Smil123 Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Her har hun nå i lang tid spist brød til frokost og lunch, vanlig middag og grøt til kvelds. I tillegg div frukt, yoghurt +++ Men tror hun er litt lei denne grøten nå og lurer da på om dere har noen andre alternativer enn brød? Hun er ikke kjempeglad i div frokostblandinger med melk, men kan jo prøve dette med gjevne mellomrom så kanskje hun liker det bedre. Hva spiser deres?
Lille- MO Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 her veksler det mellom fruktgrøt, havregrøt, youghurt, brød, polarbrød og middagsrester.. min er 14 mnd.. kunne du byttet så hun fikk grøt til frokost også heller gitt brød på kvelden da? vi har ikke begynt med frokostblanding her, men har lyst å prøve noe snart
Gjest Mentha & Junior Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Hva med yoghurt naturell med litt frukt og havregryn oppi? Junior spiser sjelden kveldsmat ettersom vi har sen middag stort sett. Men hvis det blir kveldsmat blir det gjerne en brødskive. Prøver å ha et brødfritt måltid i løpet av dagen (utenom middag), så da blir det ikke "overdose" brød om han får litt til kvelds en gang i mellom.
El1 Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Her drikkes det en flaske velling hvis vi ikke spiser middag kl 19 (jeg jobber til 18 hver dag).
Jojo x3 Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Her er d grøt eller frokostblanding til kvelds(15mnd). Veksler mellom ulike typer grøt. Har vi spist middag seint blir d kun yoghurt, litt frukt og melk.
Jenny251210 Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Middag(om vi spiser sent), brødskive eller grøt.
Cybele Skrevet 2. juni 2012 #7 Skrevet 2. juni 2012 frokost: havegrøt med rosiner og melk lunsj: to skiver leverpostei/peanutsmør (kresen fyr. bare disse to som aksepteres foreløpig) middag: alt mellom himmel og jord. lager alltid middag fra grunnen av + sørger for rikelig mengde grønnsaker kvelds: en halv avokado skrapes i en bolle. tilsetter en dæsj gresk yoghurt (for høy fettprosent + null sukker). blander inn litt fruktmos. på den måten får jeg i ham avkoado, noe jeg er glad for, samt melkeprodukter uten sukker mellomåltider: av og til an halv banan, en fiken, et tørt knekkebrød, etc han er 15 mnd straks
Smil123 Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2012 Takk for svar dere! Avocado var lurt! Her liker hun den blandet med banan. Samme med velling.. Blir litt kort tid mellom middag og kvelds her også, så hun er nok ikke kjempesulten til kvelds.. Hun spiser mye mer middag nå enn for noen mnd siden, så da gjorde det liksom ikke noe at grøten kom halvannen-to timer etter middag.
Flaggermusa Skrevet 2. juni 2012 #9 Skrevet 2. juni 2012 Kommer helt an på hva han har spist tidligere på dagen og når på dagen. Men stortsett grøt rundt kl 18.00-18.15. Ellers får han brødskive, havrefras, det vi spiser om vi spiser seint middag osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå