Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Er i uke 37 nå og har fortsatt ikke fått en eneste pakke. Er ikke det litt sent nå? Har meldt meg på "alle" pakkene. Rart jeg ikke har fått en eneste hentelapp!
*Kengumamma* Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Vitus og Apotek1 sender ut epost som du må skrive ut, ta med til apoteket og hente pakken der. Rimi sender ut lapp i løpet av uke 37-38 av svangerskapet så vidt jeg skjønte, og Libero/Kiwi-pakkelappen kommer i posten noen uker etter at du har meldt deg på.
toband Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 fikk rimipakka på tirsdag. da var jeg akkurat 38 fullgåtte. libero fikk jeg for lenge siden, samme med apotekene, men disse kom på mail.
5barnsmamma? Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Bam pakka fikk jeg veldig tidlig, i uke 20 eller noe, men synes den fra Apotek1 var mye bedre i innhold, denne hentet jeg nå etter uke 28
Sunrun Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Er lenge siden eg meldte meg inn hos Libero men ikke fått noe der :/ Bør eg kansje registrere meg på nytt. flytta jo ei stund etter at eg meldte meg inn men har jo enda den postboks adressa også. syns det er rart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå