Gå til innhold

Er det noen her som drar på jobb dagen etter egguttak?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har vært hjemme etter alle tre uttakene mine, men ikke fordi jeg har hatt noen spesielle plager i forbindelse med uttakene (har altså ikke merket noe til verken smerter, kvalme eller andre bivirkninger i etterkant). Jeg har vært hjemme pga at jeg har vært så utrolig sliten mentalt og fysisk pga andre ting enn selve uttaket. Hadde det ikke vært for dette andre hadde jeg garantert dratt på jobb.

Jeg har dratt på jobb dagen etter uttak og det gikk fint. Har ikke en jobb med tunge løft, men det er hektisk på jobben. Det gikk som sagt fint. Var selvfølgelig øm og hoven i magen men ikke verre enn at det gikk an å gjøre det jeg skulle. Tenker det er greit hvis det passer for deg å gå på jobb, men hvis du har vondt og får det verre pga løft i jobben ol, kan det være lurt å være hjemme til etter innsett. Gjør det du mener er best for deg!

Annonse

Jeg har alltid kun vært borte dagene for innsett og uttak, alltid jobbet dagen i mellom og etter. Det skal sies at jeg nesten ikke merker til verken medisiner eller uttak, så for meg har det vært helt naturlig og godt å komme på jobb.

Jeg var på jobb dagen etter uttaket denne gangen. Men jeg passet på at jeg hadde en rolig dag. Jeg hadde lite smerter etterpå, men selfølgelig kjente jeg jo at de hadde vært og rota inni der.

Første gangen hadde vi så lang reisevei at jeg var på sykehushotellet fra siste UL til innsett (6 dager). Men jeg var i byen og handla dagen etter uttaket - samme kveld som uttaket var vi på besøk hos en fetter av meg som bor i den byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...