toband Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Ble vel litt ivrig med husvask i går.... Tenkte å bruke energien når jeg først hadde den... Men resulterte i masse hyppige maserier og vondt i ryggen og magen og langt nedi beina resten av kvelden... Er det farlig, eller vil det bare være med på å kanskje trigge frem en fødsel? er 38+3....
Augustspire<3 Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Sist jeg var gravid fikk jeg plutselig masse energi, så jeg skurte hele badet og kjøkkenet... Og det endte med masse rier om kvelden i uke 32 (de kom i uke 34)... Godt du er kommet så langt!
Leirha Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Det er jo ganske vanlig å ha sånn energiutblåsning mot slutten, redbygging kalles det vel? Du kan vel få kynnere og maserier av det.. Men det er ihvertfall veldig mange som får det, og jeg har aldri hørt at det skal være noesom helst farlig for den ene eller den andre parten.
*LilleTroll + spira Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Du er i godt selskap! Jeg har vasket vinduer, skap, lister, dører og karmer.. Er vel lettere å si hva jeg ikke har vasket ;-) Endte i en dag hvor jeg bare lå strekk ut etterpå pga NULL energi, men guuuuud så deilig å ha fått gjort så mye. Nå kan lillemor bare komme :-) Er 38+5 i dag! Måtte le litt av meg selv da kvelden kom, kanskje det er underbevisstheten vår som vil lokke småtrollene ut?! :-)
Tigerpote Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 OM det skulle resultere i en fødsel så er du jo uansett så langt på vei at babyen ikke blir prematur Jeg herjer jeg også, men oppnår dessverre ingen verdens ting med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå