Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for søte ord og galgenhumor dere ;) håper det går seg til altså....hun kommer straks hjem fra trening, håper det blir en litt bedre kveld idag enn igår! Vi har avtalt mor og datter kos resten av kvelden:)

Godt at alt gikk bra rime, skummelt med glattis.....nyt sparkene

Åh, Rime...! Jeg har også ramlet på isen i dag, og slo meg ganske så godt i skinka. Å når jeg kom hjem fra jobb og satt i godstolen, fikk jeg servert 3-4 spark som et bevis på at det hadde gått bra :) ( har forøvtig kjent "noe" tidligere, men nå var det bombesikkert at det var babyspark )

Godt å høre at polstringa hjelper selv om man detter på isen ;) Kan tenke meg det var herlig å kjenne spark fra de små etterpå!

Tussemor: "isjas" var isjas altså :P Ikke noe gøy. Men er helt fint nå, nå er jeg tilbake til mitt normalt merkelig sammensatte meg :D Hmm, kona maser også om å se meg i forkle for tiden :P tror ikke dere tenker heelt det samme, altså :D

Har hatt seks utviklingssamtaler i dag, og var likevel i godt humør etter jobb, så er ganske fornøyd med dagen. Er litt deilig å kjenne at hormontrollsatanbitcha har forsvunnet :D for en periode i alle fall...

Annonse

Jeg vil tippe at det er spark du har kjent jeg! De er bare ikke sterke nok enda, til at du er bombesikker :) jeg har jo kjent "noe" (luft) lenge, men først i dag at jeg stolte 100% på at det var babyen. Er nok ikke lenge før du også er sikker, og da vet du at de boblene før, var små spark! :)

Til ALLE!! Dere er vel herlige, og jeg er litt beroliget og tenker ikke noe mer over det. Det må ha vært noe galt og kroppen ordnet opp i saken selv. :)

Sitter her på jobb å prøver å regne ut når EL min er, men det er ikke lett når syklusene mine går som en jojo. Men sex annenhver dag i 1-2 uker midt i mellom 1 og 35 dager burde funke. Håper spiren sitter som et skudd denne pp. :)

Fortsatt i PP:

Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 24.feb 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.

**Cayenne** (20.pp, IKM 4.2) Mamma til jente-04 og gutt-06.

En til, please. (11 pp, SA i oktober, IKM 23 mars).

ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)

Sidney (prøvd siden juni, IKM 27.12, svak positiv test 22.12)

Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. )

Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.

Vææææ

Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før)

Supersnusken: prøver på nr 2! IKM ved påsketider :)

1.tri:

Ønske-spire (termin 1.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

GeekGirl81 (termin 4.sep.) 31 år, førstegangs, Storbritannia.

m1980 termin 29 august (?)

Junimage (termin slutten av juni)

nerdybirdy (termin 23 oktober)

2.tri:

Bokormamma (termin 30. Mai)

Ønsker3gull (termin 17.juni.. med keisersnitt 2 uker før. Dato ikke fastsatt enda)

Hønny-bønny (termin juni) 35 mamma til 3 på 9,8,og 3. 2xSA

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8

Bumblebeee (termin 26.juni) mamma til jente-08 og gutt-10.

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 5,4 og 1! Oppland.

81-mamma❤❤ (termin 17 aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland.

Symbio (termin 17.August), 30 år, mamma til en på 2 år.

Lykketroll*morTil2? (Termin 20.aug)

Rime (termin 22 Aug). Bærer tvillinger.

3 trimester:

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 )

Viiii (termin 27.april)

Tussemor5 (termin 16 mai )

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Februar

Hvordan er det med deg 79kvinne? Du går vel snart i permisjon, eller?

Jeg er grønn av misunnelse over alle som nærmer seg fødsel nå kjenner jeg. Hehe. Klart jeg vil at babyen skal være inni her til det blir planlagt keisersnitt, men må innrømme at jeg begynner å bli litt lei nå. Likevel ønsker jeg at det skal være sol og bart ute når hun kommer.. og ikke minst.. at huset skal være heeelt ferdig så det er helt klart når hun blir født! Tanken på at vi bare kan kose oss sammen, og ikke må sparkle eller male er fin.

Uansett... jeg må smøre meg med tålmodighet ja;)

Så herlig med spark, Symbio og Rime! :)

Om noen listefreaker føler behov for en oppdatert liste, må de gjerne sette meg opp på ikm 3. april. :) For her kom tantekreket i går, men er ikke overrasket siden jeg ikke har vært så syk og sliten på årevis som denne måneden. Men nå er det vår og nye muligheter! :D

Jeg er grønn av misunnelse over alle som nærmer seg fødsel nå kjenner jeg. Hehe. Klart jeg vil at babyen skal være inni her til det blir planlagt keisersnitt, men må innrømme at jeg begynner å bli litt lei nå. Likevel ønsker jeg at det skal være sol og bart ute når hun kommer.. og ikke minst.. at huset skal være heeelt ferdig så det er helt klart når hun blir født! Tanken på at vi bare kan kose oss sammen, og ikke må sparkle eller male er fin.

