Gå til innhold

Hvordan er ræva deres etter en pakke billigste dopapir???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlighet... jeg måtte kjøpe det sist, som kriseløsning pga mandagens fridag. Og nå er jeg så sår i ræva som det går an å bli. I morgen blir det innkjøp av det vanlige papiret.

Jeg bruker til vanlig Lambi, som er mykt og greit, og blir da ikke sår i ræva, uansett tilstanden der bak.

Jeg må vel ta med at jeg sliter med tarmene, og kan gjøre nr 2 opp til 20 ganger pr dag.....

Skrevet

Hahaha må si meg enig.

Skrevet

Helt fin. Gubben, derimot, må ha Lambi...

Skrevet

Går så bra så. Man blir jo herda, så i ræva mi har jeg fått et ekstra lag med hud. En gang iblant drar jeg over med stålull, så jeg ikke skal gå i "lambi-fella" og få myk hud igjen.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Den blir babyrosa, men ellers ikke noe større problem. Jeg kom aldri over rosa stadiet så syntes ikke det gjør noe med rosa stump egentlig.

Men nå bruker jeg de nye dorullene de fra Kleenex de er myke + billige JUHU!

Skrevet

Etter en pakke går det helt fint, men merker det normalt sett etter flere pakker ja ;)

Nå som jeg er gravid er det ikke et problem, siden jeg aldri gjør nummer to lengre :)

Skrevet

Får sopp av billig dorull... akkurat som å tørke seg med fint sandpapir og når jeg da først blir sår så setter soppen seg.

Skrevet

Kjøper kun det billig dopapiret på rema 1000 og rompa er så fin atte :-)

Skrevet

Etter bruk over lengre tidnblir både jeg og mannen sår i stumpen :(

Skrevet

Synest faktisk det er bedre kvalitet på billigpapiret til rema1000 enn lambi sitt toalettpapir.

Lambi smuler jo opp mens en driver å tørker seg.

Blir for mye jobb å skulle støvsuge gulvet på toalettet etter hvert toalettbesøk.

Nei takker meg til billigpapiret, ingenting i veien med det, og ingen sår stump, uansett hvor mange ganger jeg driter for dagen.

Alternativ til billigpapir, er HVaskeduk eller HONkle

Skrevet

Jeg bruker bare billig dopapir. Lambi henger seg jo fast i rompa og det går bare hull i det. blæh.

Skrevet

Jævla sår! I Malaysia hadde de rævspyler koblet til under dolokket bak! Det skal jeg pinadø investere i!!! Det var GULL! ;D

Skrevet

Jeg klarer heller ikke det billige dopapiret. Men, jeg liker ikke lambi heller, det går jo i oppløsning ved bruk, og papirbiter både her og der er ikke spesielt lekkert...

Det billige, men myke, på rema er ok, samme med det ekorn-dopapiret:-)

Skrevet

Helt uten dangelbær ;) Av lambi og annet veldig fint papir får jeg alltid rester av dopapir både foran og bak. Pga det smuldrer fælt opp.

Jeg holder jeg unna xp/coop dopapir, first price er ok, og det vi bruker til daglig.

Blir rent og pent, og det tåler også at man dikter det skulle det være nødvendig.

Skrevet

Ja, hvorfor har vi ikke rævspyler her i Norge? Det er igrunn ganske så uhygienisk ;)

Er enig i at Lambi løser seg for mye opp, vil helst ha en mellomting jeg også :) Men det hjelper å barbere vekk hårene :D

Skrevet

Ja, hvorfor har vi ikke rævspyler her i Norge? Det er igrunn ganske så uhygienisk wink.png

Er enig i at Lambi løser seg for mye opp, vil helst ha en mellomting jeg også smile.png Men det hjelper å barbere vekk hårene biggrin.png

Her er jeg ENIG :) Men det er jo bare å bruke speil, og plukke bort papirrestene :)

Men som sagt av noen her, så hjelper det å barbere seg ;)

Jeg er bare så drittlei av å bli sår i ræva på grunn av tørkingen man må gjennom. Og det der billigste papiret er virkelig å be om sår ræv! At noen kjøper det fast, er for meg helt utrolig. Jeg betaler da heller over 50 kr for å slippe den såre ræva.

HI

Skrevet

Ja, hvorfor har vi ikke rævspyler her i Norge? Det er igrunn ganske så uhygienisk wink.png

Er enig i at Lambi løser seg for mye opp, vil helst ha en mellomting jeg også smile.png Men det hjelper å barbere vekk hårene biggrin.png

Hvorfor er rævspyler uhygienisk?? Vann som skyller rumpa?? Røret er gjømt under lokket?? vannet fra rumpa renner i do?? :P Man blir vel ikke i grunnen helt ren med tørt papir! ;p Jeg digga rævspylern <3 sådeså :P hehehe.. skinnende ren!

Skrevet

Haha. Skal man stå med speil og plukke papir ut av ræva hver gang man har tørka seg? Da sparer jeg heller de 50 kr ;)

Skrevet

Tror jeg hadde fått noia av rævspyler altså. Får man ikke tanker om at det er dovannet som brukes om igjen??

Skrevet

Jeg må være utrolig grov bak, altså. Har aldri brukt annet enn billigste type papir, og er aldri sår.

Skrevet (endret)

Tror jeg hadde fått noia av rævspyler altså. Får man ikke tanker om at det er dovannet som brukes om igjen??

Man kan skvette til litt akkurat i det man setter det på! Men vannet er behagelig til stumpen ;p ..Og en vanesak! Savner rævspyler`n hver gang jeg må sitte å tørke meg sår.. :(

Dovannet som brukes om igjen?? nei nei nei :P

Endret av tr.trolla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...