Ønske-spire Skrevet 14. februar 2013 #2901 Del Skrevet 14. februar 2013 Skal ikke være lett bestandig, hverken for oss selv eller de rundt er sikkert litt spesielt for mange at jeg var nesten 20 da jeg fikk førstemann, og er.nå 30 og venter nr to men, første gang var et heldig uhell, denne gang nøye planlagt! Utrolig lettet og glad at det gikk i boks! Å prøve å bli gravid er det mest nervepirrende jeg noensinne har gjort......som 19 åring tenkte jeg ikke så mye over hvor heldig man er som får det til, og får friske barn.....denne gangen vet jeg å sette virkelig pris på det! Har ikke vært på UL ennå, men håper alt er som det skal. Lurer litt på om det er veldig vanlig å dra på privat tidlig UL? Eller er det et "byfenomen"? For meg innebærer det endel kjøring pluss fri fra jobb en hel dag, så tror vi venter på ordinær UL hvis alt virker normalt på andre kontroller Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145059443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 14. februar 2013 #2902 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg har også forundret meg over hva folk for seg til å si om så private ting som barneønske og fruktbarhet! Og da kanskje særlig min far som hos deg Lykkelig4. Jeg møtte mannen først da jeg var 33år, etter 2 uker uttalte han at nå var det bare å peise på for han ville ha barnebarn! Akkurat som jeg vil ta opp spm om barn etter 2 uker..I årene etter dette minnet han meg stadig om at jeg ikke var så ung lenger, akkurat som om ikke jeg følte masse på det! Det var så sårende altså.. Og nå som han har fått barnebarn er han ikke så veldig interessert gitt.. Ja,ja :-) Anon Cru: Jeg har også mistet flere ganger, og må si jeg grugleder meg til å (forhåpentligvis) bli gravid igjen. Sist hadde jeg en MA i uke 11-12, så de tre første mnd vil bli tøffe tror jeg! Det blir vel alltid litt annerledes når man har mistet før, umulig å ikke tenke på det neste gang.. Mamma til Emma; skjønner deg veldig godt! Det kan være litt sårt med alle de som jubler ove rpositive testre hele tiden. Unner jo alle her inne å få den ekstra streken altså, men man ønsker jo så inderlig å være en av dem selv :-) Viiii: Har blitt sofaen her også gitt, ingen måneskinnsskitur i sikte heller ;-) Hvor langt er du på vei? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145059454 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 14. februar 2013 #2903 Del Skrevet 14. februar 2013 Hønny bunny: Bare lurte på hva SUA er for noe, det har jeg aldri hørt om før? Og hvor langt er du kommet i graviditeten? Og lykke til med mannen hjemme, det der hørtes guffent ut! Men bra man ikke har funnet noe alvorlig da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145059466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lycke83 Skrevet 14. februar 2013 #2904 Del Skrevet 14. februar 2013 Hei, jeg lister meg forsiktig inn her.. hadde en MA med kirurgisk fjerning i januar (uke 10, embryo 7+5).. og venter nå på mens igjen for å kunne begynne på nytt. Har bare en eggleder etter en ex.u for to år siden så gruet meg veldig til å begynne å prøve... så "smack" ble jeg gravid 2pp,- var for godt til å være sant!!! , men så fikk det en brå slutt på tidlig kontroll i uke 8.. måtte legge forumet på hylla og gjemme de få babyklærne jeg hadde kjøpt langt inne i et skap (husker ikke en gang hvor de er..). Jeg hadde en visjon om å bli gravid før jeg ble 30, men nå har jeg både blitt gravid og mistet 2 ganger, og rukket å bli 30 i mellomtiden så; her er jeg! kjempefint med et forum for "likesinnede" Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145059498 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 14. februar 2013 #2905 Del Skrevet 14. februar 2013 Velkommen, dere nye! Ja, hvor ER du Rime???!! Må si jeg begynner å bli litt engstelig her! Håper alt var bra med babyene og at du bare har ligget rett ut med noroviruset eller noe, slik som oss... Her har nemlig den ene etter den andre gått ned for telling siste uka. Aner ikke om el har vært eller ikke, men fikk heldigvis trua mannen til en omgang da vi såvidt var på bedringens vei på tirsdag Så da ble det et opphold på fire dager, og godt mulig denne pp'en gikk i dass, bokstavlig talt Men nå er det snart vinterferie, dere! Dvs. Kun ungene som har ferie her, og de sendes 3 dager alene til besteforeldrene. Skal bli deilig De koser seg, og vi koser oss. Har til og med planlagt en kombinert kafé-/kinotur med min elskede Lurer på å se Jakten - Mads Mikkelsen er jo ganske hot, synes jeg da.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145059505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønske-spire Skrevet 14. februar 2013 #2906 Del Skrevet 14. februar 2013 Lurer også på hvor det har blitt av rime, bumblebee osv.....håper UL gikk bra altså! Kanskje har de blitt så engasjerte i facebook-gruppa? Jeg har aldri mistet (bank i bordet) så klarer ikke forestille meg hvordan det egentlig kjennes på kroppen. Men, håper dere lykkes snart igjen og at det er en frisk og rask spire som sitter godt fast Skal på hyttetur i helga, skal bli godt.....er så trøtt og sliten at jobb er stort sett det eneste jeg duger til for tiden.....kanskje et par fridager gjør godt! Ei uke jobb igjen og så har vi her i nord vinterferie gleder meg!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145059633 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viiii Skrevet 14. februar 2013 #2907 Del Skrevet 14. februar 2013 Sofaen i kveld også, Supersnusken! Jeg er nå i uke 30+1 eller noe slikt - litt avhengig av hvilken "tabell" de bruker. Var overlykkelig når barnehagen ringte og sa at eldstemann ikke var helt i slag...klaget over hodepine. Han har akkurat fått diagnosen migrene - akkurat som mammaen :-( Heldigvis var han bedre når jeg hentet ham, så da så han litt på film, mens mammaen småsov på sofaen. Litt lite energi siste uka, mye kynnere. Om Rime fortsatt ikke har vært her inne ikveld, så var hun innom fjeseboka i går og alt sto bra til!! :-) Skjønner at dere som prøver og prøver, må pause litt her inne. Selv om jeg er i min 8. graviditet og har født 2 barn, så har jeg alltid blitt fort gravid igjen etter hver SA. Prøvde likevel å unngå disse forumene med de to første helt til jeg bikket inn i 2. trimester. Men her trives jeg godt :-) :-) Vi skal også på hyttetur i helga. Denne gang har vi også med skisko til eldstemann :-) Det skal bli godt å komme seg ut litt i frisk luft. hilsen fra Viii som liker seg godt på sofaen ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145059893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nerdybirdy Skrevet 14. februar 2013 #2908 Del Skrevet 14. februar 2013 velkommen til alle nye Er egentlig ganske ny på tråden selv, men har erfart at i løpet av denne korte tiden: dette er forumets absolutte hyggeligste tråd!!!! Måtte selvsagt brenne en test til, for stolte ikke helt på første positive, men når andre positive test levner ingen tvil Har nettopp gitt mannen "valentinsgaven" i år. Var egentlig ganske søtt....Han hadde kjøpt en liten hjerte-eske som inneholdt gode sjokoladebiter, noe som egentlig er litt morsomt for han mener egentlig ikke at vi skal feire valentinsdagen. Så sa jeg: "har en gave til deg også, og den bor inne her (pekte på magen), den er jo egentlig til oss begge da...." Dette lo og spøkte han bort, og til slutt sa jeg, ganske så rett ut "jeg er GRAVID". Da fikk pipen en annen lyd, og han ble kjempeglad Nå er han og går seg en tur, ble rent sjokka stakkaren Ønske-spire: er det slik at du har et ganske stort barn på ca 10 fra før? I så tilfelle er vi i samme båt. Jeg har en på 11 (!) som jeg lurer på hvordan kommer til å takle å få et lillesøsken...... Viii: kos deg med sofaslanging og hytetur Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145059910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viiii Skrevet 14. februar 2013 #2909 Del Skrevet 14. februar 2013 Det var jo en fantastisk flott Valentinesgave du hadde til din kjære, Nerdybirdy :-) :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145060058 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 15. februar 2013 #2910 Del Skrevet 15. februar 2013 God morgen! Har spydd opp frokosten, og er klar for en ny dag! Har klare ambisjoner om å rydde i lekekroken til ungene og støvsuge i løpet av dagen Må bare se fødslene fra Leeds General Infirmary. Fast rutine om morgenen! Kjenner at jeg har begynt å grue meg litt faktisk!... Vel, angående kvalmen har jeg prøvd alt av medikamenter. Phenergan, Stemetil, Afipran etc. Largactil har de ikke i tablettform lenger... Jobbet som ung sykepleier på Riksen Kvinneklinikken, så kjenner godt til hyperemesis regime. Alle graviditetene har vært like ille, så må bare lide meg gjennom det. Når jeg ser hvordan andre sliter med å bli gravide, mister, IVF etc. Så er det faktisk en liten pris og betale for et nydelig barn til. Jeg prøver å ikke klage for mye, men siden det overskygger alt i livet, så er det litt vanskelig. Vår eldste datter fyller seks i neste uke. Hun gleder seg til sommeren, ikke for ny baby, men fordi mamma blir frisk igjen Takk for støttende kommentarer angående min far. Synes det er forferdelig vanskelig. Han er godt gift med sin tredje kone, og jeg synes det er rart at han ikke kommenterer på nyheten. Kan da ikke være galt å høre det gjennom henne? Maser stadig vekk på at jeg ikke tar kontakt med henne jo! Årsaken til at jeg sa det til henne, var vel kanskje litt feigt... Han var MEGET negativ da nummer tre skulle komme. Sa rett ut at vi hadde nok med to! Han så ikke minsten før han var to måneder gammel, og bor 15 min unna.... Ser oss kun når det er fødselsdager, og man ikke "kan" slippe unna. Det er også andre i nærmiljøet som er sjokkert over nyheten, og alle tror at vesla er et uhell!!! Jeg er ikke flau over å si at hun er et kjærlighetsbarn, og like ønsket som de andre! Huff... Kommentarer svir mer enn ellers når man er full av hormoner! Vel, VI gleder oss! Skulle bare ønske vi var i mål snart. Juli virker så forferdelig langt borte. Skal på OUL den 26. Spent på om de fremdeles tror det er ei jente der... Duotesten var så fin, at jeg er egentlig ikke bekymret for andre ting Velkommen til nye og gamle! Noen har nok gått over til å bruke facebook, men jeg synes det er koselig å være her jeg! Føler at jeg ikke behøver å legge skjul på noe når jeg ikke er kjent! En riktig god helg til alle når dere kommer så langt! Hugs & love Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145060756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 15. februar 2013 #2911 Del Skrevet 15. februar 2013 Hehe, enkelte av oss er nok blitt ivrige på fb ja... Ble så mye enklere å bruke, ettersom dette forumet ikke er det teknisk beste som finnes. Men vi er innom her også! Rime hadde en fin kontroll, men en lang og slitsom dag rundt kontrollen. Sikkert derfor hun ikke er innom. Her, og vi bor langt ute på bygda, er det også veldig mange som tar tidlig ul, men helst gjennom det offentlige. Usikker på siste mens pleier visst å være unnskyldningen. Selv har jeg tilbud om tidlig pga hjertet mitt, men har aldri benyttet meg av det. Blir nok lange reiser for kontroll på slutten. Uengasjerte besteforeldre suger. Min mann har bare en søster og faren sin i denne verden likevel spør aldri faren hans etter ungene. Minstemann var seks uker før han i det hele tatt spurte om bilde av ham og halvannet år før han så ham live. Ille! Men han er spesiell da... Her er det ligge rett ut i stolen sin som gjelder. Måtte ut og gjøre en del ærend i går, og straffen for det er at jeg ikke kan gå uten spaserstokk og trillende tårer idag:S godt at det er vinterferie og litt rolige dager i vente! God fredag, da.er! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145060966 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 15. februar 2013 #2912 Del Skrevet 15. februar 2013 Åhhh, herregud, sorry folkens! Alt var bare bra med de små! De var store og tjukke som hun sa, hehehe, nakkefolden var bra og det hun kunne se var perfekt. Ble en laaaaang dag på onsdag og to jobber i går, pluss vi var å fortalte det til de som skal få søskenbarn i går siden det vises så godt på meg nå, så har bare utsatt å komme inn hit! De var like store og den ene lå og suttet på hånden sin den andre ville ikke være med på ultralyden og snudde ryggen til oss, hihihi! Det var superkos og se dem. De lå som i etasjeseng, den ene helt oppe med navelen min og den andre rett under Var også å handlet de første klærne, men tror jeg var fornuftig, to like bodyer, to like strømpebukser og ulike sokker, hehehe! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145060970 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anon-Cru Skrevet 15. februar 2013 #2913 Del Skrevet 15. februar 2013 Så morsomt å høre om ultralydbesøk! Og når det gjelder foreldre og svigerforeldre skal det sånn sett godt gjøres å "toppe" meg og min mann - min mor er død, jeg har null kontakt med min far, og min mann har nå kuttet kontakten med sin mor etter at hun ikke dukket opp på juleaften - gadd ikke engang si ifra. Mye styr. Heldigvis har mannen min og jeg et fantastisk godt ekteskap og masse, masse flotte venner! Tok en test til i dag og den er også positiv, så enn så lenge er jeg faktisk gravid - synker ikke helt inn. Rart å tenke på, og man får sjokk, selv om man har prøvd så hard, så hardt å få til dette i mange måneder!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145061069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 15. februar 2013 #2914 Del Skrevet 15. februar 2013 Så bra at alt var fint, Rime! Jeg har heldigvis to snille svigerforeldrene som stiller opp for ungene i tide og utide, selv om de kan få deg til å klikke av og til... Min mor har aldri vært av den kjærlige typen, men hun prøver så godt hun kan, og min far lever i en helt annen verden. En gang vi så en dokumentar om noen som hadde blitt forbyttet ved fødselen presterte han å si at han selvsagt ville byttet oss bort mot sine biologiske barn om han fikk vite at dette hadde skjedd med oss barna. Tror jeg var tre år da jeg ga opp å få noen bekreftelse fra den kanten... Man må bare akseptere at det finnes mange rare mennesker, og at de ikke kommer til å forandre seg, selv om det er trist. Ha en super helg, alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145061230 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 15. februar 2013 #2915 Del Skrevet 15. februar 2013 Og gratulerer med spire, Anon-Cru! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145061242 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 15. februar 2013 #2916 Del Skrevet 15. februar 2013 Gratulere så masse Anon-Cru! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145061307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
79kvinne Skrevet 15. februar 2013 #2917 Del Skrevet 15. februar 2013 God morgen! Har spydd opp frokosten, og er klar for en ny dag! Har klare ambisjoner om å rydde i lekekroken til ungene og støvsuge i løpet av dagen Må bare se fødslene fra Leeds General Infirmary. Fast rutine om morgenen! Kjenner at jeg har begynt å grue meg litt faktisk!... Vel, angående kvalmen har jeg prøvd alt av medikamenter. Phenergan, Stemetil, Afipran etc. Largactil har de ikke i tablettform lenger... Jobbet som ung sykepleier på Riksen Kvinneklinikken, så kjenner godt til hyperemesis regime. Alle graviditetene har vært like ille, så må bare lide meg gjennom det. Når jeg ser hvordan andre sliter med å bli gravide, mister, IVF etc. Så er det faktisk en liten pris og betale for et nydelig barn til. Jeg prøver å ikke klage for mye, men siden det overskygger alt i livet, så er det litt vanskelig. Vår eldste datter fyller seks i neste uke. Hun gleder seg til sommeren, ikke for ny baby, men fordi mamma blir frisk igjen Takk for støttende kommentarer angående min far. Synes det er forferdelig vanskelig. Han er godt gift med sin tredje kone, og jeg synes det er rart at han ikke kommenterer på nyheten. Kan da ikke være galt å høre det gjennom henne? Maser stadig vekk på at jeg ikke tar kontakt med henne jo! Årsaken til at jeg sa det til henne, var vel kanskje litt feigt... Han var MEGET negativ da nummer tre skulle komme. Sa rett ut at vi hadde nok med to! Han så ikke minsten før han var to måneder gammel, og bor 15 min unna.... Ser oss kun når det er fødselsdager, og man ikke "kan" slippe unna. Det er også andre i nærmiljøet som er sjokkert over nyheten, og alle tror at vesla er et uhell!!! Jeg er ikke flau over å si at hun er et kjærlighetsbarn, og like ønsket som de andre! Huff... Kommentarer svir mer enn ellers når man er full av hormoner! Vel, VI gleder oss! Skulle bare ønske vi var i mål snart. Juli virker så forferdelig langt borte. Skal på OUL den 26. Spent på om de fremdeles tror det er ei jente der... Duotesten var så fin, at jeg er egentlig ikke bekymret for andre ting Velkommen til nye og gamle! Noen har nok gått over til å bruke facebook, men jeg synes det er koselig å være her jeg! Føler at jeg ikke behøver å legge skjul på noe når jeg ikke er kjent! En riktig god helg til alle når dere kommer så langt! Hugs & love hvorfor skal andre folk legge seg borti å bestemme hvor mange barn andre bør ha? må vel være opp til foreldrene selv om de vil ha flere , ikke værken slektninger eller naboer.. blir litt provosert av slike holdninger hos folk, uansett hvem det er. om jeg vil ha 10, så er det opp til samboern og meg, ingen andre ( ikke at det kommer til å skje da ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145061484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
79kvinne Skrevet 15. februar 2013 #2918 Del Skrevet 15. februar 2013 Gratulerer så masse til Anon-cru Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145061498 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anon-Cru Skrevet 15. februar 2013 #2919 Del Skrevet 15. februar 2013 En gang vi så en dokumentar om noen som hadde blitt forbyttet ved fødselen presterte han å si at han selvsagt ville byttet oss bort mot sine biologiske barn om han fikk vite at dette hadde skjedd med oss barna. Oisann.... Av og til blir man bare matt! Takk for gratulasjoner, er glad men også redd og holder pusten hver gang jeg må på do fordi jeg er så redd for å blø. Ønske-spire: Ja, jeg tror kanskje tidlig ul er et byfenomen - mine venninner som bor i by har stort sett tatt det, men ikke de jeg kjenner som bor "på bygda" Vi skal i alle fall ta hvis jeg fortsatt er gravid om noen uker, for å sjekke at alt utvikler seg som det skal. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145061505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
79kvinne Skrevet 15. februar 2013 #2920 Del Skrevet 15. februar 2013 jeg var på en kjapp kjapp tidlig ul i uke 9 på legekontoret her, og uke 12 på sykehuset, pga ma på april i fjor i uke 10+5. jeg bor på "bygda" kommer vel litt ann på om man har mistet tidligere ol vil jeg tro. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145061515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anon-Cru Skrevet 15. februar 2013 #2921 Del Skrevet 15. februar 2013 jeg var på en kjapp kjapp tidlig ul i uke 9 på legekontoret her, og uke 12 på sykehuset, pga ma på april i fjor i uke 10+5. jeg bor på "bygda" kommer vel litt ann på om man har mistet tidligere ol vil jeg tro. Ja, det gjøre det helt sikkert. Tror jeg ville ha tatt tidlig ul uansett, men siden vi mistet i fjor blir det i alle fall helt uaktuelt å IKKE gjøre det nå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145061518 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viiii Skrevet 15. februar 2013 #2922 Del Skrevet 15. februar 2013 Her har vi tatt tidlig ultralyd alle gangene utenom 1 gang....! Jeg fikk tips om at gynekologen som jeg hadde vært hos til vanlige kontroller, hadde tilskuddsordning.....så hver gang jeg har hatt positiv test, så har jeg ringt og fått time.... Jeg fikk også avtale om at var jeg redd for at noe var galt, så kunne jeg ringe og få time omtrent på dagen....Som han sa....det tar bare maks fem minutter å ta en titt og det er viktig at du føler deg trygg ........ :) OG jeg har heller aldri ventet lenge på time for å få unna første ultralyden for å få bekreftet at jeg var gravid.... Det skal sies at denne gangen ventet jeg med å få time til at jeg visste at hjertet ville vises på UL.....for jeg gikk jo egentlig bare og ventet på at jeg skulle begynne å blø.....men den blødningen kom aldri :) ;-) Så jeg skjønner at at dere som har mistet vil ha en tidlig UL for å se om at ting er OK.....der har jeg vært selv....!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145061882 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 15. februar 2013 #2923 Del Skrevet 15. februar 2013 Gratulerer Anon-cru! Prøv å senke skuldrene og slappe av, så får vi krysse alt for at dette er spiren som sitter:) Her i bygda er det blitt så populært med tidlig ul, men siden jeg aldri har mistet har det vært helt ok for meg å vente. Men det viktigste er at man får en oppfølging man selv er fornøyd med. Det er akkurat som med 3d ul. Her har alle skulle gjort det de siste årene, så med forrigemann gjorde vi det også... Og ble så skuffet! Synes ikke det var spektakulært i det hele tatt. Men hver sin fornøyelse! Jeg koser meg i min egen boble:D Når det gjelder familie sa en klok mann til meg en gang at man velger ikke hvem man deler blod med, men man velger hvem man gir betydning i livet sitt. Det synes jeg er et godt motto! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145061885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 15. februar 2013 #2924 Del Skrevet 15. februar 2013 Da er kontrollen gjennomført,alt så ok ut. Så jeg orker ikke stresse merkelig nok,babyen har det bra nå,det er det viktigste. Supersnusken:SUA er når det bare er en arterie i navlesnoren,hvis du googler det på nettet kommer alle mulige skrekk historer opp. Men som regel hvis det er bare arterien og ingen andre "feil" på barnet går det som regel veldig bra. Jeg må på ultralyd hver fjerde uken resten av svangerskapet,for å sjekke at den vokser normalt. Nå tar vi helg,god helg alle sammen:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145061940 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 15. februar 2013 #2925 Del Skrevet 15. februar 2013 Ååå så bra, Hønny! Går nok kjempefint dette - særlig nå som du får ekstra oppfølging! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/117/#findComment-145061989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå