Gå til innhold

hjemmelaget pizza? hva har dere på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt forandring :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pizzasaus

Sjalottløk

Mais

Pølsebiter

Champignon

Ost

Skrevet

biff/skinke, sopp, løk,

i det siste har jeg hatt kjøttdeigbanding i bunnen under osten og løk sopp, paprika over :)

ellers er oliven, cherrytomater (ikke for mye at det blir vått), ananas godt..og ruccoa over etter steking :)

Skrevet

kjøper peppes pizzasaus på butikken for er ikke flink til å lage saus selv

Skrevet

Kalkunkjøtt! Kan godt være rester hvis man har hatt det til middag dagen før. Også pleier vi å ha på mais, cherrytomater, løk og champignon. Det er veldig godt å bruke Dolmio-pastasaus som tomatsaus. :)

Skrevet

toro posepakke med pizzafyll. med stekt kjøttdeig oppi. hakker tomat og paprika og koker sammen med fylla. og annanasbiter oppi. med pizzaost på toppen av pizzan. mannen liker også med grillpølser i fylla.

Skrevet

Liker ananas, og tortilla chips på (i tillegg til noe av det andre som allerede er nevnt her da :) )

Skrevet

Pitapizza:

-pitabrød

-bacon

-creme fraiche

-purreløk eller vårløk

-salt og pepper

-ruccola

Stek baconet lett. Smør et godt lag med creme fraiche på pitabrødene, legg på bacon og kuttet purre-/vårløk, strø over litt salt og pepper. Stekes i ca 10 min på 200 grader. Toppes med ruccola før servering. Nam-nam!

Skrevet

creme fresh som pizzasaus.

skinke

bacon

vårløk

mais

ost

Nyt :)

Skrevet

Pizzabunn med kjøttdeigblanding (lager selv) og bytter litt på pølser, biffkjøtt, løvbiff i terninger, bacon eller annet kjøtt.

Makaroni, og noen ganger tortilla chips med cheese smak. Masse ost oppå og organo på toppen.

Samboeren kan ha på mais, ananas ol, men jeg er så kresen..

Skrevet (endret)

Beste jeg veit for tida er pølsepizza. Da bruker vi røkt kjøttpølse/middagspølse på. Det er kjempegodt. Først har vi ketchup istedefor tomatpurre, så pølsene som er skjært opp i biter/skiver, så kryddrer vi med hvitløkspulver/krydder og annet krydder, også har vi ost på toppen. Siden både jeg og samboer er enormt glad i ost på pizza, har vi alltid på ekstra ost.

Av og til også mais på. Høres kanskje kjedelig ut med "så lite" på, men man trenger ikke ha mange forskjellige ting på for at det skal smake godt. Perfekt for meg og min kjære som også er litt kresne.

Endret av Scania
Skrevet

pizzasaus

ost

tomater

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

God hjemmelaget tomatsaus, basilikum, mozzarella ost og friske tomater. Det er favoritten her i huset.

Om vi en sjelden gang har noe ekstra på er det spekeskinke eller bacon, tynne løkringer, god italiensk pølse og / eller ruccola.

Skrevet

tomatsaus, ost, pepperoni, skinke, løk og sjampinjong

Skrevet

Ketchup, hvitløk og masse peppermix blandes sammen, bruker det til pizzasaus.. Deretter grillpølse eller middagspølse, også pepperonipølse, mais og masse ost.

På den andre pizzaen jeg bruker å lage smører jeg pesto på bunnen, har på stekt kyllingfilet, mais, løk og masse ost! Og den er nydelig!!

Skrevet

Lager tomatsaus ved å steke en halv løk blankt, et par fedd hvitløk og en box hakkede tomater, pluss litt pizzakrydder. Kok litt, og vips har du verdens beste pizzasaus. Så legger jeg fyllet på pizzaen i følgende rekkefølge

pizzasaus

kjøttdeig

ost

stekt bacon eller pepperoni

paprika

løk

Digg pizza :D

Gjest Mafan
Skrevet

Jeg liker å lage fra bunnen med god hjemmelaget tomatsaus som kokes lenge... 1 boks hermetiske tomater, tomatpure, soltørket tomat, olivenolje, litt balsamicoeddik, charlottløt, hvitløk, chili, oregano, basilikum, salt, pepper og litt sukker.

Oppå har vi gjerne litt forskjellig ost (vanlig, cheddar, mozarella), og som fyll f.eks: skinke, kyllingkjøttdeig, vanlig kjøttdeig, chorizo, pepperoni og ananas, bacon, er masse godt å velge mellom.

Nam, fikk lyst på pizza nå!

En veldig enkel og god pizza som min svigerinne lager er også denne tacopizzaen; ferdigbunn, smøre tynt lag med ketchup på, steke kjøttdeig med tacokrydder, tortillachips oppå der igjen, og toppet med ost. Tror jeg skal lage denne i kveld i disse eksamenstider!

Skrevet

Stort sett er pizza hurtigmiddag her i huset, så det blir toropose med karbonadedeig, løk og paprika. Jarlsberg til slutt. Bruker å lage bunn med basilikum i.

Skrevet

Lager grov bunn fra bunnen av (skjønner ikke at ikke alle gjør det), og har på paprika, ekstra tomater, ananas, løk og gulrøtter.

Topper det med mozzarella UTEN løpe. Nam!

Sausen lager jeg av hermetiske tomater, en dasj philadephia og krydder/urter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...