Jo da, det går da fremover her ;-) 32 dager igjenn til termin. Går bare hjemme men ute i perm 18 mars om jeg husker rett ;-) masse modningstægn for tia. Har begynt til fysio for bekkenet. Nesten ikke gangfør og føler meg som en mislykket husmor. Kjenner jeg gleder meg til å greie å gjøre noe igjenn ;-) turbopia er ikke fult turbo lengre, virker som hun sover mye, mindre bevegelse i løpet av dagene nå, men kjenner litt med jevnen. Sjekka med doppler idag og det tura og slo som det skulle der ♡

Trist å se TR Kreket ikke greier å høre etter til dere damer :-( nå er jeg skikkelig elendig på navn her.

Håper spirene sitter til dere snart, og holder seg der.

Annonse

Jo da, det går da fremover her ;-) 32 dager igjenn til termin. Går bare hjemme men ute i perm 18 mars om jeg husker rett ;-) masse modningstægn for tia. Har begynt til fysio for bekkenet. Nesten ikke gangfør og føler meg som en mislykket husmor. Kjenner jeg gleder meg til å greie å gjøre noe igjenn ;-) turbopia er ikke fult turbo lengre, virker som hun sover mye, mindre bevegelse i løpet av dagene nå, men kjenner litt med jevnen. Sjekka med doppler idag og det tura og slo som det skulle der ♡

Trist å se TR Kreket ikke greier å høre etter til dere damer :-( nå er jeg skikkelig elendig på navn her.

Listefreak melder seg til tjeneste! I svarte...at det skal være så vanskelig da, Cajenne!! Men vår i blodet og frivol fertilitet kommer til å gjøre susen. NÅ tror jeg det kommer til å klaffe.

I går hadde jeg til min store overraskelse en liten blødning som jeg klart definerte som SuperEL og iverksatte humping, høy beinføring og rødvinsorgasme (uten rødvin) så blir jeg ikke på tjukka nå, så vet ikke jeg :D :D

Fortsatt i PP:

Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 24.feb 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.

**Cayenne** (21.pp, IKM 3.4) Mamma til jente-04 og gutt-06.

Vææææ

1.tri:

2.tri:

Ønsker3gull (termin 17.juni.. med keisersnitt 2 uker før. Dato ikke fastsatt enda)

3 trimester:

Viiii (termin 27.april)

Født:

Klarte ikke å forandre ikm dag forrige gang jeg.. :P

Ha en flott dag damer! Gravide eller ei! :)

Fortsatt i PP:

Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.

**Cayenne** (21.pp, IKM 3.4) Mamma til jente-04 og gutt-06.

Vææææ

1.tri:

2.tri:

3 trimester:

Viiii (termin 27.april)

Født:

Mamma-til-Emma: Så bra at humøret er oppadstigende!!!!!! Det lover godt!!!!! Men du, du vurderer ikke å ha sex hver dag i hele neste pp da???? Siden syklusen dine er slik jojo aktig???? Jeg bare kjenner meg veldig igjen!!!!!! Vi gjorde det på siste pp og den satt tilslutt. Det jeg synes er rart er at mens terminen min og UL terminen min er helt lik (det har aldri skjedd før), MEN da jeg skulle ha mens og tok en test, var testen negativ og det gikk over en uke før jeg fikk positiv test (selv om alle andre symptomer debuterte umiddelbart). Bare ett forslag...og spar på rødvinen helt til den siste uken eller noe, for da er en gjerne så lei at man trenger noe å "sprite" det hele opp med :P Jeg heier på deg uansett!!!!

Cayenne: Hurra, da er du bare 6 mnd på vei under birken :D Tjolahopp!!!! Gleder meg til å se deg ;)

En til please: Fantastisk...har noen merkelige bilder i hodet av rødvinsorgasmen, høy benføring osv, men jeg skylder alle de bildene på min merkelige hormonelle utvikling :P Det må jo snart gå veien for både deg og Cayenne...men så var det den birken heiagjengen med barnevogner og champis....eller???? :) Hohoho som jeg gleder meg :-)

Ønsker ett mirakel, Sidney, Valentines og Elibjo: Hvordan går det?

Bokormmamma: Hvordan går det uti gokk land??? Er du fremdeles uten dekkning? Hvordan gikk kontrollen, skulle ikke du på kontroll??? Du har vel kanskje bikket 3 tri nå eller? Jeg, tall og logikk henger ikke på greip for tiden....

Ønsker3gull: Skjønner deg ganske så godt!!!!!!! Jeg misunner alle som ikke går gravid for tiden og har fått ungene ut!!! Jeg også vil!!!!!! Har ingen andre ønsker enn at ungen skal komme ut, få han på brystet og FERDIIIIIIIG!!!!! Bare så synd at det er 2,5 mnd igjen :P og på de mnd skal jeg gjennomføre 2 eksamner :P

Hønny: Har du vært på kontroll? Hvordan går det med mannen? Har de egentlig funnet ut av hva som feiler han. Jeg har så vondt av dere, selv om at dere er sterke. Av og til kan det bli nok, også for den sterkeste ;) Sender deg en gooooood klem!!!!

Asparges, 81-mamma, Symbio og Lykketroll: Hvordan går det med dere?

Rime: Du holder virkelig liv i hjertepumpa mi, det skal du bare vite ;) men jeg synes du er beintøff altså!!!!! Gleder meg til å bivåne den gravide kroppen din ;) Kanskje du vil være med også Viiiii? Kunne hatt ett aldri så lite påsketreff???

79kvinne: Puh, jeg misunner deg som snart er ferdig, virkelig...og det bekkenet ditt...tror ikke at det baaaaaare er jeg som bør ta det med ro ;)

Grøne: Hvordan går det med deg? Er du like aktiv enda? Vil tippe at du vokser godt du også ;)

Kjærepære: Så bra at du er frisk igjen og kan svinge deg litt i valsen!!!!! Tja....man skal vel aldri undervurdere tankevirksomheten og kofferten til en nordlending ;) for alt du vet kan det jo være at kona di og jeg er ganske like :D Knis...Uansett, du er hjertelig velkommen ;)

Nå skal jeg gå å røre litt i gryta mi. Driver å lager lasagne fra bunnen av og har ca 5 l toatsaus røre :) Her skal det feires ;) Gubben og unger er forduftet og jeg får være i fred, AKKURAT slik det skal være på en sådann dag!!!!!! Hormonene mine og søvnkvaliteten min tilsier at det er lurt å la meg være mest mulig i fred :P Jeg er ett skikkelig hurpetroll om dagen!!!!!!! Periodevis føler jeg meg riktig ond...Så det er godt å få hvile litt!!!!!!!! I kveld skal bursdagen feires med gode venner i ett avslappende skravle selskap. Skal bli kos....Nei, men nå må det røres ;)

Ha en strålende dag, vakkre, frodige og lystne damer ;)

Tussemor: herlig når du husker alle,skulle ønske jeg hadde overskudd til det..men det må bli senere;-) her er jeg alenemor på 5 uke med 3,5 barn. Bekkenet er helt ille,skal kjøpe nytt belte imorgen,for ellers sliter jeg med å gå.

Gubben er sakt på bedringens vei,det er en infeksjon som har skapt hele elende antagelig i ørene,muligens fra at vi badet i Karibien,det vet de ikke...

Men han blir nok på opptrening i 2 uker til,så jeg får klare meg selv. Utenom foreldrene mine er det ikke mye hjelp å få,blir vel sånn når folk er syke over lengre tid. Sliten,men det bare MÅ gå.

Skal på kontroll på fredag,gruer meg,redd for at de finner noe missdannelser:-((og må dra alene, dobbel huff

Det var dagens hjertesukk

PS jeg gleder meg til Birken,med ammepause på Kvarstaddammen;-)

Hunny, nå fikk jeg rett og slett lyst til å komme å hjelpe litt...selv om det ikke er fint mye hjelp i den dvaske hvalrossen her. Godt du har foreldrene dine!!!!!!

Jeg må bare fortelle dere noe som skjedde akkurat nå. Jeg har fått århundrets bursdagsgave. Ikke nok med at jeg ble tante i Januar, men i aug/sept skal jeg jaggu meg bli tante til 2!!!!!!!!!!!!! Tvillinger!!!!!!!! Tjohoooooo som jeg gleder meg!!!!!!!!! Jeg ler i sjokk enda :D:wub:

Hønny: masse lykke til på fredag, det er nok flere enn meg her inne som skulle ønske vi kunne vært med deg så du ikke hadde trengt å dra alene! Sender mange gode tanker til deg, du er sterk!

Ellers så sitter jeg bare og flirer av tussermors tankegang :D

Tussemor : skal bli godt å bli ferdig ja ;-) kommer nå gort etter du også da :-) tja, er vel ikke stort å gjøre med bekkenet. Prøver å høre på kroppen og samboern, men liker ikke å føle meg så mislykka som husmor. Jeg har ikke støv på hjernen, så når jeg gleder meg til å kunne vaske og støvsuge igjenn, da er det ille da :-P lei av å ligge på sofaen! !

Mamma-til-Emma: Så bra at humøret er oppadstigende!!!!!! Det lover godt!!!!! Men du, du vurderer ikke å ha sex hver dag i hele neste pp da???? Siden syklusen dine er slik jojo aktig???? Jeg bare kjenner meg veldig igjen!!!!!! Vi gjorde det på siste pp og den satt tilslutt. Det jeg synes er rart er at mens terminen min og UL terminen min er helt lik (det har aldri skjedd før), MEN da jeg skulle ha mens og tok en test, var testen negativ og det gikk over en uke før jeg fikk positiv test (selv om alle andre symptomer debuterte umiddelbart). Bare ett forslag...og spar på rødvinen helt til den siste uken eller noe, for da er en gjerne så lei at man trenger noe å "sprite" det hele opp med :P Jeg heier på deg uansett!!!!

Cayenne: Hurra, da er du bare 6 mnd på vei under birken :D Tjolahopp!!!! Gleder meg til å se deg ;)

En til please: Fantastisk...har noen merkelige bilder i hodet av rødvinsorgasmen, høy benføring osv, men jeg skylder alle de bildene på min merkelige hormonelle utvikling :P Det må jo snart gå veien for både deg og Cayenne...men så var det den birken heiagjengen med barnevogner og champis....eller???? :) Hohoho som jeg gleder meg :-)

Ønsker ett mirakel, Sidney, Valentines og Elibjo: Hvordan går det?

Bokormmamma: Hvordan går det uti gokk land??? Er du fremdeles uten dekkning? Hvordan gikk kontrollen, skulle ikke du på kontroll??? Du har vel kanskje bikket 3 tri nå eller? Jeg, tall og logikk henger ikke på greip for tiden....

Ønsker3gull: Skjønner deg ganske så godt!!!!!!! Jeg misunner alle som ikke går gravid for tiden og har fått ungene ut!!! Jeg også vil!!!!!! Har ingen andre ønsker enn at ungen skal komme ut, få han på brystet og FERDIIIIIIIG!!!!! Bare så synd at det er 2,5 mnd igjen :P og på de mnd skal jeg gjennomføre 2 eksamner :P

Hønny: Har du vært på kontroll? Hvordan går det med mannen? Har de egentlig funnet ut av hva som feiler han. Jeg har så vondt av dere, selv om at dere er sterke. Av og til kan det bli nok, også for den sterkeste ;) Sender deg en gooooood klem!!!!

Asparges, 81-mamma, Symbio og Lykketroll: Hvordan går det med dere?

Rime: Du holder virkelig liv i hjertepumpa mi, det skal du bare vite ;) men jeg synes du er beintøff altså!!!!! Gleder meg til å bivåne den gravide kroppen din ;) Kanskje du vil være med også Viiiii? Kunne hatt ett aldri så lite påsketreff???

79kvinne: Puh, jeg misunner deg som snart er ferdig, virkelig...og det bekkenet ditt...tror ikke at det baaaaaare er jeg som bør ta det med ro ;)

Grøne: Hvordan går det med deg? Er du like aktiv enda? Vil tippe at du vokser godt du også ;)

Kjærepære: Så bra at du er frisk igjen og kan svinge deg litt i valsen!!!!! Tja....man skal vel aldri undervurdere tankevirksomheten og kofferten til en nordlending ;) for alt du vet kan det jo være at kona di og jeg er ganske like :D Knis...Uansett, du er hjertelig velkommen ;)

Nå skal jeg gå å røre litt i gryta mi. Driver å lager lasagne fra bunnen av og har ca 5 l toatsaus røre :) Her skal det feires ;) Gubben og unger er forduftet og jeg får være i fred, AKKURAT slik det skal være på en sådann dag!!!!!! Hormonene mine og søvnkvaliteten min tilsier at det er lurt å la meg være mest mulig i fred :P Jeg er ett skikkelig hurpetroll om dagen!!!!!!! Periodevis føler jeg meg riktig ond...Så det er godt å få hvile litt!!!!!!!! I kveld skal bursdagen feires med gode venner i ett avslappende skravle selskap. Skal bli kos....Nei, men nå må det røres ;)

Ha en strålende dag, vakkre, frodige og lystne damer ;)

Tussemor...du er bare helt heeerrlig!! Jeg blir i så godt humør av de lystige oppdateringene dine, fine deg :D Nyt alenetiden...og lasagnen, nam!

Tussemor: Påsketreff har vært veldig kjekt. Men foreløpig er planene at hele påsken skal tilbringes på påskefjellet. Foreldrene mine har hytte, så vi skal kose oss og slappe av i 10 dager. Jeg har nemlig bestilt påskesol og klisterføre :-) Men planene kan bli endret....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...