Gå til innhold

Spiser dere kebab?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, vi gjør det. Omnomnom! Beste jeg har smakt var på Hamar. Liten sjappe utenfor biblioteket. Gud bedre, de var gode!

Dere som ikke spiser kebab pga "SPYYYYYY!"; spiser dere pølser? :)

Nei.

Liker synet ditt på kosthold, selv om vi er på forskjellige planeter respekterer jeg virkelig valgene du tar og står for :)

Takk :)

Skrevet

Jepp, vi gjør det. Omnomnom! Beste jeg har smakt var på Hamar. Liten sjappe utenfor biblioteket. Gud bedre, de var gode!

Dere som ikke spiser kebab pga "SPYYYYYY!"; spiser dere pølser? smile.png

Den sjappa er borte :(

Skrevet

Nei, er ikke så glad i å spise bakgårdskatter..

Gjest sug lut
Skrevet (endret)

Jeg og mannen tar en kebab til middag av og til på søndager. Bor ikke så langt unna Bislett kebab (som faktisk er den beste kebaben ;))

Absolutt kebabelsker, men Bislett kan ikke måle seg med Charlies. Endret av sug lut
Skrevet

Beste kebaben må være Daniel i Bergen :)

Skrevet

Jepp når jeg skal hjem fra byen :D

Skrevet

Kebab er ikke kebab da ;) Det er en Kebab jeg spiser, fra et sted som heter Pizza Vera. Veldig mye kebab er utrolig ekkelt. Som en så beskrivende kalte det "pepperkakedeigkebab";)

Skrevet

Kebabene som er laget i norge synes jeg er direkt ekle. Går jo in som den pripne idioten og nekter dem å ha på ditten og datten fordi jeg ikke liker mye av det som går på den kebaben. Men de som er i england, DE kan jeg spise med glede, så vanvittig mye bedre enn noe jeg har fått servert i norge. :)

Skrevet

Å si at all kebab er dÅrlig kjøtt, er som Å si at all fiskesuppe er fra sjøldau fjære-fisk. Det finnes masse bra kebab, og en del dÅrlig. Akkurat som all annen gatekjøkkenmat, eller for den del restaurantmat ogsÅ.

Gjest Miryks
Skrevet

Dere som ikke spiser kebab pga "SPYYYYYY!"; spiser dere pølser? smile.png

Den sjappa er borte :(

Neeei? D:

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg gjør det innimellom, men engang på en sjappe på Bislett var kr med en venninne som kunne språket og da skrøt han ene fyren av at han hadde spermet i dressingen... Veldig glad hun kunne språket for å sundet sånn, har hatt litt vanskelg for det siden, men spiser innimellom på lille chef på kiellands plass han som

Jobber der er så kul!

Skrevet

Aldri smakt kebab, er 40 år og har bodd 20 år i Oslo. Kommer nok heller aldri til å smake. Burger og annen junk er jeg veldig glad i. Skal sies at jeg også bodde 3mnd i Tokyo uten å smake sushi.. ( klarer ikke eddik i mat )

Skrevet

Ja, en sjelden gang, det er supergodt :D

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Nei, jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg skal spise kebab siden det finnes så mye god mat. ;-)

• 5 år senere...
Skrevet

Kebab er noe av det beste som finnes!!

Anonymkode: ff85d...ade

Skrevet

Oh Yeah!

Anonymkode: 7cae4...a5c

Skrevet

Nammmmmmmmm🤤

Anonymkode: 00ab4...8da

Skrevet

Nei, liker ikke. Jeg liker falafel.

Anonymkode: 1d862...589

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...