Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Vet du bokormamma.. det synes jeg hørtes veldig riktig ut det bestemoren din sa der!

En annen ting jeg har hørt er at når man er kåt (rett og slett) da er det eggløsning på gang og da er sjansen størst for unnfangelse. Ok, selv om man kanskje ikke liker å sammenligne seg, så tenk bare på dyrene. De har sine parringsperioder hvor de er helt på styr?!? Her klaffet det først for oss denne gangen når vi begge var ekstra "klare" og ikke alt gikk på vanen for å si det slik.. og dessuten.. som du sier bokormamma.. når jeg følte at jeg virkelig hadde lyst på sex, virkelig hungret etter mannen.. og det var gjerne dagen før tanta dro.

Joda, det klaffet for oss også det:)

... og det igjen ikke å "gjøre det for å lage baby" har jeg også troen på. Selv om det jammen ikke er såå lett etter mange pp. Hadde jo mange selv jeg før jeg la bort eggløsningstester og vi hadde sex lenge før el-uka liksom skulle være der.

Puhh... nå har jeg akkurat hatt en diskusjon med vesla på 5 her. Hun hadde satt opp alt av stoler og greier og skulle lage telt. Men så ble det så sent og hun glemte hele greia og ville heller se på tv. Så jeg ryddet det hele tilbake på plass jeg da.. og gjett om det var ei som var både lei seg, skuffet og sint da hun oppdaget det!!! Ojoj.. så sint. Hun smalt i dører, trampet opp trappen flere ganger for å demonstrere enda jeg sa unnskyld, gikk etter henne og satt i trappa for å snakke og greier. Hun begynte faktisk å pakke! Joda, hun gjorde det! Hun sa "nå er jeg så lei at jeg flytter!" Etter en laaang stund skjønte jeg at her nyttet det hverken å si unnskyld eller bli streng så jeg sa at " nå går jeg og ser på babybilder av deg som var så blid jeg".Hun kom snikende etterhvert, lenger og lenger inn i armkroken min og lo av bildene vi så på. Vi kommenterte og pekte og så sa hun " jeg tror kanskje ikke jeg skal flytte likevel jeg". "Så fint da vennen. Det er jeg veldig glad for" sa jeg. "Jeg har ikke tenkt ferdig!" sa hun bare da med et trassig blikk på meg. Men like etter sa hun at hun ville bli her hos oss.

Guri malla sier jeg! Nå er hun lagt og jeg tror jammen hun har sovnet også. *sukk*.

Fortsetter under...

Tar en tur i tenkeboksen etter det dere sier, Bokormamma og Ønsker. De siste pp har jeg hatt klare eggløsnings-smerter helt i slutten før tanta takket farvel, samt svært så lystig og villig lett på tråden :) Syns jo dette har vært veldig rart og slått det fra meg som oppspinn fra mitt fortvilte hode etter at jeg mistet spiren min. Og mensen sex? Æsj. Var jo ganske gøye fakta dere kom med der da. Såpe og vann.. "humrer"! OK...da prøver jeg dusjen neste gang. Mannen kommer til å bli henrykt :) Ønsker, måtte også knegge godt av datteren din. Kjenner meg sånn igjen! Har selv en staut frøken på fem med talegavene i orden, og evnen til å i klartekst fortelle oss hvordan hun syns livet skal organiseres og hvilken rolle vi har i å muliggjøre alle prosjektene hennes og hvilken sanksjon vi kan vente oss dersom vi ikke oppfyller kravene. Men så uendelig snill og god :wub:

Lol! Godt det ikke bare er her det slites med trassige og temperamentsfulle barn. Alle tre her er sære og egenrådige, så en dag med hele troppen gir meg nesten tro på at jeg kunne skapt fred i midt-østen:S

Tror du har veldig rett i det med det mentale når man prøver. Vi slet i over ett år med nr to og han satt først da det ikke passet å bli gravid. Så med nr tre og fire har jeg ikke sagt et ord til mannen min om sykluser eller eggløsning, han er ganske sløv på slikt, men sørget for masse forføring og moro sånn ca på rett tid av mnd og når det føltes rett. Begge de satt på første forsøk;)

Det er bra barna har pågangsmot, men kan bli litt mye av og til. Snuppa mi har også pakket sekken et par ganger - hun er så følsom stakkars, at etter et litt strengt blikk tror hun ikke at vi er glad i henne, selv om vi sier det hver dag og kysser og klemmer så det står etter... Og mini her er et kapittel for seg selv - han har vært så egenrådig at han har blitt utredet, men ingen diagnose, og nå kan man i det minste forhandle litt etterhvert som han har blitt eldre. Stakkars barn, de har jo noe å slekte på.. ;)

Ønsker og En til: Hvor lange sykluser har/hadde dere da? Med sykluser på 28-35 dager har iallfall ikke jeg el under mensen, heller på dag 14-21. Men tror nok det er lurt å starte tidlig, ikke minst med tanke på sædkvaliteten! Iallfall hvis man ikke har en mann som fikser sakene selv en gang i blant ;)

Ellers skal mannen få sjekket svømmerne til uka, og så vi får vel svar om et par uker. Blir spennende!

Her har vi hatt barnebursdag i dag. Har blitt forkjølet og var ikke i storform fra før, så nå ligger jeg helt skutt på sofaen. Skulle lagt meg, men er for sliten...

Fortsatt god helg, dere! :D

Endret av **Cayenne**

Veldig spent på resultatet av prøven, Cajenne. Særlig siden du hadde toppscore på din utredning. Før SA hadde jeg klokkestabile sykluser på 28 dager, men de har blitt noe kortere etterpå(pluss minus 26 dager). Og det stemmer jo heller ikke at mensen kommer 14 dager etter at jeg har kjent EL, men likevel, smerter og kåtskap tydelig tilstede. Holy shit...der ble eggløsning plutselig til SM :D

Jeg ser den med griseri dette med sex og tanta. Er jo veldig enig i det;) man får bare finne ut av hva man vil selv i grunn tenker jeg.

Sykluser synes jeg er vanskelig å svare på jeg da. Har aldri tenkt så voldsomt på eksakt hvor mange dager osv. Men trooor jeg hadde ganske så stabile sykluser på 28 dager jeg også.

Jeg også droppet etterhvert å fortelle mannen når eggløsning var og snakket ikke lenger om babylaging, når tanta hadde reist osv. Det hjalp ham veldig ivertfall! Han ble myye mer gira og veldig happy hver gang jeg begynte å blunke litt ekstra til ham:D Dessuten ble jeg mer gira av å vite at han ikke visste, at han bare følte se forført liksom. Og etterhvert så ble det bare som før igjen.. altså bare moro og fint, ikke stress eller at vi var anstrengte. Men det tok bare maks to mnd. med slikt før spiren satt altså, så lang erfaring i hvor forskjellig det var har jeg ikke.

De to andre jentene mine satt på 1. og 2. forsøk. Det var denne gangen vi måtte smøre oss med tålmodighet;)

Men hadde jo vært morsomt å se om det klaffet for folk å sexe når tanta var på besøk da. Tenk om det virkelig er DET som skal til for de fleste da dere?!? Det hadde vært ny forskning det! :D

Her har jo frøkna snudd seg i magen. Hun ble roligere ca uke 29 også og da var det slutten på at jeg følte at hun virkelig turnet rundt inni her. (ja, har ivertfall ikke følt det siden da), og nå er jeg 30+2. Jeg har ikke følt noe nedpress tror jeg.. burde jo kjenne det om jeg hadde det synes jeg. Men jeg må tisse oftere.. og mindre mengder. Bare sånn små-skvetting liksom. Vet dere hva det er damer? har det noe med at hun fester seg nå eller nedpress å gjøre? Jordmor sa det var veldig bra jeg ikke har kjent nedpress enda, vi venter jo bare på keisersnittdatoen vi, og uansett om det blir hastesnitt så er det jo aaaltfor tidlig om hun skulle komme nå!.. men hva tror dere er grunnen til at jeg plutselig nå må oftere på do?

*sukk* jeg har absolutt en følelse av at jeg ikke går tiden ut til datoen for keisersnittet jeg altså :( Har hatt den magefølelsen en god stund skal jeg innrømme.

Endret av Ønsker3gull

Annonse

Er 33 no og ho låg med hovudet ned forrige sjekk, kjenner ikkje noko spesielt nedover der, men må tisse oftare ja. Tenkjer når ho skal få plass nedi sammen med urinblæra må vel ein av dei gje seg og ho er stri nok til å ikkje gjera det..

Kjenner litt grapsing på innsida nedi der, trur det er når ho tar armane opp mot ansiktet og plukker rundt inni der. I dag tidleg var det full rulle både nede ved hofta og opp under ribbeina. Skal bli godt å komma i eiga seng i kveld og liggja slik vi pleier, då er ho mykje rolegare. Trur ho har favorittplassar å liggja, turnar rundt med ein gong det blir feil veg.

Alle mine har lagt seg til fra ca uke 30, og da er det blitt hyppige dobesøk. Tror rett og slett det er fordi det er mindre plass der når babyen ligger langt ned og begynner å bli stor. Dessuten har alle mine syntes det har vært artig å stange hodet mot eller rett og slett klemme på blæra mi de siste ukene, og da er det et kunststykke å holde igjen....

Ååååå som jeg gleder meg til dagene dere skal føde skatten (e) deres :D Det er flere av dere som ikke har lange tida att ;)

Kjenner jeg er spent på deres vegne ♥

Vesla ble 4 år igår så her var det familiefeiring igår med 13 voksne og 8 unger til bords. Ble servert gryterett med salat og loff.

Til dessert ble det sjokoladekake, gulrotkake, muffins og gele :)

Ingen gikk sultne fra oss igår :P

Idag er det feiring med jentene fra bhg, kommer vel om en halvtimes tid så får gjøre ting klart.

Ha en strålende søndag jenter ♥

Herregud.. For en rævva dag! Jeg er så sint! Alt manneb har gjort (eller rettete sagt ikke gjort) i dag får meg så forbanna at jeg brøler og griner samtidig! Faens latskap! Så faen ikke ut her i dag og jeg er den eneste som ser det og gidder å vaske/rydde!! Han svinet ut og rotet så jævlig hele tiden at man skulle tro han var 3 år! Og har brukt to ganger i dag at han ser film på pc!! Skal jeg stå kvalm og jævlig og vaske etter han jeg da??? Helvettes idiotholdning! Blir så forbanna at jeg spyr av så latterlig oppførsel! Dere skulle sett søppelskapet på kjøkkenet bl.a. Opptar hele nettsignalet med den helsikes netflix greia og fotball i timesvis! Får ikke åpna fb engang med tlf min jeg. Han har rydda og kjørt ut etter pizza på kroa nå, men hvor vanskelig er det å ta litt initiativ som en voksen mann???

Var på spa på utdrikningslag i går, herlig :)

I morgen er det UL 09.30 på fertlitetsklinikken. Gruer meg :( Tør ikke frivillig se på skjermen engang før legen sier alt er ok og normalt. Blir helt knust dersom ting ikke er det :( Er 7+5 i morgen..

Endret av Fiemor!

Ojojoj Fiemor! Skal si du får sagt det:D unnskyld at jeg ler her, ler ikke av at mannen din ikke gidder altså.. men hvis jeg kan få lov til å si det.. jeg som har fulgt deg i over et år.. hormonella?har aldri hørt deg slik:)

MEN.. det er ingen unnskyldning for mannen din nei! Jeg er enig i det. Og JO, han burde klare å rydde opp av seg selv!

Men du... jeg tror du skal ta det heeelt med ro når det gjelder ultralyd imorgen jeg Fiemor. Du har symptomer i bøtter og spann ivertfall! :)

Godt å lese fra flere av dere andre om babyer som snur seg omtrent på dette tidspunktet og flere som må på do i ett sett. Og Grøne.. jeg også kjenner slik krafsing der nede som jeg skjønner er hendene.

Så da tar jeg alt med stoisk ro og gleder meg til reisen videre mot fødsel og å få se frøkna i magen:)

Sitter i sofaen her nå og har kjøpt meg en diiger smågodt-pose. Ble bare en halv Daim-sjokolade på meg igår, så jeg unner meg med god samvittighet idag.. hihi. Kjøpte en stor cola også, men nå hiver jeg bare innpå iskaldt vann.. MYE bedre:D

Annonse

Fiemor :wub: du får sagt det du snuppa ;)

Flirte litt mens jeg leste innlegget ditt ;) hihi, men du har så absolutt lov til å frese av den late mannen din. Makan da!

Sett han godt på plass :P

Masse lykke til imorra!!!

Gled deg til å høre verdens beste lyd, hjerte til spiren din som slår så sterkt :wub:

Hehe, lunta er ikke-eksisterende nå ja :) Alt føles ut som direkte angrep mot meg selv om det ikke er det. Hohoho! Snakk om å være drittunge :)

Tusen takk for lykkeønskninger, vet ikke hvordan jeg skal greie å gjennomføre ultralyden. Skulle ønske at om man ikke blør ut ting innen uke 5 er man garantert safe. To år med research i prøvetiden har virkelig overtaket negativt. Skulle ønske jeg ikke visste hva BO og MA er nå. Men teot å ta sorger på forskudd. Sjansen er vel større for at jeg har et blåbær med hjertelyd enn ikke.

Sov godt vakringer :)

Lover å svare flere når jeg er i form til pc og har roa meg ned etter ul. :)

Klem

Hehe, lunta er ikke-eksisterende nå ja :) Alt føles ut som direkte angrep mot meg selv om det ikke er det. Hohoho! Snakk om å være drittunge :)

Tusen takk for lykkeønskninger, vet ikke hvordan jeg skal greie å gjennomføre ultralyden. Skulle ønske at om man ikke blør ut ting innen uke 5 er man garantert safe. To år med research i prøvetiden har virkelig overtaket negativt. Skulle ønske jeg ikke visste hva BO og MA er nå. Men teot å ta sorger på forskudd. Sjansen er vel større for at jeg har et blåbær med hjertelyd enn ikke.

Sov godt vakringer :)

Lover å svare flere når jeg er i form til pc og har roa meg ned etter ul. :)

Klem

Kjære deg Fiemor...

Med den utblåsningen er kroppen din proppfull av graviditetshormoner ;) Tipper alt er i skjønneste orden jeg ...

Lykke til!

Lykke til Fie,går nok bra;-)

Her er dags å sette kurs mot sykehuset om en time for ny kontroll,siden trykk og proteiner ikke var bra på fredags kontroll. Tror ikke det har gått så mye ned,for jeg var så kvalm at hele frokosten kom opp i kjøkkenvasken istad:-(

Så da får vi høre hva doktoren har å si...

Ha en fin dag alle sammen:-)

Heisann damer!

Vært lite aktiv med skriverier her inne. Ble så forbannet på nettet og tab'en gikk i lås hver gang jeg skrev mer enn noen få setninger.

Fungerte bedre på fjeseboka.....

Første dag i permisjon her. Skal på 38-ukers kontroll hos jordmor snart. Og det er bard ei uke til at vi skal gjøre første forsøk på sette i gang fødselen. Her er trolig ikke hodet festet enda. Var i hvertfall det på tirsdag, men mye kan ha skjedd....Ligger med hodet ned, så det er nok ingen fare for seteleie. Snuppa var også sen med å feste hodet - skjedde først helt helt mot slutten.

Blir spennende med UL fiemor. Lykke til!

Og Hønny, håper at blodtrykket og alt er bedre!

Får svinge med i dusjen het slik at jeg rekker jm-timen :-)

Ha en strålende dag damer!!

Du vide himmel for ett skravlested - FANTASTISK!!!!!! Jeg er helt imponert!!!!!! Jeg har hatt mine fulle hyre bare med å lese litt her inne. Eksamen (3 for semesteret) har vært høyprio i tilegg til ei påske fra helvette, skilsmisse prat og unger som savner mamman sin og ikke vil være med pappa osv har sugd det aller meste av energi. Jeg er bare lykkelig over at bekkenet har sluttet å krangle, slik at jeg er ørlite mer mobil enn tidligere ;)

Fiemor, little princess og Dossa: Velkommen hit til oss (husker ikke om jeg har sagt det tidligere) alltid hyggelig med nye på tråden. Skjønner at dere har hengt rundt på forumet en stund!!!!!!

Fiemor: Jeg "nyter" å lese om dine oppturer og nedturer, din frykt og din glede og for ikke å snakke om hormon utbruddene dine ;) Jeg håper de fortsetter i laaaaaaang tid fremover ;) Den gubbe historien din kjenner jeg meg godt igjen i, bare det at jeg rydder IKKE opp etter han lengre, det får han fikse selv!!!!!!! Når tom ungene klarer å rydde etter seg, delvis på eget iniativ, så må da en voksen mann kunne klare å gjøre det....Regner med at du er ferdig med UL nå, er kjempe spent på å høre hvordan det gikk!!!!! Nyt livet som førstegangs gravid, du får aldri denne tiden igjen ;)

Dossa: Regner med at du nærmer deg IKM og testing ;) Det må da bli en kjempe positiv test denne mnd, så flink som du er til å forsyne deg av mannens herlige "safter" :D Hørtes ut som en veldig trivelig bursdag foresten. Regner med 4 åringen var storfornøyd ;)

Cayenne: Voldsomt så flittig denne tanta er hos deg da...Må være kun for at vi skal komme å heie på deg under birken, kan ikke skjønne noe annet ;) Godt det blir noen 2014 barn også, og januar baby er ikke å forakte!!!!!! Heier på deg og gleder meg veldig til å høre hvordan mannen din opplever sin runde med testing ;)

En til please: Jeg heier virkelig på deg også :) Åhhhhh som jeg unner deg denne spira snart, dog jeg som mange andre vet at det kan ta tid etter en SA. Husker hvor skuffet jeg var når det ikke klaffet med en gang. Tror det er lurt å ikke tenke for mye på sykluser, men starte høyhoppingen tidligere enn "planlagt", det har fungert her. Brannmann kjøring kan jo også være spennende da ;) og i dusjen er det vel ingen fare for at brannen ikke skal kunne slukkes :P Jeg fikk foresten ett fantastisk bilde av den lørdags lauginga di!!!!!!! Gammel stamp, med ru såpeskrubbing, lusekam og ellers det som måtte være med nede i ett naust :D Herlig!!!!!! Håper du nyter dagene!!!! Stor varm god klem

Bumblebee: Er du ferdig med bursdagsfeiringen eller var det i dag? Har gullfisk hukommelse så det holder...Gleder meg til å høre referat ;)

Viii: Heldiggris!!!!!!! Jeg også vil bli ferdig NÅ!!!!!!!! Hvordan gikk det hos jm? Blir spennende å se om bebisen vil ut på første forsøk ;)

Væææ: Håper virkelig du slipper unna svangerskapsforgiftning altså!!!!!!!! Hvordan er formen din ellers?

Lykkelig4: Alt du skal måtte gjennom nå når du går gravid. Jeg kjenner på mange tanker og følelser rundt det du har skrevet i det siste om din bestemors bortgang. Du er virkelig sterk. Jeg håper at noen kan ta vare på deg også oppi alt sammen!!!!!! Jeg føler med deg i sorgen og håper dere får en fin begravelse og at minnene får forbli sterke!!!!!!!! Sender deg en stor, god og varm klem!!!!!!!

Rime: Fikk du ei god påske? Hvordan er formen? Hvordan går det med hus og bryllupsplanlegging?

Ønsker3gull: Jeg tror du bare skal slappe heeeeelt av. Jeg tror stress og frykt er noe av det værste vi kan utsette våre små ufødte for. Alt du har skrevet synes jeg høres normalt ut, selv om man blir litt engstelig ;) Det er ikke bare bare, når det kjempes om plassen i magen til mor. Blæra mi får i værtfall prøvd seg. Ungene har funnet ut at hvis de presser på magen min, så må jeg på do - dette synes de er stor stas :P Heldige meg ;) Regner med at de må ha stål kontroll på deg på sykehuset siden du skal få keisersnitt ;) Spennende tider framover!!!!!! Det er så kjekt å følge med!!!!!! Jeg måtte le litt av 5 åringen din, husker selv hvor ofte jeg pakket tingene mine å skulle rømme ;)

Hunny: Hvordan gikk det på UL i dag? Synes på sett og vis at du har hatt nok nå!!!!!!!!!!! Hvordan går det med mannen din egentlig? Blir så glad hver gang du forteller om bebisen og at den vokser som den skal!!!!!!! Håper du får tid til å hvile litt mer framover. Sender deg en kjempe klem.

Tigerlise mi: Hvordan står det til med deg og nurket? Regner med hun vokser og utvikler seg og at det er mye kos nå :) Gleder meg til tider med rødvin, pops og ostepop, gode samtaler og bare kos :wub:

79kvinne: O deilige babylykke!!!!!!!! Jeg suger til meg!!!!!!!! Håper gleden blir like stor her," tiltross" for at det blir enda en gutt :P

Ønsker spire, geek girl, M1980, Mamma til Emma, Ønsker ett mirakel, Sidney, Valentines, Elibjo, Asparges, Junimage og Symbio: Hvordan går det med dere????????

Grøne: Jeg kjenner også til at det begynner å bli plass mangel ;) Utrolig hvor spennende å se hvor tidlig disse nurkene lager seg vaner ;) Håper dere har bedre netter hjemme i egen seng!!!!!

Bokormmamma: Du er så knakende dyktig på å nyte livet, virker det som - jeg må definitivt lære litt ;) Gamle jordmødre skal man ikke kimse av :D de har alltid ett og annet lurt triks ;)

Lykketrol: Hvordan var det på OUL? Fikk dere vite kjønn? Hvordan er formen?

Kjærepære: Jeg ler og ler og ler...her går vi fra blondeforkle og støvkost til trange skinnbukser og høyt hår!!!!!!! Jeg bare digger det!!!!! Når det kommer til ekstra håndtak, ja,sukk...her hos meg kommer de aldri til å forsvinne :P Telt er periodevis passende antrekk ;)

Supersnusken: Så kjedelig å høre at du begynner å bli lei. Kjenner meg alt for godt igjen!!!!!! Da vi ble gravid nå sist, hadde jeg bestemt meg for at det var aller siste PP. Jeg orket ikke mere etter 2,5 år med prøving. Litt rødvin, sol varme og ett døsent mannebein gjorde jaggu meg susen ;) Så, det er håp, men ikke glem å nyt kosen!!!!!!!!! Sender deg en mega klem!!!!!!

Nerdybirdy: Hvordan er formen????

81mamma: De mage problemene hørtes uggne og kjedelige ut. Håper det gir seg etterhvert!!!!!! Håper formen din ellers er god!!!!!!

Jeg håper ingen er glemt nå, i såfall ber jeg virkelig om unnskyldning.

Nå er det dusjetid og spise tid, før vi skal avgårde til en samtale med pp eller bup (husker ikke helt) om gubbens forhold til ungene, blir spennende!!!!!!!! Han har så smått begynt å jobbe litt med seg selv, men det tar så jæææææævlig lang tid og han ser ikke seg selv og hvordan han lever oppi alt. SÅ, uansett anser jeg det som fornuftig at han kan få noen råd når han må forholde seg til 3 stk alene!!!! Da kan han ikke dille med tv, skjermspill, filmer, duppedingser osv...eller dvs, han setter vel bare ungene til svigers, slik at han får mindre tid med ungene. DET blir ikke mitt problem. Blir spennende uansett. Jeg har også siden sist vært på UL og det ser ut til at vi får enda en 4kg klump ;) Jeg ble sendt ut dørene med beskjed om at jeg hadde en veldig fin fødekropp...Det hjelper da ingenting på smertene :P

Håper dere alle har en god dag!!!!!!!! Varm klem

Takk til alle som ønsker lykke til;-)

Tussemor,jeg skulle ikke på UL idag,bare x-tra kontroll pga trykk og protein.

Synd at skillsmissen din blir et faktum,og desverre tror jeg ikke det hjelper å forklare slike gubber hvordan pappahelgene deres burde være,det har familievern kontoret her prøvd med min X i 7 år,fremdeles,data,tv,dvd og pizza...grrr

Trykket var det samme,proteinen var borte,men sykehuset er ikke happy så det ble full sykemelding,kontroll hver uke hos jordmor og hver 14 dag på sykehus.

Så da vet jeg hvor jeg befinner meg de neste ukene ha-ha

Tussemor :) takk for velkomsten og for et herlig lesestoff du produserer. Gud så flink du er til å huske alt du vil skrive!

Der er ikke jeg :P husken reduseres med alderen....hehe...

Trist å lese at du går gjennom en skilsmisse :(

Godt at hodet er plassert nede i bekkenet, når er den store dagen?

Husker ikke lista helt her mens jeg skriver :P

Viiii :) endelig perm på deg. Må du huske å slappe godt av for det er snart så du skal gjennom et stort maraton ;)

Fiesnupp :wub: hvordan gikk det på ul idag?

Er så spent på deg vennen :)

4/5 dpo og dagene går sååååå sakte :P

Vil bare skru tida frem ei uke og svi av en test som lyser positivt ;)

Jeg kan jo håpe og drømme.

Kanskje det etter 34pp blir min tur denne gangen ;)

Men gjør det ikke det....nei så får jeg bare brette opp arma og gå løs på neste pp med nytt mot :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...