Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Tussemor - du har da vel hatt nok å styre med den siste tiden. Håpe dere fikk noe fornuftig ut av Bup/pp.

Siste time hos jordmor gikk bare bra. Var ny jm på Helsestasjonen og dette var noe annet enn hun som jeg hadde tidligere. Synd at hun ikke har vært der tidligere :-)

Alt var bare bra, blodtrykk, urin, sf-kurven flater litt ut....akkurat som med de to første. Fikk da også vite at +16% tilsvarer ca 4 kg ved fødsel. DET er jo helt normalt her i gården (4370 og 4140), men begge gangene har målingene vært ca 500 gram feil (målt til 3,9 og 3,6 kg) 1-2 dager før de kom til verden......så slike målinger tsr jeg med en klype salt.

Hodet er fortsatt ikke festet - greit å vite om fødselen skulle starte... og ja, nå er jeg superglsd for at ting snart skjer her :-)

Hønny, du for passe godt på deg selv framover. Slappe godt av !

Ha en fortsatt fin ettermiddag, damer!

Fortsetter under...

Viiii :) godt å høre at det gikk bra hos jm!

4 kg bebiser er vel normalt nå. Så lenge de ikke er store rundt hodet så gjør det vel ikke noe å presse ut et gull på ca 4 kg ;)

Mine har ligget rett under 4 kg og ikke vært for tjukk i hodet heller....hehe :P

Nå er det middag før div treningekjøringer :)

Hei, jo her er formen stigende etter siste ukes runde med elveblest og forkjølelse. Fort sliten om dagen og det er godt å ta seg en liten pause i skuvsenga. Flytting og vasking ut av der jeg har bodd fram til jul. Kjekt med snill mor og tante som vasker.

Begynner å bli bedre i skuldra og så satser på å trene arm i april og begynne å jobbe igjen litt i mai :)

Æ vel rundt uke 8 nå, inn til første kontroll til lege neste mandag. Går ellers å venter på kvalmen....

Kjenner jeg er avhengig av å få mat oftere enn før. Når jeg først blir sulten er det nesten så den river i kroppen og blir skikkelig uggen.

Hei jenter :D Tusen takk for alle lykkeønskninger i dag! Har holdt dere lenge på pinebenken, men måtte rett på jobb etterpå og tlf min var så og si strømtom :)

Vi satt og venta i TO timer på å få komme inn, masse forsinkelser etter påske.

Satt og var likblek og på randen til å spy. Så kom endelig legen og hentet oss. Hu spurte om jeg var dårlig for jeg så sånn ut. Hehe :)

Snakka litt først om hvor nervøs jeg var og hvorfor (er vant til bare dårlig nytt med helsa mi på det sykehuset og skulle egentlig ikke ha levd i dag etter en sykdom i hjernen). Og hva hu forventa å se på UL nå, nemlig en spire på ca. 10 mm. Så veide hu meg. Deretter var sannhetens time kommet.

Fikk lagt meg i stolen og turte ikke se på skjermen. Var så livredd at tårene rant. Mannen sto ved siden av og jeg klamra meg fast i handa hans. Plutselig sa legen muntert at jeg måtte begynne å puste, for hu hadde noe å vise meg..

På skjermen så jeg et kraftig lite hjerte som banket ivei 160-170 slag i minuttet. Da jeg så det begynte jeg å storgrine så jeg lå og hiksta. Hu målte babyen til 16 mm, og jeg ble dermed satt frem en dag, så jeg er 7+6 i dag :) Babyen har tykk og god plommesekk og så helt perfekt ut med hode og den "lange" ryggen :) Det eneste jeg klarter å hulke ut var "HERREGUD!!!" flere ganger.. "Er den ikke fin? :) " sa legen, "JOOOO" Verdens fineste lille elskling som mammaen har vært så uhyre redd for <3 <3 Gullklomp! :wub:

Legen sa så at alt så så sterkt og perfekt ut at hu mente at dette kom til å gå veien, og det sa hu var med enorm tyngde at hu mente. Hu ba meg om å slappe av nå og nyte svangerskapet, for det er jo tross alt en så vidunderlig tid som jeg aldri får igjen :) Hu mente også at sjansen var stor for at jeg kommer til å bli enda kvalmere innen 1-2 uker, og at hu seriøst mente jeg burde senke arbeidsmoralen min et hakk og ikke bli lei meg for ei sykmelding dersom det blir for ille. Jeg vil aller helst på jobb, men vi får se, spyr jeg dagen lang går jo ikke det.

Jeg er så letta og så glad at jeg ikke vet hvordan jeg skal takle alle følelsene, jeg får bare grine i glede så mye jeg må :D

Setter uendelig pris på all støtte jeg får fra dere, jeg tenkte på dere på venterommet og hva dere har sagt. Det dempa nervøsiteten litt :)

Stor klem til dere fantastiske nydelige jenter :wub:

Fiemor :) for en fantastisk glad nyhet :wub: skikkelig rørt jeg!

Veit du har venta lenge på dette vennen og endelig etter mye motgang så fikk du drømmen din oppfylt :D

Er så glad på dine vegne snuppis!!!!! Jahoooooo ei lita jente i november skal bli gøy ;)

Kjære, kjære Fiemor! Så uendelig godt å høre om den flotte UL. Nå er det bare senke skuldrene godt og grundig og nyyyte. Ble så glad, så glad for deg nå! Tenk at første forsøk på å få babyen starter allerede om en uke, Viiii :) Gleder meg utrolig til å høre om hvordan det går ! Tenker også masse på deg, Tussemor og leit å høre at skilsmissen er et faktum. Men en avgjørelse bringer jo også framdrift i seg og håper dere får en så god prosess som mulig. Du virker så sterk oppi alt dette. Er selv inne i IKM-uka uka mi. Spennende! Nei, nå er det legging og lesing og synging.. elsker de gamle bånsullene.

Annonse

Dere imponerer meg, damer! Det er nesten slik at vi bør gi ut denne tråden i bokform på Skravla Forlag :D Klarer knapt henge med i svingene i min mentale ettermiddagståke, men koser meg med innleggene deres. Har jo fremdeles ikke noe gravidenytt å bidra med, men en fordel med det er jo at jeg kunne dykke godt ned i en magnumflaske sjampis på fredag :D Heldigvis ble kostymene droppet, så jeg følte meg da noenlunde normal. Tussemor: du vet, alt kler den smukke :P Er ikke bare forkle som kan krydre tilværelsen litt ;) holder nok en knapp på litt skinn og høyt hår der. Bilringene, AKA traktordekkene, gjør jeg en ekstra innsats for å få minsket til i alle fall mopedhjul nå, så vi får se hvordan det blir. Kan jo være en fordel når vi skal til på nytt forsøk.

Mmmm... nå har kona laga knekkebrød!! Får begynne å planlegge hva jeg skal lesse oppå dem :P

Ha en fortreffelig kveld videre, alle søte snupper!

åååååååååh, fiemamma ble helt rørt på dine vegne. Så nydelig å høre at alt var bra.

Senk skuldrene og nyt kvalmen ;-)

Jeg har blitt fulgt opp av en gynekolog gjennom mine 8 positive tester og det rare er at hver gang det har gått bra, så har han vært positiv fra første UL. Så dette går nok strålende.

Sender gode tanker til en til, please, håper ar du lykkes nå.

stooooor klem

Fiemor: Fantastiske nyheter! Vet hvor totalt overveldende det er å se det lille hjertet banke for første gang! Det var i alle fall først da jeg virkelig forstod med hele meg at jeg faktisk hadde et liv i magen! Ubeskrivelig øyeblikk!

Tussmor: For en fantastisk oppdatering! Hilsen til alle sammen, jeg bøyer meg i støvet, og gir samtidig opp å være like flink selv, he, he ;) Veldig trist med skilsmisse, men du har jo hørtes bestemt ut lenge nå, så det kan kanskje være en lettelse når beslutningen først er tatt. Vet ungene om det enda eller? Lykke til hos BUP eller hva det var!

En til please: IKM allerede? Trodde vi var parallelle jeg, da har du løpt fra meg denne pp! Har ikke ikm før nest uke. Lykke til! Når skal du teste?

Jeg er jo i dag sanns 3 dager dpo, så latterlig tidlig med symptomjakt...men holdt på å svime av et par ganger i dag, så hadde jeg det når jeg var gravid også. Men har jo også hatt dette i pp uten positive tester, så enn så lenge er det ønsketenkning. Og, humøret har steget betraktelig siden sist innlegg! Gir ikke opp enda altså, jeg VIL ha en 2014-baby!

Spennande Supersnusken, kryssar fingrane!!

Så gode nyheter Fiemor!!

Godt proteinene var vekke Hønny-bunny :) Godt at du får god oppfølging vidare og at du ikkje skal på jobb, du har vel stått på litt i overkant ei stund?

Her er siste arbeidsdag overstått, så frå i morgon er det to veker ferie - satsar på at sola held seg.. og så begynner permisjonen, to veker før tida - men sånn måtte det blir pga regelverket om sjukemeldingsperiode og kva som tel som opptening i folketrygda...så då er det vel berre å kvila, gå tur, trena litt styrke og slikg, og ikkje minst etterkvart få alle rekvisittane i hus og vaska det som vaskast skal. Tenkjer eg får tida til å gå når eg berre kjem i gang, har i ettermiddag vore veeeeldig rastlaus. Men kjem nok til å tenkja tilbake på desse vekene med lengsel om eit års tid når eg begynner i jobb att..

Tussemor, vert heilt svett av å lesa om alt du rekk å få gjort, og ikkje minst skrive her, blir heilt imponert. Det gir meg tru på at eg skal greia å ta dei siste 30 studiepoenga komande år. Det hjelper jo sjølvsagt at mannen jobbar 2-4 turnus og kan ta i eit ekstra tak når han er heim og eg får litt "fri" til å studera. Eg melder meg i allefall opp, så får eg heller ta det på sikt. Må ha poenga for å henga med på lønskarusellen etterkvart.

Kjærepære: hjemmelaga knekkebrød er virkelig yummi :D

Håper du fant noe godt pålegg, kos deg!

Supersnusken: du og jeg ligger likt i løypa så det blir veldig spennende om vi kan juble samtidig over en positiv test ;)

Liker innstillinga di!!! Selvfølgelig skal du bli gravid igjen. Trist at noen må vente for lenge på den etterlengta spiren, men du veit hva de sier "den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves" :wub:

En til, please: dette er din uke!!! Gleder meg til å høre deg juble ;)

Tussemor, du er så flink til å kommentere alle! Der har jeg noe å lære, merker jeg:-)

Og gratulerer Fiemor!!! Nå må du, som de andre sier, senke skuldrene og nyte... det er lov!

Her er det full rulle om dagen. For å kunne holde mai ryddet i mannens program, siden man ikke vet når babyen kommer eller hvordan formen er på slutten, jobber han som bare f... nå og april er et mareritt av logistikk. I tillegg reiser eldstejenta på en ukes ferie for å besøke sin biologiske far, med alt det krever av pakking og ekstralogistikk for mor. Jeg er så naiv at jeg hele tiden tror at "jammen, neste uke blir det bedre" eller " når vi bar får dette prosjektet ut av veien, så blir det fredelige dager". Men neida.... Kanskje er det derfor jeg har blitt sånn en livsnyter? Jeg har etter hvert erfart at med to selvstendig næringsdrivende i huset og snart fire unger, må man bare nyte det man kan.

I går var åtteårsdagen for at min bestevenninne og hennes sønn døde i en brann (han var bare to år) og siden det skjedde et år før jeg selv ble mamma første gang, har jeg levd litt med den viten at man aldri vet når det er over. Derfor skal vi i alle fall leve godt så lenge vi lever! Livet er for kort til å gå til sengs frusterte, være sammen med menn som ikke fortjener oss (Marianne) eller ikke nyte de øyeblikkene som er gull verdt!

Åhhhhhh, så deilig oppdatering fiemor!!!!!!!!! Helt fantastisk!!!!!!

Jeg hadde en merkelig opplevelse på helsestasjonen med BUP/PP eller hva det var. Der vi satt og pratet hørtes det ut som vi var såre enige om alt når det kom til barneoppdragelse. Gubben satt å skrøyt hemningsløst av mine kommunikasjons evner og hvor mye han hadde lært av meg osv...Hun dama, måtte poengtere opptil flere ganger at han skrøyt av meg, for DET fikk jeg ikke til å stemme :P Den skilsmisse praten, var tydeligvis greit at vi fikk tatt. Virker på meg som gubben faktisk vurderer å kjempe ørlite grann ;) og det er jo bra :P Han er stadig vekk på tilbudsiden osv. Det skal ett mirakel til for at vi ikke skal ende opp der, men ser jeg framgang etter fødselen, når hormonene begynner å dale, blir jeg nødt til å vurdere hvor hardt jeg skal slå beina unna han :P At han skal ut i perioder vertfall, er det ingen tvil om, så tar vi resten derifra....Han er heldigvis blitt litt bedre med yngstegullet og DET er bra :) Klarte å gå (føltes slik) nesten i spagaten her i sta, fy piiiiiiiiip så vondt det gjorde. Heldigvis har lilletrille våknet og gir signaler på at alt er vel. Ett skikkelig nattdyr i følge gubbelure. Det er vist full rock'n roll i magen på natterstid.

Sengetid, atter en JM time i morgen....

God natt skjønnheter!!!!!!!!

PS Kjærepære, du må ikke sette meg på flere fikse ideer...fantasien løper litt løpsk for tiden, spesielt om natten :P

Annonse

Grøne: nysgjerrig jeg :P men hva har du tenkt å studere?

Blir deilig med ferie også komme seg ut i permisjon. Det betyr jo at den store dagen stadig kommer nærmere ;)

Virker som du har planene klare for hva du skal gjøre før fødsel, bare huske på å slappe av og slenge beina på bordet!

Det er litt av et maraton du snart skal igjennom vettu :D

Jammen en søt liten bønne du har der, Fiesnuppis! :D Satt og tenkte på deg på trikken og rakk akkurat å få med meg at det hadde gått bra (halleluja!!!) :D før jeg kom hjem til full borgerkrig og en 9-åring med total leksevegring og for anledningen komplett adhd. (Gud hvor enkelt det var da ungene gikk i barnehagen!) Men nå har de heldigvis gått ned for telling og sover søtt. Altså: Dette har du virkelig fortjent, og nå må du bare skjønne at om noen måneder kommer det faktisk en baby! :wub:

Supersnusken (iPhonen insisterer stadig på å skrive superskurken..): Så bra at humøret er på vei opp, det blir nok spire på deg også etterhvert! :D

Tussemor: du er bare herlig! Sender over en stor stå-på-klem! :D

En til og Dossa: Melder meg inn i heiagjengen deres, jeg også! NÅ ER DET DERES TUR!!!!!!!!!!! :D (Og alle andre som snart har ikm som jeg har glemt..) :D

Dossa: Eg manglar 30 poeng på femte året for å bli adjunkt med opprykk, som gir bra utslag på lønna. Tenkjer å byggja på med halvtårseining i naturfag, eit studium som er lagt opp som deltid for dei som er i jobb ved sidan av. Så eg vil i allefall prøva.

Sender deg ein klem bokormamma, som du seier: ein veit aldri kva som kan skje. Har og erfart at det mest usannsynlege kan skje, og då er det viktig å leva no, og nyta kvardagsglimt og ha evnen til å gløyma det som ikkje er så viktig..som husvask og brettekantar, trass alt!

Tussemor: så kjekt at mannen glimta til, kanskje han tar litt input likevel men at stoltheten lar det gå litt tid før han gir etter? Håpar det, og at de finn ei ordning som fungerer på sikt.

God morgen!

Her har det skjedd mye siden sist! Tilgi meg at jeg ikke er like flink til å kommentere som alle andre. Lever i en liten "boble" om dagen.

Tussenmor; takk for gode tanker. Selv om jeg ikke kjenner deg, så varmer det faktisk...

Fiemor; Fikk tårer i øynene da jeg leste om ultralyden din. Så fantastisk godt nytt! Når jeg har klart meg igjennom dagen i dag, skal også jeg tillate meg å føle litt på det å være lykkelig igjen...

Det er D-dagen her i dag. Dvs. begravelsen. Hvitskjortene til husets tre gutter er strøket og klare. Alle tre stiller i sort med hvite skjorter, og sorte slips. Tror minstemann på 18 mnd. blir nusselig i kirka med sin slips-debut. Vet bestemor hadde elsket det... Alle barna blir nå med, og vi har ikke gjort noe stort nummer ut av det. Snakket godt igjennom alt som skal skje, så det burde ikke bli noen vonde overraskelser. Kaker er bakt, finstua på gården er pyntet vakker til minnestund og alt som kan gjøres er gjort. Slitsomt, men også litt godt å være travel, for å holde tanker på avstand. Fortalte at det har vært litt tumulter i familien tror jeg?

Min mors eneste søster sendte advokat på henne med grove beskyldninger etter det foreløbige arveoppgjøret, da bestemor kom på sykehjemmet. Min mor er verdens ærligste mennneske, og hadde selvfølgelig ikke gjort noe. Men det kostet henne massevis av penger i advokatutgifter, og hun var vantro over alt som skjedde. Vi ville, til tross for alle vonde ord og beskyldninger, hedre bestemor sitt minne, og inviterte dem selvfølgelig i minnestund. Så gir de beskjed om at ingen fra den siden vil komme. Kun til kirka! Det er jo ingen av OSS som har sagt eller gjort noe galt her, og så tar de ikke en utstrakt hånd på en dag som dette. Det gjør ekstra vondt for min kjære mamma, og jeg kjenner et enormt sinne. Har overhodet ikke lyst til å se dem i dag, og forbanner at de gjør dagen verre for min mor. De har ikke vært her på 4 år, da bestefar ble begravet. Hvorfor kommer de nå?

Skal selvfølgelig oppføre meg, da jeg alltid har hatt et varmt nært forhold til bestemor, og vil hedre henne på hennes siste dag. Men kan love at familie virkelig kan være en utfordring...

Ute i hagen tripper de tre rådyrene vi har gitt mat gjennom vinteren. De siste dagene har hønene mine endelig sluppet ut igjen... Snøen smelter, og vi går mot varmere tider. Snart på tide å kjøpe litt smårosa! I morgen skal jeg bare nyte tilværelsen! Gjøre minst mulig, og kjenne på at livet går videre, og snart er det sommer...

En god dag ønskes til alle støttekontaktene :)

Lykkelig :) Så utrolig trist å høre om din mors søster og de konflikter som er der. Må jo si at din mor har all min sympati!

Ufattelig at det går an å oppføre seg slik som de gjør, så skjønner veldig godt at du er såret, lei deg og sinna!

Jeg håper dere får en fin og verdig avslutning på vegne av din bestemor. Det er hennes dag og bør ikke forsures av noe som helst.

Kondolerer igjen!

Du er ei sterk jente :D Beundrer deg!!

Klem

God morgen nettvenninner :)

Her skinner sola, formen er tålelig bra! Det er jammen meg mye som skjer i livene deres, og så utrolig gøy å lese.

Lykkelig4hjerter: Krysser fingre og tær for at begravelsen skal bli et verdig farvel med din bestemor, ikke overskygget av dårlig stemning og upassende oppførsel fra familien.....Arveoppgjør er noe DRITT, vet om flere familier som ikke har kontakt med hverandre pga dette. Det hjelper å ha med barne, de skaper en varmere atmosfære og det kan være godt å ha gode barnehender å holde i sorgens stund *klem*

bokormamma: Så utrolig trist å høre om din venninne og hennes sønn. Slike opplevelser gjør at man får et helt nytt perspektiv på hvor skjørt og flyktig (og tilfeldig) og av og til URETTFERDIG livet kan være.

Grøne: snart ut i permisjon??? Så deilig! Litt ferie først er ikke å forakte. Kos deg masse!!!!

Viii: hahaha 8 tester??? Husker selv at jeg ville svi av alle de ti jeg hadde bestilt på billigtester.no fordi jeg ikke kunne tro på resultatet av de to jeg faktisk tok ;)

Vææ: om ikke kvalmen kommer, så er ikke det noe å bli lei seg for, faktisk ;) Selv om det er en viss trygghet i noen symptomer så man vet at det er noe som foregår inni der, hihi. Synes det hjalp utrolig mye å legge seg tidlig (les: før 11 åringen) og spise hver 3 time.

tussemor: Leit å høre at det går mot skilsmisse, men BRA å høre at det går mot forandring. Det er ingenting som er mer demotiverende enn å sitte i et klister som man aldri kommer seg ut av. Kanskje det blir bra at dere bor litt hver for dere? I allefall for en periode (til å begynne med)? Du trenger i allefall ikke bekymre deg for eksamen! Men den klisterhjernen du har demonstrert her, kan jeg ikke fatte noe annet enn at du lett oppnår full pott (om du har lest pensum selvfølgelig :) ) Heier på deg, og masser av lykke til! Er superimponert over hva du får til, gravid og midt i samlivstumulter....

Kjærepære: har fått fantastiske visjoner av deg i jeans, hvit t-skjorte, brylsleik i håret med et faktisk bildekk rundt livet som en slags badering, hadde ikke DET vært et bra kostyme så vet ikke jeg! hihih. Håper du når dine mål før neste runde i mai (??) Gleder meg masse til spenningen rundt innsett!!!

en til please: Nå er det vel ikke lenge igjen før en test!!!!!!! Denne gangen må det jo gå, det er jo din tur!

Cayenne: er superspent, hvordan går det? Er du i dpo-land? Hvordan gikk det med mannens testing forresten??? Kanskje du allerede har skrevet om det uten at jeg har registrert det?

Fiemor: Så bra at alt gikk fint på ultralyd. Det må ha vært en enorm lettelse for deg. Håper mannen din skjønner at det faktisk bor en liten ert inni der. og tar litt ansvar for rotingen sin!!!! :)

Dossa: Ligger du og en til please side om side i IKM-land??? I såfall hold oss oppdatert vi dauer av spenning :) :)

Det var de jeg klarte å huske....Her har følgende skjedd:

jeg har vært på ultralyd og sett lille knerten bevege seg, snufs. Mannen var overlykkelig over at det bare var en. Han har faktisk spøkt ganske mye med at dersom det var flere kunne vi enten gi en vekk på finn.no eller han ville rømme til karibien :) Ellers var alt bra med hjerte, blodstrømmer, størrelse ect, så senker skuldrene litt nå :)

Tror jeg er på vei inn i andre trimester??? Skjønner ikke helt overgangene jeg, for på terminkalkulatoren står det at jeg er i andre trimester, mens jeg har forstått det slik at man går inn i andre trimester ven inngangen til uke 13? Jeg er 12+1 i dag.....

Ellers er det tid for å fortelle 11 åringen at han skal bli storebror i dag, og jeg gruer meg så infernalsk!!!! Grunnen til dette er at da hans far fikk sin nummer to gikk det ikke så bra. Farne og stemoren var ikke så flinke å inkludere poden, så han føler seg veldig utenfor den familien, og som om han har mistet pappan sin :( Han har derfor uttrykt at han er redd det samme skal skje hos oss, noe jeg forstår godt.....Huff må vel bare hoppe i det, men ikke lett når tårene ligger så langt utenpå at jeg knapt kan skrive dette uten å bli blank i øynene...

Skal holde dere oppdatert :)

Ha en fin dag, jenter!!!!!

Nå stikker jeg bare nesa innom her og får ikke kommentert alt det dere har skrevet, men ville bare inn og lese at alt hadde gått fint for Fiemor.. og herlighet.. gledestårene renner her faktisk for deg Fie! :D

Dette unner jeg deg så inni hampen Fie!! Masse gratulerer til en liten spire i magen:) Jeg lover deg.. november-barn er både sta og egne og utrooolig sjarmerende:)

Nå må jeg løpe. Vel, løpe er nok å ta i.. men stagge meg og den svære magen min til bilen. Skal på lunsj hos en venninne:)

Nerdybirdy: Jeg har nok svidd av mer enn 8 tester. Gode formuleringer er ikke mi greie :-) Jeg mente at jeg har vært gravid 8 ganger, men det har kun resultert i snart 3 fullgåtte svangerskap.Har mistet de 5 andre gangene. Menalle har vært innenfor uke 9, så det har nok vært kroppen som har ryddet opp i foster som ikke har vært levedyktig...egentlig greit at det fungerer slik. Tungt før vi fikk førstemann...bedre, men litt sårt om vi ikke skulle kunne gi eldstemann søsken, men nummer 3 kom uten noe problemer :-) veldig overraskende, med vår historikk.

Lykkelig 4hjerter: håper du får en verdig avskjed med din bestemor. Familie er noe dritt, når det blir uenigheter. Håper at tanten din tar seg sammen noen timer. Klem fra meg

Tror du er inne i 2. trimester nå ja. Du er fullgått 12 uker og i trettende uke :-) Forrvirrende??? Ja, jeg sliter litt å holde orden på dette... :-) Det er alltid veldig kjekt å se de små på UL. Håper at det går bra med storebror når han får vite nyheten. Det å inkludere han er nok alfa omega. Både før og etter.

Håper dagen blir verdig, Lykkelig, og at den også kan skape noen gode minner om et godt farvel. Tenker på deg, og henger meg på Hønnys ord om å minnes med glede. Supersnusken...det er helt på tampen av uka jeg håper jeg ikke får mensen(søndag), så veldig lang i forveien befinner jeg meg nok ikke :) Fikk en liten blødning i dag, 9 DPO. Sist periode fikk jeg det også, men da var det før EL. Litt forvirret her. Blir helt myk av alle gode lykkeønskninger. Det må da gi gode vibber til påskeegget mitt? Hadde så mye jeg skulle kommentert, men tiden er ute.

Ein god klem til det lykkelig, håpar du greier å ikkje bruka krefter på dei negative folka i slekta og heller tenkja på bestemor og alt det fine de hadde i lag. Ta vare på mor og deg og dine, så får dei andre berre skjemma seg ut. Småtrolla dine høyrest nydelege ut i finstasen og bestemor hadde vore stolt!

Lukke til med å fortelja Nerdybirdy, så bra at de veit om korleis småen har hatt det og er bevisst! Då går det betre, og så får han den ekstra omsorga han treng.

Og så fint at mannen ikkje skal til Karibien likevel ;) Var veldig spent sjølv om det vart ein eller to, ikkje fordi vi har noko historie i slekta på det, men oppi åra og nett slutta på pilla då spiren sat - og det er vel to av "risikofaktorane" Og så har tremenningen min nett fått to. Trur det er greit å begynna med ein :)

Ha ein fin dag alle, her skin sola og ho er snart rundt på terrassen og då skal eg dit og nyta ferien min. Seinare i dag vert det eit par timar på fjelltur, greitt å ta det seint på dag - for rygg/mage/bekken pleier å merkast litt etterpå. Men det er veldig godt når ein er i farta når alt er varmt og mjukt og kan strekkast etterpå. Er litt i tankeboksen om eg treng litt råd frå kiro, men skal prøva nokre dagar og sjå om det ikkje hjelper med fri frå jobb og trening først..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...