Grøne Skrevet 22. mars 2013 #3376 Del Skrevet 22. mars 2013 Bare litt sånn kjapt innpå, begynner å bli bekymret her... Har ikke kjent liv på flere dager. Er 18 uker. Flere som har opplevd dette? Skal på oul på mandag... Bør jeg kontakte lege? Har jo hørt før at det ikke er vanlig å kjenne liv hver dag så tidlig. Men jeg har gjort det nå hver dag helt til nå de siste dagene. Var på kontroll forrige torsdag, og da var alt ok. Fin fosterlyd.. Noen som har opplevd det samme?? Trur ikkje du skal tenkja så mykje på det, lite nurk endå - så det er vanleg at det berre snur seg litt så kjenner du ingenting ein periode. Her var det slik til langt over veke 20. Og jm sa at det var heilt vanleg, er 30+5 no, og har framleis dagar der eg kjenner lite - medan det er full ragging inni der andre dagar. Men om det gjer deg veldig bekymra er jo ikkje det bra heller - så då kan du jo ringa føden og få snakka med dei som verkeleg kan om dette Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145180517 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 22. mars 2013 #3377 Del Skrevet 22. mars 2013 Håpar det roar seg litt med mannen tussemor, men seier som ei anna lengre oppe - jammen ikkje rart at han har vore trøytt og ustabil i humøret med slikt svingande blodsukker - mine gravidhormoner er ingenting på lavt blodsukker i allefall. Håpar han får stabilisert det og du får ein "ny" mann i hus. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145180524 Del på andre sider Flere delingsvalg…
81-Mamma<3<3 Skrevet 22. mars 2013 #3378 Del Skrevet 22. mars 2013 En til og supersnusken: så kipt m TR håper dere får ei fin påske likevell, og at det klaffer neste pp!! Cayenne: gratulerer m så god test! Håper det går fint m mannen sin test også, og at det blir din tur snart! Ønsker3: så bra det ser ut til å ordne seg med ks dato og NAV!! Det er ikke bare bare med NAV altså.. Geekgirl: gratulerer med fin ul! fikk dere vite kjønn? Eller vil dere ikke vite? Tussemor: håper det går seg til med mannen! Og at ting ikke blir verre av sykemeldingen her. Nå husker jeg ikke flere.... Jeg var på ul i går! Alt så fint ut! Samme termin som menstermin. Og det er en liten gutt i magen! det blir spennende har to jenter fra før, og siden dette blir siste barnet var det siste sjanse å oppleve å få gutt Gratulerer så mye med en liten gutt i magen! ULen jeg var på var en dating scan (vi blir tilbudt to ULer - en dating scan i uke 12-14 og en såkalt detailed scan i uke 19-21) så tviler på om de hadde greidd og se kjønn skikkelig. Men ikke at det har så mye å si, sykehuset jeg hører til nekter konsekvent å se etter kjønn - de har hengt opp plakat på ultralydavdelingen hvor de gir beskjed om at det ikke er vits i spørre en gang. (Vet ikke helt grunnen, men ryktene skal ha det til at de ble saksøkt gjentatte ganger av par hvor det hadde vist seg at kjønn var "feil" ved fødsel...) Både mannen og jeg er altfor nysgjerrige da så regner med at vi kommer til å bestille privat ultralyd dersom vi ikke greier å lure ultralydteknikeren til og si kjønn på neste UL. Jeg er forøvrig helt satt ut av hvor fort de siste ukene har gått. De første ukene (spesielt uke 5-10) SNEEEEEGLA seg avgårde, men nå derimot. Uæææh. Er 16+6 i dag og har endelig begynt å merke antydning til en liten mage. Jeg er høy, kraftig bygd og har lang rygg så mini har god plass, men har følt meg ordentlig dvask og smålubben i det siste så ser veldig frem til å få skikkelig gravidmage. Hadde nok bestilt privat ul jeg også da ja det gjør jeg foresten uansett. Pleier å unne meg en liten sniktitt på min hemmelige venn rundt uke 12 og 28. Har funnet noen gode som bare tar 500kr. Det er det verd synes jeg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145180756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 23. mars 2013 #3379 Del Skrevet 23. mars 2013 81-mamma,så hyggelig med en liten tass;-)) Her blir det svømming i dag,må trene skrotten litt,har gått ned 1,5 kg igjen,men magen vokser jo normalt så er vel bare litt reserver som gå;-) Ellers er det deilig med påskeferie,selv om vi ikke drar på hytta før onsdag. Rett over påske er det ny kontroll,da skal gubben få se nurket for første gang på 3D:-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145181318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 23. mars 2013 #3380 Del Skrevet 23. mars 2013 Ps.nå er jeg i uke 27,bikker 3 trim i påsken:-))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145181322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 23. mars 2013 #3381 Del Skrevet 23. mars 2013 Oj, så langt du har kommet Hønny! Og blir gøy med 3D Vet dere hvilket kjønn det blir? Bare bra å ikke gå opp for mye, tenker jeg. Begge gangene har jeg gått opp 20 kg, men da var jeg rimelig tynn fra før. Nå veier jeg 8 kg mer, så om jeg blir gravid nå skal jeg være superaktiv til krampa tar meg og prøve å ikke gå opp noe før 3. trimester. Men det er vel lettere sagt enn gjort... Jeg er ett eller annet sted i dpo-land, men det har vært den mest slitsomme måneden med minst aksjeaktivitet ever, så har igrunn ingen forhåpninger. Men får holde meg unna rødvin i store menger i påska for sikkerhets skyld. Ønsker alle en herlig påske! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145182392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 23. mars 2013 #3382 Del Skrevet 23. mars 2013 Tjihi Cayenne, det tenkte jeg også, men med kvalme og oppkast i 3 mnd, bekken plager i 3-4 mnd og hekseløpet på skolen, så gikk den planen adundas men jeg har heldigvis ikke gått opp mer enn 10 kg hittil og nå er det bare 6-7 uker igjen. Matlysten har roet seg noe...dvs der er ikke så mye plass lengre nå kan jeg gå korte turer uten andre utfordringer enn kynnere...MEN fytti så godt det er med kvikk lunsj for tiden godt vi skal bort i påska Natti natt godeste damene mine...måtte påska bli fylt med deilige rødvinsorgasmer, høy benføring og mengder romantikk, slik at lista vår blir full her blir det ingen av delene, men satser på god mat, herlige strikkeprosjekt og dyp dykk i døden og eksamens skrivingen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145183380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 24. mars 2013 #3383 Del Skrevet 24. mars 2013 Jippiii... endelig er jeg i 3. tri !! ca 79/80 dager igjen til keisersnitt idag:) Venter fortsatt på brevet med datoen.. men nå vet jeg ivertfall at det blir 4. eller 5. juni Fortsatt i PP: Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. **Cayenne** (21.pp, IKM 3.4) Mamma til jente-04 og gutt-06. En til, please. (12 pp, SA i oktober, IKM 14 april). ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, IKM 27.12, svak positiv test 22.12) Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. ) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før) Supersnusken: prøver på nr 2! IKM 28.april 1.tri: Vææææ (termin ca 23 november) nerdybirdy (termin 23 oktober) 2.tri: Ønske-spire (termin 1.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia. m1980 termin 29 august (?) Junimage (termin slutten av juni) Hønny-bønny (termin juni) 35 mamma til 3 på 9,8,og 3. 2xSA Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8 Bumblebeee (termin 26.juni) mamma til jente-08 og gutt-10. Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 5,4 og 1! Oppland. 81-mamma❤❤ (termin 17 aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland. Symbio (termin 17.August), 30 år, mamma til en på 2 år. Lykketroll*morTil2? (Termin 20.aug) Rime (termin 18 Aug). Bærer tvillinger. 3 trimester: 79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ) Viiii (termin 27.april) Tussemor5 (termin 16 mai ) Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs Bokormamma (termin 30.mai ) Ønsker3gull (termin 17.juni med 3. jenta :) KS ca 14 dager før. ) Født: Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145184187 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 24. mars 2013 #3384 Del Skrevet 24. mars 2013 Neeeida Cayenne... sats på rødvinsorgasme du nå så sitter`n tenker jeg:D Hvordan er det med deg 79kvinne? har det skjedd noe.. noen tegn på at nurket ditt har lyst til å komme ut enda? vet det er litt tidlig altså.. når du har termin først om ca to uker.. men er spennende å høre likevel.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145184193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 24. mars 2013 #3385 Del Skrevet 24. mars 2013 Ønsker 3 gull,grattis med 3 trim. jeg kommer etter om 1 uke;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145184229 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bumblebeee Skrevet 24. mars 2013 #3386 Del Skrevet 24. mars 2013 Puh!! Har nå lest meg gjennom side på side med hverdagsdrama Jeg falt plutselig helt ut, har kun lest på fb, men nå er jeg tilbake. Gratulerer med positiv test til væææ, og klem til dere med tr på besøk. Satser på at tanta går seg bort på påskefjellet slik at hun ikke kan plage dere mer. Tussemor: det første jeg tenkte når jeg leste om dia-diagnosen til gubben var at det kan forklare mye av hans væremåte. Blir spennende å se om ting endrer seg når bls kommer under kontroll. Jeg har bestått første glukosebelastning med flying colours. 4,2 etter to timer. Men regner med urinen vil fortsette å spytte ut sukker, så jeg må nok gjennom det en gang til I morgen er det ny vekstkontroll, må inn hver 3-4.uke resten av svangerskapet. Godt du fikk svar ang ks og permisjon. Selv har jeg blitt igangsatt 12 og 19 dager før termin. Det er stor sjans for det samme denne gangen, så jeg mister jo da disse ukene. Flaks for meg da at jeg fikk flyttet termindato en hel uke Klarer ikke kommentere mer nå, er helt utslitt av å lese så mange sider hehe! Er forresten 27 uker i dag. Er det 28 uker som er starten på 3.tri? God klem til alle dere skjønne damer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145186367 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 25. mars 2013 #3387 Del Skrevet 25. mars 2013 Hellooo Bumblebee:) På tide at du snakker litt med oss igjen.. haha.. neida:) Hyggelig å høre hva som skjer med deg. Man følger hverandre jo ganske så tett her inne, så. Jaja.. godt at glukosebelastningstesten gikk så bra da.. selv omd et er ergelig at det påvises sukker i urinen likevel;) Men kan du ikke ta en blodprøve på langtidsblodsukker da?!? Jeg ble fortalt da jeg tok den i forrige uke at det var det man gikk over til nå, og gikk bort fra glukosebelastningstest. Fordi langtidsblodsukkerprøve viste mer riktighet i situasjonen sa de. Hvorfor tror du, eller har du blitt satt igang så lenge i forveien da Bumblebee? MÅ du det da? Nå husker jeg forresten ikke.. var det jente eller gutt i magen din?.. og hva har du fra før av? Jo, det er i uke 28 som er starten på 3. trimester:) Så juhuuu... det er en milepæl altså! Jeg er eksatisk over å endelig ha kommet dit.. hehe. To mnd. igjen for min del.. ja, neste uke da ivertfall. Så strengt tatt 9 uker igjen nå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145187033 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 25. mars 2013 #3388 Del Skrevet 25. mars 2013 Trenger råd fra dere kloke damer! Eller ikke råd, kanskje, men deres erfaringer. Gjelder kanskje spesielt dere som har vært borti IVF. OG unngå å lese hvis dere ikke takler gross detaljer for tiden Altså... for en måned siden fikk jeg mensen etter mislykket IVF-forsøk. Fikk da ordentlig blødning, selv om det tok litt tid og det var spotting og grums i starten. Nå er det TR-tid igjen og har gått med bind i to dager. Ikke fordi jeg har fått ordentlig blødning med friskt blod, men det ser ut som det kommer kun "gammelt" og mørkt blod. Spottet også mørkt et par dager før dette. WHY?? Er det pga jeg har blitt tukla så mye med inni der, eller? Har ikke menssmerter og det virka som "blødningene" har avtatt nå også. Bortsett fra dette så er jeg godt i gang med påskekrimlesinga Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145189650 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 25. mars 2013 #3389 Del Skrevet 25. mars 2013 Kjærepære: dette hørtes ratt spennende ut men har minimalt med erfaring, så da er det vel like greit å holde kjeft dog, nyt påske, krim og deilige fri dager Til dere herlige som har kommentert gubbens dia...jeg ser nok at noe av hans væremåte kan bunne i denne dritten, MEN det har vel minimalt å gjøre med hans personlighet...sukk...det var så deilig å lese optimismen på mine vegne, nedtur når den ikke gjenspeiles her hjemme...jeg gleder meg bare mer og mer til å få han ut og lille trille inn i heimen. Heldigvis merker jeg lite til at han er sykemeldt. Enten sover han, ligger på sofan å tyter eller så er han på ski tur. Nå har han sovet hele ettermiddagen og sitter i stua til mamma å bekymrer seg over om det blir plass til han i senga, slik at han får sove i natt...sukk...gi meg styrke...måtte bare klage litt, igjen. Takk for at dere gidder å lytte. Ett lite ps, det skal sies at tom foreldrene hans rister på hodet av han i blant, de har ikke tro på at han kan klare å ha ungene alene, og det sier jo litt... Nå skal det bli godt å blunde. Varm påske klem til dere alle!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145189787 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 25. mars 2013 #3390 Del Skrevet 25. mars 2013 Huff, tussemor...bra at foreldrene hans ikke er inne i samme bobla som han er, da, i det minste, slik at du kan få litt forståelse fra dem. OG til info så fikk jeg negativ test etter sist forsøk. Tok en ekstra test "bare for å sjekke" etter ganske mange dager, sikkert en uke etter IKM. Mens + negativ test pleier vel ikke bety noe spennende hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145189821 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viiii Skrevet 25. mars 2013 #3391 Del Skrevet 25. mars 2013 Her har vi gjennomført den tredje glukosebelastningstesten i dette svangerskapet. Kom ut med 6,8 etter 2 timer og godt innenfor grensen for svangerskapsdiabetes....så hvorfor denne bebisen vokser for mye er fortsatt ikke avklart..... Men jeg skal inn på ny vekstkontroll rett over påske. Planlagt før de oppdaget at bebisen vokste for fort...så da får vi se hvordan det går. Skal uansett settes i gang før termin, så her mister jeg også noe av de 3 ukene før termin.... Sist gang var det bare 3 dager, men det kan jo bli mer denne gangen.... Bumblebee - det er vel 28+0 som er inngangen til 3. trimester.....tror jeg.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145190061 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 26. mars 2013 #3392 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg hadde skikkelig vondt i magen igår kveld jeg dere:( på høyre side. Helt fra lysken og opppver langs hele høyre side ved livmoren. Bare høyre side altså. Kjentes kanskje ut som luftsmerter.. men ble litt bekymret. Ringte føden og de trodde det var helt ufarlig. Jeg kunne komme inn og ligge over til observasjon, men jeg droppet det da det ble bedre etterhvert og så forsvant det heldigvis. Men slikt er så kjiiiipt!!! Man blir jo så redd! Idag har jeg vært skikkelig kvalm og hatt stikkinger i magen.. og sinnsykt vondt i hodet inatt som gikk faktisk(helt utrolig!!) over imorges! Skal jo på kontroll 4. april, og dersom dette ikke blir noe mer av så tror jeg jeg bare forteller jordmor hva som har skjedd så hun kan vurdere. Ellers reiser jeg nok inn på føden dersom dette kommer igjen ja! Sa jeg forresten at jeg fikk telefon fra legen igår om at jeg snarest måtte begynne på jerntilskudd? joooda, ferritin-nivået var visst på 7 og skal være et sted mellom 10-130, så jeg har litt lavt jerninnhold. Har jo blitt mer trøtt i det siste, legger meg gjerne ved åtte-ni tiden på kvelden i tillegg til en liten lur på en time eller to etter jobb. Men tenkte det var normalt jeg. Dessuten hodepine. Men nå skjønner jeg jo hva DET er;) Jaja, håper det retter seg greit med litt tilskudd da. Litt for sliten og av og på vondt til å ha fire barn i huset kjenner jeg, selv om eldste er fantastisk med yngste på 5. Men jeg må jo finne på noe med yngste jeg også. De eldste vil helst være på rommene sine med tv, pc eller DS, så der trenger jeg ikke finne opp noe krutt. Mannen er på jobb til og med imorgen. Han har virkelig NOK å gjøre. Guri malla.. han har også noen hektiske dager nå før han tar påskeferie noen dager! Syke folk på jobben gjør at han må ta deres jobb også. Så nå jobber han vel sånn ca for en fire-fem personer alene tenker jeg! O la la. Gleder meg på hans vegne når han endelig får ferie også! Da skal vi lulle rundt i pysj og spise påskegodis og kose armkrok hele gjengen.. hehe. Må bare passe på å ikke anstrenge meg og gjøre for mye.. da blir jeg bare dårlig igjen:( Typisk! Sånn var det sist svangerskap også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145190710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 27. mars 2013 Forfatter #3393 Del Skrevet 27. mars 2013 Auda, høres ikke bra ut, Ønsker3gull Godt at det gikk over, men sjekk opp det om du får tilbakefall. Får tro noen gode, late feriedager gjør susen Ferritinnivået hørtes lavt ut, ja. Jeg har lite peiling på sånt, men vet i hvert fall at jm anbefalte meg å begynne med jerntilskudd da prøvene viste 36 rundt starten av 2. tri. Var vel nede i ca 18 senere i sv.skapet, og på 6-ukerskontrollen etter fødselen var det 56 og jeg kunne kutte jerntablettene. Håper du merker rask bedring Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145193037 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 27. mars 2013 #3394 Del Skrevet 27. mars 2013 God morgen! Gratulerer til Viii med bestått test Ikke gøy når trollene viker for mye fra kurvene. Man tenker jo på at de rent faktisk skal ut en gang også erfaringsmessig skjer det jo faktisk at det er feilmålinger også! Lykke til! Ønsker3; håper formen er oppadgående, og at du ikke har hatt mer vondt. Diffuse vondter i voksende mager har jeg faktisk veldig respekt for. Tygg jern, legg beina høyt og nyt armkroken med påskekos og familie. Litt trist at det ikke er mye jern i sjokoloade synes jeg! Må innrømme at det til tross for blodsukkeret har blitt noen ladebiter denne uka. Jada, jeg skammer meg! Går rett i fletta på vesla, som kvitterer med lystige spark! Her gleder jeg meg over de små ting i tilværelsen. Ikke le av meg, men har faktisk klart å lage frokost med bacon (!) eggrøre og rundstykker til familien et par morgener. OG jeg har spist sammen med dem, uten å spy det opp igjen! Tar kvalmestillende før jeg starter da, men allikevel! Det er kos, og familien nyter late morgener med god frokost. I går hadde jeg også en etterlengtet frisørtime sammen med vår datter på 6. Jentetur med klipping og en snartur innom lekebutikken for å kjøpe litt koseting til tidsfordriv til hjemmepåsken vår Jeg spydde ikke en gang! Lett klam på ryggen, men holdt meg med kaldt drikke og full fokus. Hjelper nok veldig at mannen nå har fri fra jobb. Han avlaster meg alt han kan, slik at jeg får hvile. Det hjelper suverent! Vet jo at det ikke blir borte før juli, men nyter allikevel en litt bedre periode her. Tussemor; håper mannen din klarer seg uten lade i påske-egget Jeg beundrer deg som står på! Må være merkelig i leve i et slik "vakum" hvor man går og venter både på noe som er fantastisk og noe som er litt vondt kanskje? Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg hadde klart meg i dine sko! Men du virker veldig reflektert og begrunnet i avgjørelsene dine, så for deg er det nok det rette du gjør. Jeg heier på deg jeg Ønsker alle støttekontaktene en fantastisk påske! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145193041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 27. mars 2013 #3395 Del Skrevet 27. mars 2013 Håpar det berre er "vanlege vondtar! ønsker 3 gull, har hatt ein del av det undervegs når det blir strukke og dradd i ting inni der og tildels ommøblert og i tillegg systemet ikkje virkar heilt problemfritt..blir fort litt luft som ligg og pressar både her og der. Hos meg er det mest på venstresida. Og så deilig å få avlastning, og med det mindre kvalme Lykkelig Hugsar frå starten sjølv at dagar med meir styr laga meir kvalme - heilt uavhengig av tid på døgnet.. håpar resten av påska vert roleg og då får ei deilig veke. Håpar alle de andre og får ei herleg veke - her skin sola, så hagmøblar og grill er kome ut på terrassen, den stod ny i haust og er no innvia grundig - så får beisinga koma litt seinare på våren når det er plussgrader døgnet rundt. Nyt kvar solstråle og varmegrad når det er mogleg i allefall Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145193209 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 27. mars 2013 #3396 Del Skrevet 27. mars 2013 Åhhhhh lykkelig, så utrolig godt med noen slike dager!!! Det er vel ingen som fortjener det mer enn deg håper at det varer lenge!! Takk for gode ord! Jeg har alltid vært vant til å klare meg selv. Jeg hopper ofte litt uten å tenke meg om, men det er skjelden jeg krasj lander skikkelig stygt, kommer meg stort sett på beina igjen. Jeg prøver å fokusere på håpet om bedre tider, hva nå enn det måtte bli, men at det innebærer meg og ungene alene, det tror jeg nok, selv om gubben innimellom prøver å bli bedre Ønsker: hvordan går det med deg? 79kvinne: er det noe action? En til og supersnusken: har tanta forlatt dere? Nei, får hive meg rundt med faglitteraturen igjen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145193794 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 27. mars 2013 #3397 Del Skrevet 27. mars 2013 Nei nå tror jeg jammen det har skjedd noe for 79kvinne altså dere, eller hva ?!? Tussemor- han derre mannen din altså. Slabbedask!.. litt martyr eller? synes fort synd på seg selv høres det ut som. Men mange menn gjør det da! Men glad for å høre for deg og ungene sin del at han innimelom prøver å bli bedre. Hva enn om du hadde reist bort helt alene? tror du han hadde skjønt hva som måtte til om du fortalte ham at "slik blir det dersom det blir slik at du har barna annenhver helg/uke eller lignende?"Kanskje han skjerper seg da, eller?!? Viiii- gratulerer med fin glukosebelastningstest! Tenker det var godt jeg! Cayenne- nå har jeg mistet heeelt oversikten over deg!! Me not like. Når har du ikm? En til og suspersnusken- jeg spør som tussemor.. når er EL for dere? Bokormamma- savner deg!! Idag var siste dagen på jobb for mannen før han tok påskeferie. Er så glad på hans vegne. Han har hatt noen skikkelig tøffe dager nå! Men ferie og ferie.. han skal male to rom + pusse endel sparkling før han kan gjøre det.. og muligens male huset utvendig. Men, som han sier.. han er ivertfall hjemme og kan holde på som han vil! Vi har ingen planer overhodet.. hverken invitert noen hjem hit eller skal bort så vi kan i grunn gjøre som vi vil:).. selv om jeg tipper at flere kommer innom på kaffe, og jeg er forberedt på det så jeg har kjøpt inn både ferdigkaker og bakevarer til å bake. Men male huset.. DET står jeg over nå! Vil ikke utsette frøkna i magen for noe mer enn jeg bør. Ellers så hadde jeg en fæl natt inatt. Men ikke vondt i magen da heldigvis.. men tror jeg ikke har bekkenløsning, men heller nerver som ligger i klem. Det lå jeg og kjente på imorges, og det fortsatt idag. Har vært stiv som en stokk og det har begynt å verke i korsrygg/rompa på høyre side sånn omtrent hele tiden nå Men satte igang de tre store barna med litt lekser likevel. Ikke direkte lekser, men litt ekstra-oppgaver som jeg lager selv. Først liker de det jo ikke, men så synes de det er litt moro. Vi gjør det til en lek. Det er ulempen med å ha en lærer til mor! Så idag har vi gjort litt engelsk grammatikk. Vesla gleder seg forresten veldig til skole til høsten, så jeg har skrevet litt store lapper med bokstaver som jeg har laminert slik at hun kan begynne å leke med ord og bokstaver. Gjett om hun elsker dem da!!! Hihi. Tenkte å lage en litt stor tavle til henne på det nye rommet hennes også, så hun og vennene kan leke litt skole når de vil. Nå sitter jeg på sofaen og skriver mens jeg drikker solo og spiser Toffifee dere vet.. sånne halvrunde med karamell, sjokolade og nøtt inni? Mmmm ... Solen skinner ute, det smelter på veiene og jeg hører naboen har dratt frem saga og står ute og lager et eller annet... det er noen sikre vårtegn det gitt:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145194043 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 27. mars 2013 Forfatter #3398 Del Skrevet 27. mars 2013 Hvor er denne sola alle snakker om? Her hat det snødd ca 20 cm siste døgnet Jeg vil ha VÅR!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145194177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 27. mars 2013 #3399 Del Skrevet 27. mars 2013 Hei jenter Kan jeg få lov til å være her inne og skravle selv om jeg ikke blir 30 før om litt over et år? Hehe Hadde vært godt med noen "kjentfolk " å prate med Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145194438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 27. mars 2013 #3400 Del Skrevet 27. mars 2013 Hei jenter Kan jeg få lov til å være her inne og skravle selv om jeg ikke blir 30 før om litt over et år? Hehe Hadde vært godt med noen "kjentfolk " å prate med Det synes jeg var en god idè Fiemor:) vælkømmin tell øss:) Joda... ryggvondt har bare tatt seg opp. Dessuten trøtt som FY aaaltfor tidlig. Mannen og jeg hadde egentlig tenkt oss en bedre middag ikveld alene.. biff, fløtegratinerte poteter og peppersaus.. men dengang ei;) jeg har dratt på meg pysjen(som forsåvidt begynner å sitte litt stramt rundt magen synes jeg!) og tatt med Mac´en i senga. Jaja.. så fort jeg entret 3. tri så kom plager og vondter ja. Var jo slik jeg husket det så kunne vel ikke vært noe bedre denne gangen;) Nå skal jeg ikke klage mer. Får bare vann i munnen av å tenke på deilig indrefilet som ligger i kjøleskapet! Nå skal jeg surfe litt på nettet etter fin, hvit kommode til frøkna i magen. Dessuten ser det ut som jeg har litt lite klær til henne til den første tiden. Huffda.. må jo bli shopping det. Så leit da:D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/136/#findComment-145194472 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå