3 prinser prinsesse på vei Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Å herregud som jeg gleder meg. Tok lang tid før jeg gledet meg til å skulle i permisjon, og gruet meg heller litt til å gå hjemme og "kjede" meg. Men nå er jeg såååååå sliten, bare puber meg gjennom den siste tiden, og er egentlig ganske stolt av å ikke ha måttet sykemelde meg Nå skal det bli helt nyyyydelig med sløve dager før snuppa kommer, og gubben går i ferie samtidig med at jeg går i permisjon, og når ferien hans er ferdig har han jo bare en liten uke jobb før det er to uker pappafri nyyyydelig sommer. Fantastisk årstid å få baby på :0) Forresten, et godt tips til søvnløse høygravide: Prostafen!! Har sovet som en stein de to siste nettene, i forhold til de foregående ukene med å ligge å vri seg til kl 02 for å sove to timer og ligge å vri seg og halvsove resten av natten.
kjempekanin Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Jeg har også bare 2 uker igjen å jobbe, det skal bli så utrolig deilig ja
Beibiklein Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Så heldige dere er Selv har jeg 8 uker før jeg skal ut i permisjon. Men gleder meg veldig mye til den dagen kommer Da er det ikke lenge til prinsesa kommer
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2012 Det kommer til å gå kjempefort beibiklein synes det var i går jeg kom inn i 3. tri og følte det såååå rart å skulle lese om fødsler og kynnere og nær-terminen innlegg lykke til med innspurten.
Beibiklein Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Jeg håper og tror at tiden går fort Jeg kan ikke vente med å få treffe mageboeren Jeg gleder meg til jeg skal begynne å lese om det Da blir ting iallefall virkelig Takk for det Selv lykke til med innspurten Kos deg
TurboJenny87 Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 5 dager igjen her! (tar en uke ferie før jeg går ut i permisjon). Er også stolt over å ikke ha brukt en eneste egenmelding gjennom svangerskapet, men nå kjenner jeg at jeg går på reservetanken og at det skal bli godt å kunne gå hjemme å slappe av Lykke til med de to siste ukene og kos deg i permisjonstiden
Lottis81 Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har 3 uker igjen, og gleder meg max!! Vært lite plager her, så ingen problemer i jobben. Men kjenner jeg er trøtt og klar for fri og møte babyen:) kos dere alle og lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå