Gå til innhold

Skal gifte meg imorgen....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gå til legen og få kvalmestillende tabletter. Det finnes typer som er godt utprøvd og som de vet er trygge for fosteret, og som du kan ta en slik dag med god samvittighet. Hadde ekstrem kvalme selv, og disse tablettene var det eneste som kunne lette litt på kvalmen hos meg innimellom - jeg tok dem hvis jeg var helt nødt til å fungere en dag. Ingefær, sjøsykebånd, salt mat, all slags typer mat - alt var helt fåfengt, rett ut på sofaen og kastet opp hvis jeg forsøkte å reise meg opp... Jeg ville ikke nølt med å bruke kvalmestillende tabletter på en så spesiell dag, hvis du virkelig sliter med kvalme!

Jeg fikk beskjed av legen min på tirsdag at jeg kunne kjøpe Postafen på apoteket om kvalmen ikke gav seg og jeg skulle noe spesielt så jeg måtte være litt mer "oppegående". Postafen bruker en igrunn mot reisesyke. Har ikke prøvd de enda, så kan ikke svare på om de virker.

Lykke til med morgendagen og gratulerer! :)

Annonse

Lykke til i morgen,

Vill bare si at man kan bli ganske trøtt av prostafen, men det funker veldig på kvalmen og det er helt ufarlig. Det finnes også magnet armbånd til å ha rundt håndleddet som skal hjelpe mot kvalmen. Men vet ikke hvor stas det er å gå med i sitt eget bryllup.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...