Anquor Skrevet 31. mai 2012 #1 Del Skrevet 31. mai 2012 Ringde legekontoret i går etter avtale med lege. Har vore sjukmeldt i 2 veker og hadde ei avtale om å snakkast over telefon for å vurdere gangen vidare. Ringde i går då sjukmeldinga mi gjekk ut idag (31/5) Dei sa han hadde så mange å ringe til så han måtte gjere det i morgon. Eg fortalde om avtala vi hadde og at sjukmeldinga mi gjekk ut idag, men ho sa at han fekk ringe meg idag. Så eg har venta og venta og venta på telefon. Han ringer oftast etter kontortid så har hatt is i magen, men ingen telefon. Har ei avtale om møte med sjefen i morgon tidleg der vi skulle planlegge vidare. Eg arbeidar turnus, og ho er avhengig av å finne folk til min evakter om eg ikkje skal jobbe fult. Eg får ringe legekontoret første ting i morgon, men må seie eg er lettare irritert. Men skjønar at det kan vere ein feil både hos dei som sit i skranken og at han har oversett meg på lista..... Men ekstra stress i desse tider er det siste eg treng! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941712-litt-irritert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå