Ønsker3gull Skrevet 17. januar 2013 #2401 Del Skrevet 17. januar 2013 Vekt ja. I de to forrige svangerskapene på denne tiden (jeg er nå halvveis) hadde jeg lagt på meg fra fem til åtte kilo. Denne gangen opplevde jeg at jeg gikk ned noen kilo i 1. tri. På kontroll nå på vekta har jeg nå nådd startvekta mi. Så i grunn har jeg ikke gått opp noe enda da. DET må jeg si er deilig! Klart det ikke er noen konkurranse i å gå minst mulig opp når man er gravid.. og det ER faktisk normalt å gå opp 15 kilo! Men nå var jeg stor i utgangspunktet og jeg måtte tenke på mat da jeg ble gravid tenkte jeg. Det slapp jeg da testen var positiv, for jeg var kvalm, hadde ikke lyst på noenting, ville bare ha grove knekkebrød, gule epler og iskaldt vann.. så det ordnet da seg selv. Men NÅ spiser jeg som vanlig, og det har jo resultert i at jeg har gått opp de få kiloene jeg gikk ned i 1. tri. Jeg bekymrer meg ikke, men jeg har heller ikke hatt noen hevelser/vann i kroppen i noen av svangerskapene, ei heller nå enda ivertfall. Så jeg må også slite med å få av de kiloene jeg tar på meg. Jeg er også glad for at dette knøttet kommer på forsommeren, så kan jeg trille turer i skog og mark og være mye mer aktiv. Det var vanskeligere da de to andre ble født i henholdsvis mars og november. Ivertfall november! Da var det stort sett innetid i 4 mnd.. da her hvor jeg bor er det grisekaldt på vinteren OG masse snø så selv med en skikkelig SIMO-vogn med fire hjul gjorde det vanskelig å komme seg frem. Jaja.. sånn er det. Gleder meg ivertfall til et sommerbarn:).. det blir en ny opplevelse. Idag skal vi på ultralyd vi! :)Håper alt er bra med knøttet!:)Her snør det, så vi får vel bruke litt ekstra tid på glatte veier tenker jeg. Men nå får jeg støvsuge litt og ta opp grytekjøttet fra fryseren som skal bli til en stoor deilig vintergryte med grønsaker og tørkede einebær.. imorgen. Gryter er nesten alltid best dagen etter.. når de har fått stått og go-gjort seg litt, synes jeg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144943849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 17. januar 2013 #2402 Del Skrevet 17. januar 2013 Hehehehe...må le av innpåslitende mennesker som tror de har sin fulle rett til både og uttale seg om og kjenne på fremmede kvinners mager...Jeg har, faktisk, opplevd KUN 1 gang på disse 3 svangerskapene at ett menneske har kommet å tatt på magen uten å spørre om lov først, det var mannen til ei venninde av meg. Jeg fikk helt sjokk....hehehe...men det gjorde igrunnen ikke så mye, siden han ikke er en fremmed, og det er jo aldri mannebein som tar på meg lengre (bortsett fra ungene), så det var jo bare en bonus Tror jeg har en slik utstråling: "fingrene av fatet, dette er mitt"...ikke vet jeg...hehehehe...men det gjør ikke meg noe at folk holder fingrene av fatet...gid de kunne vært like flinke til å holde "tunga av fatet også"....Helt utrolig for en humor som er der ute...mange som holder nivå med 3 åringen og 5 åringen her i huset altså Godt vi damer er utrustet med GOD humor og bein i nesen osv Jeg må ellers riste enda litt mer på hodet av denne praktiske EQ løse mannen jeg lever sammen med. Etter en del knurring og krangling i går, hvor jeg var så sint at jeg var sikker på at lille trille skulle poppe ut, kom det fram at "Selv om vi ikke bor sammen neste vinter, skal jeg jo komme med ved til dere...Den nye sveisen din er den mest sexye du noen gang har hatt, du må bare kjenne på hva kroppen din klarer å følge den, så tar jeg resten osv"...jeg blir bare svett å må le!!!!!!!!!! Snakk om å være ambivalent,kan ikke være greit å være mann... Nå nytes stillheten og freden, knittring i peisen, en flaske farris og julekaker som jeg ikke fikk spist i jula før jeg skal prøve å sove noen timer før atter ei nattevakts økt. Krysser alt for at dette er siste runde på en laaaaaaaaaaang stund. Det har vært nydelig å ha ett par "normale" dager, hvor jeg har lagt meg etter ungene og fått gjort litt i heimen. Bokormamma: Så flink du er til å ta vare på deg selv og dine!!!!!! Symbio: Jeg er i utgangspunktet INGEN lettvekter, så at vekta nå går sakte opp nytes tror nok stoffskifte medisinene hjelper på Hunny: Nyt bassenget, det er såååå deilig (når man slipper å ha x antall unger hengende over seg ) Viii: Så slitsomt med så mye UVI...hvis AB ikke tar knekken på bakteriene, er det da noen vits i å fortsette? Kroppen blir jo bare pitte litt sliten av den ab også....Hørtes bra ut at sukkervannet ikke smakte like grusomt som jeg forventer Du får ta deg en romsdals tur vet du, så kan vi løpe på alle disse fine turstiene med vogn...her skal det nemlig opp i høyden så fort som mulig med baby enten i vogn, sjal eller bæremeis, når lille trille blir gammel nok!!!!!! Ønsker spire og rime: Dere er de heldigste i hele verden som bor der nord. Jeg lengter oftere og oftere hjem til hav, fjell, stormer, midnattsol og "det gode folket" Jeg har en plan om at en vakker dag skal jeg kjøpe meg ett hus der nord, hvor jeg kan sitte på verandaen å dyppe tærne i sjøen mens jeg nyter noe godt i glasset sammen med EN gooooood venn Nei, da skal det strikkes litt i håp om at jon blund skal komme å gripe tak, slik at jeg kan rulle meg til sengs Ha en strålende dag!!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144943877 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viiii Skrevet 17. januar 2013 #2403 Del Skrevet 17. januar 2013 Hehehehe...må le av innpåslitende mennesker som tror de har sin fulle rett til både og uttale seg om og kjenne på fremmede kvinners mager...Jeg har, faktisk, opplevd KUN 1 gang på disse 3 svangerskapene at ett menneske har kommet å tatt på magen uten å spørre om lov først, det var mannen til ei venninde av meg. Jeg fikk helt sjokk....hehehe...men det gjorde igrunnen ikke så mye, siden han ikke er en fremmed, og det er jo aldri mannebein som tar på meg lengre (bortsett fra ungene), så det var jo bare en bonus Tror jeg har en slik utstråling: "fingrene av fatet, dette er mitt"...ikke vet jeg...hehehehe...men det gjør ikke meg noe at folk holder fingrene av fatet...gid de kunne vært like flinke til å holde "tunga av fatet også"....Helt utrolig for en humor som er der ute...mange som holder nivå med 3 åringen og 5 åringen her i huset altså Godt vi damer er utrustet med GOD humor og bein i nesen osv Jeg må ellers riste enda litt mer på hodet av denne praktiske EQ løse mannen jeg lever sammen med. Etter en del knurring og krangling i går, hvor jeg var så sint at jeg var sikker på at lille trille skulle poppe ut, kom det fram at "Selv om vi ikke bor sammen neste vinter, skal jeg jo komme med ved til dere...Den nye sveisen din er den mest sexye du noen gang har hatt, du må bare kjenne på hva kroppen din klarer å følge den, så tar jeg resten osv"...jeg blir bare svett å må le!!!!!!!!!! Snakk om å være ambivalent,kan ikke være greit å være mann... Nå nytes stillheten og freden, knittring i peisen, en flaske farris og julekaker som jeg ikke fikk spist i jula før jeg skal prøve å sove noen timer før atter ei nattevakts økt. Krysser alt for at dette er siste runde på en laaaaaaaaaaang stund. Det har vært nydelig å ha ett par "normale" dager, hvor jeg har lagt meg etter ungene og fått gjort litt i heimen. Bokormamma: Så flink du er til å ta vare på deg selv og dine!!!!!! Symbio: Jeg er i utgangspunktet INGEN lettvekter, så at vekta nå går sakte opp nytes tror nok stoffskifte medisinene hjelper på Hunny: Nyt bassenget, det er såååå deilig (når man slipper å ha x antall unger hengende over seg ) Viii: Så slitsomt med så mye UVI...hvis AB ikke tar knekken på bakteriene, er det da noen vits i å fortsette? Kroppen blir jo bare pitte litt sliten av den ab også....Hørtes bra ut at sukkervannet ikke smakte like grusomt som jeg forventer Du får ta deg en romsdals tur vet du, så kan vi løpe på alle disse fine turstiene med vogn...her skal det nemlig opp i høyden så fort som mulig med baby enten i vogn, sjal eller bæremeis, når lille trille blir gammel nok!!!!!! Ønsker spire og rime: Dere er de heldigste i hele verden som bor der nord. Jeg lengter oftere og oftere hjem til hav, fjell, stormer, midnattsol og "det gode folket" Jeg har en plan om at en vakker dag skal jeg kjøpe meg ett hus der nord, hvor jeg kan sitte på verandaen å dyppe tærne i sjøen mens jeg nyter noe godt i glasset sammen med EN gooooood venn Nei, da skal det strikkes litt i håp om at jon blund skal komme å gripe tak, slik at jeg kan rulle meg til sengs Ha en strålende dag!!!!!!! Legen min hadde endelig fått svar på dyrkningsprøven som var sendt inn på fredag...den kom i dag, så da har jeg fått ny medsin som skal fungere på de bakteriene som fantes i urinen. Tror jeg skal sjekke om legevakta dagen før nyttårsaften, sendte den prøven til dyrkning, slik legen sa at han skulle gjøre....For fastlegen hadde ikke fått noe prøveresultat....! Og svaret skulle sendes til fastlegen i flg legevaktslegen...... :-( grrrrrrrr Tur til Romsdalen burde være mulig å få til - har faktsik bodd i Molde by i nesten 5 år :) Men løping er nok ikke min stil...tjihiii...men gå ja... Får legge meg i hardtrim i mai Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144944588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 17. januar 2013 #2404 Del Skrevet 17. januar 2013 Viiii - om du treng tips for å sleppa å få att uvi kan eg senda deg mine. Eg har det kronisk om eg ikkje passar på, men greier no stort sett å halda det i sjakk med enkle triks. Alle er ikkje like delikate, så sender dei i så fall på pm. Flott at du tar vare på det sjølv bokormamma, og tussemor og Lukke til på ul ønsker3gull. I dag skal eg debutera på yoga for gravide, det går seks torsdagskveldar framover. Håpar det er verdt pengar og innsats. Må køyra nesten ein time kvar veg og bompengar og betaling og alt, i tillegg til 1500 for kurset. Men satsar på at det er knakande godt både for musklatur, fødselsførebuing og avstressing/mental ro. Spent, og optimist Nokon med erfaring? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144945167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 17. januar 2013 #2405 Del Skrevet 17. januar 2013 Vi var på ultralyd i dag.. og gjett.. vi får ei jente til !! Jeg gleder meg masse. Det blir utrolig gøy! Klær har jeg også.. om enn en helt annen sesong, men;).. noe må mor få lov til å shoppe også Alt stod bra til med de lille jenta i magen. Hun var aktiv idag:)Termin er forskjøvet noen få dager, til 17. juni. Keisersnitt innvilget på stedet og det bllr tett opptil 14 dager før. Så vi kan nok regne med å se henne rundt 3./4. juni:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144945759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 17. januar 2013 #2406 Del Skrevet 17. januar 2013 Ønsker gull så stas,gratulerer:-))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144945840 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 17. januar 2013 #2407 Del Skrevet 17. januar 2013 Ååå så herlig, Ønsker - gratulerer med lita jente! Hvor mange er det dere har av hver nå, egentlig? Teflonhjerne her... Litt fornøyd med meg selv da, vært og syklet så svetten spruta - hohoho Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144945845 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 17. januar 2013 #2408 Del Skrevet 17. januar 2013 Ååå så herlig, Ønsker - gratulerer med lita jente! Hvor mange er det dere har av hver nå, egentlig? Teflonhjerne her... Litt fornøyd med meg selv da, vært og syklet så svetten spruta - hohoho Når knøttet kommer så har vi fire jenter og en gutt:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144945854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 17. januar 2013 #2409 Del Skrevet 17. januar 2013 Gjett om gutta i familien får kjørt seg! Det koselige var at mannen sa før vi gikk inn på ul at han trodde det ble ei jente.. og smilte. Etterpå sa han at han var glad for at det ble ei jente:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144945865 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viiii Skrevet 17. januar 2013 #2410 Del Skrevet 17. januar 2013 Viiii - om du treng tips for å sleppa å få att uvi kan eg senda deg mine. Eg har det kronisk om eg ikkje passar på, men greier no stort sett å halda det i sjakk med enkle triks. Alle er ikkje like delikate, så sender dei i så fall på pm. Flott at du tar vare på det sjølv bokormamma, og tussemor og Lukke til på ul ønsker3gull. I dag skal eg debutera på yoga for gravide, det går seks torsdagskveldar framover. Håpar det er verdt pengar og innsats. Må køyra nesten ein time kvar veg og bompengar og betaling og alt, i tillegg til 1500 for kurset. Men satsar på at det er knakande godt både for musklatur, fødselsførebuing og avstressing/mental ro. Spent, og optimist Nokon med erfaring? Ja takk gjerne!!! Er særlig utsatt når jeg er gravid - i perioder ellers, men det har bedret seg. Tok faktisk mandlene når jeg var nesten 5 og ble kvitt urinveisinfeksjonene som omtrent var kronisk om vinteren.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144945890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viiii Skrevet 17. januar 2013 #2411 Del Skrevet 17. januar 2013 åååhh gratulerer med enda ei jente ønsker3gull! Blir litt misunnelig når jeg hører at andre får vite kjønn. Ønsket det denne gangen, men det lille knøttet var ikke samarbeidsvillig på det området :-) menmen....Vi får vel vite det om ca 14 uker. Grøne, hvordan var yogaen? Skulle funnet en form for trening. Kjenner at musklaturen blir helt ute av drift :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144946062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
81-Mamma<3<3 Skrevet 17. januar 2013 #2412 Del Skrevet 17. januar 2013 Ååå så herlig, Ønsker - gratulerer med lita jente! Hvor mange er det dere har av hver nå, egentlig? Teflonhjerne her... Litt fornøyd med meg selv da, vært og syklet så svetten spruta - hohoho Når knøttet kommer så har vi fire jenter og en gutt:) 5 unger? Trodde det var nr 3, siden du heter ønsker 3 gull! Tror du må oppdatere til 5 gull da gratulerer iallefall kjekt med jenter gjetter det blir 3 jenter på meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144946108 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 17. januar 2013 #2413 Del Skrevet 17. januar 2013 Ååå så herlig, Ønsker - gratulerer med lita jente! Hvor mange er det dere har av hver nå, egentlig? Teflonhjerne her... Litt fornøyd med meg selv da, vært og syklet så svetten spruta - hohoho Når knøttet kommer så har vi fire jenter og en gutt:) 5 unger? Trodde det var nr 3, siden du heter ønsker 3 gull! Tror du må oppdatere til 5 gull da gratulerer iallefall kjekt med jenter gjetter det blir 3 jenter på meg Joda.. men dette er mitt tredje gull.. min tredje jente:) mannen har fra før av en gutt og ei jente, jeg hadde ei jente fra før, sammen har vi vesla på 5 og venter nå vår 2. felles jente:) .. litt mine, dine og våre barn altså Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144946451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
81-Mamma<3<3 Skrevet 17. januar 2013 #2414 Del Skrevet 17. januar 2013 Ok, da skjønner jeg Ønsker 3 gull hørtes ut som en flott ungeflokk det der Jeg tror også jeg får 3 jenter. Blir nesten litt sjokk om det blir gutt i både min familie og mannens er det veldig mye enten eller. Dvs bare gutter, eller bare jenter. Svangerskapet føles relativt likt så langt også, - så gjetter jente nr 3 men for første gang har jeg ingen ønsker, blir like glad uansett! Deilig følelse Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144946583 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 17. januar 2013 #2415 Del Skrevet 17. januar 2013 Yoga vel overstått. Mest fokus på pust og avslappingsteknikkar, men og litt på strekking og styrke. Syns det vart ei ok oppleving i grunn. Ho lova oss å få kjenna på positiv smerte etterkvart, veit ikkje om eg syns det høyrest så kjekt ut.. men alt dette skal visst hjelpa under fødselen. Godt å få strekt ut overalt, og å få slappa av heilt i si eiga verd i blant. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144946716 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønske-spire Skrevet 17. januar 2013 #2416 Del Skrevet 17. januar 2013 Det hørtes herlig ut Grøne, yoga er fascinerende - men har aldri prøvd selv Her gjespes og gjespes det.....prøver se litt nyheter fra Algerie, og samtidig hekle litt, men tror faktisk jeg må kapitulere snart og krype under dyna.... Godt seter helg snart! Håper på ei bra helg, jentungen skal til pappaen sin, så da har vi kjærestehelg alene hjemme skal fylle den med litt kos, maling av yttergangen og så skal vi på barselbesøk til en søt liten gutt som er en mnd snart skal bli deilig og kose litt med han <3 I tillegg har jeg bestemt at TR r absolutt ikke velkommen her, så vi får se hva helga bringer...... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144946790 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 17. januar 2013 #2417 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Gjett om gutta i familien får kjørt seg! Det koselige var at mannen sa før vi gikk inn på ul at han trodde det ble ei jente.. og smilte. Etterpå sa han at han var glad for at det ble ei jente:) Ja, det blir vanskelig for dem å komme til på badet iallfall Sånn er forresten mannen min og - han var så fornøyd med jenta at han håpet inderlig det ble en til. Men er like fornøyd med gutten nå, da! Hvis jeg blir gravid gir jeg blanke i hva det blir, men har liksom alltid hatt litt på følelsen at det er ei jente som mangler her av en eller annen grunn. Men sikkert bare innbilning. Ønske-spire: tanta di får IKKE lov til å komme! På tide med litt flere gravide her nå, synes jeg! Så kommer jeg etter om et par uker Vi begynte å øve på babylaging i går, og trapper opp i helga tenker jeg El er ventet mandag eller senere. Grøne: Yoga er herlig når man er gravid, og hjalp meg å puste riktig og komme meg gjennom fødsel nr to på en grei måte. Fikk t.o.m. skryt av jordmor! Fødsel nr en hadde det ingen effekt på, der mista jeg helt kontrollen, men det var en veldig hard fødsel hvor bl.a. ungen satt fast etc. etc. Endret 17. januar 2013 av **Cayenne** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144946906 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bumblebeee Skrevet 17. januar 2013 #2418 Del Skrevet 17. januar 2013 Gratulerer med jente på vei ønsker3gull! Regner med at alt annet også var tipp topp. Jeg gikk litt på gravidyoga når jeg ventet første, men pga turnusjobbing gikk jeg glipp av så mange ganger at jeg ikke helt kom inn i det. Synd i grunnen, for jeg tror det var et bra kurs Her er endelig mannen kommet hjem etter å ha vært borte siden mandag. Så da skal han levere ungene i bhg i morgen. Herlig. Det er helt nydelig å bare tenke på seg selv om morgenen. Og siden jeg skal på jobb har jeg spurt om han kan plukke ut/sette inn i oppvaskmaskinen og moppe over gulvene. :D Nå tar jeg kvelden. Tror lille også har roet seg, h*n turnet rundt inni der etter inntak av jordbærsyltetøy til kvelds.<3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144946922 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 17. januar 2013 #2419 Del Skrevet 17. januar 2013 Kjekt å høyre frå andre enn kurshaldar at det faktisk kan ha ein effekt Best å tusle seg i seng her og, kulda kjem snikande sidan eg ikkje fyrte i omnen når eg kom heim. Og her vest i havet er det faktisk 7 minus, litt sært! Men men, varmelakenet i senga står på fullt, så der er det nok varmt og godt. Greitt å ha noko slikt å varma seg på når mannen er på jobbreise. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144947001 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentines Skrevet 18. januar 2013 #2420 Del Skrevet 18. januar 2013 Herregud! Den eggløse høna fikk svakt positiv test i dag!!!! Er det mulig? Jeg som bare ventet på å komme i gang med hormoner Lenge siden jeg har blitt så overraska som i dag tidlig På første forsøk og greier! Jeg som skal på heisatur med venninner i helga - dette blir jo umulig å skjule! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144947941 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vææææ Skrevet 18. januar 2013 #2421 Del Skrevet 18. januar 2013 Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144947951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 18. januar 2013 #2422 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg har ikke gått på gravideyoga, men drev mye med yoga da jeg gikk teaterutdanning, og da jeg ventet nummer to kjøpte jeg en bok som heter Yoga for kvinner. Der er det en del tips til hvordan yoga kan brukes for å hjelpe mot/forebygge en del typiske kvinneting, og den er veldig lett å bruke uansett om man har erfaring eller ikke. Noe av det beste du kan ta med deg er imidlertid den generelle yogapusten! Under fødselen er den helt genial. Med alle mine tre har jeg tenkt på den der "puste som et tre"-øvelsen, dratt pusten dypt gjennom nesa og pustet ut med munnen, mens jeg tenkte på å åpne meg opp. Og her har åpningsfasen gått helt utrolig fort og fint. Ikke har trengt å sy, heller...annet enn da nummer tre kom litt for fort og satte seg fast;-) Så hvis dere har muligheten til å snuse litt på yoga, anbefales det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144947957 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 18. januar 2013 #2423 Del Skrevet 18. januar 2013 GRATULERER VALENTINES!!! Så kjekk en måte å gå inn i helga på, da! Skjønner at den kan bli litt tricky å skjule på heisatur, men er det gode venninner, er det jo bare å forklare situasjonen, si at du gjerne vil holde det for deg selv, men at slik er det... Alle kvinner har jo forståelse og respekt for den! Lykke til og god tur! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144947969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Symbio Skrevet 18. januar 2013 #2424 Del Skrevet 18. januar 2013 Gratulerer valentines!! Hurra! Hvis du vil skjule det for venninnene dine, så kjøp alkoholfri vin å hell over på noen vanlige vin flasker. Så lenge man drikker og har noe i glasset er det få som legger merke til noe! Er det normalt at kvalmen plutselig kommer i uke 10? I går har jeg spydd å kvalmen er gjenomtrengende... Jeg har jo vært uggen tidligere, men dette tar kaka! Spysyka...? Har ikke vondt i magen i allefall. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144948135 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-til-Emma Skrevet 18. januar 2013 #2425 Del Skrevet 18. januar 2013 5 dager over IKM, ingen TR besøk, har ikke brunlig utflod lengre (brunlig fra fredag 11 til tirsdag 15) den er nå helt hvit og "kremete".. Sorry detaljer.. Ømme pupper som hviner av lykke når jeg kaster bh'en når jeg kommer hjem fra jobb, promper hull i ozonlaget og trøtt som fy.. Tør ikke håpe for mye ennå, tester over helgen hvis TR ikke kommer før den tid.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/97/#findComment-144948257 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå