Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ohh jeg synes at rugetiden er så lang, det virker som evighet. Tiden går så sakte. Er det bare jeg som føler det. Satt inn egg igår og det virke som de 14 dagene er veldige lange. Ellers synes jeg ellers at tiden går alt for fort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok to lange uker ja ;)

Man får prøve å tenke på noe annet.. Som om det går! Hihi :)

Skrevet

rugetida er laaaaang:) tror mange synes det er den verste tida, må bare vente.....

Skrevet

Rugetia er veldig laaaaaaanngggg.... Satte inn på mandag :)

Skrevet

Helt enig! Ventetiden er grusom..

Er på rd 4 (regnes innsettingsdagen som rd1?) og synes det går så himla sakte...

..og ikke nok med det, er jeg av de som dessverre går og kjenner etter alle mulige symptomer..:(

Ene dagen kjennes det litt sånn og sånn, og jeg tror - JO dette går veien! Så neste dag kjennes ingenting og da tror jeg selvfølgelig at dette går dritt... men så kjenner jeg litt igjen.. og sånn går det opp og ned!

Skrevet

desverre er det dagen etter innsett som regnes som 1:( umulig å ikke kjenne alt det rare som skjer med kroppen synes jeg da! kjenner til svingningene ja fra håp til fortvilelse!

Skrevet

De to rugeukene er de lengste to ukene jeg noen gang har opplevd, tiiiden gåååår sååååå saaaaakte, det er egentlig helt utrolig! Hvorfor er det ikke ferier som går i saktefilm?? :P

Skrevet

uff, ja-ja, da er jeg bare på rd 3... enda lenger å vente..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...