Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært på UL. De fant 4-5 egg, 2-3 mer enn sist :)

Skal tilbake om mandagen på ny UL, for de var litt små. Må gå på 450ie puregon videre til søndag...

Noen som har erfaring med at de blir større? Trenger virkelig hjelp til å holde hodet oppe nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei Akpa! så bra det var fler enn sist! mener å ha lest her inne før om hvor mye de kan vokse i døgnet men husker desverre ikke :( men med såpass høy dose skulle jeg tro det skjedde endel til mandag!? jeg hadde like mange egg som sist men de var blitt større på høyere dose.. sa de hvor store de var?

Skrevet

De sa ikke noe om strl, bare at det ene på høyre side var bittelite og de på venstre va noe større...:)

Håper virkelig de vokser seg store...:)

Skal du ta ut på mandagen?

Skrevet

ja det håper jeg også akpa!!! vet ikke enda, klinikken har ikke ringt.. venter i spenning! men det som er skummelt for min del er at jeg sist hadde tomme egg, og det ser man ikke på ul eller uttak.. så det er mye å vente på enda! sukk.... måtte alt gå bra;) :)

Skrevet

Ja, som jeg sa til samboeren min i går, det er nå det værste begynner.. All ventingen og usikkerheten før man får svar... Jeg fortsetter og krysse fingrene for oss :) dette skal gå bra :)

Skrevet

de ringte nå.. uttak mandag insett onsdag, så nå satt jeg akkurat den siste sprøyta (utenom eggløsningssprøyta) mye info i ett distre spray/sprøyte hode ja;) får bare håpe nå ja!! dette Må gå bra;)

Skrevet

Jeg står på sidelinja og heier på dere begge! Lykke til, måtte absolutt alt gå deres vei!

Gjest Løvemusene
Skrevet

Så spennende jenter, ønsker dere begge masse lykke tl! Sitter på venteværelse på riksen nå. Straks inn på ul hvor de skal fortelle meg at mine egg er mange men små :-P

Skrevet

tusen takk løvemusen, håper du tar feil da;) lykke til du også:)

Skrevet

Lykke til løvemusen :)

Glad for at det gikk bra med deg monky :)

Huff, vet ikke om jeg skal være glad eller lei meg jeg :( magefølelsen er ikke god...

Hva skjer om eggene ikke blir større? Blir det avbrudd eller prøver de likevell.?

Skrevet

de blir nok større, hvis de ikke hadde hatt tro på det så hadde du sikkert ikke blitt tatt inn for sjekk allerede til mandag igjen? øker du dosen fra idag?

Skrevet

Håper det :) nei, har hatt 450 ie hele denne prosessen:) hvilken dose gikk du på?

Gjest Løvemusene
Skrevet

Tusen takk :-) tror det gikk bra de var litt større en onsdag, fikk beskjed om å ta to til med 100ie og komme tilbake for atter en ny ul søndag. Så snille de er som tar meg inn på søndag... De antar at d blir egguttak onsdag...

så spennende det her, håper det går bra med oss alle! Krysser alt jeg har

Skrevet

ok, jeg har tatt 375 med menopur, sist hadde jeg 225. dumt du ikke fikk bittelitt mer info, men jeg vet fra egen erfaring også at disse timene går så fort at en blir litt satt ut, rekker ikke spørre så mye må liksom bare konse for å få med seg alt!

Skrevet

så bra Løvemusen! da må vi håpe det går samme vei for deg Akpa! :)

Skrevet

Heier på alle sammen her :)

Så det var litt usikkerhet rundt hvor mye en eggpose/folikkel vokser på en dag. Det er ca 2 mm daglig.

Akpa, det virker jo som et godt tegn at de ikke forandrer på dosen din for da mener de nok at du bare trenger et par ekstra dager og følger nøye med deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...