Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Sååå spennende kjærepære! Skjønner godt at et par timer føles leeeenge! tenk, nå er eggene befruktet, og nå må bare det eller de feste seg :) er det valgfritt å sette inn ett eller to?

Vi har vært å sett på bil nå. Ligger ant til å bli en Ford galaxy etterhvert. Greit med litt plass når det blir 3 småtroll under 4 år. Vi bor også slik til at vi er avhengig av bil, og jeg ønsker et par plasser ekstra tilfelle vi får besøk, eller ungene vil ha med seg noen hjem eller noe. Men mannen vil drøye et kjøp litt, så kanskje det ikke blir før høsten el noe. Men greit at jeg har vært m å sett litt mens formen enda er god. Da kan mannen evt dra å kjøpe alene senere.

Fortsetter under...

Her går det i ¨å vente på TR, blanke tester og mensmurring. Begynner ¨å bli lei og har bare lyst til å starte på ny runde. Usikker på når IKM er siden pergo har forskyvd EL til dag 16. Skulle egentlig ha hatt TR på man, men ho æ litt sær.

Grrr kunne det ikke bare vært et tidspunkt der TR kom eller ikke.

Fæ kose meg med framgangen i oppussing og kor flink kar jeg har som står på seint og tidlig for at vi skal få vårt første hjem i lag. Vi bor på 50 kvm om dagen. Tingene mine er stortsett på lager. Skal bli godt med vårt :)

Gratulerer med bil :)Jeg håper vi slipper å kjøpe bil, selv om det hadde gjort seg med litt mer plass. Bilen har bare gått 85.000 km og er straks nedbetalt, så vil gjerne beholde den litt til. Iallefall til minsten skal over i sete nr 2, da går det vel ikke lenger... har iallefall vært på barnashus idag og fått meg et britax sete til knøttet :)

Åå så spennende med innsett! Får dere velge selv om dere vil sette inn ett eller to?

Tussemor: ser vi har en felles venn på face :)

Middagskreariviteten er ikke på topp her heller, men jeghar laget meg en liten bok der jeg har skrevet opp alle middagene jeg kommer på at jeg kan å lage. Så hver uke, når det nærmer seg helg og mors store handleliste skal mekkes, blar jeg litt i boka mi og kommer på ting det er lenge siden vi har hatt. Mannen er veldig imponert!

Vi må også kjøpe ny bil, og er enige om at det blir et stort monster denne gangen. Vi vil ha plss til å ha med andre unger, samt bagasje og vogn og ski og hva det nå er de måtte ha med seg til enhver tid. Blir ikke en drøm å parkere og slik, men heldigvis bor midt i ødemarka, så det er ikke noe problem:-)

Sender deg en pm om fb-gruppe Bumblebee!

Annonse

Har det blitt fb-gruppe alt? Kan jeg være med?

Er mest vanlig å sette inn ett egg de to første gangene i alle fall, men vi kan få lov til å sette inn to i morgen. De ber oss tenke nøøøye etter da, så er det vi prøver på..

Lykke til med bilkjøp!

Blir visst gruppe i løpet av kvelden:-) send meg eller Bumblebee en pm, så legger vi deg til:-)

Vanskelig valg om man skal ta ett flere egg, da... Den ville jeg hatt litt av en nøtt med, kjenner jeg. Keep us posted om hva dere finner ut da!

Vi har allerede kjøpt bil...det merchedes viano, 8 seter, stor bagasje plass. Ett stort drog å kjøre, men guri så deilig med all den plassen!!! Å jeg trenger heller ikke å slå sammen vogna :) herlig :)

tror jeg vet hvordan den er!! Kjempe fin synes jeg, for jeg kunne godt tenkt meg en "liten buss". Men mannen vil ikke ha en "liten buss"! Og siden vi stopper på 3 barn, og det er mannen som finansierer bil, så jeg har gitt meg litt, og gått m på den største 7 seteren :)

Annonse

Jeg kunne også tenke meg å være med på en fb-gruppe. Er stort sett på nett med mobilen, og det er lettere å bruke fb med mobil enn dette forumet, syns jeg. Jeg er inne og leser her flere ganger om dagen, men syns det er litt tungvindt å skrive. Så derfor blir det så sjelden. Jeg har lyst til å «bidra» mer, for jeg ønsker jo å føle meg som en del av denne gruppa. Nå føler jeg meg i blant som en som tyvtitter på andres samtaler :( Har vel blitt litt motløs underveis i prosessen. Det er liksom ikke så mye å melde, syns jeg. Er ikke så stas når det nærmer seg el lenger, for nå har jeg blitt skuffet så mange ganger.

Var hos gyn for et par uker siden. Fikk rekvisisjon til blodprøver som skulle tas på dag 3-5 og 21-23. Problemet nå er bare at jeg begynte å spotte tidlig uten at tempen sank når den pleier. Jeg aner ikke hvilken dag mensen begynte ordentlig på, så alt av blodprøver må nå vente til neste pp. Forhåpentlig vil det være tydeligere da hvilken dag som er nr 1...

Så jeg er litt lei. Er ikke med på ikm-grupper lenger, for jeg klarer ikke engasjere meg i det andre skriver. Her inne er det litt annerledes, for her er det stort sett de samme som skriver hele tiden, så jeg «kjenner» dere fra før.

Uansett...

Kjærepære: så spennende! Jeg vet så lite om slike prosesser, så det er interessant å følge reisen deres nå:)

Hunny: håper det ordner seg for dere!

Ønsker: Håper kvalmen tar en god pause snart. Kan ikke forestille meg hvordan det må være å være kvalm hele tiden over så lang tid!

Bumblebeee: morsomt å følge deg også. Vi var i samme ikm-gruppe et par ganger, og du er vel den jeg har snakket mest med her inne:)

Tussemor: jeg er imponert over pågangsmotet ditt! Du virker så sterk:)

Bokormamma: Det er så artig å lese om hverdagen din! Du skriver så bra:)

En til, please: lykke til med veddemål og aksjelegging;) Håper det klaffer nå!

Til dere som nå er nevnt og alle dere andre her: takk for alt dere deler!

:-)

Jeg vil gjerne være med i ei fb-gruppe jeg også, så sant den er lukket (siden verken familie eller venner vet hva som foregår for tiden...) :D

Ellers: tenker på deg, hønny-bunny! :( Typisk at alt skjer på en gang. Håper alt ordner seg! <3

Kjærepære: lykke til! Utrolig spennende. :)

Så spennende kjærepære! Tenk så stas med 2 da;)

Hønny - håper det går bra med deg! Tenker mye på deg.

Ellers kjekt å lese om dere gravide! Håper kvalmen gir seg snart, men husk at det skyldes et lite menneske som vokser og vokser for hver dag;)

Her er det kontroll i morgen etter MA på fredag. Håper alt er ute slik at vi kan starte på nytt! Drar til sol og sommer på tirsdag, og kjenner at det kunne ikke ha passet bedre;)

Vil også gjerne bli med på fb gruppe! Litt enklere der da jeg også skriver på mobil.. Er innom flere ganger dagen, men blir jo ikke de lengste bidragene..

Anyway, nå er kino med mannen;) ha en strålende torsdag!

Nå har jeg opprettet en gruppe (står ikke noe der enda, men det er det jo dere som skal stå for, hehe) Lagde lukket gruppe, men burde den være hemmelig? For meg er det ok med lukket gruppe, er bare medlemmer som kan lese og skrive der inne da. Hva mener dere? Send meg en pm så legger jeg dere til.

Nå har jeg opprettet en gruppe (står ikke noe der enda, men det er det jo dere som skal stå for, hehe) Lagde lukket gruppe, men burde den være hemmelig? For meg er det ok med lukket gruppe, er bare medlemmer som kan lese og skrive der inne da. Hva mener dere? Send meg en pm så legger jeg dere til.

Jeg er vanligvis ikke noe særlig anonym på nettet (FB, Twitter, LinkedIn, flickr, Instagram og Pinterest er alle registrert i mitt navn), men synes det er greit at grupper ala denne er lukket på FB.

Aaah, nå skjønte jeg hva du mente med hemmelig vs lukket gruppe. :D Synes ikke den trenger å være hemmelig, så sant ikke tittelen på gruppa gjør det helt åpenbart hvilket forum vi kommer fra da (da ender i hvertfall jeg med å røpe meg for alt av venner og familie, haha.)

Elibjo, jeg har nettopp ferdig med blodprøve runden. Tok dag 12 og her. Da er vi ihvertfall ferdige med første runde med testing her. Kan bli sprø av å telle dager :)

Heldig du da, som er kommet et steg videre. Men jeg er egentlig rolig nå; får ikke gjort noe på en mnd nå uansett, bortsett fra å legge inn aksjer;) Tenkte å brgynne tidligere enn vi pleier, denne gangen. Kanskje det hjelper.

Mannen skal også ta prøver. Har dere gjort det? Hva et det forresten de leter etter på dag 12?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...