter operasjonen da de fikk ut det knøttlille embryoet som bare lå så feil til, så slet jeg med å få hcg-nivået mitt ned til 0. Måtte få noen tabletter for det. Nå er jeg faktisk ikke helt sikker på om det er slik at dersom tanta kommer tilbake så er alt ok altså.. det kan godt være tilfelle. Ville bare dobbeltsjekke med deg. For meg tok det 8 mnd. etter den operasjonen før jeg ble gravid igjen.. og den gangen gikk det heldigvis bra og jeg fikk eldstemor:)

Men tenker at det noenganger er små ting som gjør at alt stopper opp for det å bli gravid, men at man kan finne det ut med enkle blodprøver eller kontroller hos gynekolog.

Dossa- den tanta hos deg kommer nok ikke til uka skal du se! Vi heier som bare det og krysser alt vi har.

Jeg har ikke fulgt med på spådommen om jente til Fiemor jeg.. men tenker at alle som planlegger svangerskap og har sex jevnlig har kanskje heller større sjanse for ei jente ettersom jentesædceller lever lenger enn gutter. Så jeg tror også på jente Fiemor:)

Forresten dere.. har dere fått med dere rapportene om foreldre som rister sine bittesmå barn/babyer? At mødre til og med på sykehuset etter fødsel!!! rister babyene sine så de får store skader eller i verste tilfelle dør,... bare fordi de er slitne og babyen gråter?!?

Jeg begynte nesten å gråte her jeg satt og hørte det. TENK! Disse små nurkene som akkurat har kommet ut! Jeg er faktisk veldig, veldig sjokkert. Og det blir jeg sjelden! Jeg har ikke ORD for hva jeg mener om disse foreldrene. Her velger de å bli foreldre helt selv... og så ... ! Grr... jeg kunne filleristet disse foreldrene selv, og tatt fra dem de små uskyldige barna som selv ikke har bedt om å få komme til denne verden!ÅÅÅÅÅ, så sint jeg blir!!!

Da har vi fortalt det til poden, og det gikk omtrent som forventet.... Han ble ikke videre glad for nyheten, og gråt og gråt. Vi fikk snakket en del om det, og det ligger så utrolig mye bitterhet mot farens ubrukelige innsats som forelder inni min lille elskling at jeg blir eitrende forbanna! Vi snakket igjen på sengen i går kveld, og da snakket vi til og med litt om navn og om det blir gutt eller jente (han tok det opp), så jeg tror nok det hele kommer til å gå seg til i løpet av et par dager :)

I dag morges sa han til og med at han ikke var så bekymret for situasjonen lengre, så det er jo ett skritt i riktig retning! Men han vil ikke snakkes så mye om det, så jeg lar han få ta det opp.

Mannen fortalte det til hele familien sin i går også, så nå er katta ute av sekken :) Det betyr at det hele er litt mer virkelig, nå som ikke bare mannen og jeg vet om det, så nå må jeg vel si det på jobb snart!!! *gruer meg*

Krysser fingre for deg en til please og håper at det hele er en litt kraftig festeblødning!!!!! Til alle andre i IKM-land måtte testene vise doble streker :)

Annonse

Å snille, snille dere. Utrolig hvor oppmuntret og glad jeg blir av å dele gleder og sorger med dere skjønne damer :D Mannen trøster med å diske opp med bladkrans(ho ho..høy pensjonistfaktor) og videre god innsats. Ellers i pp nevner jeg fint lite om prøving og bare forfører, men deler skuffelsen når tanta kommer...og kun det egentlig. Var inne på en eller annen side på nettet, fertility-et eller annet, og der kunne man bestille noen utrolig stygge vide bomullsboksere til mannen der det sto "Fertilizer" på med store bokstaver! Vi lo så tårene trillet, jiiiiises noe så turn off! Nå er spiriten på topp og selv om jeg tenker ny pp, skal jeg svi av en test på søndag likevel for syns jo selvsagt at det er skikkelig rart at den kom så tidlig. Med mine to første fikk jeg "vanlig mens" og dermed framsatt termin. Nei, tar meg et godt stykke bleiekake jeg, hahahaha...(tenkte faktisk å spørre om oppskriften også) . Kjenner meg så godt igjen i det du forteller Nerdybirdy. Har selv opplevd et samlivsbrudd, og en far som har vært svært sporadisk i omsorgen og svært dedikert til sin nye familie. Når jeg skulle fortelle han at han skulle få et nytt søsken som trettenåring gikk han helt i kjelleren, og jeg syns så utrolig synd på han stakkars liten...prepubertal og sårbar og med så mange dårlige erfaringer med ignorering fra far. Men det gikk bra, og det høres ut som du har en god strategi på dette, så dette vil løse seg helt fint :) Ønsker, jeg joiner deg i prosjekt "filleriste foreldre på føden". Det er uforståelig og skremmende at voksne mennesker kan miste seg selv så fullstendig at de skader barna sine. Det jeg også aldri helt kommer til å forstå er at man blir i voldelige samliv der partneren skader barnet ditt. Kjenner til og med om tilfeller der mor har stått og heiet!! når far har banket opp ungdommen i huset. Jeg blir så rasende! Jeg har selv valgt et yrke der jeg møter mange vonde skjebner, men heldigvis har jeg troen, erfaringen og ikke minst muligheten til å gå inn i situasjoner og "rydde opp". Men mange kveldsturer går med til roe hjertet. Nei, nå beveger jeg meg inn i mitt livs engasjement og da slutter jeg aldri, he he... Regner med kommoden blir praktfullt satt opp, Bokormamma! Du vet, for en håndverker er det essensielt å ha utstyret i orden og jammen skjønner podene dette prinsippet ganske så tidlig :) Og vi mammaene og pappaene betrakter med ømme hjerter. Ha en fin dag alle sammen! Og heia Supersnusken og Dossa, snaaaaart testedag!

Endret av En til, please.

Elsker lister, så oppdaterer. Og med kort syklus...kortere ventetid :) Fortsatt i PP:

Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.

**Cayenne** (IKM 7.5., to barn, prøver på nr tre i snart to år...)

En til, please. (13 pp, SA i oktober, IKM 29 april).

ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)

Sidney (prøvd siden juni, IKM 27.12, svak positiv test 22.12)

Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. )

Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.

Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før)

Supersnusken: prøver på nr 2. IKM ca 17.april

Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 17/18. april. PP 34

LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)

1.tri:

nerdybirdy (termin 23 oktober)

Vææææ (termin ca 23 november)

Fiemor (termin 22.november)

2.tri:

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8

Junimage (termin slutten av juni)

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 5,4 og 1! Oppland.

Symbio (termin 13.August), 30 år, mamma til en på 2 år.

81-mamma❤❤ (termin 17. Aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland

Rime (termin 18 Aug). Bærer tvillinger.

Lykketroll*morTil2? (Termin 29.Aug)

m1980 (termin 29. Aug) ?

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia

Ønske-spire (termin 1.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

3 trimester:

Viiii (termin 27.april)

Tussemor5 (termin 16 mai )

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs

Bokormamma (termin 30.mai )

Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )

Bumblebeee (termin 26.6)

Hønny-bønny (termin juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.

•  

God dag herlige skravle jeng :)

Dossa: Hvis du vil se bilder, så kan du gå inn på www.tussemors-tankespinn.blogspot.com under kakene mine, der er bilde av 2 av de bleiekakene jeg har laget ;) Hotellweekenden blir bare i nærheten her. Jeg orker ikke å sitte så lenge av gangen og når vi drar vil det være ca 3 uker til termin og da er det greit å være i nærheten. Jeg vil nemlig vite hvor jeg skal føde :P

En til please: Anbefaler heller ett stoooooort glass med babystøv, muligens litt lettere å svelge ;) Knis...men slike bleiekaker er kjempehyggelige å lage og å få!!!!!

Ønsker: Jeg oppfattet gubben som fornøyd

Nerdybirdy: Så vondt, men samtidig så godt at poden ikke ser helt svart på å bli storebror!!!!!! Det er virkelig vondt å se barna sine bli forsømt av den ene forelderen.

Angående dette sinne deres og fortvilelsen deres. Jeg har full forståelse for det altså, misforstå meg rett, MEN, til min store overraskelse så kan jeg til en viss grad forstå at det skjer. Det bør ikke skje altså, men....Jeg husker bare å ha opplevd at det har svartnet helt for meg en gang og i det det skjedde var jeg 100 % klar til å drepe min bror (jeg gjorde det ikke altså!!!!!!!!) Jeg har opplevde en og annen gang å vært så sliten og lei av mine to deilige gull at jeg har hatt lyst til å kaste dem ut av vinduet. Jeg lærte heldigvis av den episoden hvor det svartnet, så når fortvilelsen blir så stor tar jeg mitt ansvar og går ut av situasjonen!!!!!! Men jeg tenker av og til på hva som kunne ha skjedd om jeg ikke var det bevist og hadde latt det svartne igjen....Jeg har ei venninde som er bare helt fantastisk med barn. Kan ikke tenke meg en bedre mamma, tom hun kunne fortelle om ett intenst ønske om å slå babyen sin etter x antall netter med kolikk gråt. Hun også klarte å la vær, men hun sa det, at etter den erfaringen kunne hun forstå at det skjer. Selv om at det overhodet IKKE er noen unnskyldning at det skjer. Det jeg reagerte på var at det skjer på sykehuset...HALLOOOOOOOO, der er jo personalet til for å hjelpe!!!!!!!!

En til please: Så bra at du engasjerer deg i dette også jobbmessig, det er så bra at noen tørr å gå inn å rydde opp, bry seg og være tilstede for disse barna og ungdommene som ikke har trygge, gode voksne å lene seg til!!!!!!!!

I går fikk vi endelig hentet ned baby tøy og ammeklær. Jeg har begynt å få litt panikk. Det slår meg jo at noe er på gang :P og at tiden løper fra meg også ;) Det "triste" var at vi ikke fant klær i str 56, så det spørs om ikke mor må ut på en aldri så liten shoppingrunde snart :D Nå skal jeg gå å rydde i en kommode, få den flyttet, slik at vi kan få vasket soverommet og få opp babysenga. ALT må være klart før jeg drar på føden, har jeg forstått. Skal tilby svigermor å vaske og stryke baby klærne :P Jaggu meg skal jeg gå å hente ungene i barnehagen i dag også. Det er jo ett så fantastisk fint vær!!!!

Håper dere alle har en god dag!!!!!!

Wohooo da var arbeidsdagen over for idag :D og jeg kjente at jeg gledet meg til å komme inn hit og lese nye innlegg :D

Stor koser meg jeg nå ;) hehe

Tussemor; Sier bare en ting jeg når det gjelder kakene dine WOW!! Du er utrolig flink :D

Tar du bestilling også eller :P

Skjønner det er greit å være i nærheten av fødestedet ;) Kontroll er kjekt å ha :)

Ut og shoppe er vel ikke å forakte! Du finner sikkert masse fint ;)

Det må ha vært en ubehagelig episode når det svartnet for deg, så godt at det ikke utviklet seg til noe. Jeg kan til en viss grad forstå hvis slike ting har skjedd, men samtidig så kan jeg ikke skjønne at det går an å gjøre barna sine så vondt.

En til, please :) Så herlig å lese at du har fått tilbake pågangsmotet :D :D Januarbebis er tingen vettu ;)

Er du plaget med store smerter når heksa er på besøk?

Jeg er så glad for at det er ikke jeg. Har ei venninne som ligger rett ut og ikke klarer å bevege på seg de to første dagene. Rett og slett jævlige mens smerter.

Nerdybirdy: Så fint at storebror etterhvert tok innover seg nyheten på en positiv måte. Er ikke lett for et barn når den ene foreldren ikke er der for barnet sitt :(

Kjente jeg fikk klump i halsen da jeg leste innlegget ditt.

Slik skal det ikke være!

Da er det godt han har en så snill og god mamma som deg :wub:

Ønsker3gull: Søt du som håper det beste for meg ;) Det varmer mer enn du kan ane!

Hvilket strikkeprosjekt holder du på med nå?

4.juni er ikke lenge til, har du alt klart til den lille?

Sitter på jobb ennå.....kunne fint ha gått hjem men har planer som må lages, bøker og prøver som må rettes....nok å ta tak i :P

Bare for å kommentere tussemor om filleristing- det var en gang en lege som sa "du er ikke forelder før du har lyst til å filleriste barnet ditt. Forskjellen er å ha lyst til å gjøre det.. og det Å GJØRE det!".

Klart vi alle kan være slitne og irriterte osv, osv på barna våre også en gang iblant. Det er ikke det jeg mener. Det tror jeg faktisk er ganske så normalt. Men det å faktisk gjøre det!!.. DER går den fine grensen mener nå jeg!

... husker ikke hvem som skrev dette med at noen har hørt om mammaer som stod og heiet når far slo ungdommen eller barnet sitt. Altså! Klarer ikke å snakke om det lenger jeg kjenner jeg! Det var helt grusomt å lese! Det er noe VIRKELIG feil hos noen mennesker altså!!! Det står bare så myyye klarere for meg at enkelte ikke burde hatt barn i det hele tatt!!! Sint, sint, sint nå kjenner jeg.

Dossa- nei, ikke lenge igjen før gullet er her:) *sukk*, jeg gleder meg! :) Neeesten alt er klart til hun kommer ivertfall. Må bare få satt det opp først, seng, stellekommode osv. Men får ikke gjort det før huset/tilbygget( vi utvider huset) og soverommet er helt ferdig. Snekkerne jobber på spreng her. Men dersom gullet i magen venter til når hun faktisk skal komme, så skal huset være ferdig et par uker før, og de er i rute nå.. så da går det bra:)

Denne gangen har jeg faktisk kjøpt inn litt i str. 56 og håper at vi får bruk for det litt da. Sist hadde vi vel bare to bodyer og en pysj i den str. og det var littebitt lite klær. Str. 62 er litt for stort helt til å begynne med synes jeg. Men klart... de vokser fort også da! :)

Sit og ser på lista, og registrerer at nokon har termin i november - då kjem mai plutseleg veldig nære!! Skriv Blenda sensitiv på handlelista og gjer meg klar til å begynna å vaskar sengetøy og slikt, og motar meg opp til å handla litt til småklede. Ser at Kappahl har Coopmedlemsdagar torsdag og fredag neste veke (om eg hugsar rett?), 25% på alle klede, så då får eg kjøpa litt til mini og kanskje ein ny BH eller to til meg sjølv, må vel over til ammesorten snart...trur dei er i ferd med ein ny vekstperiode, er i allefall ømme igjen..kjem og går det der visst.

Leser og leser,men det blir lite kommentarer,sorry;-)

Her skulle jeg vært på BI idag,men da ville jo blodtrykket mitt ut på tur så det gikk jo ikke,er blitt akkurat som med nr 3,lavt når jeg er rolig,blir uggen,kvalm og puls ras,og høyt når jeg da begynner å bevege meg-igjen uggen,kvalm etc..håpløst

Prøver igjen imorgen,får bare komme litt sent,så jeg får stabilisert trykket på morgenkvisten først.

I helgen drar vi til Danmark,det skal bli herlig,kommet litt vekk fra hverdagen;-)

Er det noen som har noe UL eller tester på gang,så krysser jeg som vanlig alt:-))

Første lege time på mandag her. Satse på blodprøvene og viser graviditet. Fikk nesten litt angst da dem ringte fra legekontoret i dag. Var bare bytte av time. Skal ikke mye til før hormonella slår til.

Spent på hvordan formen blir etter 3 timer kjøring t/r til Ikea og siste kjøkkenhandling. Skjer stadig endringer, tru snart ting begynner å komme på plass. Ihvertfall ladet opp på sofan i dag.

Håpar du får tatt prøver då Vææ, eg var superskuffa etter mine to første legebesøk - eg stilte med urinprøve og blei tatt blodrpøver av. Men dei berre gjekk ut frå at eg var gravid sidan eg hadde fått positiv test heime, så dei testa ingenting. Eg spurde etter det og sa eg følte meg lurt. Då tok dei HCG- prøve (heiter det det?) For å sjå om det var forenleg med graviditet så langt eg var komen, fekk først svar mange dagar seinare når eg ringte inn...men då hadde eg bladd opp får eiga lomme og vore på tidleg ul for å vera sikker på at det var nokon der...

Lukke til på IKEA! må ein gong til før vesla kjem, gruar meg til kilometervis med hardt betonggolv...absolutt verste staden å gå for tida.

Heia, damer!

Som det skravles her inne - klarer nesten ikke følge med - i hvertfall ikke huske hva som burde vært kommentert :)

Men noe jeg husker er kakene til Tussemor....er imponert...er ikke slik kakene ser ut her i huset :) :) :) :)

Sliten så det holder, og burde lagt meg, men gubben er ute av huset og jeg kan ikke fordra å legge meg alene....tror jeg slenger meg på sofaen og sover der - eller forsøker å se litt på Criminal Minds....som om det gjør husredselen noe bedre... :)

Hadde en veldig god dag i går, men i dag er jeg tilbake til den sliten tilstanden min. Tror nok at det har blitt litt vel mye jobb siste måneden før permisjonen....har til og med jobbet ett par timer i dag også.....

OM alt er klart her i huset......??? Neeeeeeeeeeeeei.....må lete i flyttekassene etter dyne og dynetrekk, samt en del klær til knøttet...det begynner egentlig å haste, siden vi trolig gjør første forsøk med i gangsettelse allerede på mandag......

Men stresser lite - det blir vel klart i løpet av helgen...Jeg har ikke barn som popper ut før termin frivillig uansett, så det går nok bra!!

Nei, no skal jeg si natta til dere flotte damer

Jeg skal se om jeg klarer å holde meg oppdatert her inne de nærmste dagene!! :)

Hjertelig Dossa :) jeg hjelper da til hvis jeg trengs :P men bruker å oppmuntre de fleste til å prøve selv. Tror vi har godt av å lete frem kreativiteten i oss ;) dessuten, så trenger man ikke være så flink. Jeg synes ikke at jeg er så flink, men jeg prøver og så lenge jeg koser meg er det det viktigste (gubben ville nok ikke vært helt enig her :P )

Huff, jeg har begynt å kjenne på en gryende panikk....det er jo straks kun 4 uker igjen og gubben har en følelse av at lilletrille kommer før tiden....og jeg som nesten ikke har hatt noe på stell...Nå er det full pisk på mannebeinet gitt ;) bare jeg får bilsete i hus, kanskje jeg kan klare å slappe litt av :P

Grøne, jeg anbefaler deg virkelig å kjøpe noen skikkelig gode ammebher og husk at du skal ha plass til ull innlegg!!! Tror det er en av de viktigste investeringene du gjør!!!

Nei, nå skal jeg prøve å sove. I grunnen ett prosjekt i seg selv. Kjenner jeg er lei av gangsperre på innsiden av begge lår + i muslørva av alle plasser...skal bli godt å kunne snu seg uten smerter gitt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...