Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med 9 mnd gamle babyer, hvor lenge er de våkne om gangen på dagen?

Mi våkner rundt halv 7- 7, og er klar for eg kvil igjen på ca en time etter to timer våken. deretter ca 2 timer våken før det er igjen tid for en kvil på ca en time. Er i gjennomsnitt våken 2 timer mellom hver kvil, men sovner rundt 7 om kvelden og sover til gjennom natten.

Synst det er litt liten tid mellom hver kvil, for da hun var ca 7 mnd var hun våken 3 timer, og hadde kun to kviler. De varte da litt lengre :)

Hun spiser godt men synst hun sover litt mer.

Sover deres like mye eller er det jeg som synst hun sover masse?

Fortsetter under...

Gjest peacock
Skrevet

Hei, her er det våkentid på 3 timer ca på morgenen, 2,5-3 timer midt på dagen og 4 timer før legging. Han sover fra 1930-20 til 6,30-7 stort sett og sover totalt ca 3 timer i løpet av dagen. Han har nattavvendt seg selv, og sover nå for det meste uten å våkne på natten :-) 9 mnd om en uke.

Skrevet (endret)

ganske likt her hos oss :) snuppa er 9mnd og sover 3 ganger iløpet av dagen men lengden varierer fra 30min til 1,5 time! det jeg ser er at hun er mye trøttere på kvelden de dagene hun har sovet ca 3timer enn de dagene med lite søvn.men nå er det jo så mye som skjer utviklingsmessig så er vel derfor de trenger hyppig hvile tenker jeg :) men er vi ute,på senter eller besøk kan hun ha våkentid på opptil 4timer,tror hun er redd for å gå glipp av noe! :P hun legger seg ca 1900 og sover til 0700 stort sett uten å våkne :)

Endret av chrisa78
Skrevet

3-3,5 timers våkentid mellom duppene (2 dupper) :)

Skrevet

Jenta mi er snart 10 mnd da, men har hatt samme søvnmønster noen uker nå. Legger seg 18:30, står opp rundt 7, og sover igjen 1-2 timer rundt 12. Det høres ut som din sover mye ja. Jenta mi har aldri sovet særlg mye da, så det varierer vel sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...