Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er det ENDELIG min tur til og få se den lille på UL igjen, og satser på alt står bra til fremdeles og ikke minst at vi får vite kjønn :P

Skal neste fredag i 1 tiden, veeeldig spent.

Andre som skal på ordinær UL til uken? :)

Endret av hennipenni
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941749-ordin%C3%A6r-ul-neste-uke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja, nå er det iallefall nedtelling for fullt her :) Om 4 dager er den store dagen! Gleder meg og gruer meg bittelitt. Kjenner mer og mer liv der inne, og merker når den lille snur seg rundt der inne. Og alt var tipptopp når jeg var hos jordmor på fredag som var. Så nå er vi spent på hvem det er som gjemmer seg der inne.

Jeg skal onsdag neste uke, veldig veldig spent.. Håper alt er som det skal, må bare få UL unna føler jeg, før jeg virkelig kan senke skuldrene litt og begynne å glede meg .. :)

Mitt første barn, har ingen anelse om det er gutt eller jente, men begge deler er like velkomment :).

Vi har handlet masse, mangler bare stellebord av de store tingene, ellers er det stort sett klær og småting vi mangler :) På fredag etter ultralyden skal vi ut og handle babyklær i enten blått eller rosa! Kjøpt en del kjønnsnøytralt frem til nå, så nå gleder jeg meg til å kunne handle i farger

Annonse

Godt å høre at det ikke er bare jeg som er "tidlig ute", kjøpte vogn og bilstol i helgen- får høre at det betyr ulykke å handle ting så tidlig i svangerskapet...:/

Gleder meg å veldig til å få vite: blått elr rosa, hr kjøpt noen få plagg i nøytrale farger, fordi dem var sååå søt:)

Hvilken str kjøper du klær i?

da blei d jente på oss :) da får storebror ei lita lillesøster å passe på. fikk mange fine profilbilde. såg de små føttene og hender. alt perfekt:) termin tilbake med to dager, så har termin 3 november.

vart også sjekka med gu siden jeg hadde hatt vonde regelmessige kynnere men alt var fint der. men der såg legen at morkaka låg inntill livmormunnen, så det blir ny ul i uke 32 på oss.skikkelig bra oppfølging og alt. siden førstemann var inne til vekstestimering å var litt liten ved fødsel og morkaka hadde spredte forklakninga 2 uker før termin, så ville de diskutere om jeg skulle få ett eller annet sprøyte som skal hjelpe på morkakejennomstrømninga

Endret av romheg♥ mammas skatt♥

Det kommer nok helt an på hvor stor babyen er når den blir født tenker jeg. "Normalvektige" nyfødte skal jo passe str 50. Har sett hva andre her inne handler av str. og min mor sa også at det var lurest og kjøpe mest i str 56. Er vel fordi dem vokser så fort? Jeg er ikke noe ekspert, er jo førstegangs selv her :) Men har uansett kjøpt det meste i str 56, så har svigermor handlet inn en del i str 50 til oss pluss jeg har kjøpt litt selv også.

Jeg kjøpte også inn mest i str 56 til jenta mi da hun ble født. Pappaen var nemlig 52 cm da han ble født, mens jeg var 49 cm. Hun var 49 cm da hun kom, og vi dro innom HM på vei hjem fra sykehuset og kjøpte noen skift. Det var vel kanskje bare et par uker før hun kunne bruke 56. Anbefaler å kjøpe sparkebukser og pysjer UTEN ben som kan brettes opp. Da kan de brukes mye lengre :) Styr også unna hettegensere, det skal jeg aldri kjøpe igjen til en liten baby.. Veldig upraktisk når babyen ligger på ryggen.

Ellers gratulerer til dere to som får jenter! Jeg trodde vi skulle på UL i dag, men har blinkset i kalenderen og skal i morgen istedet. Tror det blir lyseblått på oss ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...