tussemor5 Skrevet 10. januar 2013 #2226 Del Skrevet 10. januar 2013 Vi har Nissan xtrail og terrano, begge bilene er helt greie til 2 små, men nå når nr 3 kommer, må vi nok opp i str. Jeg hadde tidligere en Mazda stasjonsvogn, var super fornøyd med den, det var god bagasjeplass i den!!!! Jeg og bekkenet mitt henger i en tynn trå når det gjelder gåing og sittin...jobben er ett mareritt pga dette i tilegg har halsbrannen meldt sin ankomst i full mondur spesielt plagsomt på jobb. Her ryr pasientene inn. Natti natt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144916561 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 10. januar 2013 #2227 Del Skrevet 10. januar 2013 lurer på om nokon av dykk har gode erfaringar med ein stor nok stasjonsvogn til både barnevogn og bagasje og evt knøtt nr to om ikkje så mange år? ER litt blanke i leitinga.. Kommer litt an på hvor mange du planlegger da Vi kjøpte nylig en Peugeot 807! Der får alle tre nå god plass med tre barneseter ved siden av hverandre. Når det kommer en til i sommer, så setter vi inn et eller to seter til! Fantastisk god plass i den bilen! God å kjøre også! Dessuten er det den beste IKEA-bilen jeg noen sinne har hatt! Trenger ikke planlegge bilpakking!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144916613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 10. januar 2013 #2228 Del Skrevet 10. januar 2013 Fortsatt i PP: Mamma-til-Emma (14.pp, IKM 14.jan 2013) 30 år, mamma til ei, Vestfold. **Cayenne** (19.pp, IKM 7. jan) Mamma til jente-04 og gutt-06. En til, please. (9 pp, SA i oktober, IKM 27 jan.). Ønske-spire (5.pp. ikm 20.jan) mamma til jente -02 ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, IKM 27.12, svak positiv test 22.12) Kjærepære ( 7. forsøk med ass.bef. IKM ca 14. feb) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. 1.tri: GeekGirl81 (termin 4.sep.) 31 år, førstegangs, Storbritannia. m1980 termin 29 august (?) Rime (termin 22 august) 81-mamma❤❤ (termin 17 aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland Symbio (termin 15. August) 30 år mamma til en på 2 år Junimage (termin slutten av juni) Lykketroll*morTil2? (termin 23 august) 2.tri: 79kvinne <3 ( termin 7 april ) Bokormamma (termin 30.mai) Tussemor5 (termin 17 mai ) Ønsker3gull (termin 13.juni) Viiii (termin 27.april) Hønny-bønny (termin juni) 35 mamma til 3 på 9,8,og 3. 2xSA Bumblebeee (termin 3.juli) mamma til jente-08 og gutt-10. Rogaland. Grøne (termin 28.5.) 37, førstegangs Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8 Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 5,4 og 1! Oppland. 3.tri: Tigerlise&Anton prøver igjen (termin 17.februar) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144916622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bumblebeee Skrevet 10. januar 2013 #2229 Del Skrevet 10. januar 2013 Mannen i huset driver og ser på biler nå. Jeg er helt grønn på det feltet, men har fått med meg at han vurderer Volvo v70 og Ford s-max. Og selvsagt Mercedes da, men det er utenfor vårt budsjett. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144916624 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-til-Emma Skrevet 10. januar 2013 #2230 Del Skrevet 10. januar 2013 lurer på om nokon av dykk har gode erfaringar med ein stor nok stasjonsvogn til både barnevogn og bagasje og evt knøtt nr to om ikkje så mange år? ER litt blanke i leitinga.. Vi har en honda CRV. Elsker den bilen. Kommer frem OVERALT og da vi dro en svipptur til sydenland fikk vi vogn, 3 kofferter, 1 bag, håndbagasje, barn i barnesete og 4 voksne inn i bilen! Pluss med takrail så kan man ha en skiboks i tillegg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144916736 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viiii Skrevet 10. januar 2013 #2231 Del Skrevet 10. januar 2013 lurer på om nokon av dykk har gode erfaringar med ein stor nok stasjonsvogn til både barnevogn og bagasje og evt knøtt nr to om ikkje så mange år? ER litt blanke i leitinga.. Vi må ha ny bil med 3 små i barnesete. Har i dag en Outlander, men den kan vi ikke få inn 3 barneseter i... Så vi har vel egentlig landet på en Ford S-max. Det går noen rykter om at kanskje den nye Toyota RAV skal bli større og få plass til 3 barneseter, så mannen sikler etter denne.... Han er så glad i 4-hjulstrekk. Vi er en del på fjellet, samt at vi har en litt trasig bakke opp der vi bor nå....så da kan det være greit å ha 4-hjulstrekk... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144916753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 10. januar 2013 #2232 Del Skrevet 10. januar 2013 lurer på om nokon av dykk har gode erfaringar med ein stor nok stasjonsvogn til både barnevogn og bagasje og evt knøtt nr to om ikkje så mange år? ER litt blanke i leitinga.. Vi har en honda CRV. Elsker den bilen. Kommer frem OVERALT og da vi dro en svipptur til sydenland fikk vi vogn, 3 kofferter, 1 bag, håndbagasje, barn i barnesete og 4 voksne inn i bilen! Pluss med takrail så kan man ha en skiboks i tillegg! Enig! Jeg har Honda CRV som konebil! Men når minsten vokste ut av Acta graco logica S setet sitt, så ble det ikke plass til gubben lenger! Nå har jeg kun plass til meg og barn, kan klare det når lille "S" sitter i baby sete, men så må nok også konebilen skiftes ut... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144916798 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 10. januar 2013 #2233 Del Skrevet 10. januar 2013 Så godt å høre ata lt er så utmerket bra, Rime! Der ser du: Man trenger ikke bekymre seg så veldig;-) (lett for meg å si som sitter her og ruger på fjerdemann uten en eneste mishap noen sinne.... blir nesten litt kvalm av meg selv...) Vi var også på kontroll i går, hos jordmor vel å merke, og ALT er perfekt. Perfekt blodtrykk, god blodprosent, ingenting i urinprøven, lille danser vokser fint og hjertet slår som bare det! Veldig raskt hjerte, så det spørs om det ikke er jenta papsen har ventet sånn på;-) Ulempen med å leve sammen med en som er healer/medium er jo at når han har sett jenta vi skal ha, så gir han seg vel ikke før hun kommer... tror jeg melder pass på flere enn fire barn altså... Den dårlige nyheten er at jeg nå må gå med bekkenbelte bare jeg skal gjøre husarbeid eller ut av huset resten av svangerskapet. Bekkenet er så løst at jordmora er forundret over at jeg greier å fungere, så maset om sykemelding er i gang:-S Tror bare jeg driter i det, for det jeg får fra NAV er så lite uansett. Kan like godt greie meg selv. Huff, biltemaet raser litt her i gården også:-S Ingen av oss er det spor interesserte i bil og ikke gidder vi å bruke mye penger på det, heller. Min erfaring er at med en haug småunger som skal inn og ut av bilen med cherox og parkdresser, ski og sykler og barnevogn, er det bortkastet med ny bil. Jeg vil ha en bil jeg kan bruke uten å stresse, en bil hvor ungene faktisk kan spise en is uten at noen får sammenbrudd. Skal jeg dømme etter bilparken utenfor barnehagen er jeg den eneste som tenker slik, men det plager meg ikke. Min forrige var en Crysler Grand Voyager, og den var jeg superfornøyd med. Fleksible seter, så jeg kunne ommøblere med enkle grep ettersom hva jeg skulle ha med meg. Men den døde for litt siden, og nå må vi vel opp på "minibusskjøret", med fire ganske små. Vi reiser mye og jeg vil ha plass til å sette inn vogna uten for mye jobb, så da er de fleste andre typer sjusetere for små. har testet en haug av dem, men de holder rett og slett ikke mål hvis man skal ha med seg både fire unger og bagasje. Så her blir det vel Toyota Hiace eller Caravelle, enten jeg liker det eller ikke... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144916825 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 10. januar 2013 #2234 Del Skrevet 10. januar 2013 Tusen takk for mange gode tips. Er under nivå engasjerte her og, men vi må ha bil! Bur på landet og må køyre til og med for å handle mjølk, kunne gått 6km sjølvsagt - men der er berre gangfelt i 60-sone biten ikkje i 80 - så det blir berre ikkje. Og på grunn av inneklimasjuka mi må vi ha heilt ny, irriterande! Ser og for meg at det er tull når det antagelegvis vert ein del søl og gæsj innider..jaja, den får vi ta med. Så flott at alt såg bra ut på kontrollen bokormamma! Irriterande med vinglete bekken, men det høyrer vel med. Håpar du finn ut av det. Du skriv så levande at eg ser for meg ei sky av ungar og cehrroxar på veg inn i bilen, som sånn snurreteikneseriesky der ein berre ser eit hovud her og der og mange lause delar - litt av eit syn! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144916978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketroll*morTil2? Skrevet 10. januar 2013 #2235 Del Skrevet 10. januar 2013 Så bra at alt sto bra til med de to små Rime. Og at kontrollen gikk fint bokormmamma :-) Jg er ofte innom og leser her, så følger med selvom jeg ikke skriver så mye.. Vi ser også på ny bil-dvs ny bruktbil. Kjøper ikke splitter ny, men kanskje en 3år gammel en.. Overlatt det litt til sambo, som liker å titte og snakke med forhandlere... Jeg er veldig ustabil i humøret om dagen, og gråter for ingenting. Uff syns det er så slitsomt. Og svangerskapet er jo foreløpig en hemmelighet. Kun noen få som vet. Jobber med å skjule oppblåst mage og svingende humør. 8+ nå, så er noen uker igjen før vi er helt åpne om det. Dere som er litt lenger, gikk oppblåstmagen tilbake? Eller var den slik til den ble gravidmage? Var ikke slik med førstemann. Da var jg bare litt oppblåst nederst, slik at alt strammer bare akkurat der. Denne gangen er det hele magen, og har blitt en bump. Spes på kvelden er den større. Godt en har arbeidstøy der mye kan skjules hehe... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144917162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Symbio Skrevet 10. januar 2013 #2236 Del Skrevet 10. januar 2013 Æsj altså, ser ut til at kvalmen har tatt rot i meg også nå. Spyr ikke (heldigvis), men er konstant kvalm og raper som en gammel mann! Urk! Sitter på jobb å kjenner at jeg helst vil hjem under et pledd. Vi har en forholdsvis stor stv, så en bilstol til skal nok gå strålende. Ellers har jeg nå bestilt meg nytt sjal til babyen, hadde ikke det liggende lenger! Men meitai, ringslynge og manduca er søkt klar fra forrige mann. Er det noen andre bæremammaer her? Jeg begynte med bæring når minsten var 5-6 uker gammel. Var helt desperat, vi hadde fått pute på pga hofteleddsdysplasi. Var så deilig å kunne ta den puta av å bære helt tett tett tett inntil <3 Gleder meg til å kunne bære helt fra starten av denne gang. Å håper selvfølgelig vi slipper unna hofteproblemer denne gang, men nå er jeg uansett forberedt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144917597 Del på andre sider Flere delingsvalg…
79kvinne Skrevet 10. januar 2013 #2237 Del Skrevet 10. januar 2013 Fortsatt i PP: Mamma-til-Emma (14.pp, IKM 14.jan 2013) 30 år, mamma til ei, Vestfold. **Cayenne** (19.pp, IKM 7. jan) Mamma til jente-04 og gutt-06. En til, please. (9 pp, SA i oktober, IKM 27 jan.). Ønske-spire (5.pp. ikm 20.jan) mamma til jente -02 ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, IKM 27.12, svak positiv test 22.12) Kjærepære ( 7. forsøk med ass.bef. IKM ca 14. feb) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. 1.tri: GeekGirl81 (termin 4.sep.) 31 år, førstegangs, Storbritannia. m1980 termin 29 august (?) Rime (termin 22 august) 81-mamma❤❤ (termin 17 aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland Symbio (termin 15. August) 30 år mamma til en på 2 år Junimage (termin slutten av juni) Lykketroll*morTil2? (termin 23 august) 2.tri: Bokormamma (termin 30.mai) Tussemor5 (termin 17 mai ) Ønsker3gull (termin 13.juni) Viiii (termin 27.april) Hønny-bønny (termin juni) 35 mamma til 3 på 9,8,og 3. 2xSA Bumblebeee (termin 3.juli) mamma til jente-08 og gutt-10. Rogaland. Grøne (termin 28.5.) 37, førstegangs Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8 Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 5,4 og 1! Oppland. 3.tri: Tigerlise&Anton prøver igjen (termin 17.februar) 79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ) da er jeg hoppet over til 3 trimester ( vel, egentli imorgen tror jeg, 28+1 da) det var godt å høre al alt sto bra til med begge 2 Rime er så godt å se på ul <3 spennende å lese om kommende tester da håper håper, sender masse babystøv til alle som trenger det er så gøy å se lista over trimestrene øke ellers har gutten blitt syk, feber, hoste og hodepine, så han er hjemme idag. mor selv er blitt tett i nesa og snørrete og nyser som bare det. merker at det er mindre plass til lungene nå iallefall, begynner å bli småtett men men, blir bedre når det går over Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144917685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
81-Mamma<3<3 Skrevet 10. januar 2013 #2238 Del Skrevet 10. januar 2013 Jeg var bære mamma med nr 1, og skulle gjerne vært det med nr 2&3 og! Men siden jeg ikke klarer å gå/stå noe særlig, så er i grunnen vitsen borte. Har et 5 meter skal og en meitai, men med mindre det skjer et mirakel med meg etter fødselen blir det nok liggende i kjelleren Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144917756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viiii Skrevet 10. januar 2013 #2239 Del Skrevet 10. januar 2013 Æsj altså, ser ut til at kvalmen har tatt rot i meg også nå. Spyr ikke (heldigvis), men er konstant kvalm og raper som en gammel mann! Urk! Sitter på jobb å kjenner at jeg helst vil hjem under et pledd. Vi har en forholdsvis stor stv, så en bilstol til skal nok gå strålende. Ellers har jeg nå bestilt meg nytt sjal til babyen, hadde ikke det liggende lenger! Men meitai, ringslynge og manduca er søkt klar fra forrige mann. Er det noen andre bæremammaer her? Jeg begynte med bæring når minsten var 5-6 uker gammel. Var helt desperat, vi hadde fått pute på pga hofteleddsdysplasi. Var så deilig å kunne ta den puta av å bære helt tett tett tett inntil <3 Gleder meg til å kunne bære helt fra starten av denne gang. Å håper selvfølgelig vi slipper unna hofteproblemer denne gang, men nå er jeg uansett forberedt! Har bæresjal og manduca... Vi prøvde bæresjal på førstemann på sykehuset og likte det egentlig veldig godt, men har liksom ikke helt fått det til. Vi har brukt det litt når vi har vært ute på reiser Og Manducaen har da vært mer i bruk med nummer 2. Til og fra barnehagen...så lenge jeg klarte uten å bli kvalm...siden graviditeten til nummer 3 plustelig oppsto.... Ser for meg at jeg kanskje bærer mer denne gangen... Med 2 tette..... Har heldigvis ingen bekkeproblemer eller noe annet som er svangerskapsrelatert...puuh...sliter med nakke og skuldre, men det skyldes andre gamle ting... 79kvinne: du er akkurat 3 uker foran meg og jeg ble nesten sjokkert over at aprilbarn hører til 3. termin...men det er jo jaggu meg ikke lenge til før jeg er der selv :-) :-) :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144917915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 10. januar 2013 #2240 Del Skrevet 10. januar 2013 Når det gjelder bæring, så sverger jeg til "ringslynge" jeg! De er gode, og i tillegg suverent enkle å sy selv Har mange, med og uten lommer på enden. Har også sydd flere til venner som har fått barn! Men er vel en smaksak, som så mye annet! Er det noen som har middagstips som ikke lukter? Det er håpløst å servere tomatsuppe og ostesmørbrød annen hver dag! Blir så fortvilet, klarer ikke lukten av varm mat... er kjempeglad om dere har noen tips!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144917923 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Symbio Skrevet 10. januar 2013 #2241 Del Skrevet 10. januar 2013 Oi, så flott at dere bærer! Hurra! Jeg har også sydd meg ringslynge av gammelt sjal, og fått et i gave. Sydde også en meitai med sjalstropper som jeg elsket å bruke. Kanskje en kjøpe pizza kan være greit å slenge i ovnen? Å vifta på full guffe en god stund før du begynner. Vet at de anbefaler at en starter vifta minst 10 min før, for å få i gang luftbevegelse. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144917943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 10. januar 2013 #2242 Del Skrevet 10. januar 2013 Pommes frites og fiskepinner stekt i ovnen tror jeg ikke skal lukte så alt for mye Bæring ja, har ikke vært så god på det tidligere. Synes alle disse sjalene er så tungvinte...kunne egentlig tenkt meg noe som bare var å klippse på, men mer stødig enn babybjørnen...kanskje gubben hadde trått mere til også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144917984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 10. januar 2013 #2243 Del Skrevet 10. januar 2013 Hmm, kan jo ikke bære på to stykker hele tden, blir jo tungt etterhvert! Bil ja, vi kjøpte oss ny bil to uker før jeg ble gravid, heldigvis var vi fornuftige og kjøpte skoda oqtavia, det er sinnsykt god plass i den til en tvillingvogn og firhjulstrekker, liker den kjempegodt. Billige er dem også, så vi kunne kjøpe en 2010 modell. Ja, hehe, vi må jo ha to av alt, det slo meg nå! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144918039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 10. januar 2013 #2244 Del Skrevet 10. januar 2013 Huff.. jeg blør litt jeg dere:( Ligger rett ut på sofaen med bind etter å ha snakket med jordmor på føden. Jeg skulle ligge rolig til klokka seks, og så ta kontakt igjen. Men selv om det ikke blør mer, så vil jeg jo svært gjerne få sjekket det opp! Hva synes dere? burde jeg få komme inn på ultralyd? .. finnes det noe overhodet som er oppe nå på kveldstid hvor jeg kan få ultralyd? Er 18+2 idag. Er sååå bekymret! Jeg har opplevelsen til En til, please friskt i minnet fortsatt desverre og er livredd for at det er dette jeg nå opplever! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144918103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 10. januar 2013 #2245 Del Skrevet 10. januar 2013 Huff.. jeg blør litt jeg dere:( Ligger rett ut på sofaen med bind etter å ha snakket med jordmor på føden. Jeg skulle ligge rolig til klokka seks, og så ta kontakt igjen. Men selv om det ikke blør mer, så vil jeg jo svært gjerne få sjekket det opp! Hva synes dere? burde jeg få komme inn på ultralyd? .. finnes det noe overhodet som er oppe nå på kveldstid hvor jeg kan få ultralyd? Er 18+2 idag. Er sååå bekymret! Jeg har opplevelsen til En til, please friskt i minnet fortsatt desverre og er livredd for at det er dette jeg nå opplever! Forstår at du er bekymret nå. Men husk at det MÅ ikke være noe! Vet jeg ikke burde si dette, men som gammel gyn-spl. klarer jeg ikke la være... dersom du vil inn til en sjekk, for å senke skuldrene, så er det alltid lurt å overdrive litt... si at du har smerter i tillegg til blødningen, så blir du innlagt til observasjon. Det er gyn.lege på de fleste sykehus som utfører ultralyd døgnet rundt (vet ikke hvor du bor?) prøv å slappe av et par timer, så ringer du på dem, og sier at du har litt diffuse tak som kommer å går, så får du sjekket det opp! Husk, det er så veldig lett å blø litt nedentil under graviditeten, så det MÅ ikke være noe galt! Prøv å pust med magen! Slapp av! Håper ingen synes det var feil av meg av å si det med å overdrive litt, men i krig og kjærlighet, så er alt tillatt! Det er vondt å bekymre seg! Lykke til kjære deg! Varm klem!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144918131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 10. januar 2013 #2246 Del Skrevet 10. januar 2013 PS! Takk for middags-tips! Fiskepinner og fries er på vei hjem med den bedre halvdelen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144918140 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 10. januar 2013 #2247 Del Skrevet 10. januar 2013 Lykkelig 4, jeg hadde tenkt å skrive akkurat det samme som deg jeg synes ikke det er feil av oss å gi tips om "hvordan få den hjelpen du ønsker"spesielt når det kommer til barna våre, både de ufødte og de fødte!! Håper det funker med pommes frites og fiskepinner. Eneste som fungerer her når gravid kvalmen slår til. Pasta med skinke lukter kanskje heller ikke så mye...tror jeg, men det er ikke testet Ønsker, som du kanskje forstod signerer jeg lykkelig 4. Ikke vær redd for å overdrive litt, om det så betyr ett døgn på sykehus ;-) det er IKKE godt å være redd!! Lille trille min er så aktiv at angsten tar bare det går noen t uten liv nå har han begynt å sparke langt over naveln gøy, men rart å kjenne så mye så "tidlig" han har holdt på en stund Nå ser jeg fram til en arbeidsfri uke, med innlevering av eksamen, hotell overnatting og kos med små folket som er utslitt etter litt for mye barnehage den siste tiden straks klart for vårrull middag her hos oss Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144918177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 10. januar 2013 #2248 Del Skrevet 10. januar 2013 Jeg er ikke noen superbærer, men elsker ringslynga mi. Sydde en til sistmann, siden jeg skulle på Bon Jovikonsert med storesøstra da han var seks uker, og han dermed måtte være med. Fikk mange rare blikk, og noen sure, der jeg travet inn på Ullevaal med femåringen på slep og minstemann i ringslynge med headset på:-) Men det funka! Ellers ble den mest brukt på båttur, ute på holmen til far (der det ikke nytter med vogn) og når jeg skulle kjappe turer i butikken etc. Kommer nok ikke til å bli noen bærer på hemmebane, tror jeg... Men de er morsomme å sy! Bekkenbeltet funker forresten som bare det. Så, Tussemor, hvis du ikke allerede har prøvd det, snakk med jordmora di om å få låne ett. Betydelig mindre smerter etter ståing og gåing og jeg kjenner at beina holder mer også (vanligvis svikter de plutselig, og det er litt skummelt... vil jo ikke dette med babyen i magen, heller!) Liker ikke å lese om blødninger, men det er utrolig mange grunner til at man kan ha det under et svangerskap, så jeg krysser fingrene og forblir optimist! Keep us posted! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144918197 Del på andre sider Flere delingsvalg…
81-Mamma<3<3 Skrevet 10. januar 2013 #2249 Del Skrevet 10. januar 2013 Ønsker 3 gull, mest sannsynlig går nok dette bra! Det er jo normalt med små blødninger! Men skjønner du er nervøs!!!! Enig i at du kan overdrive med god samvittighet! Krysser fingre for at dette er bare en liten blødning!!! Hold oss oppdatert!! Lykkelig❤❤❤❤ når jeg er gravid har jeg veldig lyst på wok jeg! Steker kylling eller svin og grønnsaker (evt wok-Mix). Og koker ris. Synes ikke det lukter noe! Jeg tar på endel sweet chilli saus, men du kan jo droppe den. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144918250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
81-Mamma<3<3 Skrevet 10. januar 2013 #2250 Del Skrevet 10. januar 2013 Bokormamma: så bra bekkenbeltet hjelper deg! Har kjøpt et jeg og, men det hjelper ingen ting på meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/90/#findComment-144918263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå