Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Bortsett fra farger og mønster da selvsagt... er de mykere, annet stoff, fasong?
It's all about me Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 En liten søt hette i ene hjørnet og mer å vaske...
mamma'n til 2 :) Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Eneste forskjellen jeg har opplevd er størrelsen på håndkle. Og prisen, for babyhåndkler er ofte dyrere bare fordi de heter "baby". Og så blir de fort for små, så jeg angrer stort på at jeg kjøpte slike, og har gått over til vanlige badehåndkler. Den hetta trengs ikke. Eneste de duger til er å ha på stellematta ihvertfall for min del.
Musemorbr / Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Jeg synes de holder seg mykere enn våre gjør. Og vi vasker dem sammen. Desuten liker jeg den lille hetta. Vi har kjøpt noen hvite på kid.
Gjest Alimka Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Ingenting, bortsett fra design inkl. den hetta som ofte er på. Du må ikke kjøpe egne håndkler til babyen, for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå