Gjest Mammantil2prinser Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Uff, må si jeg bare gruer meg mer å mer! vi skal til Tyrkia i JULI! Og da er jeg 20 uker, er over 1år siden vi bestilte turen, og hadde da selvfølgelig ingen ide om at jeg kom til å være gravid:) Vi skal 2 uker på all inclusive! Men jeg stresser så jeg med hva jeg kan/kan ikke spise. Har dere noen tips til meg hva jeg absolutt bør unngå? Og hva jeg kan spise? Kan jo også si at jeg ikke ser frem til kanskje 50grader heller da:/ dette blir varmt!
kattungen Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Hei! Jeg har vært i Hellas nå jeg har vært 7mnd gravid med begge barna. Har fungert kjempefint og har kost meg masse! Tror dette vil gå kjempebra, senk skuldre og nyt ferien din:)
hennipenni Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Jeg var hos jordmor idag og fikk et sånn ark med oversikt over hva jeg må være obs på når jeg er i utlandet siden jeg skal 2 uker til spania. Kan remse opp det som står der ang mat: - Drikk kun flaskevann - Alt du spiser bør enten være kokt, gjennomstekt eller skrelt - Ikke spis salater - Vask alltid hendene før du spiser (ta med antibac) Ellers så er det jo det samme du må holde deg borte fra som du må her i Norge. God tur, og kos deg så godt som det er mulig
Katta_ Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Jeg var omtrent like langt på vei som deg når jeg var i Egypt nå i vår, og spiste akkurat det jeg hadde lyst på. Med unntak av det du heller ikke skal spise hjemme såklart. Det gikk helt fint
Katta_ Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Men ja, det var VARMT! Jeg ble dårlig av varmen, så drikk mye vann og sitt mye i skyggen
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Tusen takk for svar alle sammen! Skal nok alltids klare å finne noe jeg kan spise:) tror jeg skal høre med jordmor om å få et slikt ark jeg også Skal slappe av å nyyte ferien når den kommer:) Er det ikke maten jeg gruer meg til så er det flyreisen, redselen blir bare verre og verre. Men det har nok mye med at jeg blir Sååå flysyk at jeg spyr! ble det når jeg var lita, men så gikk det over, men kom tilbake når jeg var gravid med storebror:/ så er veldig spent hvordan det skal gå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå