Tidenerinne Skrevet 1. juni 2012 #1 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg var så heldig å få positiv test etter min første inseminasjon på Stork. Den gode magefølelsen har derimot manglet, og hcg-blodprøver har vært veldig lave, selv om de stort sett har doblet seg. På en sjekk hos gynekolog for 2 dager siden var det ikke noe å se, og nå er tante-grusom igang. Så lykken ble derfor kort denne gangen også. Tror jammen jeg skal ta meg et par glass vin på innflytningsfest hos min venninne i morgen, stork har sagt jeg bør ha en vanlig mens etter SA'en før jeg reiser nedover igjen og blir dermed noen uker til min neste inseminasjon. Så krysser jeg fingrene for at det passer med jobb på neste eggløsning etter det, at jeg ikke trenger mange inseminasjoner på å bli gravid igjen, og at jeg får lov til å komme i mål ved neste graviditet! 3 ønsker på en gang, er det for mye å ønske seg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941842-pr%C3%B8ver-%C3%A5-se-framover-og-h%C3%A5per-alle-gode-ting-er-3/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 1. juni 2012 #2 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg var så heldig å få positiv test etter min første inseminasjon på Stork. Den gode magefølelsen har derimot manglet, og hcg-blodprøver har vært veldig lave, selv om de stort sett har doblet seg. På en sjekk hos gynekolog for 2 dager siden var det ikke noe å se, og nå er tante-grusom igang. Så lykken ble derfor kort denne gangen også. Tror jammen jeg skal ta meg et par glass vin på innflytningsfest hos min venninne i morgen, stork har sagt jeg bør ha en vanlig mens etter SA'en før jeg reiser nedover igjen og blir dermed noen uker til min neste inseminasjon. Så krysser jeg fingrene for at det passer med jobb på neste eggløsning etter det, at jeg ikke trenger mange inseminasjoner på å bli gravid igjen, og at jeg får lov til å komme i mål ved neste graviditet! 3 ønsker på en gang, er det for mye å ønske seg? uff, det der var ikke helt etter planen.. trøsteklem sendes... men håper at alt klaffer neste gang for deg :-) lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941842-pr%C3%B8ver-%C3%A5-se-framover-og-h%C3%A5per-alle-gode-ting-er-3/#findComment-144279134 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snartsvanger? Skrevet 5. juni 2012 #3 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg var så heldig å få positiv test etter min første inseminasjon på Stork. Den gode magefølelsen har derimot manglet, og hcg-blodprøver har vært veldig lave, selv om de stort sett har doblet seg. På en sjekk hos gynekolog for 2 dager siden var det ikke noe å se, og nå er tante-grusom igang. Så lykken ble derfor kort denne gangen også. Tror jammen jeg skal ta meg et par glass vin på innflytningsfest hos min venninne i morgen, stork har sagt jeg bør ha en vanlig mens etter SA'en før jeg reiser nedover igjen og blir dermed noen uker til min neste inseminasjon. Så krysser jeg fingrene for at det passer med jobb på neste eggløsning etter det, at jeg ikke trenger mange inseminasjoner på å bli gravid igjen, og at jeg får lov til å komme i mål ved neste graviditet! 3 ønsker på en gang, er det for mye å ønske seg? Leit å høre.... Jeg har sendt deg en mail...da jeg ikke så denne før nå, var bare spent på å høre hvordan det gikk...og det har du jo her svart på. Men du kan jo se mailen fra meg likevel. ønsker deg all lykke til videre, del gjerne med oss så ofte du kan ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941842-pr%C3%B8ver-%C3%A5-se-framover-og-h%C3%A5per-alle-gode-ting-er-3/#findComment-144290948 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå