Athina' Skrevet 14. mars 2013 #3251 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) Lykke til i morgen Rime. Gleder meg til rapport Vekt ja, er storfornøyd med at jeg ikke har bikket 10 kg enda , dog, det nærmer seg, men så er det straks bare 8 uker igjen Kjenner at kroppen roper etter mye mat og gjerne litt sjokkis med jevne mellomrom, men slik livet mitt er nå for tiden, så unner jeg meg de ekstra kaloriene Jeg orker ikke å ta den mat kampen med meg selv nå. Oppi alt, så fikk gubben påvist ett hinnsides høyt blodsukker i dag og en mengde ++ på sukker i urinen sin, så nå starter han med utredning for diabetes i morgen - stakkars mann, plutselig var livet VELDIG urettferdig mot ham...gaaaaaaaaad...jeg blir skrullete av det mannebeinet. MEN jeg håper at legen er virkelig, virkelig oppegående og setter inn litt ressurser for å hjelpe han til å endre livsstil, kanskje det kan hjelpe forholdet vårt også???? Det er lov å håpe Sa det til gubben at jeg tror han trenger psykolog i og med at han ikke gidder å høre på meg. Det kunne han ikke fatte og begripe at var nødvendig....knis...nei, nei...men finn noen du gidder å lytte til da, sa jeg. Når han kom hjem, fikk han ytterligere streng beskjed om at jeg overhodet ikke kommer til å gå inn i dette med han før han er klar til å gjøre forandringer og lytte...Mannen har vært merkelig stille i kveld. Knis... Skal prøve å få roet kroppen min litt å få den i seng. Det er hardt å være student gitt Ønsker3gull, så flink du er til å strikke!!!!!!!! Jeg er ferdig med bukse og jakke i str 6 mnd, og straks ferdig med 1 stk nøstebarn voksejakke med hette. Skal prøve meg på lue og sokker i det settet med bukse og jakke også, men litt usikker. Du har ikke noen fine oppskrifter på bodyer? Har så lyst til å strikke en body i 0 - 3 mnd å ha med på føden Natti natt smukke damer Jeg er ikke med på denne tråden, og jeg har heller ikke fulgt med på diskusjonen her, og jeg bruker veldig sjelden å skrive hva jeg ser/føler uten at noen ber meg om det, men noe fikk meg til å 'reise bust' her Jeg kjenner kjærligheten du har for han, kjenner bekymringen du føler for han...jeg vet du er så inderlig glad og ikke minst avhengig av han...men jeg føler du har havnet i 'fifty shades' fellen, der du forventer mer av han enn hva han egentlig skjønner og begriper. Han gjør nok det han føler at han er mann for, og igjen så føler jeg at han føler at han ikke er helt nok mann for å gjøre alt det han skal gjøre og kan gjøre på grunn av omstendigheter. Det er ikke han, han vil så gjerne, men han har blitt 'kastrert' på en måte i det siste... jeg vil ikke se på hvorfor. Men han er en god mann, pust å gi det litt tid, la hormonene komme tilbake til normalen, la han få ro til å være en 'slubbert' og la han få lov til å være litt sårbar...han sliter litt med dette nå for han er, ikke redd, men han føler seg underlegen på grunn av alt. HAN er den som skal ta vare på dere men han har ikke vært seg selv på iallefall rundt 6 mnd, og han sliter på grunn av dette...han elsker deg dypt og inderlig så pust, og la ting bero litt... Vet jeg tramper langt over streken her, og kjenner du ikke deg eller han igjen så si gjerne fra, men det er følelser her i bildet som du vet og kjenner til men superkvinnen som du er ikke vil erkjenne Jeg, for min del, heier på dere! Klem Endret 14. mars 2013 av Athina's verden Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145153631 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 15. mars 2013 #3252 Del Skrevet 15. mars 2013 Lykkelig Er du mye plaget med migrenen din og nakke utenom svangerskapet? Jeg har både hormonell migrene og migrene som skyldes nakketrøbbel etter en nestenkræsj med bil. Jeg har gått til migrenespesialist på privatklinikk her jeg bor. Han var med fra starten på migreneklinikken på Sjølyst medisinske senter i Oslo. Fordelene med disse spesialistene er at de selv har migrene, følger med i den nyeste forskningen og er oppdatert på ny medisin. De jobber tverrfaglig, tror på andre ting enn kun den tradisjonelle medisinen. Det koster en del, men kan være verdt det om du plages mye. Har prøvd den offentlige delen , men min opplevelse der har bare vært negativ. Så når bebisen er ute, får jeg resept på medisin, som gjør at etter 4-6 timer etter inntak og ei pumping, kan amme igjen....om jeg er så uheldig å få migreneanfall... Det var dagens migrenesnakk her i fra :-) Hei igjen! Er dessverre mye plaget med migrene. Fikk en luksasjon mellom C4-C5 med feilstilling og overrevne ligamenter da jeg stod på snowboard med sekk( !) Nakken min blir aldri normal igjen. Men jeg var mm fra å havne i rullestol, så jeg klager ikke over tilværelsen. Høres veldig spennende ut å prøve spesialister, men tror faktisk ikke jeg klarer en tur til Oslo slik som ting er nå. Har ikke vært ute av huset på en uke. Krever mye logistikk og overskudd med 3 små når man skal på langtur og kaster opp. Men skal på svangerskapspoliklinikken for høyrisiko på mandag, så skal ta det opp da. Men høres litt slitsomt ut å vente 4-5 timer og pumpe før amming. Det er jo ikke noe stort problem med PF. Vet migrenen kommer med jevne mellomrom her. Mer når jeg er sliten, pga spenninger som kommer i nakken. Med varmpeposer, tøyinger og PF klarer jeg det meste Har nesten blitt en del av livet. Men høres jo fristende ut å slippe helt unna. Nesten for godt til å være sant! Ha en glad dag!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145154320 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 15. mars 2013 #3253 Del Skrevet 15. mars 2013 Elskede damer! Livet uten internett er grått, gitt.... herregud! I helga har jeg emigrert til mor med alle barna, ettersom min bedre halvdel er langt borte på jobb, og nå har jeg kastet meg over nett og forum som et utsultet ulv.... Når man er sykemeldt, med kranglete bekken, tung mage og slitent hjerte, er det skandale å ikke ha nett. Alt jeg kan gjøre, er å lese, strikke og gjøre husarbeid i små, små porsjoner. Kjedelig! Har strikket så mange par ullsokker og annet sarv at jeg ikke tror noen i familien vil trenge ullsokker på en generasjon eller to, og lest så mange bøker at jeg på tirsdag måtte dra på loppemarked for å skaffe en bærepose med nye. Men når huset ser jævlig ut, fordi mannen reiser og jobber og ellers må gjøre alt hjemme, og jeg prioriterer det lille jeg har av energi og bekkenkapasitet på å leke med ungene. Så jeg orker ikke å ha besøk hjemme, og ut kommer jeg meg rett og slett ikke så mye. Savner dere! I helga skal jeg være online så mye jeg kan:-) Hønny: Ikke tenk på noe annet: SYKMELD deg!!! Herregud, det du skal konsentrere deg om nå, er deg selv og familien din. ALT annet er uviktig. Jeg er presidenten av foreningen "sykmeldinger er til for å brukes når man gjør verdens viktigste jobb":-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145155789 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viiii Skrevet 15. mars 2013 #3254 Del Skrevet 15. mars 2013 lykkelig Vent til du er ovenpå og har fått bebisen. Ikke nå. Vurder saken da! Det er så mye som kan gjøres for migrene som den almene lege ikke vet. Og dessuten så er det så godt å snakke med en lege som vet hva migrene er og har kjent det selv på kroppen. Jeg ammer, medisin, pumper etter ett par-tre timer og kan da amme igjen. Mye av migrenemedisin gjør at en ikke kan amme på 12-24 timer....så for meg var dette en ny verden sist gang. Jeg har også fått injeksjoner i nakken som har hjulpet ved gjentagende og ofte migreneanfall på grunn av nakken.... Men migrene er så individuell at all medisinering må prøves ut for den enkelte. Det som passer for meg, passer kanskje ikke for deg eller andre... :-) Lykke til på mandag!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145157014 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 15. mars 2013 #3255 Del Skrevet 15. mars 2013 Hei på deg, Bokormamma. Gjett om du har vært savnet! Måtte nettet komme tilbake til deg sporenstreks Føler meg så underlig sårbar om dagen, vet ikke helt hvorfor, men plutselig syns jeg at jeg møter så utrolig mange kjipe mennesker, tar meg nær av dette og hint og bedriver negativ fortolking og værst tenkelig scenario-tenkning på høyt nivå. Bare det å være uenig i en diskusjon gir meg en klump i magen og et søkk i hjertet og det er jo virkelig ikke likt meg...men får ta litt kognitiv terapi-teknikker ut av jobbsituasjon og bruke de selv...for dette er jo bare tullete tenkning. Men nå er det helg og jeg skal ta med smågullene i klatrehallen med bittesmå klatresko og helskropps-seler. De elsker det og hjemme åler de seg langs gulvet og "klatrer" fra rom til rom. Ønsker mine fine støttekontakter en deilig helg...her ble jeg servert rødvin og sjokolade, O du salige Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145157039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viiii Skrevet 15. mars 2013 #3256 Del Skrevet 15. mars 2013 Veldig koselig å ha deg på nettt Bokormamma! Hadde blitt gærn uten nett i så lang tid. Nyt helgen hos mammaen din! Her flyter det stadig vekk over med rot for tiden. Så du er ikke alene med å ha det slik. Jeg kan ikke skylde på bekkentrøbbel, men jeg sliter likevel med å plukke opp det som havner på gulvet. Puster som en belg, har nok med mine 70% jobb...ettermiddagene brukes på barna og når de køyer, faller jeg i hop som en klut....Men no er det bare 6 uker og 1 dag til termin. Det betyr at vi kanskje om drøye 5 uker har fått bebisen elr at fødselen i hvertfall er i gang :-) ;-) ååååååh...det er jo en helt fantastisk at det snart er over nå. Jeg er egentlig veldig glad i min gravide kropp, men nå kjenner jeg at jeg vil ha tilbake den vanlige kroppen med beveglighet og noe mindre tyngde..... Ha en strålende helg, flotte damer!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145157275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 15. mars 2013 #3257 Del Skrevet 15. mars 2013 Så herlig å ha deg tilbake Bokormmamma!!! Jeg joiner også klubben med hus som flyter over. Dvs, akkurat nå ser det greit ut, men den stakkars gubben måtte vaske gulvene i går mens jeg tok overflater fikk koselig besøk i dag som er veldig behjelpelig. Nå har vi prosjekt, få gubben til å forstå alvoret i å få diagnosen diabetes og hjelpe han gjennom det første sjokket...sukk...det er ikke lett. Han har falt helt sammen, føler at livet er slutt...måtte le litt, her han sitter å spiser grovt brød og synes synd på seg selv Kjenner at det bare er å stålsette seg og belage seg på en lengre periode uten hjelp fra han...han sier at han ønsker å bli sykemeldt en stund. Tenk hvis vi skal gå hjemme samtidig...Oj,Oj,Oj...dette blir interessant. Håper dere alle har en god kveld/natt. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145157493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 16. mars 2013 #3258 Del Skrevet 16. mars 2013 Bokormmamma: good to have you back:-)) Her var legen innstilt på å sykemeldt med 100% i begge stillinger,men jeg ba faktisk om 75% i den vanlige så jeg kan komme en dag på jobben i uken,og jeg kan velge hvilken dag jeg vil i forhold til formen. Både arbeidsgiver og legen var imponert over at jeg ville dette,jeg sa at det er bare en prøve hvis jeg ikke orker blir det 100% og alle var enig det.så da var jeg fornøyd:-) Idag blir det middagsbesøk,blir koz:-))) God helg allesammen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145157645 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 16. mars 2013 #3259 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Fortsatt i PP: Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. **Cayenne** (21.pp, IKM 3.4) Mamma til jente-04 og gutt-06. En til, please. (11 pp, SA i oktober, IKM 23 mars). ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, IKM 27.12, svak positiv test 22.12) Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. ) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Vææææ Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før) Supersnusken: prøver på nr 2! IKM ved påsketider 1.tri: Ønske-spire (termin 1.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 GeekGirl81 (termin 4.sep.) 31 år, førstegangs, Storbritannia. m1980 termin 29 august (?) Junimage (termin slutten av juni) nerdybirdy (termin 23 oktober) 2.tri: Ønsker3gull (termin 17.juni.. med keisersnitt 2 uker før. Dato ikke fastsatt enda) Hønny-bønny (termin juni) 35 mamma til 3 på 9,8,og 3. 2xSA Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8 Bumblebeee (termin 26.juni) mamma til jente-08 og gutt-10. Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 5,4 og 1! Oppland. 81-mamma❤❤ (termin 17 aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland. Symbio (termin 17.August), 30 år, mamma til en på 2 år. Lykketroll*morTil2? (Termin 20.aug) Rime (termin 22 Aug). Bærer tvillinger. 3 trimester: 79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ) Viiii (termin 27.april) Tussemor5 (termin 16 mai ) Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs Bokormamma (termin 30.mai) Født: Tigerlise&Anton prøver igjen. Februar Endret 16. mars 2013 av bokormamma Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145158693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 16. mars 2013 #3260 Del Skrevet 16. mars 2013 Deilig å¨være online:-) Etter noen timers utelek i deilig vintervær (nesten påskestemning) har vi kommet oss i hus og satt i gang bestemora og eldstekraphyl med vaffelsteiking:-) Noen timer i friskluft har tatt all energien ut av mamma'n, som nå sliter med å holde øynene åpne, men det er verdt det for å ha sett småtassene med roser i kinna og glød i blikket.... Herregud, som jeg gleder meg til å være litt mer mobil igjen og kunne leke med ungene -selv ute, der det kreves litt løfting og aktivt engasjement. Men det er et par mnd igjen til vi er der, gitt... Føler meg svær som en hvalross, er tungpusta og klarer nesten ikke gå. Så nå gleder jeg meg veldig til å få igjen kroppen min:-) Er veldig klar for fødsel, merker jeg... trenger nok ingen motivasjon på slutten denne gangen;-) Har idag bestilt litt klær og sko til livet etter tjukkasmagen, litt småtteri vi trenger til nurket og barselsperioden. Liker! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145158714 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 16. mars 2013 #3261 Del Skrevet 16. mars 2013 Lurer på om dette blir siste lørdag med et gass rødvin på en laaaaang stund? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145159107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 16. mars 2013 #3262 Del Skrevet 16. mars 2013 Fortell, fortell hva sier kroppen din?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145159171 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 16. mars 2013 #3263 Del Skrevet 16. mars 2013 Ja, nå ble vi nysgjerrige:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145159734 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 16. mars 2013 #3264 Del Skrevet 16. mars 2013 Neida, beklager hvis forventningene ble skyhøye nå...det er bare snart min IKM-uke.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145159761 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 16. mars 2013 #3265 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg håper virkelig at du har rett En til, please! Det hadde vært så morro Spennende!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145159821 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 16. mars 2013 #3266 Del Skrevet 16. mars 2013 Håper dette blir mitt siste glass på lenge også! Skål! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145159961 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoN Skrevet 16. mars 2013 #3267 Del Skrevet 16. mars 2013 Mitt også! Men skal nok godt gjøres.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145159977 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 16. mars 2013 #3268 Del Skrevet 16. mars 2013 Gleder meg til mitt første siden sept ;-) skåler i vann og håper halsbrannen er snill i natt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145160124 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønske-spire Skrevet 16. mars 2013 #3269 Del Skrevet 16. mars 2013 Skrevet i går, 16:14 Fortsatt i PP: Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. **Cayenne** (21.pp, IKM 3.4) Mamma til jente-04 og gutt-06. En til, please. (11 pp, SA i oktober, IKM 23 mars). ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, IKM 27.12, svak positiv test 22.12) Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. ) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Vææææ Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før) Supersnusken: prøver på nr 2! IKM ved påsketider 1.tri: nerdybirdy (termin 23 oktober) 2.tri: Ønske-spire (termin 1.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 GeekGirl81 (termin 4.sep.) 31 år, førstegangs, Storbritannia. m1980 termin 29 august (?) Junimage (termin slutten av juni) Ønsker3gull (termin 17.juni.. med keisersnitt 2 uker før. Dato ikke fastsatt enda) Hønny-bønny (termin juni) 35 mamma til 3 på 9,8,og 3. 2xSA Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8 Bumblebeee (termin 26.juni) mamma til jente-08 og gutt-10. Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 5,4 og 1! Oppland. 81-mamma❤❤ (termin 17 aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland. Symbio (termin 17.August), 30 år, mamma til en på 2 år. Lykketroll*morTil2? (Termin 20.aug) Rime (termin 22 Aug). Bærer tvillinger. 3 trimester: 79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ) Viiii (termin 27.april) Tussemor5 (termin 16 mai ) Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs Bokormamma (termin 30.mai) Født: Tigerlise&Anton prøver igjen. Februar Da er det endelig blitt søndag - en merkedag! Er endelig over i 2.trimester flott at noen hentet frem lista igjen, gjør det lettere å oppdatere - tok meg den frihet og flyttet flere som har termin før meg over til 2.trimester de også! Ser nå at nerdybirdy er alene igjen i 1.trimester - det betyr at å må flere av dere prøvere bli gravide snart altså!!! *krysser fingrer* Ha en fortsatt fin kveld, her er det nå natt tenker jeg.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145160283 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 17. mars 2013 #3270 Del Skrevet 17. mars 2013 God morgen! Deilig med helg og lange late morgener i Gudbrandsdalen! Rikelig med tid til å spy seg ferdig, uten barnehage-deadline hengende over seg! Ser med skrekk at mange er flyttet på termin-lista, og føler meg overhodet IKKE klar til å over på ny liste. I morgen skal jeg på svangerskapspoliklinikken for høyrisiko... Første gang dette svangerskapet. Har hatt oppfølging der de to siste svangerskapene. Det stresser meg noe enormt. Sitte på venterommet å se innover fødegangen, små trillesenger, store mager... Alt kommer så nærme! Føles som om det er en eksamen jeg skal opp til hver mandag. Er alt i orden denne uka? Prøvesvar fine? UL ok?Jeg innrømmer at jeg er en elendig pasient! Vil mye heller være sykepleier. Hjelper ikke at jeg har jobbet på gyn. ved dette sykehuset, og kjenner flere av legene og jordmødrene gjennom jobben. Det forventes at jeg bare skal ta ting på strak arm. Fatter og begriper ikke hvordan jeg skal klare å starte ny runde der igjen. Kjenner blodtrykket stiger bare ved tanken, og magen knyter seg. Er jo ikke at jeg ikke vil at barnet skal passes på, men hater hele settingen... Var det ikke bokorm-mamma som også ble stresset av ekstra kontroller? Har veldig lyst til å spørre om færre kontroller, men kommer vel da til å angre resten av livet om noe da faktisk går galt... Beklager syting, men takler det forferdelig dårlig. Det at man er så sliten og dårlig i tillegg, gjør vel ikke situasjonen bedre. Makter ikke ut på noen ting om dagen. Men, Ønsker alle prøvere riktig lykke til med rødvin og diverse tilbehør Og Tussemor, jeg må (unnskyld mange ganger) le litt av hvordan mannen din takler diabetes-diagnosen. Håper han får det bedre når han har fått oppfølging på sykehuset, og skjønner at dette ikke er verdens undergang God søndag til støttekontaktene! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145160497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 17. mars 2013 #3271 Del Skrevet 17. mars 2013 Lykkelig: takk, jeg bare rister på hodet av han. Tror ikke det er lenge til han har skrevet dødsannonsen sin håper bare han får time på sykehuset raskt. Jeg er jo bare ei mas kjerring Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145160752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 17. mars 2013 #3272 Del Skrevet 17. mars 2013 Lykkelig, jeg er helt enig med deg! Det går liksm greit å være høyriskgravid når man er hjemme i sin egen setting og kan slappe av og ikke tenke så mye på det. Men alle kontrollene gjør meg tussete... Vi har på toppen av alt to-to og en halv time reisetid hver vei, på en riksvei som ligner mer på en kulekjøringsløype, så jeg har mast meg til færre kontroller for hvert svangerskap.Ikke fordi jeg ikke vil ha babyen under god kontroll, men fordi det stresser meg og med hjerteproblemer er det ikke i babyens interesse heller at mor blir stresset. Men det er klart, det kommer jo an på hvorfor det er høyrisk også... Vi skal på ny UL på tirsdag og i to uker har jeg grudd meg til bilturen, Synes jeg kjenner kynnerne bare jeg tenker på det:-( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145160821 Del på andre sider Flere delingsvalg…
81-Mamma<3<3 Skrevet 17. mars 2013 #3273 Del Skrevet 17. mars 2013 Lykkelig 4: er det mulig at du kan få noen kontroller hjemme? Jordmor har sagt til meg at hun kan komme hjem til meg på slutten, hvis bekkenet slår seg helt vrangt.. Men det er jo bare vanlige kontroller da.. Jeg er jo nesten motsatt, jo flere kontroller, - jo bedre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145161136 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 17. mars 2013 #3274 Del Skrevet 17. mars 2013 *sukk* har ikke lest meg opp på alle innlegg her inne jeg altså. Håper det er greit om jeg ikke kommenterer alt:D Har skjønt at mannen din har fått diabetes tussemor? Det var leit. Men det er en ganske greit sykdom.. man kan til og med bli kvitt alle symptomer dersom man lever et sunt liv, så det er ikke den verste sykdommen å få.. om det var noen trøst da! 79-kvinne.. hvordan går det med deg? Du har jo termin rett rundt hjørnet kom jeg på når Ønsker-spire var så flink til å oppdatere lista! Flinke Ønske-spire! Neste uke skal jeg oppdatere lista og sette meg selv over på 3. tri jeg også. Gjett om jeg gleder meg?!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145161258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
79kvinne Skrevet 17. mars 2013 #3275 Del Skrevet 17. mars 2013 *sukk* har ikke lest meg opp på alle innlegg her inne jeg altså. Håper det er greit om jeg ikke kommenterer alt:D Har skjønt at mannen din har fått diabetes tussemor? Det var leit. Men det er en ganske greit sykdom.. man kan til og med bli kvitt alle symptomer dersom man lever et sunt liv, så det er ikke den verste sykdommen å få.. om det var noen trøst da! 79-kvinne.. hvordan går det med deg? Du har jo termin rett rundt hjørnet kom jeg på når Ønsker-spire var så flink til å oppdatere lista! Flinke Ønske-spire! Neste uke skal jeg oppdatere lista og sette meg selv over på 3. tri jeg også. Gjett om jeg gleder meg?!!! jo da, jeg vagger enda 21 dager til termin, men tror nok hun kommer før den tid. har hatt regelmessige kynnere i 2 dager, første dag varte de i 3 timer ca før de gav seg. og så himla mye mens smerter at jeg blir gal snart. dag 2 ( i går) varte de fra kl 14.00 til etter jeg la meg 24.oo også menssmerter men ikke så ille som natta før. ikke så ille enda idag enda, men har heller ikke gjort så mye idag da skal bli såååååå godt når hun endelig kommer ettersom modningstegnene har vart noen uker, så bør det ha god effekt snart spennende tider Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/131/#findComment-145161835 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå