Gå til innhold

Mistet min 20 uker gammel baby :(

Mars78

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ord ul på tirsdag og det viste seg at babyen min døde for 2uker siden.De fant ikke hjertet og var 3 stykker som så og bekreftet dette.

Ble innlagt neste dag og startet prosessen med fødsel.Fra første riefremkallende tablett til fødselen skjedde,tok det 17 timer.Det er grusomt å føde en død baby.Den var perfekt.Sov så søtt.

Fikk tatt farvel med min lille.Det er ufattelig trist.Jeg hadde klart å komme halvveis av svangerskapet med kvalme og oppkast.Gledet oss masse til å se babyen med søsknene,så får vi den beskjeden.Babyen deres er død. :(

Prøver å ta tiden til hjelp,men det er ikke lett.Håper å få snakket med noen i samme situasjon som meg.Hadde vært greitt å dele erfaringer.Sammen kan vi bli sterkere og takle det lettere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig trist. Føler med deg!

Stor klem

Skrevet

Tårene mine triller for deg... :(

Skrevet

Kondolerer :(

Så utrolig trist.

Skrevet

Dette var trist lesing! :( Kan ikke si annet enn at jeg føler med deg. Håper du får kontakt med noen som har opplevd det samme, og at dere kan hjelpe hverandre gjennom dette.

Skrevet

tusen takk til dere.Så søte dere er:)

Gjest Østfold-80
Skrevet

Uff,så trist å lese. Vil bare si at jeg føler med deg,vi mista jente babyen våres i uke 16...

Håper dere finner noen å snakke med.

Det blir lettere over tid...

Skrevet

Uff,så trist å lese. Vil bare si at jeg fØler med deg,vi mista jente babyen våres i uke 16...

Håper dere finner noen å snakke med.

Det blir lettere over tid...

tusen takk,gode deg
Skrevet

Hei! Stakkars deg og dere:( det gjør bare vondt, det dere har vært igjennom... Var der selv i januar i år, var kommet til uke 21. Jeg kan gjerne være en du kan snakke med! Bare send meg melding her inne! Klem til deg i ei tung tid!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...