5barnsmamma? Skrevet 1. juni 2012 #1 Del Skrevet 1. juni 2012 Nå er det leeeenge siden jeg har vært her inne, slet med at passordet mitt ikke fungerte, og fikk bare feilmelding når jeg prøvde å lage et nytt, men i dag funket det merkelig nok Jeg er fremdeles 41 år, og i dag er jeg kommet til hele 29 uker! Joho! Var på vekstkontroll igår pga. alvorlig svangerskapsforgiftning med de to første, som måtte tas med haste-keisersnitt i uke 30 og 34. Den lille frøkna i magen vokser og trives, hele 1350 ble hun estimert til (litt over snittet), og alt ser "bankibordet" helt flott ut hittil, ikke høyt blodtrykk eller noe som helst tegn til SF heldigvis Var heldig og fikk et 3D bilde, prøver å legge det ved her... Det ble bestilt keisersnitt i går, og de regner med at det blir tatt 7-10 dager før hvis alt går bra fremover, så da blir jeg mamma til 5 i begynnelsen av august en gang Det eneste plagene jeg har fått er at bekkenet krangler veldig når jeg sitter på jobb, og endel halsbrann, men dette er bare bagateller i forhold til SF Hvordan går det med dere andre modne gravide, hvor langt er dere kommet? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/
eaglebeagle Skrevet 1. juni 2012 #2 Del Skrevet 1. juni 2012 Hei - så bra alt er flott med snuppa! Jeg ble 40 for to dager siden, og entrer uke 29 om noen dager med det som også blir vårt femte barn. Formen er heldigvis enda overraskende bra. Er i full jobb, og synes kropp og hode fungerer supert. Vi tror også vi har en snuppe på vei, men to ultralyder har sagt at de er nesten sikre på jenter, men ikke 100%. Vi skal på 3D om 14 dager, og jeg håper da inderlig de kan se kjønnet. Er jo litt spennende, selv om vi har to av hvert kjønn fra før. Skal på samtale med sykehuset ifm mulig "kontrollert" fødsel. Hatt to styrtfødsler, siste tok bare 20 minutter. Siden vi bor ca 40 minutter fra sykehuset, og vi begge pendler, er jeg redd mannen ikke skal rekke hjem om det bråstarter. Vi får høre hva sykehuset sier :-) Ha en fin gravidedag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144278383
5barnsmamma? Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 1. juni 2012 Gratulerer med vel overstått 40 Herlig å entre de gyldne 40-årene med baby i magen Så spennende da at vi er omtrent like langt med snupper. Vi har også to av hver fra før, 3 mine og 1 bonusbarn. Jentene her gleder seg vilt, han største min er ikke overbegeistret kan man si, men broren på snart 14 synes det er helt greit med en lillesøster til Så spennende med 3D nå, vi tok dette første gang i uke 27, og synes ikke bildene ble så bra, det vi fikk igår er mye bedre, litt mer babyansikt... Hun har plassert seg med stumpen og bein i bekkenet, og er nok derfor jeg har bekkensmerter trodde legen. Jobber nå halvt, men vet ikke hvor lenge det går, er ikke godt å sitte stille foran pc'n. Får håpe du får vite noe mer ang. fødsel så du slipper raskere fødsel denne gang. Ha en flott dag videre du også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144278736
eaglebeagle Skrevet 1. juni 2012 #4 Del Skrevet 1. juni 2012 Gratulerer med vel overstått 40 Herlig å entre de gyldne 40-årene med baby i magen Så spennende da at vi er omtrent like langt med snupper. Vi har også to av hver fra før, 3 mine og 1 bonusbarn. Jentene her gleder seg vilt, han største min er ikke overbegeistret kan man si, men broren på snart 14 synes det er helt greit med en lillesøster til Så spennende med 3D nå, vi tok dette første gang i uke 27, og synes ikke bildene ble så bra, det vi fikk igår er mye bedre, litt mer babyansikt... Hun har plassert seg med stumpen og bein i bekkenet, og er nok derfor jeg har bekkensmerter trodde legen. Jobber nå halvt, men vet ikke hvor lenge det går, er ikke godt å sitte stille foran pc'n. Får håpe du får vite noe mer ang. fødsel så du slipper raskere fødsel denne gang. Ha en flott dag videre du også Fordelen med å bli 40 og være gravid, er jo at man utsetter midlivskrisen he he. Veldig spent på 3d-ultralyden - nydelig bilde dere fikk! Har det litt som deg når jeg sitter lenge jeg også, har kontorjobb m mye stillesitting, og det låser seg jo. Pleier å melde meg for alle gå-oppdrag, hente ting osv, så får jeg rørt meg og løsnet opp. Pendler i tillegg, så jeg vurderer om jeg kommer tilbake i full stilling etter ferien, regner med jeg trapper ned da. Høres ut som om vi har ganske lik hverdag, vi får vårt andre fellesbarn nå, jeg har også en sønn på 12 fra før, og mannen min to barn på hhv 9 og 13. Fem til sammen blir supert! De eldste to gutta bare lo og ristet på hodet år vi fortalte. Minstemor på snart fire skjønner vel ikke helt hva det innebærer å bli storesøster, så spent på hvordan det blir. Snakkes :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144278792
Celcius73 Skrevet 1. juni 2012 #5 Del Skrevet 1. juni 2012 Heisan! Jeg er bare 38 år (blir 39 noen uker før termin). Er nå i uke 24 og har endelig kommet i bedre form*bankibordet* Etter å ha vært svært plaget med kvalme, oppkast og kronisk matvrak i nesten 22 uker, så kan jeg endelig si at de plagene er borte! Er fremdeles 100% SM og blir det frem til fødselen. Bekkenet er skikkelig dårlig og jobben min har ikke mulighet for tilrettelegging. Vi har en gutt på snart 4 år (og en englegutt). Vi ble foreldre sent pga langvarig infertilitet, så vi har snart holdt ut med hverandre i 2o år Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144278870
eaglebeagle Skrevet 1. juni 2012 #6 Del Skrevet 1. juni 2012 Heisan! Jeg er bare 38 år (blir 39 noen uker før termin). Er nå i uke 24 og har endelig kommet i bedre form*bankibordet* Etter å ha vært svært plaget med kvalme, oppkast og kronisk matvrak i nesten 22 uker, så kan jeg endelig si at de plagene er borte! Er fremdeles 100% SM og blir det frem til fødselen. Bekkenet er skikkelig dårlig og jobben min har ikke mulighet for tilrettelegging. Vi har en gutt på snart 4 år (og en englegutt). Vi ble foreldre sent pga langvarig infertilitet, så vi har snart holdt ut med hverandre i 2o år Rene ungdommen du altså :-) Husker en gang jeg tenkte at jeg ALDRI skulle ha barn etter 40... man moderer seg med alderen gitt :-) Lykke til videre i det som høres ut som et litt "kranglete" svangerskap så langt. Håper alt går supert for dere fremover! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144278901
5barnsmamma? Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 1. juni 2012 Heisan! Jeg er bare 38 år (blir 39 noen uker før termin). Er nå i uke 24 og har endelig kommet i bedre form*bankibordet* Etter å ha vært svært plaget med kvalme, oppkast og kronisk matvrak i nesten 22 uker, så kan jeg endelig si at de plagene er borte! Er fremdeles 100% SM og blir det frem til fødselen. Bekkenet er skikkelig dårlig og jobben min har ikke mulighet for tilrettelegging. Vi har en gutt på snart 4 år (og en englegutt). Vi ble foreldre sent pga langvarig infertilitet, så vi har snart holdt ut med hverandre i 2o år Rene ungdommen du altså :-) Husker en gang jeg tenkte at jeg ALDRI skulle ha barn etter 40... man moderer seg med alderen gitt :-) Lykke til videre i det som høres ut som et litt "kranglete" svangerskap så langt. Håper alt går supert for dere fremover! Som Eaglebeagle sier så bra; rene ungdommen du Jeg var en av de som var absolutt ferdig med barn i en alder av 30, men så feil kan man altså ta Nå bare gleder jeg meg til august og få treffe snuppelura i magen, jeg nyter graviditeten mer denne gang, vet jo at det er aller siste gang. Det er bra at du har kommet til uke 24, og formen er bedre Spennende å følge med deg framover Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144278969
5barnsmamma? Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 1. juni 2012 Gratulerer med vel overstått 40 Herlig å entre de gyldne 40-årene med baby i magen Så spennende da at vi er omtrent like langt med snupper. Vi har også to av hver fra før, 3 mine og 1 bonusbarn. Jentene her gleder seg vilt, han største min er ikke overbegeistret kan man si, men broren på snart 14 synes det er helt greit med en lillesøster til Så spennende med 3D nå, vi tok dette første gang i uke 27, og synes ikke bildene ble så bra, det vi fikk igår er mye bedre, litt mer babyansikt... Hun har plassert seg med stumpen og bein i bekkenet, og er nok derfor jeg har bekkensmerter trodde legen. Jobber nå halvt, men vet ikke hvor lenge det går, er ikke godt å sitte stille foran pc'n. Får håpe du får vite noe mer ang. fødsel så du slipper raskere fødsel denne gang. Ha en flott dag videre du også Fordelen med å bli 40 og være gravid, er jo at man utsetter midlivskrisen he he. Veldig spent på 3d-ultralyden - nydelig bilde dere fikk! Har det litt som deg når jeg sitter lenge jeg også, har kontorjobb m mye stillesitting, og det låser seg jo. Pleier å melde meg for alle gå-oppdrag, hente ting osv, så får jeg rørt meg og løsnet opp. Pendler i tillegg, så jeg vurderer om jeg kommer tilbake i full stilling etter ferien, regner med jeg trapper ned da. Høres ut som om vi har ganske lik hverdag, vi får vårt andre fellesbarn nå, jeg har også en sønn på 12 fra før, og mannen min to barn på hhv 9 og 13. Fem til sammen blir supert! De eldste to gutta bare lo og ristet på hodet år vi fortalte. Minstemor på snart fire skjønner vel ikke helt hva det innebærer å bli storesøster, så spent på hvordan det blir. Snakkes :-) At jeg ikke tenkte på dette med at man kan utsette 40-års krisa når jeg fylte 40 Tok det litt over 1 år etterpå, betyr det at 50-års krisa da blir utsatt?? Spennende å følge hverandre videre Når har du termin? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144278987
eaglebeagle Skrevet 1. juni 2012 #9 Del Skrevet 1. juni 2012 Gratulerer med vel overstått 40 Herlig å entre de gyldne 40-årene med baby i magen Så spennende da at vi er omtrent like langt med snupper. Vi har også to av hver fra før, 3 mine og 1 bonusbarn. Jentene her gleder seg vilt, han største min er ikke overbegeistret kan man si, men broren på snart 14 synes det er helt greit med en lillesøster til Så spennende med 3D nå, vi tok dette første gang i uke 27, og synes ikke bildene ble så bra, det vi fikk igår er mye bedre, litt mer babyansikt... Hun har plassert seg med stumpen og bein i bekkenet, og er nok derfor jeg har bekkensmerter trodde legen. Jobber nå halvt, men vet ikke hvor lenge det går, er ikke godt å sitte stille foran pc'n. Får håpe du får vite noe mer ang. fødsel så du slipper raskere fødsel denne gang. Ha en flott dag videre du også Fordelen med å bli 40 og være gravid, er jo at man utsetter midlivskrisen he he. Veldig spent på 3d-ultralyden - nydelig bilde dere fikk! Har det litt som deg når jeg sitter lenge jeg også, har kontorjobb m mye stillesitting, og det låser seg jo. Pleier å melde meg for alle gå-oppdrag, hente ting osv, så får jeg rørt meg og løsnet opp. Pendler i tillegg, så jeg vurderer om jeg kommer tilbake i full stilling etter ferien, regner med jeg trapper ned da. Høres ut som om vi har ganske lik hverdag, vi får vårt andre fellesbarn nå, jeg har også en sønn på 12 fra før, og mannen min to barn på hhv 9 og 13. Fem til sammen blir supert! De eldste to gutta bare lo og ristet på hodet år vi fortalte. Minstemor på snart fire skjønner vel ikke helt hva det innebærer å bli storesøster, så spent på hvordan det blir. Snakkes :-) At jeg ikke tenkte på dette med at man kan utsette 40-års krisa når jeg fylte 40 Tok det litt over 1 år etterpå, betyr det at 50-års krisa da blir utsatt?? Spennende å følge hverandre videre Når har du termin? 50-årskrisa kommer rundt 60 ja :-) Veldig lurt, men ikke planlagt for min del å bli mor igjen såpass sent. Mannen som absolutt hadde lyst på en til, og brukte noen måneder på å overtale meg til å se om det kunne klaffe igjen. Jeg ga det seks måneder, hvis ikek var det stopp. Det holdt med tre måneder, så her sitter vi :-) Jeg har termin 29 august.. er så spent på om vi rekker før barnehagefristen går ut... med fem barn trenger vi barnehageplass he he. Har som sagt født to ganger før med styrtfødsler hhv på termindagen og 10 dager før - så jordmor har lovet meg at jeg ikke skal gå på overtid. Hvis vi blir satt igang, blir det nok ca en uke før termin for å være sikker på å rekke det. Vi får se - må innrømme jeg er litt spent på denne mystiske nummer-tre-fødselen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144279005
Celcius73 Skrevet 2. juni 2012 #10 Del Skrevet 2. juni 2012 Heisan! Jeg er bare 38 år (blir 39 noen uker før termin). Er nå i uke 24 og har endelig kommet i bedre form*bankibordet* Etter å ha vært svært plaget med kvalme, oppkast og kronisk matvrak i nesten 22 uker, så kan jeg endelig si at de plagene er borte! Er fremdeles 100% SM og blir det frem til fødselen. Bekkenet er skikkelig dårlig og jobben min har ikke mulighet for tilrettelegging. Vi har en gutt på snart 4 år (og en englegutt). Vi ble foreldre sent pga langvarig infertilitet, så vi har snart holdt ut med hverandre i 2o år Rene ungdommen du altså :-) Husker en gang jeg tenkte at jeg ALDRI skulle ha barn etter 40... man moderer seg med alderen gitt :-) Lykke til videre i det som høres ut som et litt "kranglete" svangerskap så langt. Håper alt går supert for dere fremover! Jeg hadde ingen planer om å få barn etter 30 år heller, men så gikk ikke planen som tenkt. Drømmer om enda ett barn, men tviler på at det skjer(men, man vet jo aldri;) ) Dette svangerskapet har vært fysisk tøft, men heldigvis letter psykisk Gleder meg veldig til å treffe den lille(som jeg tror er ei jente:) ) Det er spennede tider foran oss! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144281550
Celcius73 Skrevet 2. juni 2012 #11 Del Skrevet 2. juni 2012 Heisan! Jeg er bare 38 år (blir 39 noen uker før termin). Er nå i uke 24 og har endelig kommet i bedre form*bankibordet* Etter å ha vært svært plaget med kvalme, oppkast og kronisk matvrak i nesten 22 uker, så kan jeg endelig si at de plagene er borte! Er fremdeles 100% SM og blir det frem til fødselen. Bekkenet er skikkelig dårlig og jobben min har ikke mulighet for tilrettelegging. Vi har en gutt på snart 4 år (og en englegutt). Vi ble foreldre sent pga langvarig infertilitet, så vi har snart holdt ut med hverandre i 2o år Rene ungdommen du altså :-) Husker en gang jeg tenkte at jeg ALDRI skulle ha barn etter 40... man moderer seg med alderen gitt :-) Lykke til videre i det som høres ut som et litt "kranglete" svangerskap så langt. Håper alt går supert for dere fremover! Som Eaglebeagle sier så bra; rene ungdommen du Jeg var en av de som var absolutt ferdig med barn i en alder av 30, men så feil kan man altså ta Nå bare gleder jeg meg til august og få treffe snuppelura i magen, jeg nyter graviditeten mer denne gang, vet jo at det er aller siste gang. Det er bra at du har kommet til uke 24, og formen er bedre Spennende å følge med deg framover Jeg føler meg ikke som en snart 39 åring...hehehe Men vi er vel alle både fysisk og psykisk yngre i dag, enn det generasjonen før oss var? Lykke til videre til dere begge to, eaglebeagle og 5barnsmamma! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144281557
5barnsmamma? Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #12 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg må si bank i bordet at jeg har det enkleste svangerskapet nå, formen har vært på topp, bortsett fra litt bekkenplager nå i det siste, men det kan jeg leve med litt til På fredag er jeg kommet til uke 30, og det var da minstemann kom for 14 år siden, så jeg kjenner at jeg er veldig spent på om jeg får en baby til nærmere termin denne gang, krysser alt jeg har for det, har en veldig god følelse ihvertfall Lykke til videre begge to, vi får holde kontakten Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144285937
Celcius73 Skrevet 11. juni 2012 #13 Del Skrevet 11. juni 2012 Nå nærmer jeg meg øyeblikkelig 26 uker! Jeg føler meg temmelig sprekkeferdig for tiden Men håper den lille vil holde seg inne litt lengre enn storebroren som kom 4 uker før termin. Føler jeg har fått litt lite tid på å komme i mål med forberedelsene..hehehe...det går nok sikkert bra Hvordan går det med dere? Fremdeles like spreke? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144305619
eaglebeagle Skrevet 11. juni 2012 #14 Del Skrevet 11. juni 2012 Begynner å føle meg litt som en strandet hval, og ligamentsmertene er til tider ganske intense. Særlig når jeg står opp på mine nattlige toalettbesøk. Da føler jeg meg virkelig gammel, der det knirker i ankler og bekken, og jeg nærmest kryper bortover. Vi skal på 3d-ultralyd nå om et par timer, og jeg grugleder meg. Begynner straks på uke 30 :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144305651
Celcius73 Skrevet 11. juni 2012 #15 Del Skrevet 11. juni 2012 Spennende med 3D! Bare ti uker eller mindre igjen på deg da, EagleBeagle! Er fryktlig spent på sommeren, gikk gravid sommer sist gang også og da var det hett, hett, hett! Vurderer å flytte ut på verandaen om natta Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144305769
eaglebeagle Skrevet 11. juni 2012 #16 Del Skrevet 11. juni 2012 Spennende med 3D! Bare ti uker eller mindre igjen på deg da, EagleBeagle! Er fryktlig spent på sommeren, gikk gravid sommer sist gang også og da var det hett, hett, hett! Vurderer å flytte ut på verandaen om natta Jepp, blir spennende i sommer. Første gang jeg ikke går og nihåper på tropesommer :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144305802
5barnsmamma? Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #17 Del Skrevet 11. juni 2012 Lykke til på 3D UL i dag Eaglebeagle Det er fantastisk... Jeg skal på vekstkontroll om noen timer på sykehuset, det er alltid spennende å se om hun vokser og koser seg der inne fremdeles Jeg er nå 30+3 idag, og det er maks 8,5 uke igjen Apropos formen, så er den ganske grei, hvis jeg ser bort fra bekkenet... Men i helgen har jeg merket at jeg har begynt å samle vann fra rumpa og helt ned til tærne, hjelp! hvordan blir det da når varmen setter inn :/ Du da, Celcius73, hvordan er formen din? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144305983
jomfru1964 Skrevet 11. juni 2012 #18 Del Skrevet 11. juni 2012 Begynner å føle meg litt som en strandet hval, og ligamentsmertene er til tider ganske intense. Særlig når jeg står opp på mine nattlige toalettbesøk. Da føler jeg meg virkelig gammel, der det knirker i ankler og bekken, og jeg nærmest kryper bortover. Vi skal på 3d-ultralyd nå om et par timer, og jeg grugleder meg. Begynner straks på uke 30 :-) åh,så spennende.LYKKE TIL :-))))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144306045
Celcius73 Skrevet 11. juni 2012 #19 Del Skrevet 11. juni 2012 Formen er stort sett bra,med unntak av at jeg blir fort sliten, sover dårlig om natta når det er varmt og er fryktelig plaget med hevelser i beina Bekkenet har oppført seg utrolig pent i det siste, så jeg er veldig glad for at masse nålestikking hjelper! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144306131
eaglebeagle Skrevet 11. juni 2012 #20 Del Skrevet 11. juni 2012 Hurra!! Vi fikk bekreftet at vi venter en liten snuppelupp til - ligner sin søster på en prikk. Deilig å se alt er normalt, i hvert fall hva vi kan se med det blotte øyet. Hadde en kjempeflott opplevelse, og feiret med å kjøpe inn rådyre norske jordbær og asparges. Gamlemor har nå en skikkelig godfølelse! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144306438
eaglebeagle Skrevet 11. juni 2012 #21 Del Skrevet 11. juni 2012 Lykke til på 3D UL i dag Eaglebeagle Det er fantastisk... Jeg skal på vekstkontroll om noen timer på sykehuset, det er alltid spennende å se om hun vokser og koser seg der inne fremdeles Jeg er nå 30+3 idag, og det er maks 8,5 uke igjen Apropos formen, så er den ganske grei, hvis jeg ser bort fra bekkenet... Men i helgen har jeg merket at jeg har begynt å samle vann fra rumpa og helt ned til tærne, hjelp! hvordan blir det da når varmen setter inn :/ Du da, Celcius73, hvordan er formen din? Lykke til! Var på vekstkontroll sist jeg var gravid, vesla lå stort sett 12% under hele tiden, men fulgte sin egen kurve. Hun er fremdeles liten - men du verden å "stor" hun er på alle andre måter en fysisk :-) Hun ruler huset totalt, og setter sine storesøsken på plass. Hun vi fikk snikkikke på i dag, var ikke like liten, lå faktisk 4 % over snittet. Blir spennende å se hvor stor hun ender opp med å bli. Forrige jenta var bitteliten 46 cm og 2820 gram. :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144306462
Celcius73 Skrevet 11. juni 2012 #22 Del Skrevet 11. juni 2012 Gratulerer med overstått UL! Så skjønn jenta di er, Eaglebeagle! Jordbær og asparges høres veldig godt ut! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144306566
5barnsmamma? Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #23 Del Skrevet 12. juni 2012 Formen er stort sett bra,med unntak av at jeg blir fort sliten, sover dårlig om natta når det er varmt og er fryktelig plaget med hevelser i beina Bekkenet har oppført seg utrolig pent i det siste, så jeg er veldig glad for at masse nålestikking hjelper! Tror jeg må prøve noen nåler jeg også, ser ut til at fysioterapi timen kan la vente på seg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144309059
5barnsmamma? Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #24 Del Skrevet 12. juni 2012 Spennende med 3D! Bare ti uker eller mindre igjen på deg da, EagleBeagle! Er fryktlig spent på sommeren, gikk gravid sommer sist gang også og da var det hett, hett, hett! Vurderer å flytte ut på verandaen om natta Jepp, blir spennende i sommer. Første gang jeg ikke går og nihåper på tropesommer :-) Jeg også, som vanligvis elsker varmen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144309063
5barnsmamma? Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #25 Del Skrevet 12. juni 2012 Hurra!! Vi fikk bekreftet at vi venter en liten snuppelupp til - ligner sin søster på en prikk. Deilig å se alt er normalt, i hvert fall hva vi kan se med det blotte øyet. Hadde en kjempeflott opplevelse, og feiret med å kjøpe inn rådyre norske jordbær og asparges. Gamlemor har nå en skikkelig godfølelse! :-) Grattis så klart og fint bilde dere fikk, ser ut som en skikkelig godjente Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941781-uke-29/#findComment-144309071
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå