Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klemmer på Rime,håper du hopper lykkelig ut fra UL:-)

Lykkelig 4,stakkars deg,vet så godt hvordan det er,her har det endelig roet seg måtte passere uke 16,men nå kan jeg spise litt;-)

Tigerlise: så moro 27 dager,rett etter ferien vår,gjett om vi gleder oss til å høre at snuppa er født:-D

Annonse

Da er ul innagjort, og det med et stort smiiiiiil! To sterke hjerter i to store små kropper som låg i hver sin pose! Hurra! De var like store, og gyn sa det så kjempe bra ut og de hadde vokst masse, var så gøy å se dem der de låg ved siden av hverandre, hehehehe! Det har brent seg inn på netthinna mi, herregud e e så gla, to søøøøøte små nurk som e forelska me i med en gang e så dem. <3

Elska dokker, no elska e alt! Hohoho!

Åååååå :) begynner nesten å grine :)

Så bra Rime :D nå er jeg så glad på dine vegne!!! Er det noen som fortjener å få to små gull nå, så er det deg altså!!!

Nå må du kose deg i dag, og nyte følelsen av å ha to flotte gull i magen :) klem ❤

Så herlig Rime!!! Helt fantastisk rett og slett! :D

Jeg sitter her 9 dpo, testetrangen tar snart overtaket. Er småkvalm, i går kastet jeg opp og i går kveld hadde jeg skikkelig vondt i magen. Sånne stikkinger og strekkinger som jeg ikke har opplevd i de andre pp. Kan det være at jeg faktisk er gravid, men ikke tør å teste ennå fordi jeg er redd for å bli skuffet igjen? :P

Annonse

Åh, tigerlise&anton, gratulere med 27 dager igjen, var ikke det det du skrev? Hærlig da! :)

Joda, da er det bekreftet at symtomene kan gå opp og ned uten at noe trenger å være galt :)

Men selfølgelig så er jo puppene mine blitt vonde igjen, og det for fullt, så aner ikke hvorfor jeg klagde de dagene de ikke var vonde! Hehehe.

Er i dag 8+1 og har offisielt kommet lengre enn jeg gjorde de to andre gangene, selv om det ikke blei oppdaget før i 12 uke første gangen. Så nå har jeg troen på at det her skal gå :)

Her har jeg begynt i ny jobb og klarer ikke følge helt med her. Ser at dere har vært flinke med å skrive:)

... først leser jeg om bekymringene til Rime, og jeg kan så absolutt skrive under på at det er kjipt å lure når man føler at man mister symptomer!

.. så leser jeg heldigvis et fantastisk hvor alt står bra til med to mirakler i hver sin pose (heldigvis for at de har hver sin pose!!) og at de allerede har vokst og er sterke:)

Dette er jo bare helt nyyydelig Rime:) :)

Selv har lille spire her vært ganske så stille de siste dagene, men.. jeg kjenner liv hver dag og flere ganger om dagen da. Jeg tror den har begynt å få seg et lite søvnmønster faktisk. Den er veldig stille på tidlig formiddag og sen ettermiddag, ellers kjenner jeg litt liv.

Nå tror jeg at vi kan kjenne det utenpå, for det er innimellom så harde dytt:) ... mannen prøvde leeenge igår, men da tror jeg lille spire sov faktisk;) Dessuten virker det som den blir heeelt stille når jeg eller mannen legger hånden på magen.. kanskje den føler varmen og bare nyyyter?! :D

Ellers synes jeg så absolutt at den sparker høyere og høyere. Kan ikke skjønne annet enn at den er oppe ved navlen! Det blir spennende på ultralyd.. å få termin. Men det aller mest spennende som jeg tenker litt for mye på, er om den er frisk og rask! Jeg gruer meg og gleder meg til ultralyd om hverandre.

Har fått vite av jordmor at siden min BMI er såvidt over 27, så taes det en ny ultralyd-sjekk som er en vekstestimering i uke 30 for å se at ikke fosteret blir kjempestor!.. dessuten blir det glukosebelastningstest i uke 27 (her kunne jeg tror jeg få ta en blodprøve istedet som viser langtidsblodsukkeret).

Målte forresten blodsukkeret mitt på lørdag kveld.. da jeg hadde gompet og spist på tre Kvikk Lunsj( den mest usunne sjokoladen av dem alle har jeg lest) og drukket to glass brus OG spist gummi-godteri. Da var resultatet på 8, noe som er kjempebra. Hadde ikke vært unormalt for friske mennesker uten diabetes å ha nivå på 17 da for eksempel.. selv om det jo kommer etterhvert ned mot normalen. Men jeg ble veldig lettet og fornøyd ivertfall:) Så jeg tror testen med en enten glukose eller langtidsblodsukkeret skal gå fint jeg:).. selv om det er noen uker til! Vet jo at nivået mitt stort sett til vanlig er på 4- 4,5, og det er bra, så jeg forholder meg ganske rolig til testen som kommer om et par måneder.

Gratulerer så mye Rime, supert at du fikk en så positiv opplevelse - og at du i tillegg fikk bekreftet at de ligger i hver sin fostersekk er jo også bra, så slipper du å undre på det også :)

God natt til alle dere andr også! Skal lokke kjæresten med meg til køyrd, vi som ikke har spiren i boks må jo bare henge i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...